Deze 10 keer achter elkaar kijkenquote:
Zelfs zonder geluid is het al echt te gek!quote:Op maandag 20 juni 2016 01:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze 10 keer achter elkaar kijken
Deuntje krijg je nooit meer uit je hoofd
ik ben een demente kut hoor, maar was dit nou jouw eerste kindje?quote:Op maandag 20 juni 2016 01:31 schreef Svane het volgende:
[..]
Zelfs zonder geluid is het al echt te gek!in m'n volgende leven word ik aerobics-ster. Sowieso.
Hier rommelt buik trouwens! Ik denk nog te weinig voor de real deal maar wel een primeur want ik heb nog niets gevoeld tot op heden! Stipt elke 7 minuten 40 seconden kramp. Ben benieuwd of het wegzakt of oploopt. Heb het idee dat het nu nog beide kanten op kan.
Dit wordt kind 2! Al een dochter van 3,5.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:34 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben een demente kut hoor, maar was dit nou jouw eerste kindje?
En je moet écht even het geluid zachtjes aanzetten
Het si het waard
Wat een leuke leeftijd. Snapt ze dat er een baby in je buik zit?quote:Op maandag 20 juni 2016 01:36 schreef Svane het volgende:
[..]
Dit wordt kind 2! Al een dochter van 3,5.
Ik verhuis zo even naar badkamer en dan ga ik luisteren.
Dank uquote:Op maandag 20 juni 2016 01:36 schreef Svane het volgende:
[..]
Dit wordt kind 2! Al een dochter van 3,5.
Ik verhuis zo even naar badkamer en dan ga ik luisteren.
Ja, ze leeft echt geweldig mee! De echte impact zal wel alsnog schrikken zijn maar ze zingt liedjes en geeft de buik kusjes en vertelt welke knuffels hij of zij allemaal krijgt en wat ie allemaal kan en alles. Zo fantastisch!quote:Op maandag 20 juni 2016 01:39 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat een leuke leeftijd. Snapt ze dat er een baby in je buik zit?
Hoe heb je de opvang zometeen geregeld?
Die moeten 40 minuten rijden! Dus ik moet ook weer niet pas achterlijk laat een seintje geven haha. Maar zover is het echt nog zeker nietquote:Op maandag 20 juni 2016 01:44 schreef Arja het volgende:
Hier is nog niks aan de hand molo.
Ze stretcht alleen mijn hele buik uit elkaar en drukt tegelijkertijd in mijn bekken.
En ik voel me echt huge vandaag
Wat klinkt jouw grote schattig Svane.
En kijk maar uit, die tweede kan veel sneller gaan. Waar moeten je schoo ouders vandaan komen?
Klinkt als the real deal!quote:Op maandag 20 juni 2016 03:25 schreef Svane het volgende:
Het wordt hier veel venijniger qua gevoel, onderhand toch wel echte pijn!, maar ze duren nog niet zo lang. Maar het zou me ten zeerste verbazen als dit voorwerk is en niet echt. Hoop ik.
Ohh zet 'm op!quote:Op maandag 20 juni 2016 06:06 schreef Svane het volgende:
4 cm! Kind 1 wordt gehaald en dan om 7.00 zh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |