True.... Alleen heeft die dan weer de looks van een dronken boer na 3 dagen zwarte cross. Maar goed, we letten niet op het uiterlijk...toch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
Alleen Boris Johnson vind ik nog wel een grappige dude van dat Brexit kamp. Die is ook intelligenter dan het hele zwikje bij mekaar.
Dat topic over oorlog is hier een mooi voorbeeld van. Dat gaat niet om de vrij genuanceerde uitspraak van Cameron maar om de emotionele verstoethapseling daarvan door een tabloid...quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:23 schreef Ryan3 het volgende:Ik vrees dat meer dan de helft van de bevolking in de UK met emotie stemt en ook op emotie bespeeld wordt. Het topic over een oorlog indien Brexit heb je vandaag nog in gereageerd wrs.
Overigens is emotie an sich niet altijd kwalijk, volgens mij. Zeker daar waar verstand geen echt duidelijk antwoord geeft, gaan de meeste mensen over op gut feeling, emotie dus.
Ik ken haar verder alleen van TMF midden jaren '90 en toen was ze nog best leuk om te aanschouwen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij die vrouw zap ik ook altijd weg. Volgens wiki is ze geboren in Paramaribo, en heeft ze ironisch genoeg "Nederland vertrekt" gepresenteerd.
Intelligenter zou ik niet durven zeggen. Opportunistischer zeker wel: Boris Johnson Used To Campaign For Turkey To Join The European Unionquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen Boris Johnson vind ik nog wel een grappige dude van dat Brexit kamp. Die is ook intelligenter dan het hele zwikje bij mekaar.
Baas.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:53 schreef truthortruth het volgende:
[..]
True.... Alleen heeft die dan weer de looks van een dronken boer na 3 dagen zwarte cross. Maar goed, we letten niet op het uiterlijk...toch.
quote:Cox’s husband Brendan issued a statement in which he said he “and Jo’s friends and family are going to work every moment of our lives to love and nurture our kids and to fight against the hate that killed Jo”.
Ik weet niet of ik als man zo vlak erna nog enige ratio ken zoals over dit soort dingen nadenken...quote:
Die nonchalance tav zijn eigen verschijning vind ik juist wel weer heel erg Brits en werkt bij mij op de lachspieren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:53 schreef truthortruth het volgende:
[..]
True.... Alleen heeft die dan weer de looks van een dronken boer na 3 dagen zwarte cross. Maar goed, we letten niet op het uiterlijk...toch.
quote:Mair’s mother, Mary, said she was too upset to speak on Thursday, but her neighbours talked of their shock at the news.
One woman, who asked not to be named, said Mair was a “devoted son” who did his mum’s shopping twice a week, and would bring two carrier bags around on foot, before walking several miles up the hill back to his house. He had visited last on Wednesday, she said.
She insisted it was “totally out of character” and that he had never been in trouble with police before. She said he “practically lived in the library. He was obsessed with books. His house is full of them.”
Another neighbour said he saw Mair and his mother out in the garden potting plants together just last week.
Die heeft nooit soccer gespeeld, dit was duidelijk de inzet voor een rugby tackle, heel duidelijk.quote:
Inderdaad, dit lijkt volstrekt niet op iets dat de echtgenoot van een zojuist vermoorde vrouw zou zeggen. WF Hermans krijgt weer eens gelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:57 schreef fixatoman het volgende:
[..]
De eerste verwijzingen pro-remain en anti-leave.
Hoe vaak die man gelijk krijgt is wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, dit lijkt volstrekt niet op iets dat de echtgenoot van een zojuist vermoorde vrouw zou zeggen. WF Hermans krijgt weer eens gelijk.
Hij schreef er zelfs een boek over.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hoe vaak die man gelijk krijgt is wel indrukwekkend.
Volgens mij heb ik in dat topic ook gereageerd, toch?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat topic over oorlog is hier een mooi voorbeeld van. Dat gaat niet om de vrij genuanceerde uitspraak van Cameron maar om de emotionele verstoethapseling daarvan door een tabloid...
Fight against the hate that killed Jo. Welke hate? Er is nog niks bevestigd over een motief, terwijl al wel bekend is dat de moordenaar bekend staat als een loner en een psychische patiënt was.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, dit lijkt volstrekt niet op iets dat de echtgenoot van een zojuist vermoorde vrouw zou zeggen. WF Hermans krijgt weer eens gelijk.
Vond zijn boeken wel heel deprimerend. Ongemakkelijke waarheden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij schreef er zelfs een boek over.
Af en toe vraag je je af aan welke kant hij zou staan iig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hoe vaak die man gelijk krijgt is wel indrukwekkend.
Ik denk de haat in het algemeen die mensen er toe zet om anderen te vermoorden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Fight against the hate that killed Jo. Welke hate? Er is nog niks bevestigd over een motief, terwijl al wel bekend is dat de moordenaar bekend staat als een loner en een psychische patiënt was.
Sindsdien is er veel water onder brug gestroomd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Intelligenter zou ik niet durven zeggen. Opportunistischer zeker wel: Boris Johnson Used To Campaign For Turkey To Join The European Union
Je interpreteert het zelf als een verwijzing naar "pro-remain en anti-leave". Leg het maar uit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Fight against the hate that killed Jo. Welke hate? Er is nog niks bevestigd over een motief, terwijl al wel bekend is dat de moordenaar bekend staat als een loner en een psychische patiënt was.
Nee hoor. Doen we bij moslims ook niet. Graag nu meteen oordelen alles erbij betrekken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of gewoon even kijken wie de dader was, en wat zijn motief was.
Mensen vermoorden andere mensen vanwege diverse redenen. Punt is dat nu nog niets duidelijk is, volgens mij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk de haat in het algemeen die mensen er toe zet om anderen te vermoorden.
Ik las er een verwijzing naar de 'hate' van 'britain first' in, dat lijkt me toch niet zo heel gek.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je interpreteert het zelf als een verwijzing naar "pro-remain en anti-leave". Leg het maar uit dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |