Hopelijk is hij niet ziekquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar als ik hem roep is het 'MAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' en als ik hem aanraak ook en eigenlijk bij alles en het is ook geen miauw nee en ahh so annoyi
Ik wilde op zich wel een nieuwe kopenquote:
Dure grap.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Niet zoals mijn tv die het zomaar opgaf
Ja misschien toch maar even dierenarts langsgaan voor zekerheidquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk is hij niet ziek
[..]
Ik wilde op zich wel een nieuwe kopen
[..]
Dure grap.
Schattige dierenfilmpjes zijn altijd goedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen jullie dit filmpje zien?![]()
http://i.4cdn.org/an/1465501051867.webm
Ik smelt dan altijd een beetje.
wat voor filmpje?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een heisa om dat the conjuring filmpje. Is het echt zo eng
Moet beetje zuinig zijn met mijn centjes toch.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja misschien toch maar even dierenarts langsgaan voor zekerheid
Oh, lol jamaar dan kun je deze als reserve houden is wel handig
Zoveel leuke plaatjes en filmpjes gezien vandaag. Doet me goedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schattige dierenfilmpjes zijn altijd goed
Dat het gebaseerd is op een real life story en dat mensen opeens geesten zien ofzo. Kan het niet meer vinden gvd.quote:
oh, nee geloof niet in geesten dus vind nu al onzinquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat het gebaseerd is op een real life story en dat mensen opeens geesten zien ofzo. Kan het niet meer vinden gvd.
Oke ik wil het zien
ik ook niet, boxquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee geloof niet in geesten dus vind nu al onzin
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je last van je rug hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt twee leuke katten
Of het was yats, ik haal jullie nog steeds door de war
Hoe kan je ons nou door de war halen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt twee leuke katten
Of het was yats, ik haal jullie nog steeds door de war
Zozoquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
Hallo.
Heb heel de avond salsa gedanst. Ik ben een gelukkig mens
ja was beetje kut op werkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief. Nare jongen. Heb je al een nieuw reisplan?
Ah shit. Wat voor soort werk doe je?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja was beetje kut op werk
Nee zit er niet in denk ik
niets boeiends. Hoor morgen de afloop. Gedoequote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah shit. Wat voor soort werk doe je?
Jmmr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |