Sjeesus. Wat een bruut geweld.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:37 schreef Frutsel het volgende:
Vraag me uberhaupt of ze dit wel kan overleven als je dit leest
(Mits het klopt)
Ze provoceren moedwillig en een reactie daarop is bewijs van vijandigheid? Oké.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:59 schreef Hathor het volgende:
Ik vind de manier waarop er op die Engelse attributen word gereageerd veel meer randdebiel, en dat is precies wat ze willen laten zien, de vijandigheid waarop veel moslims reageren op alles wat Engels is. Maar goed, ik begrijp dat jij dat liever wegwuift.
Kijk die fimpjes nou maar gewoon, dan komt de ware aard van veel moslims naar boven. Je moet het wel WILLEN zien natuurlijk, en ik begrijp dat dat voor sommigen moeilijk is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze provoceren moedwillig en een reactie daarop is bewijs van vijandigheid? Oké.
Of misschien zou jij die plaat voor je harses eens weg moeten halen.quote:
Meestal zijn het kogelregens die van rechts komen, dus het valt mee deze keer.quote:
De moslims die zo heftig reageren zijn net zo goed randdebielen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk die fimpjes nou maar gewoon, dan komt de ware aard van veel moslims naar boven. Je moet het wel WILLEN zien natuurlijk, en ik begrijp dat dat voor sommigen moeilijk is.
Edit: met een Engelse vlag of shirt rondlopen is tegenwoordig al provoceren zie ik.![]()
Ahh...deed dat nou pijn?quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De moslims die zo heftig reageren zijn net zo goed randdebielen.
Al plannen gemaakt om met Nederlandse vlaggen en oranje shirts door de Schilderswijk te marcheren?quote:
Terroristische aanval dus?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]Vraag me uberhaupt of ze dit wel kan overleven als je dit leest
(Mits het klopt)
Wat wil je met deze post zeggen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:10 schreef Glazenmaker het volgende:
Een terrorist die daadwerkelijk zijn vijand aanvalt, in plaats van van random mensen op straat. Dat maak je niet vaak meer mee.
De volgende keer dat er een afgehakte varkenskop door de ruit van de lokale halalslager gaat is het ook geen vijandigheid toch? Moet je maar niet je cultuur laten zien aan andere mensen, dat is provocerend.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze provoceren moedwillig en een reactie daarop is bewijs van vijandigheid? Oké.
Het verzet in optima forma.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:15 schreef Nielsch het volgende:
Is bij user Braindead2000 de vlag al uit? Dit is toch wat hij wil; kogels voor linkse landverraders.
Wat wil jij uit die post halen? Jippie mensen worden neergeschoten? Nou nee, maar als mensen doorslaan om ideologische redenen heb ik liever dat ze zich richten op politici die daar mede verantwoordelijk voor zijn, dan op kroegen, voetbalwedstrijden en concerten.quote:
Als je zelden meer ziet dat er gerichte aanslagen gepleegd worden is het misschien handig om wat vaker de krant te lezen. Dit jaar al zijn aanslagen op militairen en politie agenten geregeld voorgekomen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat wil jij uit die post halen? Jippie mensen worden neergeschoten? Nou nee, maar als mensen doorslaan om ideologische redenen heb ik liever dat ze zich richten op politici die daar mede verantwoordelijk voor zijn, dan op kroegen, voetbalwedstrijden en concerten.
Aangezien volgens die IS-mongooltjes alle westerlingen schuldig zijn, zijn alle aanslagen gericht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zelden meer ziet dat er gerichte aanslagen gepleegd worden is het misschien handig om wat vaker de krant te lezen. Dit jaar al zijn aanslagen op militairen en politie agenten geregeld voorgekomen.
De aanslag op Charlie Hebdo was trouwens ook een voorbeeld van een gerichte aanval.
Was het maar zo overzichtelijk dat zij het monopoly hebben op het plegen van aanslagen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Aangezien volgens die IS-mongooltjes alle westerlingen schuldig zijn, zijn alle aanslagen gericht.
Ziek dit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:10 schreef Glazenmaker het volgende:
Een terrorist die daadwerkelijk zijn vijand aanvalt, in plaats van van random mensen op straat. Dat maak je niet vaak meer mee.
Tja, dit verbaast mij niks, het debat en de toon werd steeds heftiger aan die kant van ons politieke spectrum.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:15 schreef Nielsch het volgende:
Is bij user Braindead2000 de vlag al uit? Dit is toch wat hij wil; kogels voor linkse landverraders.
twitter:elashton twitterde op donderdag 16-06-2016 om 17:20:07Jo Cox backed the Dubs amendment for Britain to accept 3,000 child refugees. Here’s what she said in the Commons. https://t.co/Ev4wSgo90V reageer retweet
Mijn eerste associatie met dit bericht was Fortuyn eigenlijk. Verbijsterend dat mensen dit toch weten te romantiseren. Maar ja, een dag niet verwonderd is een dag niet gefokt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ziek dit.
Hoe is dit anders dan IS-aanslagen verdedigen?
Wordt nu weer tegengesproken dat-ie 'Britain first' zou hebben geroepen. Even afwachten allemaal wrs.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:48 schreef BarryOSeven het volgende:
Nare gebeurtenis maar wel een onlogisch motief. Peilingen van vanmorgen geven een ruime voorsprong voor het leave kamp aan heb ik van horen zeggen. En dan een daad als deze?
Zal wel een verwarde man zijn geweest.
Het leave kamp bedoel je? Het lijkt me stug dat een meerderheid van het Britse volk blank, over de 50 is met een bierbuik.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wordt nu weer tegengesproken dat-ie 'Britain first' zou hebben geroepen. Even afwachten allemaal wrs.
Maar goed, het signalement komt wel overeen met de bulk van de aanhang van zo'n beweging wrs. Blank, over de 50 en zo te zien met een bierbuik.
Nee, extreemrechtse facties: individuen die genegen zouden zijn een ander mens neer te steken en daarbij 'Britain first' te roepen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het leave kamp bedoel je? Het lijkt me stug dat een meerderheid van het Britse volk blank, over de 50 is met een bierbuik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |