quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:49 schreef Bos81 het volgende:
2 slokjes bier en ik heb al moeite met het verschil tussen voor en na
Ghehe klinkt als mijn alcoholtolerantiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:49 schreef Bos81 het volgende:
2 slokjes bier en ik heb al moeite met het verschil tussen voor en na
Ik kon er ooit goed tegen, maar goed dan praat ik ook over begin deze eeuw/eind vorige eeuw...quote:
Je wordt ouder Bossie, geef het maar toequote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kon er ooit goed tegen, maar goed dan praat ik ook over begin deze eeuw/eind vorige eeuw...
Ik wil geen kinderenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wordt ouder Bossie, geef het maar toe
We laten Pat en René er wel een paar adopteren, wel de lusten niet de lasten jeweetsquote:
Ja begrijp ik Ik sta 2-0 achter vanwege vrouwelijk geslacht en verdelingsvolumequote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Maar serieus. Leeftijd speelt inderdaad en rol en natuurlijk drink ik echt niet meer zoveel als vroeger. Kan ik ook niet met de medicatie die ik slik.
Dan heb ik alsnog het gevoel dat ik als biologische vader verantwoordelijk ben..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:58 schreef Lutte het volgende:
Ik wil geen kinderen
We laten Pat en René er wel een paar adopteren, wel de lusten niet de lasten
Nee nee wij zijn de bonusoom en bonustante, alleen voor de lol! De poepbroeken zijn voor de heren zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog het gevoel dat ik als biologische vader verantwoordelijk ben..
Tijd vliegt zeg Al een leuk cadeautje uitgezocht?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben al oom en die 2 vind ik meer dan genoeg
Zaterdag naar de verjaardag van de jongste. Zondag wordt ze 5
Nééquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
We laten Pat en René er wel een paar adopteren, wel de lusten niet de lasten jeweets
HET IS NÉÉ MET EEN STREEPJE-OP-DE-EERSTE-EN-DE-LAATSTE-E!!!!quote:
Ja dokter nee dokterquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
HET IS NÉÉ MET EEN STREEPJE-OP-DE-EERSTE-EN-DE-LAATSTE-E!!!!
Dat heeft mijn broer al gedaan. Ik vroeg hem naar suggesties en toen kwam hij met een barbiepop die hij al in huis heeft gehaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tijd vliegt zeg Al een leuk cadeautje uitgezocht?
Renequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken een Renee zonder streepjes. Dat gaat standaard altijd fout. Zoals zo vaak mijn naam met een c geschreven wordt, zelfs op facebook, als de juiste naam er gewoon staat...
Echt hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rene
René
Renee
Renée
Reneé
Renè
Renèe
Reneè
Dingen !
Ruhneejquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rene
René
Renee
Renée
Reneé
Renè
Renèe
Reneè
Dingen !
Oehh goed bezig!! Hopelijk hoor je gauw watquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:09 schreef roos85 het volgende:
Begin van de middag tweede gesprek gehad. Zit bij laatste twee. Hoop vandaag nog wat te horen. Ben me toch zenuwachtig! Gesprek ging wel goed.
Ze zeggen het.. Maar heb er nu weinig vertrouwen inquote:
Ja he. Ja, ze zouden snel wat laten weten. Weet ook niet of het nou positief is of niet. Je zou zeggen als ze er al uit waren en ik ben het niet geworden, dat dat telefoontje zo is gepleegd toch?quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:18 schreef Lutte het volgende:
Pff duurt lang Hebben ze aangegeven zo gauw iets te laten weten? Want dan zou ik gewoon zelf eventjes bellen!
Ja inderdaad, kleine moeite zou je zeggen. Als de twijfel zo enorm groot is ga je er met een week nadenken ook niet uitkomen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja he. Ja, ze zouden snel wat laten weten. Weet ook niet of het nou positief is of niet. Je zou zeggen als ze er al uit waren en ik ben het niet geworden, dat dat telefoontje zo is gepleegd toch?
quote:
kan er niks aan doenquote:Op donderdag 7 juli 2016 19:01 schreef Lutte het volgende:
Hahaha het zit 'm in je extra X-chromosoom Roos, kun je niks aan doen!
Ja! En toen kwam ik er mee aan, werd me gezegd dat dit niet de bedoeling was.quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:46 schreef Lutte het volgende:
Jij lijkt me wel een fervente bezoeker van http://www.magikeenkortebroekaan.nl/ Vaduz! Correct?
Terwijl een voor jouw korte broek in feite voor Lutte een (te) lange broek isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja! En toen kwam ik er mee aan, werd me gezegd dat dit niet de bedoeling was.
Whaha Alles is relatief ja!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Terwijl een voor jouw korte broek in feite voor Lutte een (te) lange broek is
mompelt iets van prtglquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne aan baby zijn, vindt in elk geval je moeder je nog de mooiste!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand die een foto plaats op Social Media van haar kind met "de knapste baby ever"
Uh. Nee.
BOWLEN IS LEUKquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:15 schreef Lutte het volgende:
Kunnen jullie even bevestigen dat de tijd niet vijftien jaar terug is gedraaid?
Winkel waar ik werk bestaat morgen 65 jaar en om dat te vieren komt er een ballonnenclown en kun je je laten schminken. Of dat nog niet erg genoeg was wil mijn cogroep dinsdag gaan bowlen __!
2001 wil zijn topvermaak terug
Ik heb er zooo'n hekel aan. In mijn topdorp is er niets anders te doen dan bowlen dus heb dat even iets te veel gedaan in mijn jeugdquote:
Dat klopt!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
No way! Cee heeft een hele heftig crush op hem En terecht!
Het Tuitert-alarm zwakt toch iets af!quote:
Hoe heb je dit gevonden nu de Sherlock stuk is hahaha?quote:
Omdat ik ze het net iets minder misgun dan de Franzosenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:14 schreef Lutte het volgende:
Hahaha! Omdat je het ze gunt of omdat ze de beste zijn?
Ik rook m'n naam!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe heb je dit gevonden nu de Sherlock stuk is hahaha?
And now you're here to stayquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik rook m'n naam!
Ik zat een beetje verveeld wat topics door te scrollen en kwam deze tegen bij TAL.
Huh ho wat dan? Hier is het nog steeds heerlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
BBQ gepland vandaag, want zou mooi weer worden..
Geen BBQ vandaag.
Ja heb film wel gezien (al bijzonder want kijk zelden films) maar haalde het er niet zo één twee drie uit hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |