Nog voorkeur voor een winnaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Net over de grens met Frankrijk. Dus min of meer een thuiswedstrijd voor hun. Tegen Wales overigens.
Had ik niet echt. Toch is dit best leuk. Ik vind die coach van de Belgen (Wilmots) maar een rare enge man.quote:
Story of my life.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:59 schreef Lutte het volgende:
Een monsterlijke uitslaap willen doen en dan om half negen wakker worden Immer
Ik werd om 6.30 wakker. Gelukkig nog even daarna wat door kunnen slapen..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:59 schreef Lutte het volgende:
Een monsterlijke uitslaap willen doen en dan om half negen wakker worden Immer
Eerst brood wegtikken, Dan Sjefke uitlaten en dan wachten op Broer en pa om a naar Ikea te gaan en b naar Pa's huisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:09 schreef Lutte het volgende:
Ochtendcrew represent
Kom maar door met de dagplannen!
Wat staat er op de shopping list voor IKEA?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerst brood wegtikken, Dan Sjefke uitlaten en dan wachten op Broer en pa om a naar Ikea te gaan en b naar Pa's huis
De mijne is leeg. Pa wil iig zo'n boodschappentrolly kopen, voor de rest weet ik het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat staat er op de shopping list voor IKEA?
Oh die dingen zijn belachelijk handig ja! Zoek een leuk motiefje voor 'm uitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De mijne is leeg. Pa wil iig zo'n boodschappentrolly kopen, voor de rest weet ik het niet.
Hij is er zelf bij hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh die dingen zijn belachelijk handig ja! Zoek een leuk motiefje voor 'm uit
Daarom! Als hij voor veilig zwart kiest moet jij 'm roze met bloemetjes aansmeren natuurlijkquote:
Dat heb ik al vaak tevergeefs geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom! Als hij voor veilig zwart kiest moet jij 'm roze met bloemetjes aansmeren natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak tevergeefs geprobeerd.
niet te laat m'n bed uit gaan, douchen /haar wassen /scheren. Wat boodschappen doen, zoon naar sport brengen, ff langs de opticien, m'n ma verwelkomen die vandaag op visite is, lunchen, zoon ophalen, diner regelen, avondje/nacht naar Valkenswaard, onderweg daarheen m'n moeder in Dordrecht afzetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:09 schreef Lutte het volgende:
Ochtendcrew represent
Druk maar leuk! Heerst er al dinofever in huize Koen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet te laat m'n bed uit gaan, douchen /haar wassen /scheren. Wat boodschappen doen, zoon naar sport brengen, ff langs de opticien, m'n ma verwelkomen die vandaag op visite is, lunchen, zoon ophalen, diner regelen, avondje/nacht naar Valkenswaard, onderweg daarheen m'n moeder in Dordrecht afzetten.
En tussendoor relaxen
dinofeverquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Druk maar leuk! Heerst er al dinofever in huize Koen?
ahhhh die. Is van AH toch? Komen we vrij weinig. Sowieso lijken ze een beetje over de dingen spaar periode heenquote:
Yes! Ik spaar ze nog hoor Maar ga ze niet inplakken, wil ze wel hebben haha, maar na de actie maak ik er iemand met kinders wel blij mee. Ome Bos, voor jou dan misschien?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh die. Is van AH toch? Komen we vrij weinig. Sowieso lijken ze een beetje over de dingen spaar periode heen
modern family kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:09 schreef Lutte het volgende:
Ochtendcrew represent
die van mij 13 en 11quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yes! Ik spaar ze nog hoor Maar ga ze niet inplakken, wil ze wel hebben haha, maar na de actie maak ik er iemand met kinders wel blij mee. Ome Bos, voor jou dan misschien?
Hoe oud zijn de kinders nu?
Oef, voor je het weet zit het eerste vriendinnetje op de bank!quote:
Er komt binnenkort een prima metalbandje in jullie dorp. Testament, vergelijkbaar met Slayer. ik heb ze zelf 2 keer hier in Ehv gezien. Niks voor jou dus..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Net de nieuwe trainer van de club telefonisch geïnterviewd. Nu wat series kijken en vanmiddag op pad voor de krant. En dan nog wat speciaalbiertjes scoren bij de speciaalzaak hier. Het rekje heeft wat aanvulling nodig.
Ik zeg: TALmeetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een prima metalbandje in jullie dorp. Testament, vergelijkbaar met Slayer. ik heb ze zelf 2 keer hier in Ehv gezien. Niks voor jou dus..
quote:
Kon ???quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:09 schreef Lutte het volgende:
Oude PM's teruglezen - wat kon ik me heerlijk druk maken om hélemaal niks
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Mien godde.. De hele dag geklust bij 2 collega's.. morgen last van m'n nek en spierpijn in mn armen en schouders gegarandeerd.
Zometeen lekker uit eten. Morgen 5 jaar verkering man. Tijd gaat snel.
Thanks. In september al gedaan!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Al trouwplannen of niet??
Ohquote:
Haha ja! Kapstertje is inmiddels moeder.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:09 schreef Lutte het volgende:
Oh en verder een heftige dategeschiedenis van jou Vaduz, herinner je je de kapster nog?
We zijn nog altijd stad. Bij Lucky zeker? Ik sla over inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een prima metalbandje in jullie dorp. Testament, vergelijkbaar met Slayer. ik heb ze zelf 2 keer hier in Ehv gezien. Niks voor jou dus..
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zijn nog altijd stad. Bij Lucky zeker? Ik sla over inderdaad.
Vanmiddag nog met Mark Tuitert onder een parasol staan schuilen voor de regen bij de triatlon in Holten. Ik keek opzij en dacht: verrek, die ken ik!
No way! Cee heeft een hele heftig crush op hem En terecht!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zijn nog altijd stad. Bij Lucky zeker? Ik sla over inderdaad.
Vanmiddag nog met Mark Tuitert onder een parasol staan schuilen voor de regen bij de triatlon in Holten. Ik keek opzij en dacht: verrek, die ken ik!
hoi. Er staat nog een vraag openquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jou moest ik hebben! Die mister laatst op je FB... Moet je iets vertellen?
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Lutte het volgende:
Zometeen naar de verkoop van afgeschreven materialen van de bibliotheek Niet de mooiste boeken meer natuurlijk, maar vaak wel goede titels en met elf boeken voor vijf euro ben ik sowieso niet zo kieskeurig
Sylvie, maak me gek!quote:Op maandag 4 juli 2016 20:51 schreef roos85 het volgende:
Ik heb zelfs het hoorntje van mijn ijsje op gegeten
Jij komt je zomervakantie wel doorquote:Op maandag 4 juli 2016 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sylvie, maak me gek!
Dertig boeken bij de bieb gescoord voor ¤12
Kan het me voorstellen, sowieso vanalles te doen en je zult ook wel een drukke en onrustige periode achter de rug hebbenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij komt je zomervakantie wel door
Lezen komt er bij mij niet meer van de laatste tijd.Ik ben in principe nog steeds bezig met het boek waar ik in januari in begonnen ben. Tussendoor wel de biografie van Luc Nilis gelezen, maar dan nog
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:00 schreef Lutte het volgende:
Oké nerdstyle ik was zo druk aan het leren dat ik vergat te douchen dus dan kan ik of nu gaan en morgen een afro hebben (niet verleidelijk) of morgenochtend gaan en er om vijf uur voor op moeten staan (ook niet verleidelijk)
Ik zeg #teamafro
voor want ik heb het niet meegemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |