Hmm, die zijn zo goedquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het werd een wit bolletje met zonnebloempitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Takmis koluna elin adaminiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:05 schreef Nouri het volgende:
kunnen jullie die grap van tjacka die een oma hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu weet ik niet of dit een grap isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:09 schreef Nouri het volgende:
opso en deezertje zitten op een fokmeet
ze hebben het heel gezellig en drinken samen wat
zegt deezertje:´ huh je bent toch een moslim?´
opsonisatie: ´ja klopt, ik ben een turkse´
deezertje: ´ doe je niet aan de ramadan?´
opsonisatie: ´ja, wel lieve deezertje ram me dan´OmfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vega boterhamworst, die shit is lekker vind ikquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, die zijn zo goed
Wat had je erop? Ik mag die graag met brie en komkommer.
ik ga een onz topic voor je makenquote:
ik jou ookquote:
Nu heb ik honger.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vega boterhamworst, die shit is lekker vind ik
Brie en komkommer altijd goeeeed
ik heb ook honger dus drink ik colaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu heb ik honger.
Heb helaas geen eten hier
Ik moet nog wachten op een meisje dat komt inhalen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb ook honger dus drink ik cola
en zo aardbeitjes halen hmm
inhalen? wat bedoelt u, of is dit op school iets?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten op een meisje dat komt inhalen.
Ik ga denk ik een donertje halen
denk toets inhalenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inhalen? wat bedoelt u, of is dit op school iets?
School, ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inhalen? wat bedoelt u, of is dit op school iets?
Daarna mag ik ook eindelijk naar huis. En wat lekkers halenquote:
Ik niet, ik heb mezelf zo gek gekregen om voetbal te kijken.quote:
fapfapquote:
chillieeeequote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna mag ik ook eindelijk naar huis. En wat lekkers halen
Jij huilt ook veel lately, waarom nu huilie?quote:
fapfap???quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fapfap
[..]
chillieeeeook aardbeien?
[..]
Jij huilt ook veel lately, waarom nu huilie?
Opso zei hoi higihiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fapfap
[..]
chillieeeeook aardbeien?
[..]
Jij huilt ook veel lately, waarom nu huilie?
Vind jij het ook zo leuk dat er bij Zweden meer knotjes lopen dan bij Italiëquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb mezelf zo gek gekregen om voetbal te kijken.
Enige arm die wat zonlicht kreeg zo te horen tochquote:
Oh, nou dan zeg je vaak huilen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Opso zei hoi higihi
Huil helemaal niet veel hoorben zo droooogggg
Hou niet zo van aardbeien.quote:
ohquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Enige arm die wat zonlicht kreeg zo te horen toch
Ik weet niet hoe ik me hier uit moet lullen
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
ik fap niet
maar had ingesmeerd met zonnebrand
maar mn rechterarm vergeten![]()
![]()
Huilen is goed. Gun het iedereen. Jaloers op mensen die zo'n lekker ordinair potje kunnen janken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Enige arm die wat zonlicht kreeg zo te horen toch
Ik weet niet hoe ik me hier uit moet lullen
[..]
Oh, nou dan zeg je vaak huilen!
Ik heb daar heel weinig mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Huilen is goed. Gun het iedereen. Jaloers op mensen die zo'n lekker ordinair potje kunnen janken.
Soms wel hoor.quote:
ja doe efkes gezondquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou niet zo van aardbeien.
Denk iets bij de Turk of bij de Pool.
Misschien wel een cider met kersen
aahahah dombooooquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
ik fap niet
maar had ingesmeerd met zonnebrand
maar mn rechterarm vergeten![]()
![]()
mijn periode van janken is gelukkig weer voorbijquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Huilen is goed. Gun het iedereen. Jaloers op mensen die zo'n lekker ordinair potje kunnen janken.
Dat is geen honger!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb honger in wat dan ook dat me dik maakt.
en dikke ogen de volgende dag, fuck my life.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel hoor.
Maar ik vind het niet opluhten ofzo.
Je krijgt er vooral een verstopte neus van.
Hmm oke dat kanquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel hoor.
Maar ik vind het niet opluhten ofzo.
Je krijgt er vooral een verstopte neus van.
Gelukkig huil ik bijna nooit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dikke ogen de volgende dag, fuck my life.
Ik huil wanneer andere me echt insane maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig huil ik bijna nooit.
En als ik huil is het vaak omdat ik VIESBOOS ben.
lol ja hier ook toen ik tante werd, maar dat waren drie traantjes.quote:
Nou ja, in de andere dingen heb ik ook wel honger maar ze verzadigen zo matig.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja doe efkes gezond
[..]
aahahah domboooo
[..]
mijn periode van janken is gelukkig weer voorbij![]()
[..]
Dat is geen honger!
Gelukkig bagetalliseer ik tegenwoordig vrijwel alles in 3 seconde.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik huil wanneer andere me echt insane maken.![]()
lekkerquote:
Mn geld is nog niet terug he.quote:
oh wanneer was het gebeurd? Ik heb echt geen idee van tijd de laatste tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn geld is nog niet terug he.
Maar heb anderzijds ook geen zin bank te bellen
8 dagen terugquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wanneer was het gebeurd? Ik heb echt geen idee van tijd de laatste tijd
duurt lang dan pfffquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had pringles gekocht 5 dagen geleden.
En hij is nog niet op.
En nu zeul ik er steeds mee in mn rugzak.
Einde bericht
ga toh niet hele bus pringles etenquote:
Ohquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga toh niet hele bus pringles eten
laat het hier wel staan morgen
Ik kwam aan op de airport vorige week in Maleisie.quote:
Naaiersquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam aan op de airport vorige week in Maleisie.
Dus het eerste wat je doet als je door de douane heen bent is een ATM zoeken en geld pinnen voor hotel/taxi/et cetera.
Ik pinpas in de ATM. Een bedrag van 200-250 pond ofzo intypen in Ringgit. Duurde lang om te processen, maar kreeg gewoon een melding van: We can not process this transaction at the current moment. Please try another machine.
Netjes pas terug en bonnetje dat de transactie mislukt was.
Andere ATM (zelfde bank), werkte prima.
Maar ik keek 2 dagen later toevallig op mn bank app.
Is het geld van die 1e ATM wel afgeschreven
En het vervelende van het hele verhaal is dat ik normaal op vakantie de creditcard zoveel mogelijk gebruik, want die kunnen met 1 klik op de knop je geld terughalen. Maar ik bedacht, och ik kan wel een keer gewoon de bankpas gebruiken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, in de andere dingen heb ik ook wel honger maar ze verzadigen zo matig.
Nice, moet goed komen dan toch welquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het vervelende van het hele verhaal is dat ik normaal op vakantie de creditcard zoveel mogelijk gebruik, want die kunnen met 1 klik op de knop je geld terughalen. Maar ik bedacht, och ik kan wel een keer gewoon de bankpas gebruiken.
Nu hebben ze een onderzoek gestart met die bank samen (Azie ) om de automaat na te tellen. Maar ondertussen heb ik nog niets.
Enfin, net gebeld en de bank stort het terug als voorschot op het onderzoek.
Gelukkig krijg je het wel terugquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het vervelende van het hele verhaal is dat ik normaal op vakantie de creditcard zoveel mogelijk gebruik, want die kunnen met 1 klik op de knop je geld terughalen. Maar ik bedacht, och ik kan wel een keer gewoon de bankpas gebruiken.
Nu hebben ze een onderzoek gestart met die bank samen (Azie ) om de automaat na te tellen. Maar ondertussen heb ik nog niets.
Enfin, net gebeld en de bank stort het terug als voorschot op het onderzoek.
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig heb ik al een nieuwe hobby om de vakantie mee te vullen.
haha coolquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan nu eindelijk haken. Ik heb een big gemaakt.
Oh ik hou wel van handwerken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
haha coolik kan dat soort dingen niet echt. Vind dat te veel gepruts met knoopjes enzo
Ja goed, het zijn er al meer aan het worden en ze verkennen nu het grote nest buiten hun reageerbuisquote:
Pics?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja goed, het zijn er al meer aan het worden en ze verkennen nu het grote nest buiten hun reageerbuis
Dat lukt echt totaal niet met de camera van mijn telefoon omdat ze zo klein zijn en niet stilzitten.quote:
bananen in de vriezer doenquote:
Oh echt, zo simpel? Misschien ook maar eens proberen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
bananen in de vriezer doen
bananen in de blender doen
klaar
Ja, ik zal laten weten of het goed gelukt isquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh echt, zo simpel? Misschien ook maar eens proberen.
Ik zag ook een recept voor avocado-ijs op youtube.
Ja die.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik zal laten weten of het goed gelukt is
haha, van foodgloss zeker? Ik lust geen avocado dus heb die niet gekeken
Dat lijkt me dus HELEMAAL niet lekker in ijs.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja die.
Ik hou er wel van, maar vraag me af of het wel lekker is in ijs.
misschien moeten we hem even roepenquote:
ohquote:
hmm lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
slaap lekker alvast
ik ga pasta met tonijn eten
ja ik heb helaas geen kaasquote:
het was maar 1 post dat hij zei: hoi vriendenquote:
hoezoquote:
ik vond het wel stomquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weken niet op komen dagen en dan met 1 post komen
Goed, vooral nu ik eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal prima dus.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed, vooral nu ik eenLol, wat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal prima dus.
Baby darling doll face honey
Ja wat voor irritant joch dan. Iemand die achter je aan zat?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]gewoon wat daar staat, dat is het tbh. Wil je toch niet mee oud worden.
Life controlling, wilde alles weten wat ik ging doen/deed, bladiebla. Moest álles uitleggen. Godverjezus wat een eng mannetje is hij zeg, gelukkig was het maar voor een korte tijd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat voor irritant joch dan. Iemand die achter je aan zat?
Nou, beterquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Life controlling, wilde alles weten wat ik ging doen/deed, bladiebla. Moest álles uitleggen. Godverjezus wat een eng mannetje is hij zeg, gelukkig was het maar voor een korte tijd.
3 x mag je radenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoi opsonazi
Ben je nu een man of een vrouw
Snap er niks meer van
Whihi graagquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, beterklinkt gezellig
Kom maar bij mij knuffelen
vrouwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3 x mag je raden
[..]
Whihi graagSamen met rodin pls
stuk?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
In slaap gevallen op de bank, en laptop op de grond gegooid
Ja, Rodin houdt niet op met schreeuwen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3 x mag je raden
[..]
Whihi graagSamen met rodin pls
Ja goedzoquote:
Omg hele tijd gejammer dus?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, Rodin houdt niet op met schreeuwen?weetniet wat er issss
hoezo man ingesteld danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goedzo
[..]
Omg hele tijd gejammer dus?![]()
ahwww
Ja maar als ik hem roep is het 'MAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' en als ik hem aanraak ook en eigenlijk bij alles en het is ook geen miauw nee en ahh so annoyiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goedzo
[..]
Omg hele tijd gejammer dus?![]()
ahwww
Ik zie het helemaal voor mij hoe hij aan het "roepen" isquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar als ik hem roep is het 'MAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' en als ik hem aanraak ook en eigenlijk bij alles en het is ook geen miauw nee en ahh so annoyi
Could bequote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo man ingesteld dan
Kreeg je te veel dms van vieze mannetjes
hahaha ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mij hoe hij aan het "roepen" is![]()
misschien heeft hij buikkrampjes zoals bij baby's
kan dat wel eigk
[..]
Could be
okeeequote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mij hoe hij aan het "roepen" is![]()
misschien heeft hij buikkrampjes zoals bij baby's
kan dat wel eigk
[..]
Could be
Hopelijk is hij niet ziekquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar als ik hem roep is het 'MAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' en als ik hem aanraak ook en eigenlijk bij alles en het is ook geen miauw nee en ahh so annoyi
Ik wilde op zich wel een nieuwe kopenquote:
Dure grap.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Niet zoals mijn tv die het zomaar opgaf
Ja misschien toch maar even dierenarts langsgaan voor zekerheidquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk is hij niet ziek
[..]
Ik wilde op zich wel een nieuwe kopen
[..]
Dure grap.
Schattige dierenfilmpjes zijn altijd goedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen jullie dit filmpje zien?![]()
http://i.4cdn.org/an/1465501051867.webm
Ik smelt dan altijd een beetje.
wat voor filmpje?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een heisa om dat the conjuring filmpje. Is het echt zo eng
Moet beetje zuinig zijn met mijn centjes toch.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja misschien toch maar even dierenarts langsgaan voor zekerheid
Oh, lol jamaar dan kun je deze als reserve houden is wel handig
Zoveel leuke plaatjes en filmpjes gezien vandaag. Doet me goedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schattige dierenfilmpjes zijn altijd goed
Dat het gebaseerd is op een real life story en dat mensen opeens geesten zien ofzo. Kan het niet meer vinden gvd.quote:
oh, nee geloof niet in geesten dus vind nu al onzinquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat het gebaseerd is op een real life story en dat mensen opeens geesten zien ofzo. Kan het niet meer vinden gvd.
Oke ik wil het zien
ik ook niet, boxquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee geloof niet in geesten dus vind nu al onzin
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je last van je rug hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt twee leuke katten
Of het was yats, ik haal jullie nog steeds door de war
Hoe kan je ons nou door de war halen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt twee leuke katten
Of het was yats, ik haal jullie nog steeds door de war
Zozoquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
Hallo.
Heb heel de avond salsa gedanst. Ik ben een gelukkig mens
ja was beetje kut op werkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief. Nare jongen. Heb je al een nieuw reisplan?
Ah shit. Wat voor soort werk doe je?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja was beetje kut op werk
Nee zit er niet in denk ik
niets boeiends. Hoor morgen de afloop. Gedoequote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah shit. Wat voor soort werk doe je?
Jmmr.
Vervelend, jammer johquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets boeiends. Hoor morgen de afloop. Gedoe
Ipso doet me denken aan de naam Ibtissamquote:
werk fulltime domoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Sommigen moeten suhoor doen en sommigen moeten morgenochtend werken.
He mortaxx, werken, ken jij dat woordje wel?
Heb jij de salsa gedanst met een Irakees genaamd Ibtissam maar hij wil hipster en modern overkomen dus heeft hij zijn baardje afgeschoren, noemt hij zich Sam, tattoos genomen en is hij nu een wannabe Zayn Malik om zo de hartjes van Europese chickies zoals jij te stelen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ipso doet me denken aan de naam IbtissamAfgekort tot Sam. Sam had prachtige krullen. Opso ik noem je voortaan Sam.
Oh my gawd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij de salsa gedanst met een Irakees genaamd Ibtissam maar hij wil hipster en modern overkomen dus heeft hij zijn baardje afgeschoren, noemt hij zich Sam, tattoos genomen en is hij nu een wannabe Zayn Malik om zo de hartjes van Europese chickies zoals jij te stelen?
Oké meloewaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
doe maar parttime want je kunt het niet aan, stressed testosteronbommetje dat je bent.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh my gawd.Misschien euh tsja ja mja ja
mkay emimichquote:
Oh heb je laatst ook een naampje meegekregenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]vertel eens, wie is de salsaboy
[..]
mkay emimich
Italiaans, werkt in Amsterdam, goed haar, goed koppie. Het deed mijn hart sneller slaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]vertel eens, wie is de salsaboy
[..]
mkay emimich
welk naampje, beginnend met L?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh heb je laatst ook een naampje meegekregen
Spreek de woorden "tortellini, spaghetti, gnocchi, do you wanna marri mi" en hij is all yoursquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Italiaans, werkt in Amsterdam, goed haar, goed koppie. Het deed mijn hart sneller slaan
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Spreek de woorden "tortellini, spaghetti, gnocchi, do you wanna marri mi" en hij is all yours
JAquote:
Wie zegt dat ik er toen niet was danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee bedoel dat je emimich 'kent'
Ver voor jouw tijd
toen was er je 12quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA
[..]
Wie zegt dat ik er toen niet was dan![]()
FOK! is niet meer wat t geweest isquote:
neequote:
Hey, r/all: Calling Trump "orange" or "Drumpf" is inherently racist because it targets his skin color and ethnicity. (self.The_Donald)quote:
nicequote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
Hallo.
Heb heel de avond salsa gedanst. Ik ben een gelukkig mens
Kan je lekker emogiffen maar wat er staat klopt natuurlijk en laat goed de hypocrisie van de liberals zienquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hey, r/all: Calling Trump "orange" or "Drumpf" is inherently racist because it targets his skin color and ethnicity. (self.The_Donald)
The projection of your own racism upon others is becoming evident. It's not hard to understand that true racists will assume everyone else are racist. Donald Trump and the political right are color blind. Liberals have proven that they're not. Martin Luther King must be turning in his grave.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga ik naar de stad voor 3 kleine dingen, kom ik terug met 100 euro aan andere spullen
Moet je porn kijken. Is het zo over.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Herkenbaar
Help ben zikamisselijk omg
Ik ga meestal naar de stad voor 1 iets, en dan kan ik het in geen enkele winkel vinden, en ben ik uiteindelijk naar 2 steden en een dorp geweest en heb ik nog niksquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga ik naar de stad voor 3 kleine dingen, kom ik terug met 100 euro aan andere spullen
Hoiquote:
Zo word je snel rijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar de stad voor 1 iets, en dan kan ik het in geen enkele winkel vinden, en ben ik uiteindelijk naar 2 steden en een dorp geweest en heb ik nog niks
Lekker aan het leren voor je tentamens?quote:
Ik wilde vandaag kopen: sokken, lippenbalsem, ontbijt.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker aan het leren voor je tentamens?
[..]
Ik wilde vandaag kopen: sokken, lippenbalsem, ontbijt.
Ik kocht: Een boek over dierensporen.
Een biografie van Alan Moore.
Een boek Heritage Fruits & Vegetables.
Een kookboek voor groente.
Een fles mede.
Turks brood.
Wortel pompoen spread.
3 komkommers
The Witcher 3.
Pff, nee nog niet hoor. Gewerkt tot zeven, even bij komen nogquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker aan het leren voor je tentamens?
[..]
Ik wilde vandaag kopen: sokken, lippenbalsem, ontbijt.
Ik kocht: Een boek over dierensporen.
Een biografie van Alan Moore.
Een boek Heritage Fruits & Vegetables.
Een kookboek voor groente.
Een fles mede.
Turks brood.
Wortel pompoen spread.
3 komkommers
The Witcher 3.
Waarom zit je dan te Fokken?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet over een halfuur weg en nog zo veel te doen omgomg
En heb nog zo veel laten liggenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, nee nog niet hoor. Gewerkt tot zeven, even bij komen nogNet gegeten
hahahah jij hebt lekkker geshopt
Oudje, dit.quote:
Wat ga je doen zo dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat ontwijkend gedrag beste gedrag
Voor de volgende keer laten liggen gewoon toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En heb nog zo veel laten liggen
Wat heb je voor lekkers gemaakt?
[..]
Oudje, dit.
Hoop dat het dan nog zo goedkoop te krijgen isquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor de volgende keer laten liggen gewoon toch?![]()
Niet zoveel boeiends, pasta met tonijn en zongedroogde tomaatjes en olijven en sperziebonen en sausje klaarr
Ohhhhhh das wel jammerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop dat het dan nog zo goedkoop te krijgen is
2 boekjes die ik vorige keer zag, waren er al niet meer
Wat is daar help aan danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verjaardag
Help er is daar een knappe fries aanwezig
Dag single leef beste leef.quote:
Zoenen, zoenenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dag single leef beste leef.
Ja doei ik grijp mn kans en laat het weten hoe het ging nou doei /optimismeoff
hzaw is Friesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verjaardag
Help er is daar een knappe fries aanwezig
jij negeerde mij laatst twee keer toen ik je begroette dus je zoekt het maar uit met je handelquote:
waar was datquote:Op zondag 19 juni 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij negeerde mij laatst twee keer toen ik je begroette dus je zoekt het maar uit met je handel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |