quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie er een tweedehands-autoverkoper in, met een slecht huwelijk en die veel te veel drinkt dan goed voor hem is, op zijn 63ste gaat-ie dood aan een daaraan gerelateerde ziekte. Dan is hij grotendeels kaal, met een randje grijs haar en zijn kinderen komen zelfs met vaderdag niet meer bij hem langs.
Nee, vertel me meer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat we met een economische crisis achter de rug hebben?
Als je tot je 70e door moet werken is dat je eigen schuld. Ik stop voor mijn 60e, en ik zorg gewoon dat ik rond kan komen met wat ik dan heb.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is maar de vraag in hoeverre Koos er echt op vooruit gaat, als hij straks geen pensioen meer heeft en tot in de 70 door moet werken.
Niet alleen ''ikke ikke ikke'', maar ook ''nu nu nu''.
Het probleem van Rutte is dat hij geen visie heeft, er moest bezuinigd worden, maar doe het slim, en niet ''van alles wat''.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, vertel me meer.![]()
Dat er gesaneerd en bezuinigd moest worden, dat was evident. Dat betekent niet dat je de neoliberale olifant die de VVD heeft door de porseleinkamer moet laten stormen.
Snap je niet dat niet iedereen die luxe heeft? Of kan creeren?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je tot je 70e door moet werken is dat je eigen schuld. Ik stop voor mijn 60e, en ik zorg gewoon dat ik rond kan komen met wat ik dan heb.
Met andere woorden heeft de verdachte in het verleden al met psychische problemen gekampt.quote:OAKWELL Hall knows all about the benefits of volunteers.
Having people who willingly give their time and energy for free has helped turn the 110-acre country park into an award winning visitor attraction with a reputation for conservation and bio-diversity.
The Birstall site has been awarded a Green Flag for five successive years and won the Silver Gilt Yorkshire in Bloom award.
The park is also continuously improving and developing through schemes such as the creation of wetland and the development of a faith garden.
The small team of council-employed rangers readily acknowledge that it is the volunteers - including the Friends group and organisations such as the BTCV - that do most of the hard graft needed to keep the country park at the top of the tree.
Ranger Patrick Crowley said: "We coordinate the work but they do it.
"Without them we could not achieve what we do so it is only right that we crow about them during Volunteers' Week.
"In the last year over 120 people have done voluntary work here at Oakwell.
"Their combined total of 1,300 work days adds up to around pounds 50,000 of free labour, assuming a six-hour day at pounds 6 an hour."
The team's contribution is very visible at Oakwell but not so visible is the other side of volunteering - the benefits to the volunteer.
Thomas Mair, 46, started volunteering at the park after learning about the opportunity through the Mirfield-based Pathways Day Centre for adults with mental health problems.
He said: "I can honestly say it has done me more good than all the psychotherapy and medication in the world. "Many people who suffer from mental illness are socially isolated and disconnected from society, feelings of worthlessness are also common mainly caused by long-term unemployment.
"All these problems are alleviated by doing voluntary work.
"Getting out of the house and meeting new people is a good thing, but more important in my view is doing physically demanding and useful labour.
"When you have finished there is a feeling of achievement which is emotionally rewarding and psychologically fulfilling.
"For people for whom full-time, paid employment is not possible for a variety of reasons, voluntary work offers a socially positive and therapeutic alternative."
Er zijn al beleidsnotities die uitgaan van een pensioensverhoging tot 71 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je tot je 70e door moet werken is dat je eigen schuld. Ik stop voor mijn 60e, en ik zorg gewoon dat ik rond kan komen met wat ik dan heb.
Nee joh, dat soort dingen zie je enkel in BNW.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:38 schreef Coelho het volgende:
Is er al ergens gesuggereerd dat dit geregisseerd is door de hogere EU machten om de achterstand op de Brexit in de peilingen middels sympathy votes ongedaan te maken?
Reeds !!quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:38 schreef Coelho het volgende:
Is er al ergens gesuggereerd dat dit geregisseerd is door de hogere EU machten om de achterstand op de Brexit in de peilingen middels sympathy votes ongedaan te maken?
Alleen Boris Johnson vind ik nog wel een grappige dude van dat Brexit kamp. Die is ook intelligenter dan het hele zwikje bij mekaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]Pas op, nu ga ik ook nog medelijden met hem hebben...
Ik neem aan dat dit sarcasme is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:39 schreef Monolith het volgende:
Nee joh, dat soort dingen zie je enkel in BNW.
Deel 1 toch ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt me alleen nog tegen dat er geen topic over is geopend in BNW. Net even gecontroleerd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:38 schreef Coelho het volgende:
Nog niet maar ik ben er al wel achter dat de newsfootage van de moordscene een subliminal mind control message is. Er stond namelijk een bord in beeld met: "Remain". Door het trauma komt het brein van de kijker onder stress te staan waardoor het brein geneigd is het eerste wat ze ziet als beste optie voor overleving aan te nemen. Trauma based mind control dus. Wie kent het niet?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:38 schreef Coelho het volgende:
Hoewel ik het jammer vond dat hij Churchill moest gebruiken als Brexit-voorstander, moet ik zeggen dat het een erg aimabele politicus is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
Alleen Boris Johnson vind ik nog wel een grappige dude van dat Brexit kamp. Die is ook intelligenter dan het hele zwikje bij mekaar.
Die lui zijn nog niet wakker joh.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt me alleen nog tegen dat er geen topic over is geopend in BNW. Net even gecontroleerd.
Iedereen die vroeger tot BNW gedoemd was zit nu in NWS.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
Valt me alleen nog tegen dat er geen topic over is geopend in BNW. Net even gecontroleerd.
In Nederland geboren worden en jezelf in de slachtofferrol plaatsen is behoorlijk sneu.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn al beleidsnotities die uitgaan van een pensioensverhoging tot 71 jaar.
Dus helemaal geen eigen schuld. Dat is ook een mooie van links, criminaliteit, ongezondheid, u krijgt een azc naast u? Eigen schuld.
Fortuyn werd toen toch ook omgelegd om Matt Herben over de JSF te kunnen laten beslissen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik ben helemaal nooit sarcastisch.quote:
En deze dan, ook van gisteren:twitter:MrBrendanCox twitterde op donderdag 16-06-2016 om 11:38:25Kids seriously disappointed there isn't another #Floatila today. https://t.co/1SgQRQNqqI reageer retweet
twitter:MrBrendanCox twitterde op woensdag 15-06-2016 om 15:06:16Think my 3 & 5 year old will remember #BattleOfTheThames for years to come https://t.co/7EYOVXfrab reageer retweet
Ja, dat is idd ook merkwaardig. Churchill zou nooit in het Brexit-kamp zitten, volgens mij. Maar goed, die discussie moeten de Britten maar voeren eigenlijk, vind ik.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoewel ik het jammer vond dat hij Churchill moest gebruiken als Brexit-voorstander, moet ik zeggen dat het een erg aimabele politicus is.
Sprak de user met Blackadder als UI.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik ben helemaal nooit sarcastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |