SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Leuk. Doet u dat maar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik het gat tussen Lucky en Broertje opvullen?
Hoe electrisch wordt het?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik het gat tussen Lucky en Broertje opvullen?
Een beetje tricky geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[..]
Hoe electrisch wordt het?
Beetje oud beetje nieuwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[..]
Hoe electrisch wordt het?
Het is toch niet te kalm hè?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:37 schreef Fogel het volgende:
50 meter stroomkabel later...
Relaxete muziek dit
Nicequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw speeltje aangeschaft waarmee je tablet omtovert tot een schetsblok, de Adobe Ink & Slide.
Eerste krabbel:
[ afbeelding ]
De bpm mag best omhoogquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is toch niet te kalm hè?Dat je geen sluiting maakt of zo.
Het is bijna klaar nu. Muis stampt wel wat bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
De bpm mag best omhoog![]()
Ik werk alleen zonder prik erop, ben geheel nieuw aan het aanleggen.
Pfffffquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is bijna klaar nu. Muis stampt wel wat bij elkaar.
Oh.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff
Ik begin met 108 maar zoals altijd lekker hak op tak dus daarna terug naar 70
Alweer?quote:
Dank u, heer Mo.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lucky het was aangenaam knutselen met uw muziekjes erbij.
Dan is toch de ketting te langquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paar keer per week de laatste tijd.
Dat rent maar van de keuken naar de kamer. Dat is de bedoeling natuurlijk niet.quote:
Nee hoor, ik zit nu rustig metquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat rent maar van de keuken naar de kamer. Dat is de bedoeling natuurlijk niet.
Elecktrickeryquote:
Scheelt ook dat ik de koptelefoon op heb. Als ik nu naar de keuken zou rennen zou ik een knokkeltje doen en mijn draai-laptop van de tafel trekkenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik daar was, was er nu een foto van genomen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ik de koptelefoon op heb. Als ik nu naar de keuken zou rennen zou ik een knokkeltje doen en mijn draai-laptop van de tafel trekken
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
Whoop there he is.....
Ow wacht dat zegt ie niet.
Eej!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
Whoop there he is.....
Ow wacht dat zegt ie niet.
Klusmuziek voor Fogelquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Muisje
Klinkt lekker kanjer!Geen Vout vandaag?
Ohw en opruim muziek voor mij dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klusmuziek voor Fogel
Vanavond DJ Broertje
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohw en opruim muziek voor mij dan.![]()
Dat zag ik. Vout in de kelder of op vakantie?
Die zit nog in Aziëquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
ToT al weer terug eigenlijk of zit die nog steeds in azie?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster leest tags op website, denkt 'Joepie!', maar kan nog niet luisteren...
Geen idee of het hotel waar hij zit tralies voor de ramen heeft.quote:
Even een rust bier momentje voor Fogel inbouwenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier is niet op te klussen, Muisje.
Likequote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
En toch vind ik dit een leuk nummer....
Hij mag er ook wel een 'goed bezig' Bolletje dinkie bij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even een rust bier momentje voor Fogel inbouwen
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij mag er ook wel een 'goed bezig' Bolletje dinkie bij.
Lekker als het naar je zin is en vlot verliep.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn inspanningen van vandaag hebben zich geloond, desktop draai als een zonnetje.![]()
Ben nu toe aan een beetje cannabis.
Baardaap denkt morgen verdorie wat is die pc ineens rap ten opzichte van afgelopen vrijdag.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker als het naar je zin is en vlot verliep.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap denkt morgen verdorie wat is die pc ineens rap ten opzichte van afgelopen vrijdag.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee of het hotel waar hij zit tralies voor de ramen heeft.
Komt door de geroosterde en gekarameliseerde paprika'squote:
Hij klaagt wel soms over trage verbinding maar dat is ziggo daar kan ik weinig aan versnellen....quote:
Dit ga ik horen tot 2034 hè?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt door de geroosterde en gekarameliseerde paprika's
Lekker tochquote:
Vaak zet die hitte in Nederland dan meteen door naar een hittegolf van Bijbelse proporties.quote:
Hittegolfquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vaak zet die hitte in Nederland dan meteen door naar een hittegolf van Bijbelse proporties.
Volgens teletekst. Dat zegt eigenlijk net zoveel als dat van Buienradar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij??
http://www.buienradar.nl/weer/pijnacker/nl/2748591#14daagse
21 max....
Gebeurde dat maar eens...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vaak zet die hitte in Nederland dan meteen door naar een hittegolf van Bijbelse proporties.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog langer leeft dan 18 jaar vanaf nu.![]()
Ofwel dat ga je horen tot het eind....
Maar jij spoort ook niet helemaal wat dat betreftquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gebeurde dat maar eens...
Ik heb het nog maar zelden warm of heet gevonden in de zomers hier...
Neuh zo is Muisje nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En dat zo'n beetje om het uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nee, alsjeblieft niet. Als het aan zee is, dan is het goed te doen. Maar verder mag het van mij wegblijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gebeurde dat maar eens...
Ik heb het nog maar zelden warm of heet gevonden in de zomers hier...
Fijn dat je "wat dat betreft" er bij zet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij spoort ook niet helemaal wat dat betreft
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:39 schreef Fogel het volgende:
Whehe, ik hou het even bij pils. Pak straks wel wat spannenders
Voor mij word het bij 25+ pas lekker.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah nee, alsjeblieft niet. Als het aan zee is, dan is het goed te doen. Maar verder mag het van mij wegblijven.
Oh, ik dacht juist 25-quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor mij word het bij 25+ pas lekker.
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor mij word het bij 25+ pas lekker.
Je mag de katers wel lenen hoor, is het behang er ook zo afquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met dit nummer is het leuk behang afsteken.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag de katers wel lenen hoor, is het behang er ook zo af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |