SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Leuk. Doet u dat maar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik het gat tussen Lucky en Broertje opvullen?
Hoe electrisch wordt het?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik het gat tussen Lucky en Broertje opvullen?
Een beetje tricky geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[..]
Hoe electrisch wordt het?
Beetje oud beetje nieuwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[..]
Hoe electrisch wordt het?
Het is toch niet te kalm hè?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:37 schreef Fogel het volgende:
50 meter stroomkabel later...
Relaxete muziek dit
Nicequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw speeltje aangeschaft waarmee je tablet omtovert tot een schetsblok, de Adobe Ink & Slide.
Eerste krabbel:
[ afbeelding ]
De bpm mag best omhoogquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is toch niet te kalm hè?Dat je geen sluiting maakt of zo.
Het is bijna klaar nu. Muis stampt wel wat bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
De bpm mag best omhoog![]()
Ik werk alleen zonder prik erop, ben geheel nieuw aan het aanleggen.
Pfffffquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is bijna klaar nu. Muis stampt wel wat bij elkaar.
Oh.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff
Ik begin met 108 maar zoals altijd lekker hak op tak dus daarna terug naar 70
Alweer?quote:
Dank u, heer Mo.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lucky het was aangenaam knutselen met uw muziekjes erbij.
Dan is toch de ketting te langquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paar keer per week de laatste tijd.
Dat rent maar van de keuken naar de kamer. Dat is de bedoeling natuurlijk niet.quote:
Nee hoor, ik zit nu rustig metquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat rent maar van de keuken naar de kamer. Dat is de bedoeling natuurlijk niet.
Elecktrickeryquote:
Scheelt ook dat ik de koptelefoon op heb. Als ik nu naar de keuken zou rennen zou ik een knokkeltje doen en mijn draai-laptop van de tafel trekkenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik daar was, was er nu een foto van genomen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ik de koptelefoon op heb. Als ik nu naar de keuken zou rennen zou ik een knokkeltje doen en mijn draai-laptop van de tafel trekken
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
Whoop there he is.....
Ow wacht dat zegt ie niet.
Eej!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
Whoop there he is.....
Ow wacht dat zegt ie niet.
Klusmuziek voor Fogelquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Muisje
Klinkt lekker kanjer!Geen Vout vandaag?
Ohw en opruim muziek voor mij dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klusmuziek voor Fogel
Vanavond DJ Broertje
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohw en opruim muziek voor mij dan.![]()
Dat zag ik. Vout in de kelder of op vakantie?
Die zit nog in Aziëquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
ToT al weer terug eigenlijk of zit die nog steeds in azie?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster leest tags op website, denkt 'Joepie!', maar kan nog niet luisteren...
Geen idee of het hotel waar hij zit tralies voor de ramen heeft.quote:
Even een rust bier momentje voor Fogel inbouwenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier is niet op te klussen, Muisje.
Likequote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
En toch vind ik dit een leuk nummer....
Hij mag er ook wel een 'goed bezig' Bolletje dinkie bij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even een rust bier momentje voor Fogel inbouwen
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij mag er ook wel een 'goed bezig' Bolletje dinkie bij.
Lekker als het naar je zin is en vlot verliep.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn inspanningen van vandaag hebben zich geloond, desktop draai als een zonnetje.![]()
Ben nu toe aan een beetje cannabis.
Baardaap denkt morgen verdorie wat is die pc ineens rap ten opzichte van afgelopen vrijdag.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker als het naar je zin is en vlot verliep.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap denkt morgen verdorie wat is die pc ineens rap ten opzichte van afgelopen vrijdag.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee of het hotel waar hij zit tralies voor de ramen heeft.
Komt door de geroosterde en gekarameliseerde paprika'squote:
Hij klaagt wel soms over trage verbinding maar dat is ziggo daar kan ik weinig aan versnellen....quote:
Dit ga ik horen tot 2034 hè?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt door de geroosterde en gekarameliseerde paprika's
Lekker tochquote:
Vaak zet die hitte in Nederland dan meteen door naar een hittegolf van Bijbelse proporties.quote:
Hittegolfquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vaak zet die hitte in Nederland dan meteen door naar een hittegolf van Bijbelse proporties.
Volgens teletekst. Dat zegt eigenlijk net zoveel als dat van Buienradar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij??
http://www.buienradar.nl/weer/pijnacker/nl/2748591#14daagse
21 max....
Gebeurde dat maar eens...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vaak zet die hitte in Nederland dan meteen door naar een hittegolf van Bijbelse proporties.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog langer leeft dan 18 jaar vanaf nu.![]()
Ofwel dat ga je horen tot het eind....
Maar jij spoort ook niet helemaal wat dat betreftquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gebeurde dat maar eens...
Ik heb het nog maar zelden warm of heet gevonden in de zomers hier...
Neuh zo is Muisje nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En dat zo'n beetje om het uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nee, alsjeblieft niet. Als het aan zee is, dan is het goed te doen. Maar verder mag het van mij wegblijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gebeurde dat maar eens...
Ik heb het nog maar zelden warm of heet gevonden in de zomers hier...
Fijn dat je "wat dat betreft" er bij zet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij spoort ook niet helemaal wat dat betreft
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:39 schreef Fogel het volgende:
Whehe, ik hou het even bij pils. Pak straks wel wat spannenders
Voor mij word het bij 25+ pas lekker.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah nee, alsjeblieft niet. Als het aan zee is, dan is het goed te doen. Maar verder mag het van mij wegblijven.
Oh, ik dacht juist 25-quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor mij word het bij 25+ pas lekker.
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor mij word het bij 25+ pas lekker.
Je mag de katers wel lenen hoor, is het behang er ook zo afquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met dit nummer is het leuk behang afsteken.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag de katers wel lenen hoor, is het behang er ook zo af
Wir fahren, fahren, fahren, auf der Autobahnquote:
Ik vind bijna alles prima, dat weet je. Als je jazz gaat draaien ga ik fouten maken want dan krijg ik chaos in mijn hoofd.quote:
Ik heb door dit nummer een associatie gekregenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wir fahren, fahren, fahren, auf der Autobahn
Vanochtend gewoon met shaal en handschoenen aan naar mijn werk gereden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Boven de 23 graden vind ik het al niet werkbaar meer.
Nee, nog even wachten en dan mag je los.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wir fahren, fahren, fahren, auf der Autobahn
Geen jazz op het menu vandaagquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles prima, dat weet je. Als je jazz gaat draaien ga ik fouten maken want dan krijg ik chaos in mijn hoofd.
Denk dat de huurder wel blij gaat worden hier, bouw minimaal om de 120cm een dubbele wcd. En 6-voudig bij alle 4 antennepunten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vanochtend gewoon met shaal en handschoenen aan naar mijn werk gereden.Het was onder 15 graden.
Autobahn of Numbers?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb door dit nummer een associatie gekregen
Broertjequote:
Ikzelf: 0quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen jazz op het menu vandaag
Wel straks nog Nina Simone
Hoeveel groepen sluit je dan wel niet aan?
19 groepenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ikzelf: 0
Maar ik kom op de 19 uit voor deze verdieping.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ingetuned trouwens 10 luisteraars
Alsjeblieftjesquote:
Met track 1 van hun eerste album. Inmiddels 30 jaar oud.quote:
Ik ken het nieuwe album nog nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met track 1 van hun eerste album. Inmiddels 30 jaar oud.
Grappig genoeg gaat de laatste track van hun nieuwste album min of meer over hetzelfde onderwerp.
Het heet Super, maar is helaas niet zo Super. Voornoemde track uitgezonderd, maar die heeft Knokkels ook al een keertje gedraaidquote:
Wist wel dat het album in april is uitgekomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heet Super, maar is helaas niet zo Super. Voornoemde track uitgezonderd, maar die heeft Knokkels ook al een keertje gedraaidEn ik ben van plan om in mijn show de duidelijke single te draaien, die geen single is / wordt.
Klopt. Komende week komt de nieuwe single uit, maar dat nummer is een nogal slechte keuze.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wist wel dat het album in april is uitgekomen.
kipfilet?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zal toch een keer gerookt moeten worden.
Komt eraanquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Steeds als jij dreigt te gaan roken, stuur ik Muis een obscure Jam & Spoon-track of -remix
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Steeds als jij dreigt te gaan roken, stuur ik Muis een obscure Jam & Spoon-track of -remix
Ok, het zou vast met minder kunnen, maar als ik zelf dit deel ga bewonen moet het klaar zijn voor dikke vette herrie en dus heeft bv de wand waar de tv en receiver moeten komen gewoon een eigen groep.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
19 groepen
Ik heb er maar vier hier
Ach ja, als je iets doet kan je het maar beter goed uitgebreid doenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, het zou vast met minder kunnen, maar als ik zelf dit deel ga bewonen moet het klaar zijn voor dikke vette herrie en dus heeft bv de wand waar de tv en receiver moeten komen gewoon een eigen groep.
Wacht nog maar even met opstekenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik draai er alvast een paar in voorraad.
De badkamer heeft ook drie groepen. Was handig omdat het tijdelijk een brouwerij isquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ja, als je iets doet kan je het maar beter goed uitgebreid doen
Moderne rotherriequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet zo'n beetje lekker nummer dit!
Ja ja....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rollbox, Zelf sigaretten maken | J&S Webshops BV
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
De badkamer heeft ook drie groepen. Was handig omdat het tijdelijk een brouwerij is
En slaapkamers zijn normaal samen op een, hier hebben twee slaapkamers samen 3 groepen. Want ja, je weer maar nooit of je een uraniumverrijkingscentrifuge ofzo op je slaapkamer wil.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kijkt in zijn glazen bol en ziet dat we zo het geluid van remmende auto's gaan horen.
Geen idee waarom.
Nog modernere rotherriequote:
Kerel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
De badkamer heeft ook drie groepen. Was handig omdat het tijdelijk een brouwerij is
En slaapkamers zijn normaal samen op een, hier hebben twee slaapkamers samen 3 groepen. Want ja, je weer maar nooit of je een uraniumverrijkingscentrifuge ofzo op je slaapkamer wil.
Om het leuk isquote:
Dit lijkt al op Right In The Night.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is de albumversie van Don't Call It Love, zoals te vinden op Kaleidoscope.
Het nummer is ook op single verschenen. De singleversie klinkt veel meer als Right In The Night en Find Me, met Spaanse gitaren erin. En er zijn ook dance-remixes van
Klöpt. Er staan nog wel meer nummers op Kaleidoscope waarop Plavka meezingt. Op "3003" trouwens ook.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit lijkt al op Right In The Night.
Zelfde zangeres?
Welke?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Yo Yo, Get Funky kwam hier achter aan in de Grandmix van het betreffende jaar...
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Dat sampletje blijft ook altijd terugkeren hè? (met dat schreeuwtje en die "yeah" erin)
James Brown?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Járen geleden dat ik dit hoorde. James Brown sample als loop erin, uiteraard,
Als ik in de oren van mijn eega weer te veel beats draai, dan begint ze 'Woo Yeah' in de maat van de muziek te zingen...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Dat sampletje blijft ook altijd terugkeren hè? (met dat schreeuwtje en die "yeah" erin)
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik in de oren van mijn eega weer te veel beats draai, dan begint ze 'Woo Yeah' in de maat van de muziek te zingen...
Kom op 11...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Porselein...
Met de zangeres die we kennen van welke andere hit?
Ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Porselein...
Met de zangeres die we kennen van welke andere hit?
quote:He had dismissed "Porcelain" as "average" and later recalled that he "couldn't imagine anyone else wanting to listen to it"
Zij van de Urban Cookie Collective met hun sleutelgeheim.quote:
Dat wist ik niet. Ik heb nog wel een bericht over haar overlijden getypt voor FOK!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij van de Urban Cookie met hun sleutelgeheim.
Vorig jaar is ze overleden...
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Diane_Charlemagne
De meeste vocalen in die periode van Moby heeft ze ingezongen en live was ze toen ook vaak van de partij...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb nog wel een bericht over haar overlijden getypt voor FOK!
Zangeres Urban Cookie Collective overleden
Daar wordt Moby zelfs in genoemd, zie ik nu. Maar ik wist niet dat ze zong op Porcelain.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Heb Basement Jaxx gezien als voorprogramma van Robbie Williams in de Arena.
Dat was beter dan Robbie...
Ik denk dat ik haar zelfs wel eens live heb gezien. Moby had ooit ook eens een live-zangeres bij zich die helemaal de show stal. Ik weet niet hoe ze ook alweer heet, maar ze deed me denken aan een jonge Tina Turner.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste vocalen in die periode van Moby heeft ze ingezongen en live was ze toen ook vaak van de partij...
Mw. MM vond dat we daar heen moesten gaan.quote:
Ik heb het Metropole Orkest live werk van Basement Jaxx zien spelen. Ik heb er ook nog een cd van liggen. Helemaal geweldig was dat.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Heb Basement Jaxx gezien als voorprogramma van Robbie Williams in de Arena.
Dat was beter dan Robbie...
Nadat Diane bij Moby weg was gegaan qua live concerten, 'zongen' haar opvolgsters met haar stem...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar zelfs wel eens live heb gezien. Moby had ooit ook eens een live-zangeres bij zich die helemaal de show stal. Ik weet niet hoe ze ook alweer heet, maar ze deed me denken aan een jonge Tina Turner.
Moby laat zich op het podium omringen door goede muzikanten en zangeressen. Dat is maar goed ook, want zo denderend zingt hij zelf niet.
Twee uur buiten staan tijdens een Vout show lijkt me ook niks...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is weer een mooie om 'm naar buiten te smeren.
Het is onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooitquote:
Had gekund, ooeee ye hie yeaheee....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Dit vraagt eigenlijk om Set You Free van N Trance, hierna
Te laatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee. Die keer waar ik op doelde, had Moby zelfs twee zangeressen op het podium staan. Eentje had er ook volop meegewerkt aan zijn album. Was in de Rabozaal van de Melkweg, meen ik. Moet ergens in 2009 zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat Diane bij Moby weg was gegaan qua live concerten, 'zongen' haar opvolgsters met haar stem...
Wat is jouw voornaamste scope qua dance?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Toen was Diane al weg, waarschijnlijk heb je toen haar stem wel gehoord die dus via band/computer gewoon nog wel te horen was...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Die keer waar ik op doelde, had Moby zelfs twee zangeressen op het podium staan. Eentje had er ook volop meegewerkt aan zijn album. Was in de Rabozaal van de Melkweg, meen ik. Moet ergens in 2009 zijn geweest.
Nu ook goed?quote:
Als ie buiten draait lijkt het me prima uit te houden. Barbecue erbij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee uur buiten staan tijdens een Vout show lijkt me ook niks...
En de boeren buren uit hun dak gaan johquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ie buiten draait lijkt het me prima uit te houden. Barbecue erbij.
Ja, jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vorige nummer was een hinderlijke onderbreking van het ritme, waar 11 op doelde...
Geen idee eigenlijk. In de jaren 90 luisterde ik erg veel dance. Jam & Spoon uiteraard, maar ook Culture Beat, Cappella, Sash!, Basement Jaxx, Moby... van alles. Rond de eeuwwisseling ook vrij veel trance.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is jouw voornaamste scope qua dance?
Behalve B&J...
Vout aan het spit?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ie buiten draait lijkt het me prima uit te houden. Barbecue erbij.
LOL... nee, zo heb ik het niet gezegd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vorige nummer was een hinderlijke onderbreking van het ritme, waar 11 op doelde...
Wat je noemt dacht ik wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. In de jaren 90 luisterde ik erg veel dance. Jam & Spoon uiteraard, maar ook Culture Beat, Cappella, Sash!, Basement Jaxx, Moby... van alles. Rond de eeuwwisseling ook vrij veel trance.
Daarna kwam de dance een beetje in een dip, maar sinds de jaren 10 luister ik er weer vaker naar. Maar wel selectiever. Bepaalde soorten dance van nu vind ik niks aan. Momenteel is er veel dance die klinkt alsof het uit de jaren 90 is weggelopen. Daar houd ik dan wel weer van
Ik wel, en jij bedoelde dat ook...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... nee, zo heb ik het niet gezegd.
Als ze er toe in staat waren zongen ze gegarandeerd luidkeels mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de boeren buren uit hun dak gaan joh
quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky en ik hebben de boel vast voor je opgewarmd
Up se drentsquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ze er toe in staat waren zongen ze gegarandeerd luidkeels mee.
Toch vind ik dit erg lekker klinken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben Ray en ik kan reppen.
Tjoengtjiggeldietjoen...
Broertjes bazenplaten? Absoluutquote:
Lijkt mij wel toch?quote:
En 2 Unlimited ook, inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je noemt dacht ik wel.
Veel 90's euro dance...
Toen dit net uit kwam vond ik het verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch vind ik dit erg lekker klinken.
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, en jij bedoelde dat ook...
OK, dan bedoelde ik het zelf...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeIk hoorde na Urban Cookie Collective gewoon N Trance komen, maar dat merkte ik nét te laat op voor Muis
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen dit net uit kwam vond ik het verschrikkelijk.
Die gozer met z'n kettingen, spastische bewegingen en achterlijke petje en dito accent.
En zij maar met haar tetten zwiepen..,
Belgen, he.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klopt ja.De muziek op zich was goed te pruimen. Slim concept.
Graag gedraaid broertjequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de tunes muis trouwens
This beat is Technotronic.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Belgen, he.
Net als Technotronic, Confetti's en vele andere 'Nederlandse' dance acts...
Nee hoor, dit is AC/DC voor Fogelquote:
Dank jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat. En jij draaide ook super.
Graag gedraaidquote:
Het is wel een goede keuzequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffffffffffffff.
En dan ben ik nog niet eens helemaal fit en hersteldquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet een béétje vermoeiend zo'n op hol geslagen muis hoor.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je
Ik zal een volgende keer wat meer bagger nummers in de queue zetten, kan je rustig roken
Dat bedacht ik me dus ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens helemaal fit en hersteld
Graag gedraaid, en jij voor je associaties en inputquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ah... FOK! is weer online. Muis, alsnog bedankt.
En brother: succes!
Ik had je nog een verzoekje gestuurd, maar dat kwam niet meer aanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Valt mij trouwens mee, ik heb van 2 uur slechts 27 minuten aan muziek over
Disco.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zit trouwens een beetje een thema in
Neequote:
Fogel?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zit trouwens een beetje een thema in
Dankquote:
Haha neequote:
Faal Fok!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had je nog een verzoekje gestuurd, maar dat kwam niet meer aan
Daar past Sympathy for the Devil toch niet in?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet ik 'm dan zelf maar draaien
Schokkend!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar past Sympathy for the Devil toch niet in?
Wellicht komende week, anders ongetwijfeld de week erop.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Heb je al enig idee wanneer je je debuut gaat hebben?
Bijna goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Liedjes die beginnen met de letter S?
quote:
quote:
Klein dealtje maarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Broertje heeft een dealtje met de
gesloten
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Broertje heeft een dealtje met de
gesloten
meeren deel wel jaquote:
Hé dit keer ben ik het niet dusquote:
Beter duvelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |