Nog voorkeur voor een winnaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Net over de grens met Frankrijk. Dus min of meer een thuiswedstrijd voor hun. Tegen Wales overigens.
Had ik niet echt. Toch is dit best leuk. Ik vind die coach van de Belgen (Wilmots) maar een rare enge man.quote:
Story of my life.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:59 schreef Lutte het volgende:
Een monsterlijke uitslaap willen doen en dan om half negen wakker worden Immer
Ik werd om 6.30 wakker. Gelukkig nog even daarna wat door kunnen slapen..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:59 schreef Lutte het volgende:
Een monsterlijke uitslaap willen doen en dan om half negen wakker worden Immer
Eerst brood wegtikken, Dan Sjefke uitlaten en dan wachten op Broer en pa om a naar Ikea te gaan en b naar Pa's huisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:09 schreef Lutte het volgende:
Ochtendcrew represent
Kom maar door met de dagplannen!
Wat staat er op de shopping list voor IKEA?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerst brood wegtikken, Dan Sjefke uitlaten en dan wachten op Broer en pa om a naar Ikea te gaan en b naar Pa's huis
De mijne is leeg. Pa wil iig zo'n boodschappentrolly kopen, voor de rest weet ik het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat staat er op de shopping list voor IKEA?
Oh die dingen zijn belachelijk handig ja! Zoek een leuk motiefje voor 'm uitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De mijne is leeg. Pa wil iig zo'n boodschappentrolly kopen, voor de rest weet ik het niet.
Hij is er zelf bij hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh die dingen zijn belachelijk handig ja! Zoek een leuk motiefje voor 'm uit
Daarom! Als hij voor veilig zwart kiest moet jij 'm roze met bloemetjes aansmeren natuurlijkquote:
Dat heb ik al vaak tevergeefs geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom! Als hij voor veilig zwart kiest moet jij 'm roze met bloemetjes aansmeren natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak tevergeefs geprobeerd.
niet te laat m'n bed uit gaan, douchen /haar wassen /scheren. Wat boodschappen doen, zoon naar sport brengen, ff langs de opticien, m'n ma verwelkomen die vandaag op visite is, lunchen, zoon ophalen, diner regelen, avondje/nacht naar Valkenswaard, onderweg daarheen m'n moeder in Dordrecht afzetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:09 schreef Lutte het volgende:
Ochtendcrew represent
Druk maar leuk! Heerst er al dinofever in huize Koen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet te laat m'n bed uit gaan, douchen /haar wassen /scheren. Wat boodschappen doen, zoon naar sport brengen, ff langs de opticien, m'n ma verwelkomen die vandaag op visite is, lunchen, zoon ophalen, diner regelen, avondje/nacht naar Valkenswaard, onderweg daarheen m'n moeder in Dordrecht afzetten.
En tussendoor relaxen
dinofeverquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Druk maar leuk! Heerst er al dinofever in huize Koen?
ahhhh die. Is van AH toch? Komen we vrij weinig. Sowieso lijken ze een beetje over de dingen spaar periode heenquote:
Yes! Ik spaar ze nog hoor Maar ga ze niet inplakken, wil ze wel hebben haha, maar na de actie maak ik er iemand met kinders wel blij mee. Ome Bos, voor jou dan misschien?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh die. Is van AH toch? Komen we vrij weinig. Sowieso lijken ze een beetje over de dingen spaar periode heen
modern family kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:09 schreef Lutte het volgende:
Ochtendcrew represent
die van mij 13 en 11quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yes! Ik spaar ze nog hoor Maar ga ze niet inplakken, wil ze wel hebben haha, maar na de actie maak ik er iemand met kinders wel blij mee. Ome Bos, voor jou dan misschien?
Hoe oud zijn de kinders nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |