De UKIP is anti EU. Iemand die pro-EU is, zal niet snel een pro-EU-aanslag plegen. Maar wel een aanslag op de tegenstanders van de EU.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat heeft dan weer niks met pro-EU te maken.
Alles kan...maar bepaalde anti-EU-activisten vechten voor hun idee tegen de vreemdelingen die slechte dingen willen met hun land en met hun volk Die agressie en hysterie is veel emotioneler dan de gevoelens van voorstanders die in de EU willen blijvenquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt een aanslag tegen een Brexit-kopstuk dan?
Waarom zou dat niet kunnen?
In 1974?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs Corbyn was volgens mij altijd een tegenstander van het EU-lidmaatschap.
Goed punt. Die zijn bijna net zo betrouwbaar als de tabloids.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of door ophitsende teksten op het internet. In Nederland is het toewensen van kogels ook al aardig gangbaar geworden.
Klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs Corbyn was volgens mij altijd een tegenstander van het EU-lidmaatschap.
Maar anti-EU-activisten zien een Farage et al gelijk aan een Hitler. Dus ik kan het me wel voorstellen dat ze wat zouden kunnen doen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Alles kan...maar anti-EU-activisten vechten voor hun idee tegen de vreemdelingen die slechte dingen willen met hun land en met hun volk Die agressie en hysterie is veel emotioneler dan voorstanders van in de EU-blijven .
Moslimfundamentalisme kent een soortgelijk reactionair verzet. Vooral tegen de vreemde invloeden die hun cultuur ondermijnen .
Is dat het leavekamp of zijn het wat losse wappies op het internet?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwah, wat ik zo opiniemakers zie posten op de diverse outlets.
Je moet het nu wel heel ver zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De UKIP is anti EU. Iemand die pro-EU is, zal niet snel een pro-EU-aanslag plegen. Maar wel een aanslag op de tegenstanders van de EU.
Het had van mij niet gehoeven, premier Fortuyn. Dat is mijn kijk op zaken. Maar ik bepaal de criteria niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is het criteria? Je mag als politicus niet in dark rooms komen....
Wat is de logica achter zo'n aanslag plegen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De UKIP is anti EU. Iemand die pro-EU is, zal niet snel een pro-EU-aanslag plegen. Maar wel een aanslag op de tegenstanders van de EU.
Ophitsen wordt in feite aan beide kanten gedaan hè.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of door ophitsende teksten op het internet. In Nederland is het toewensen van kogels ook al aardig gangbaar geworden.
Misschien krijg je dan ook wel ¤1000quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
Verder hulde voor Rutte. Extra reden om volgend jaar om op hem te stemmen.
In dit type discussie is het wel erg eenzijdig hoor. Dat zag je hier ook bij het Oekraïnereferendum. Vooral ratio tegen emotie...quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ophitsen wordt in feite aan beide kanten gedaan hè.
Niet echt een sterke van je.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je moet het nu wel heel ver zoeken.
UKIP houdt misschien ook niet van pindakaas, betekent niet dat het meespeelt en dat de aanslag stiekem tegen pindakaas is.
Zou knap zijn als hij de volgende periode dat weer voor elkaar krijgt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan ook wel ¤1000
Heb je het wel goed geformuleerd. ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar anti-EU-activisten zien een Farage et al gelijk aan een Hitler. Dus ik kan het me wel voorstellen dat ze wat zouden kunnen doen.
Jij denkt dat er bij de andere kant geen emotie bij te pas komt dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In dit type discussie is het wel erg eenzijdig hoor. Dat zag je hier ook bij het Oekraïnereferendum. Vooral ratio tegen emotie...
Het feitelijk oproepen tot moord op politici (oftewel landverraders, oftewel personen voorafgaand door de term policor) zie ik hier voornamelijk in 1 kamp gebeuren. Maar elke post naar wie dan ook van links tot rechts zou gewoon snoeihard aangepakt moeten worden en niet oogluikend worden toegestaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ophitsen wordt in feite aan beide kanten gedaan hè.
Nee, hij wordt gezien als een onbetrouwbare clown. Dat is toch heel wat anders.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet echt een sterke van je.
Zoals Ryan al zegt, Farage wordt door voorstanders van de EU gezien als een soort Hitler. Een aanslag op hem is helemaal niet onwerkelijk.
Ik vond het een intelligente man die openstond voor het debat en kon luisteren, dan kom je bij mij al een heel eind. Hoewel die standpunten had waardoor ik absoluut niet op hem zou stemmen. Maar ik zal hem zeker niet diskwalificeren vanwege dark rooms bezoekjes, wel vanwege die lpf aanhang.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het had van mij niet gehoeven, premier Fortuyn. Dat is mijn kijk op zaken. Maar ik bepaal de criteria niet.
Ja, idd ik formuleerde dat verkeerd, maar je begrijpt wat ik bedoel. Tegenstanders van een Brexit zien Farage als een soort Hitlertje.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je het wel goed geformuleerd. ?
Waarom zouden medestanders van Farage hem zien als een nieuwe Hilter?
ik zeg niet voor niets vooral emotie tegenover ratio. Er zijn altijd uitzonderingen maar het is een vrij duidelijk beeld.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij denkt dat er bij de andere kant geen emotie bij te pas komt dan?
Best grappig dat een bende onbetrouwbare clowns iemand als onbetrouwbare clown ziet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, hij wordt gezien als een onbetrouwbare clown. Dat is toch heel wat anders.
quote:Hoe vaak valt hier op FOK! niet te lezen dat een politicus een landverrader is of dat die politicus opgeknoopt zou moeten worden? Hoe vaak wordt op FOK! een Pechtold wel niet weggezet als iemand die de doodstraf verdient, alleen omdat hij pro-Europa is?
Elke keer als je zo iets zegt, werk je dit soort gekken in de hand.
Dat heeft verder niets te maken met dat ze pro-EU zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet echt een sterke van je.
Zoals Ryan al zegt, Farage wordt door voorstanders van de EU gezien als een soort Hitler. Een aanslag op hem is helemaal niet onwerkelijk.
De tegenhangers van die types met tegenovergestelde samenzweringsidioterie en oproepen tot politiek geweld vind je ook niet echt hier op Fok, maar op Marokko.nl en vergelijkbare sites.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het feitelijk oproepen tot moord op politici (oftewel landverraders, oftewel personen voorafgaand door de term policor) zie ik hier voornamelijk in 1 kamp gebeuren. Maar elke post naar wie dan ook van links tot rechts zou gewoon snoeihard aangepakt moeten worden en niet oogluikend worden toegestaan.
Ik vrees dat meer dan de helft van de bevolking in de UK met emotie stemt en ook op emotie bespeeld wordt. Het topic over een oorlog indien Brexit heb je vandaag nog in gereageerd wrs.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik zeg niet voor niets vooral emotie tegenover ratio. Er zijn altijd uitzonderingen maar het is een vrij duidelijk beeld.
Ik heb gewoon geprofiteerd van de belastingverlaging.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geloven dat de economie instort en er oorlog uitbreekt als Groot-Brittannië uit de EU stapt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat heeft verder niets te maken met dat ze pro-EU zijn.
En wint het Brexit kamp vervolgens door sympathie stemmen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geloven dat de economie instort en er oorlog uitbreekt als Groot-Brittannië uit de EU stapt.
Dat is vast wel een aanslag op Farage waard.
Nadat belastingen verhoogd zijn en sociale voorzieningen (onderwijs, zorg en pensioen) uitgehold zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geprofiteerd van de belastingverlaging.
Jawel, Brexit wordt gezien als een one-deal, iets waarover niemand anders meer kan beslissen. Het komt nooit meer terug zo'n deal waarbij je nu erin blijven of eruit gaan kan stemmen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat heeft verder niets te maken met dat ze pro-EU zijn.
Ik had het over een aanslag geïnspireerd door de EU of Pro-EU of om een statement te maken over de EU.
Dat zie ik niet gebeuren. UKIP zou wellicht aangevallen kunnen worden door extreem-links (anti-EU) of moslimextremisten (anti-EU, ze haten sowieso alles wat Westers is)
De kans dat iemand een aanslag op UKIP gaat plegen omdat ze uit de EU willen of ter verdediging van EU-lidmaatschap is uitermate gering.
..... naqhhhh SOMMIGE tegenstanders, wellicht. Ik ken ze niet... ook niet iemand op fok! gespot.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd ik formuleerde dat verkeerd, maar je begrijpt wat ik bedoel. Tegenstanders van een Brexit zien Farage als een soort Hitlertje.
Echt heel nuttig, dat ongefundeerde gespeculeer van je.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geloven dat de economie instort en er oorlog uitbreekt als Groot-Brittannië uit de EU stapt.
Dat is vast wel een aanslag op Farage waard.
Volgende week alweer nieuw salaris, en het oude is nog niet op. Misschien een Nespresso machine erbij kopen voor in de woonkamer omdat ik te lui ben om naar de Nespresso machine in de keuken te lopen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geprofiteerd van de belastingverlaging.
Het is nog maar de vraag of dat gebeurt en of diegene die een aanslag pleegt daarover nadenkt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wint het Brexit kamp vervolgens door sympathie stemmen.
Die krijg je dit jaar ook gewoon via het belastingplan. En de komende jaren ook.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Och, ik ben er de afgelopen jaren alleen maar op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nadat belastingen verhoogd zijn en sociale voorzieningen (onderwijs, zorg en pensioen) uitgehold zijn.
Farage heeft best een leuk gevoel voor humor. Ik zie er absoluut geen gevaarlijk persoon in.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
..... naqhhhh SOMMIGE tegenstanders, wellicht. Ik ken ze niet... ook niet iemand op fok! gespot.
Wat ik van die man wél weet ........ doet me de wenkbrauwen fronsen, maar hij heeft een mindere grote bek en haatboodschap als Wilders.
Punt is dat ik niet kan aangeven dat de ene kant stapelgek is en de andere per se niet. We hebben dat in ons eigen land mogen beleven. Volkert van der G. had echt geen rechtsextremitische sympathieën.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
..... naqhhhh SOMMIGE tegenstanders, wellicht. Ik ken ze niet... ook niet iemand op fok! gespot.
Wat ik van die man wél weet ........ doet me de wenkbrauwen fronsen, maar hij heeft een mindere grote bek en haatboodschap als Wilders.
En dat is precies wat er mis is. ''Ik''quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, ik ben er de afgelopen jaren alleen maar op vooruit gegaan.
Bedankt, Rutte!
Ik zie er een tweedehands-autoverkoper in, met een slecht huwelijk en die veel te veel drinkt dan goed voor hem is, op zijn 63ste gaat-ie dood aan een daaraan gerelateerde ziekte. Dan is hij grotendeels kaal, met een randje grijs haar en zijn kinderen komen zelfs met vaderdag niet meer bij hem langs.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Farage heeft best een leuk gevoel voor humor. Ik zie er absoluut geen gevaarlijk persoon in.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:27 schreef Toefjes het volgende:
Misschien een Nespresso machine erbij kopen voor in de woonkamer omdat ik te lui ben om naar de Nespresso machine in de keuken te lopen.
En hoewel het een clown is lult hij niet zo dom als Wilders.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:28 schreef Toefjes het volgende:
Farage heeft best een leuk gevoel voor humor. Ik zie er absoluut geen gevaarlijk persoon in.
Als ik stoer wil doen doe ik dat niet met mijn luiheid, en ook niet met een Nespresso Machine.quote:
Je vergeet erbij te vermelden dat je dan ook twee keer zo'n onding mag gaan zitten schoonmaken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik stoer wil doen doe ik dat niet met mijn luiheid, en ook niet met een Nespresso Machine.
Het is maar de vraag in hoeverre Koos er echt op vooruit gaat, als hij straks geen pensioen meer heeft en tot in de 70 door moet werken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dat is precies wat er mis is. ''Ik''
Dat onderwijs, justitie en defensie uitgehold zijn doet er niet toe. Ikke ikke ikke. De zweem van corruptie en schandalen? Doen er niet toe, zolang IK er maar op vooruit ga
Ondertussen zadelen we jonge mensen op met een studieschuld..
Je weet dat we met een economische crisis achter de rug hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dat is precies wat er mis is. ''Ik''
Dat onderwijs, justitie en defensie uitgehold zijn doet er niet toe. Ikke ikke ikke. De zweem van corruptie en schandalen? Doen er niet toe, zolang IK er maar op vooruit ga
Ondertussen zadelen we jonge mensen op met een studieschuld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |