Hmm, die zijn zo goedquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het werd een wit bolletje met zonnebloempitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Takmis koluna elin adaminiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:05 schreef Nouri het volgende:
kunnen jullie die grap van tjacka die een oma hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu weet ik niet of dit een grap isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:09 schreef Nouri het volgende:
opso en deezertje zitten op een fokmeet
ze hebben het heel gezellig en drinken samen wat
zegt deezertje:´ huh je bent toch een moslim?´
opsonisatie: ´ja klopt, ik ben een turkse´
deezertje: ´ doe je niet aan de ramadan?´
opsonisatie: ´ja, wel lieve deezertje ram me dan´OmfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vega boterhamworst, die shit is lekker vind ikquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, die zijn zo goed
Wat had je erop? Ik mag die graag met brie en komkommer.
ik ga een onz topic voor je makenquote:
ik jou ookquote:
Nu heb ik honger.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vega boterhamworst, die shit is lekker vind ik
Brie en komkommer altijd goeeeed
ik heb ook honger dus drink ik colaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu heb ik honger.
Heb helaas geen eten hier
Ik moet nog wachten op een meisje dat komt inhalen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb ook honger dus drink ik cola
en zo aardbeitjes halen hmm
inhalen? wat bedoelt u, of is dit op school iets?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten op een meisje dat komt inhalen.
Ik ga denk ik een donertje halen
denk toets inhalenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inhalen? wat bedoelt u, of is dit op school iets?
School, ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inhalen? wat bedoelt u, of is dit op school iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |