Hmm, die zijn zo goedquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het werd een wit bolletje met zonnebloempitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Takmis koluna elin adaminiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:05 schreef Nouri het volgende:
kunnen jullie die grap van tjacka die een oma hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu weet ik niet of dit een grap isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:09 schreef Nouri het volgende:
opso en deezertje zitten op een fokmeet
ze hebben het heel gezellig en drinken samen wat
zegt deezertje:´ huh je bent toch een moslim?´
opsonisatie: ´ja klopt, ik ben een turkse´
deezertje: ´ doe je niet aan de ramadan?´
opsonisatie: ´ja, wel lieve deezertje ram me dan´OmfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vega boterhamworst, die shit is lekker vind ikquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, die zijn zo goed
Wat had je erop? Ik mag die graag met brie en komkommer.
ik ga een onz topic voor je makenquote:
ik jou ookquote:
Nu heb ik honger.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vega boterhamworst, die shit is lekker vind ik
Brie en komkommer altijd goeeeed
ik heb ook honger dus drink ik colaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu heb ik honger.
Heb helaas geen eten hier
Ik moet nog wachten op een meisje dat komt inhalen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb ook honger dus drink ik cola
en zo aardbeitjes halen hmm
inhalen? wat bedoelt u, of is dit op school iets?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten op een meisje dat komt inhalen.
Ik ga denk ik een donertje halen
denk toets inhalenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inhalen? wat bedoelt u, of is dit op school iets?
School, ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inhalen? wat bedoelt u, of is dit op school iets?
Daarna mag ik ook eindelijk naar huis. En wat lekkers halenquote:
Ik niet, ik heb mezelf zo gek gekregen om voetbal te kijken.quote:
fapfapquote:
chillieeeequote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna mag ik ook eindelijk naar huis. En wat lekkers halen
Jij huilt ook veel lately, waarom nu huilie?quote:
fapfap???quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fapfap
[..]
chillieeeeook aardbeien?
[..]
Jij huilt ook veel lately, waarom nu huilie?
Opso zei hoi higihiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fapfap
[..]
chillieeeeook aardbeien?
[..]
Jij huilt ook veel lately, waarom nu huilie?
Vind jij het ook zo leuk dat er bij Zweden meer knotjes lopen dan bij Italiëquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb mezelf zo gek gekregen om voetbal te kijken.
Enige arm die wat zonlicht kreeg zo te horen tochquote:
Oh, nou dan zeg je vaak huilen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Opso zei hoi higihi
Huil helemaal niet veel hoorben zo droooogggg
Hou niet zo van aardbeien.quote:
ohquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Enige arm die wat zonlicht kreeg zo te horen toch
Ik weet niet hoe ik me hier uit moet lullen
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
ik fap niet
maar had ingesmeerd met zonnebrand
maar mn rechterarm vergeten![]()
![]()
Huilen is goed. Gun het iedereen. Jaloers op mensen die zo'n lekker ordinair potje kunnen janken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Enige arm die wat zonlicht kreeg zo te horen toch
Ik weet niet hoe ik me hier uit moet lullen
[..]
Oh, nou dan zeg je vaak huilen!
Ik heb daar heel weinig mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Huilen is goed. Gun het iedereen. Jaloers op mensen die zo'n lekker ordinair potje kunnen janken.
Soms wel hoor.quote:
ja doe efkes gezondquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou niet zo van aardbeien.
Denk iets bij de Turk of bij de Pool.
Misschien wel een cider met kersen
aahahah dombooooquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
ik fap niet
maar had ingesmeerd met zonnebrand
maar mn rechterarm vergeten![]()
![]()
mijn periode van janken is gelukkig weer voorbijquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Huilen is goed. Gun het iedereen. Jaloers op mensen die zo'n lekker ordinair potje kunnen janken.
Dat is geen honger!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb honger in wat dan ook dat me dik maakt.
en dikke ogen de volgende dag, fuck my life.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel hoor.
Maar ik vind het niet opluhten ofzo.
Je krijgt er vooral een verstopte neus van.
Hmm oke dat kanquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel hoor.
Maar ik vind het niet opluhten ofzo.
Je krijgt er vooral een verstopte neus van.
Gelukkig huil ik bijna nooit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dikke ogen de volgende dag, fuck my life.
Ik huil wanneer andere me echt insane maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig huil ik bijna nooit.
En als ik huil is het vaak omdat ik VIESBOOS ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |