Aangezien volgens die IS-mongooltjes alle westerlingen schuldig zijn, zijn alle aanslagen gericht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zelden meer ziet dat er gerichte aanslagen gepleegd worden is het misschien handig om wat vaker de krant te lezen. Dit jaar al zijn aanslagen op militairen en politie agenten geregeld voorgekomen.
De aanslag op Charlie Hebdo was trouwens ook een voorbeeld van een gerichte aanval.
Was het maar zo overzichtelijk dat zij het monopoly hebben op het plegen van aanslagen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Aangezien volgens die IS-mongooltjes alle westerlingen schuldig zijn, zijn alle aanslagen gericht.
Ziek dit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:10 schreef Glazenmaker het volgende:
Een terrorist die daadwerkelijk zijn vijand aanvalt, in plaats van van random mensen op straat. Dat maak je niet vaak meer mee.
Tja, dit verbaast mij niks, het debat en de toon werd steeds heftiger aan die kant van ons politieke spectrum.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:15 schreef Nielsch het volgende:
Is bij user Braindead2000 de vlag al uit? Dit is toch wat hij wil; kogels voor linkse landverraders.
twitter:elashton twitterde op donderdag 16-06-2016 om 17:20:07Jo Cox backed the Dubs amendment for Britain to accept 3,000 child refugees. Here’s what she said in the Commons. https://t.co/Ev4wSgo90V reageer retweet
Mijn eerste associatie met dit bericht was Fortuyn eigenlijk. Verbijsterend dat mensen dit toch weten te romantiseren. Maar ja, een dag niet verwonderd is een dag niet gefokt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ziek dit.
Hoe is dit anders dan IS-aanslagen verdedigen?
Wordt nu weer tegengesproken dat-ie 'Britain first' zou hebben geroepen. Even afwachten allemaal wrs.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:48 schreef BarryOSeven het volgende:
Nare gebeurtenis maar wel een onlogisch motief. Peilingen van vanmorgen geven een ruime voorsprong voor het leave kamp aan heb ik van horen zeggen. En dan een daad als deze?
Zal wel een verwarde man zijn geweest.
Het leave kamp bedoel je? Het lijkt me stug dat een meerderheid van het Britse volk blank, over de 50 is met een bierbuik.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wordt nu weer tegengesproken dat-ie 'Britain first' zou hebben geroepen. Even afwachten allemaal wrs.
Maar goed, het signalement komt wel overeen met de bulk van de aanhang van zo'n beweging wrs. Blank, over de 50 en zo te zien met een bierbuik.
Nee, extreemrechtse facties: individuen die genegen zouden zijn een ander mens neer te steken en daarbij 'Britain first' te roepen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het leave kamp bedoel je? Het lijkt me stug dat een meerderheid van het Britse volk blank, over de 50 is met een bierbuik.
Snap sowieso niet wat je denkt te bereiken met zo een actie. Het schaadt aan alle kanten. Tevens is dat niet iets specifieks extreem rechts. Gewoon extreem.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, extreemrechtse facties: individuen die genegen zouden zijn een ander mens neer te steken en daarbij 'Britain first' te roepen.
Ik hoor net dat er een ruzie was uitgebroken op straat en dat ze die probeerde te sussen, waarna die aanval volgde... Het is dus wrs niet echt sec een geplande aanslag op Cox.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Snap sowieso niet wat je denkt te bereiken met zo een actie. Het schaadt aan alle kanten. Tevens is dat niet iets specifieks extreem rechts. Gewoon extreem.
Ik denk dat mensen even meer bezig zijn met de vraag of zij dit wel of niet zal overleven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Als ze het referendum hierdoor maar niet gaan uitstellen. Dan gaat het weer zo stinken.
Dat gaan ze niet doen, wel de campagne voor vandaag stil leggen, wat me alleen maar waardig lijkt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Als ze het referendum hierdoor maar niet gaan uitstellen. Dan gaat het weer zo stinken.
40, 85 kilo (bij een lengte van 1.75, een BMI van bijna 28) en blank.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het leave kamp bedoel je? Het lijkt me stug dat een meerderheid van het Britse volk blank, over de 50 is met een bierbuik.
Dat hoop ik ook. Maar verder zegt deze vrouw mij niets dus kan ik net zo goed over het politieke deel beginnen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen even meer bezig zijn met de vraag of zij dit wel of niet zal overleven.
Dit is inderdaad wat de media op dit moment brengen en het lijkt dus geen met voorbedachte rade misdrijf.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er een ruzie was uitgebroken op straat en dat ze die probeerde te sussen, waarna die aanval volgde... Het is dus wrs niet echt sec een geplande aanslag op Cox.
Veel verschillende berichten nog, moeten gewoon even wachten voordat conclusies getrokken kunnen worden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wat de media op dit moment brengen en het lijkt dus geen met voorbedachte rade misdrijf.
Koos wat doe je nou?!quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De moslims die zo heftig reageren zijn net zo goed randdebielen.
Je vergeet dat hij een mes en een pistool bij zich had. Dan ben je toch iets van plan lijkt me.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wat de media op dit moment brengen en het lijkt dus geen met voorbedachte rade misdrijf.
Heb je een bron hiervoor?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:06 schreef MadameMossel het volgende:
Waarom iemand claimt dat hij Britain first roept en het daarna weer intrekt is mij een raadsel.
Klopt. Ik bedoelde in relatie tot het slachtoffer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:15 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij een mes en een pistool bij zich had. Dan ben je toch iets van plan lijkt me.
Verschillende mensen hebben dit gemeld, ik vermoed dat het wel is gezegd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:06 schreef MadameMossel het volgende:
Waarom iemand claimt dat hij Britain first roept en het daarna weer intrekt is mij een raadsel.
Ach, RIP. Bijzonder triest.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
Ze is overleden hoor ik net op het NOS journaal
Hij had haar opgewacht lees je in Guardian, zij suste geen ruzie, de man die gewond is geraakt probeerde de dader tegen te houden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoelde in relatie tot het slachtoffer.
Mooi kut.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
Wow dat is wel echt kut.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-england-36550304quote:An MP has died after she was shot and stabbed during an attack in her constituency, police have said.
Jo Cox, 41, Labour MP for Batley and Spen, was left bleeding on the floor by her attacker. A man also suffered slight injuries.
A 52-year-old man was arrested near Market Street, Birstall, West Yorkshire Police said. The MP holds a weekly advice surgery nearby.
The MP's death was confirmed at police headquarters in Wakefield.
Damn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
quote:"When I looked round there's a man stood there in his 50s with a white baseball cap on and a jacket with a gun, an old fashioned looking gun in his hand," he said.
"He shot this lady once and then he shot her again, he fell to the floor, leant over shot her once more in the face area.
"Somebody tried to grab him, wrestling with him and then he wielded a knife, like a hunting knife, just started lunging at her with a knife half a dozen times. People were screaming and running from the area".
Volgens mij is het nog niet zeker of dat ook daadwerkelijk gezegd is, de politie is nu bezig ooggetuigen te ondervragen. Laten we alsjeblieft eerst dat even afwachten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zou heel graag alle users die oproepen tot dit soort acties naar "politiek correcte politici" (en ja ik heb het hier heel vaak gelezen, bijltjesdag en dergelijke dus het is niet zomaar een ongefundeerde beschuldiging )even willen confronteren met hoe kut het is.
Klinkt vast heel spannend voor jullie, maar het is ziek.
De woordvoerder van politie kon hierover nog niets met zekerheid zeggen, lees ik zojuist. Ik vermoed dus niks.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Verschillende mensen hebben dit gemeld, ik vermoed dat het wel is gezegd.
Is de dader al bekend dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is geen moslim dus het zou ook nog een verwarde man kunnen zijn, al dan niet met rechtse sympathien.
Ja, motief nog niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Is de dader al bekend dan?
Edit: Laat maar, ik zie dat hij al bekend is.
Op precies dezelfde wijze als jouw opmerking hier anders is dan terroristen oproepen om toch maar wel voor concerten te gaan de volgende keer. Of ben jij wel voor dode feestvierders?quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ziek dit.
Hoe is dit anders dan IS-aanslagen verdedigen?
Empathie voor mensen hun positie waar je het niet eens mee eens bent niet iets negatiefs hoor. Als empathie onmogelijk voor je is, dan is de kans groot dat je ergens op het autistische spectrum zit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:elashton twitterde op donderdag 16-06-2016 om 17:20:07Jo Cox backed the Dubs amendment for Britain to accept 3,000 child refugees. Here’s what she said in the Commons. https://t.co/Ev4wSgo90V reageer retweet
Ah, 'de vijand' volgens vele onze users ook, helaas.
Jullie verwonderen mij ook.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie met dit bericht was Fortuyn eigenlijk. Verbijsterend dat mensen dit toch weten te romantiseren. Maar ja, een dag niet verwonderd is een dag niet gefokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |