Bij mij dochter heb ik aldoor gezegd dat ik het niet tot het eind zou uitlopen, en nu waren de omstandigheden niet wenselijk maar met 37.5 ben ik van haar bevallen.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:47 schreef Quoi het volgende:
Whiea voorweeën bij 32 wkn klinkt zo dichtbij Angelatje!
Ik heb sinds gister zo'n gevoel dat die kleine is gezaktEn mijn innerste intuītie zegt dat hij gewoon eerder dat eind augustus gaat komen. Stom hč? Of zou dat zijn omdat we er al zo klaar voor zijn & is het wishful thinking? Als het een beetje 'tegenzit' duurt het nog 2,5 mnd!
Hmmm interessant. Valt te proberen. Hebben ook gif maar idd een minder lekkere optie met 3 katten en kind. Er is alleen wel een kans dat ze ergens uit de kruipruimte omhoog komen en dan zijn we dus gewoon genaaidquote:Op maandag 20 juni 2016 10:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Babypoeder strooien op iedere drempel, daar kunnen ze niet doorheen. En het is veilig voor je kinderen. Koffiedrab kan ook, maar weet niet of je dat met kinderen op de grond wil hebben.
Jij weet idd niet eens in welk jaar hij/zij geboren gaat worden!quote:Op maandag 20 juni 2016 11:25 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga er nu al vanuit dat die van mij in 2017 komt ipv met kerst
Nazil bedoel je dat je vanaf nu deels in de ziektewet zit? Want dat is in jouw geval wel welkom, toch?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:00 schreef Nazil het volgende:
30 wekenop 75%
![]()
Wij kregen een tijd geleden bezoek van een mierenfamilie in de keuken. Binnen 2 uur hadden ze de hele keuken overgenomen. Godzijdank had ik nog lokdoosjes in huis, dus binnen een paar uur waren ze ook allemaal weer weg![]()
Ik ga er vanuit dat meneer in september komt. Kan het altijd meevallen. Alleen negeer ik dan het feit dat ik nog 12 weken moet, dat zie ik minder zitten
Nee ik ga het proberen buiten de ziektewet om. We zien wel hoe ver ik komquote:Op maandag 20 juni 2016 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nazil bedoel je dat je vanaf nu deels in de ziektewet zit? Want dat is in jouw geval wel welkom, toch?
Hier vandaag 27 weken mijlpaal![]()
Ik heb besloten mijn mindset iets te veranderen. Ik zat mezelf de afgelopen dagen gruwelijk in de weg want dikke buik en gevoel dat ik niks meer kon. Dus ik zit nu in de ontkenningsfase... En ik doe gewoon net of ik niet zwanger ben
.. Krijg je een beetje boel meer mee gedaan in mijn geval!
Nog geen nieuws van Svane zag ik?
Daar dus!quote:Op maandag 20 juni 2016 12:39 schreef Arja het volgende:
Svane ik hoop dat de baby er is en jullie lekker aan het genieten zijn!
Eresh wat fijn dat het goed gaat. Zorgeloos zwanger kan best hoor geniet ervan.
Wat denken veel mensen dat de baby eerder komt. Statistisch gezien komen ze vaker later.
Ik zat nog te denken, omdat jij aangaf dar het met kantoorwerk heel anders zou zijn: kun je niet met je baas een plan maken hoe je het vol kunt houden door haar bv te helpen met orders bestellen, klanten bellen en zittend werkquote:Op maandag 20 juni 2016 12:37 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nee ik ga het proberen buiten de ziektewet om. We zien wel hoe ver ik komik bedoel dat ik op 75% van de zwangerschap zit.
En jullie weten het he, Nederlanders bevallen altijd te laat.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:39 schreef Arja het volgende:
Svane ik hoop dat de baby er is en jullie lekker aan het genieten zijn!
Eresh wat fijn dat het goed gaat. Zorgeloos zwanger kan best hoor geniet ervan.
Wat denken veel mensen dat de baby eerder komt. Statistisch gezien komen ze vaker later.
NEEquote:Op maandag 20 juni 2016 12:39 schreef Sull het volgende:
Zeg, mede juni babyboomers, vannacht is het volle maanZullen we?
Lief meegedacht maar dat gaat helaas nietquote:Op maandag 20 juni 2016 12:42 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken, omdat jij aangaf dar het met kantoorwerk heel anders zou zijn: kun je niet met je baas een plan maken hoe je het vol kunt houden door haar bv te helpen met orders bestellen, klanten bellen en zittend werk
Dat zou wel een stunt zijn als je vannacht komt.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
NEEEcht ik stop mijn kind terug als ze het waagt tussen 00.00 uur en 23.59 uur morgen komt
Noooo jij had toch pas net een droge test in je handen?quote:Op maandag 20 juni 2016 12:47 schreef Roomsnoes het volgende:
En omgwtf ik ben vandaag 20 weken! Op de helluftttttt! Het grote aftellen kan beginnen.
Nog twee weken werken, dan 4 weken vakantie, en dan nog maar 2 maanden tot mijn verlof. Fijn opgedeeld zo, allemaal van die korte, overzichtelijke periodes <3
Misselijkheid en moeheid zijn over. Nou ja, ik moet oppassen dat ik geen honger krijg en niet teveel eet, of te vet eet. Maar dat is goed te doen.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:59 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Noooo jij had toch pas net een droge test in je handen?![]()
Wat gaat dat hard zeg! Voel je je ook ietsje beter als in minder misselijk en moe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |