quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:49 schreef Bos81 het volgende:
2 slokjes bier en ik heb al moeite met het verschil tussen voor en na
Ghehe klinkt als mijn alcoholtolerantiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:49 schreef Bos81 het volgende:
2 slokjes bier en ik heb al moeite met het verschil tussen voor en na
Ik kon er ooit goed tegen, maar goed dan praat ik ook over begin deze eeuw/eind vorige eeuw...quote:
Je wordt ouder Bossie, geef het maar toequote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kon er ooit goed tegen, maar goed dan praat ik ook over begin deze eeuw/eind vorige eeuw...
Ik wil geen kinderenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wordt ouder Bossie, geef het maar toe
We laten Pat en René er wel een paar adopteren, wel de lusten niet de lasten jeweetsquote:
Ja begrijp ik Ik sta 2-0 achter vanwege vrouwelijk geslacht en verdelingsvolumequote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Maar serieus. Leeftijd speelt inderdaad en rol en natuurlijk drink ik echt niet meer zoveel als vroeger. Kan ik ook niet met de medicatie die ik slik.
Dan heb ik alsnog het gevoel dat ik als biologische vader verantwoordelijk ben..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:58 schreef Lutte het volgende:
Ik wil geen kinderen
We laten Pat en René er wel een paar adopteren, wel de lusten niet de lasten
Nee nee wij zijn de bonusoom en bonustante, alleen voor de lol! De poepbroeken zijn voor de heren zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog het gevoel dat ik als biologische vader verantwoordelijk ben..
Tijd vliegt zeg Al een leuk cadeautje uitgezocht?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben al oom en die 2 vind ik meer dan genoeg
Zaterdag naar de verjaardag van de jongste. Zondag wordt ze 5
Nééquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
We laten Pat en René er wel een paar adopteren, wel de lusten niet de lasten jeweets
HET IS NÉÉ MET EEN STREEPJE-OP-DE-EERSTE-EN-DE-LAATSTE-E!!!!quote:
Ja dokter nee dokterquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
HET IS NÉÉ MET EEN STREEPJE-OP-DE-EERSTE-EN-DE-LAATSTE-E!!!!
Dat heeft mijn broer al gedaan. Ik vroeg hem naar suggesties en toen kwam hij met een barbiepop die hij al in huis heeft gehaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tijd vliegt zeg Al een leuk cadeautje uitgezocht?
Renequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken een Renee zonder streepjes. Dat gaat standaard altijd fout. Zoals zo vaak mijn naam met een c geschreven wordt, zelfs op facebook, als de juiste naam er gewoon staat...
Echt hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rene
René
Renee
Renée
Reneé
Renè
Renèe
Reneè
Dingen !
Ruhneejquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:48 schreef Renesite het volgende: