Nou ja, in de andere dingen heb ik ook wel honger maar ze verzadigen zo matig.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja doe efkes gezond
[..]
aahahah domboooo
[..]
mijn periode van janken is gelukkig weer voorbij![]()
[..]
Dat is geen honger!
Gelukkig bagetalliseer ik tegenwoordig vrijwel alles in 3 seconde.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik huil wanneer andere me echt insane maken.![]()
lekkerquote:
Mn geld is nog niet terug he.quote:
oh wanneer was het gebeurd? Ik heb echt geen idee van tijd de laatste tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn geld is nog niet terug he.
Maar heb anderzijds ook geen zin bank te bellen
8 dagen terugquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wanneer was het gebeurd? Ik heb echt geen idee van tijd de laatste tijd
duurt lang dan pfffquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had pringles gekocht 5 dagen geleden.
En hij is nog niet op.
En nu zeul ik er steeds mee in mn rugzak.
Einde bericht
ga toh niet hele bus pringles etenquote:
Ohquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga toh niet hele bus pringles eten
laat het hier wel staan morgen
Ik kwam aan op de airport vorige week in Maleisie.quote:
Naaiersquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam aan op de airport vorige week in Maleisie.
Dus het eerste wat je doet als je door de douane heen bent is een ATM zoeken en geld pinnen voor hotel/taxi/et cetera.
Ik pinpas in de ATM. Een bedrag van 200-250 pond ofzo intypen in Ringgit. Duurde lang om te processen, maar kreeg gewoon een melding van: We can not process this transaction at the current moment. Please try another machine.
Netjes pas terug en bonnetje dat de transactie mislukt was.
Andere ATM (zelfde bank), werkte prima.
Maar ik keek 2 dagen later toevallig op mn bank app.
Is het geld van die 1e ATM wel afgeschreven
En het vervelende van het hele verhaal is dat ik normaal op vakantie de creditcard zoveel mogelijk gebruik, want die kunnen met 1 klik op de knop je geld terughalen. Maar ik bedacht, och ik kan wel een keer gewoon de bankpas gebruiken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, in de andere dingen heb ik ook wel honger maar ze verzadigen zo matig.
Nice, moet goed komen dan toch welquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het vervelende van het hele verhaal is dat ik normaal op vakantie de creditcard zoveel mogelijk gebruik, want die kunnen met 1 klik op de knop je geld terughalen. Maar ik bedacht, och ik kan wel een keer gewoon de bankpas gebruiken.
Nu hebben ze een onderzoek gestart met die bank samen (Azie ) om de automaat na te tellen. Maar ondertussen heb ik nog niets.
Enfin, net gebeld en de bank stort het terug als voorschot op het onderzoek.
Gelukkig krijg je het wel terugquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het vervelende van het hele verhaal is dat ik normaal op vakantie de creditcard zoveel mogelijk gebruik, want die kunnen met 1 klik op de knop je geld terughalen. Maar ik bedacht, och ik kan wel een keer gewoon de bankpas gebruiken.
Nu hebben ze een onderzoek gestart met die bank samen (Azie ) om de automaat na te tellen. Maar ondertussen heb ik nog niets.
Enfin, net gebeld en de bank stort het terug als voorschot op het onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |