SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Leuk. Doet u dat maar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik het gat tussen Lucky en Broertje opvullen?
Hoe electrisch wordt het?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik het gat tussen Lucky en Broertje opvullen?
Een beetje tricky geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[..]
Hoe electrisch wordt het?
Beetje oud beetje nieuwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[..]
Hoe electrisch wordt het?
Het is toch niet te kalm hè?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:37 schreef Fogel het volgende:
50 meter stroomkabel later...
Relaxete muziek dit
Nicequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw speeltje aangeschaft waarmee je tablet omtovert tot een schetsblok, de Adobe Ink & Slide.
Eerste krabbel:
[ afbeelding ]
De bpm mag best omhoogquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is toch niet te kalm hè?Dat je geen sluiting maakt of zo.
Het is bijna klaar nu. Muis stampt wel wat bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
De bpm mag best omhoog![]()
Ik werk alleen zonder prik erop, ben geheel nieuw aan het aanleggen.
Pfffffquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is bijna klaar nu. Muis stampt wel wat bij elkaar.
Oh.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff
Ik begin met 108 maar zoals altijd lekker hak op tak dus daarna terug naar 70
Alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |