Ik ken iemand die dat deed en dat de verzekering dat dekte. Zij was ook niet spiritueel of zo, maar vond die massages wel goed of zo. Dat kan dus gewoon.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:56 schreef LTVDK het volgende: [..] Als die alternatieve niet sensueel zijn betekent het dus dat ze wel in je normale verzekering horen te zitten.
Gewoon een standaard lowlife gangbanger dus?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef YokiKater het volgende:
Verboden wapenbezit en verdenking van bendevorming.
8/10.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze het huis hier zouden zien, zouden ze mij ook oppakken voor bendevorming
Werd ze gedekt door de verzekering?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:06 schreef anonymoussie het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik ken iemand die dat deed en dat de verzekering dat dekte. Zij was ook niet spiritueel of zo, maar vond die massages wel goed of zo. Dat kan dus gewoon.
Geen partij voor een zware jongen zoals jij.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een standaard lowlife gangbanger dus?
Je snapte de grap dus niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Die salon declareerde dat direct bij de verzekering of zo.
Te laat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze het huis hier zouden zien, zouden ze mij ook oppakken voor bendevorming
Nee, dat was een hallucinatie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh sorry jongens. dacht dat ik Tim als laatste zag.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:15 schreef Specularium het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ikfDue6PEiQGSHJ1z4vVlw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAwO2lsPXBsYW5l/http://media.zenfs.com/fr(...)-alma.jpg]afbeelding[/url] ]
Waar heeft zij voor gezeten?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:15 schreef Specularium het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ikfDue6PEiQGSHJ1z4vVlw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAwO2lsPXBsYW5l/http://media.zenfs.com/fr(...)-alma.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze is wel mooi toch?
[ afbeelding ]
Dit is haar ook
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben ze uit een crackhouse gesleept of wat?
Nee niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Vind je haar op de eerste foto niet mooi?
Jeps vind ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:27 schreef YokiKater het volgende:
Die eerste foto is wel beter dan die tweede.
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou je kinky dingen met haar willen doen?
Wat is daar nou weer raar aan.quote:
Vind ik wel meevallen eigenlijk, is net alsof ze met een zwarte markeerstift eyeliner heeft aangebracht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou op die foto is ze wel mooi eigenlijk:P
Dat heeft ze ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk, is net alsof ze met een zwarte markeerstift eyeliner heeft aangebracht.
Mja, is maar een beetje een trailer trash type.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook
Zijn speciale dingen voor :p
Dan doe ik wel weer een foto van een wél aantrekkelijke vrouw.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan doe ik wel weer een foto van een wél aantrekkelijke vrouw.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben verdomme helemaal gebroken.
Ga je toch lekker een siësta houden vanmiddag of zo.quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben verdomme helemaal gebroken.
Ik zal wel moeten, ik ging om 0230u pitten en was er om 0500u weer uit. #Thuglifequote:Op donderdag 16 juni 2016 07:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga je toch lekker een siësta houden vanmiddag of zo.
Hm nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar altijd zo'n raar hoofd hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, ik ging om 0230u pitten en was er om 0500u weer uit. #Thuglife
Ze zal jouw hoofd vast heel mooi vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo'n raar hoofd hebben
Dat denk ik wel. De schedel is toch iets waar ik bekend om staquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze zal jouw hoofd vast heel mooi vinden.
Magnifieke schedel. Ik ga gewoon 1 van die badselfies op een kussen laten printen, dan kan ik er elke dag op kwijlen, lekker kinky.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. De schedel is toch iets waar ik bekend om sta
Ja toch wel hoor.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:26 schreef timmmmm het volgende:
Die ene van GoT die altijd haar tetten laat zien (en dan niet Carice) vind ik ook zo'n lelijk hoofd hebben
Gelukkig voor jou werd ze onthoofd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Daar had ze ook al een raar hoofd en liet ze haar tetten ook al zien
Nee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:37 schreef YokiKater het volgende:
Zijn we allemaal nog een beetje happy?
Mwoah. Compenseren die tieten het een beetje?quote:
Doe ik ook steeds maar elke ochtend word ik toch weer wakker.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:04 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben ook moe.
Ga lekker vroeg mijn bed in.
Gelukkig is het morgen weer vrijdag.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe ik ook steeds maar elke ochtend word ik toch weer wakker.
Ik moet zaterdag ook werken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen weer vrijdag.
Ik kan geen zwanger worden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef anonymoussie het volgende:
Gewoon een goed contract hebben en dan zwanger worden.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik had het ook tegen Njos.
Een echte dame.
Goeie, maar wat moet ik dan met die baby doen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef anonymoussie het volgende:
Gewoon een goed contract hebben en dan zwanger worden.
Gewoon aan Waaghals geven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie, maar wat moet ik dan met die baby doen?
Verkopen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie, maar wat moet ik dan met die baby doen?
Is jullie baby er inmiddels al?quote:
Die komt toch pa ergens in oktober ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is jullie baby er inmiddels al?
Misschien moet je het dan niet pas om 2:30 proberen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik hoop deze nacht eens een keer goed te kunnen pitten.
Moet ik natuurlijk wel voor die tijd in slaap kunnen vallen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan niet pas om 2:30 proberen.
Sla je zelf knockout met een tuinstoelquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet ik natuurlijk wel voor die tijd in slaap kunnen vallen.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is jullie baby er inmiddels al?
Ja oktober, november.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die komt toch pa ergens in oktober ofzo?
Vandaag weer treinellendequote:
mjah. ik heb geen rijbewijs en om nou alkmaar - rotterdam - alkmaar op de fiets te gaan doen (wat overigens ook niet mogelijk is, omdat fiets gejat) zie ik ook niet zittenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is altijd ellende, daarom ga ik nooit met het OV.
Schande!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik spaar tegenwoordig airmiles bij de ah. En nu was er een vrouw en die had geen bonuskaart dus heb ik die van mij laten scannen.
heheheheheheh.
Wanneer ga je je team in de F1 manager eens aanpassen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij vliegtickets kan je in ruil voor een miljoen airmiles korting krijgen. Heb er al 118.
Heb daar helemaal niet meer naar gekeken...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wanneer ga je je team in de F1 manager eens aanpassen?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2016/profile/id/360414quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb daar helemaal niet meer naar gekeken...
Heb je een linkje? :p
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
Yoki wil het wel voor je aanpassen in ruil voor 118 airmiles
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
Yoki wil het wel voor je aanpassen in ruil voor 118 airmiles
Nou, mijn vrijdagmiddag is weer helemaal goed!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Altijd leuk als users ineens zo verschijnen met grappige opmerkingen
Ben je een beetje lekker?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:28 schreef maily het volgende:
[..]
Nou, mijn vrijdagmiddag is weer helemaal goed!
Ik zit er al.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
Gaan jullie allemaal naar jullie vaders op zondag?
Nee, ik ga al naar je moederquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
Nee, Fylax komt hier naartoe.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
Moeten ze het wel zelf opruimen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Onze vaders komen hier.
Kunnen ze kennismaken.
Waarom zou mijn moeder naar 2 homoseksuele vaders gaan?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we jouw moeder voor.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou mijn moeder naar 2 homoseksuele vaders gaan?
quote:
Huh, ze kennen elkaar nog niet? Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Onze vaders komen hier.
Kunnen ze kennismaken.
Mijn vader woont in Purmerend.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 07:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Huh, ze kennen elkaar nog niet? Hoe komt dat?
GP van 'Europa'quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:33 schreef YokiKater het volgende:
Nog even en het is weer tijd voor Formule 1 genot
Continu plankgas en vervolgens een kasteeltoren in knallenquote:
Loszittende curbstones van metaal, gootje die even de auto van Bottas sloopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Continu plankgas en vervolgens een kasteeltoren in knallen
Het is niet de vraag wie er als eerste over de finish gaat maar eerder of er iemand over de finish gaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Loszittende curbstones van metaal, gootje die even de auto van Bottas sloopt.
#Thuglifequote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:41 schreef anonymoussie het volgende:
Zo. De boodschappen zijn gedaan.
Wat voorbereidingen voor morgen gedaan.
De schoonmaakster is geweest.
Mijn vriendin is bij haar ouders.
Ik ga lekker een joint roken en dan pizza bestellen.![]()
Geniet er van!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:41 schreef anonymoussie het volgende:
Zo. De boodschappen zijn gedaan.
Wat voorbereidingen voor morgen gedaan.
De schoonmaakster is geweest.
Mijn vriendin is bij haar ouders.
Ik ga lekker een joint roken en dan pizza bestellen.![]()
Is toch niet erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms zou ik ook wel willen dat ik zo kan genieten van een joint maar ik vind er niks aan
Nee is ook niet erg maar meer dat ik het jammer vind.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is toch niet erg.
Ik ben juist weer geen drinker.
Heel af en toe bier of zo.
Ik wil niet weten met wat voor uitvindingen jij gaat komen wanneer je knetterstoned bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee is ook niet erg maar meer dat ik het jammer vind.
Misschien zijn ze wel stukken beterquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil niet weten met wat voor uitvindingen jij gaat komen wanneer je knetterstoned bent.
Hoezo vind je dat jammer?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee is ook niet erg maar meer dat ik het jammer vind.
Je begint het leven te begrijpen. Er is niks om naar uit te killen behalve de zoete verlossing van de doodquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je dan iets hebt waar je naar kan uitkijken en echt van kan genieten.
Zover ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je begint het leven te begrijpen. Er is niks om naar uit te killen behalve de zoete verlossing van de dood
De kunst is om het niet te vaak te doen en goed te doseren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je dan iets hebt waar je naar kan uitkijken en echt van kan genieten.
Wat is dit toch een gezellige scquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je begint het leven te begrijpen. Er is niks om naar uit te killen behalve de zoete verlossing van de dood
Je hebt gewoon een vent met een bovengemiddelde piemel nodig, dan heb je iets om naar uit te kijkenquote:
Ik heb het vroeger al gedaan daarom weet ik dat ik er niks aan vindquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De kunst is om het niet te vaak te doen en goed te doseren.
Als iemand voor de 1e x gaat blowen, zou ik het bij een hele kleine dosis houden.
Niet dat ik je wil aanraden het uit te proberen.
Voordat LTVDK boos wordt.
Maar Fatima, jij geniet misschien meer van andere dingen
Misschien dat dat helpt ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een vent met een bovengemiddelde piemel nodig, dan heb je iets om naar uit te kijken
Waarom heb jij geen wietplantje?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij plantjes dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen wietplantje?
Hoe lang moet zon plantje groeien voordat je er iets aan hebt?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Bij de coffeeshop hier hebben ze mooie topjes.
En zo veel smoke ik dat niet.
Omdat ik van mijn pillen veel relaxter word. Ze wilden me een keer aan de medicinale wiet, maar ho ho, nee, nee. Ik heb het gewoon bij mijn tramadol en mijn pleisters gehoudenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen wietplantje?
Dit mag vast niet van moeder de vrouw, met de kleine Fons onderwegquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Bij de coffeeshop hier hebben ze mooie topjes.
En zo veel smoke ik dat niet.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe lang moet zon plantje groeien voordat je er iets aan hebt?
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik van mijn pillen veel relaxter word. Ze wilden me een keer aan de medicinale wiet, maar ho ho, nee, nee. Ik heb het gewoon bij mijn tramadol en mijn pleisters gehouden
Dat valt mee. Gisteren met collega gehad over het telen van wiet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Niet langer dan een paar weekjes, gok ik.
Waarom zou je een succesnummer veranderen? Als ik afgestompt wil zijn, plak ik mijn pleistertjes, als ik even geen zin meer heb, slik ik wat valium en slaap ik 16 uur. Wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Heb je het ooit uitgetest?
Nou legaal weet ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat valt mee. Gisteren met collega gehad over het telen van wiet.
Zou het hier ook legaal worden?
Dat weet ik ja maar bedoel gewoon wietteelt in het algemeen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou legaal weet ik niet.
Maar het is wel gedoogd een paar plantjes te hebben, 5 dacht ik.
Als jij een plantje hebt wordt je heus niet opgepakt.
Of je kan 5 wietbomen nemen.
Ik zeg niet dat je het moet veranderen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je een succesnummer veranderen? Als ik afgestompt wil zijn, plak ik mijn pleistertjes, als ik even geen zin meer heb, slik ik wat valium en slaap ik 16 uur. Wat wil een mens nog meer?
Nah. Ik zie dat niet zo 1-2-3 gebeuren hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weet ik ja maar bedoel gewoon wietteelt in het algemeen.
Eigenlijk is het allemaal maar raar hoe we dat hier doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nah. Ik zie dat niet zo 1-2-3 gebeuren hier.
Ja. Maar ja... Kennelijk moet het òf illegaal òf als het legaal wordt krijg je een overdreven streng gecontroleerde toestand. Die middenweg, daar wil de overheid niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal maar raar hoe we dat hier doen.
Jammer. Was wel een carriere switch optiequote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Maar ja... Kennelijk moet het òf illegaal òf als het legaal wordt krijg je een overdreven streng gecontroleerde toestand. Die middenweg, daar wil de overheid niet aan beginnen.
Zegt wel genoeg dat ie dan naar het land van de kinderhoertjes gaatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Had in Thailand gozer leren kennen (Amerikaan) en die had in California een vergunning om medisch wiet te laten groeien. Verdiende die genoeg mee om paar maanden op reis te kunnen.
Zaad halen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg dat ie dan naar het land van de kinderhoertjes gaat
Hij kwam voor yoga zei die. Was verder fucking irritante gozer dus geen idee wat die daar verder deed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg dat ie dan naar het land van de kinderhoertjes gaat
Nou ben ik geen expert, maar het lijkt me dat je dan naar india gaatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij kwam voor yoga zei die. Was verder fucking irritante gozer dus geen idee wat die daar verder deed.
Hoeveel heb je eraan verdiend?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij was wanhopig op zoek naar sex dus het zou misschien nog kunnen ook.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer. Was wel een carriere switch optie
Ja maar in Cali kan je dat gewoon makkelijk buiten kweken, met dat weer daar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Had in Thailand gozer leren kennen (Amerikaan) en die had in California een vergunning om medisch wiet te laten groeien. Verdiende die genoeg mee om paar maanden op reis te kunnen.
Ja al zijn er in Thailand ook veel van die yoga dingen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ben ik geen expert, maar het lijkt me dat je dan naar india gaat
Bij LTVDK vraag je toch alleen een warme maaltijd en een ontbijt?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
2 warme maaltijden en een blikje cola
Nee ook 2...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij LTVDK vraag je toch alleen een warme maaltijd en een ontbijt?
Van mij mag ze hoor, ze wil het alleen niet, ook geen alcoholquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De kunst is om het niet te vaak te doen en goed te doseren.
Als iemand voor de 1e x gaat blowen, zou ik het bij een hele kleine dosis houden.
Niet dat ik je wil aanraden het uit te proberen.
Voordat LTVDK boos wordt.
Maar Fatima, jij geniet misschien meer van andere dingen
Iedereen weet dat fatima's geen alcohol mogenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van mij mag ze hoor, ze wil het alleen niet, ook geen alcohol
Is haram.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ontbijt is ook warm, gebakken eitjequote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij LTVDK vraag je toch alleen een warme maaltijd en een ontbijt?
Behalve LTVDKquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen weet dat fatima's geen alcohol mogen
Fatima is van nature al een beetje stoned misschien.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verse worst erbijquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ontbijt is ook warm, gebakken eitje
Noem je d'r nu traag van begrip?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fatima is van nature al een beetje stoned misschien.
Mja, zijn vriendin is al 38 maanden zwanger dus ik begrijp de frustratie wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Zou ik niet pikken hoor.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, zijn vriendin is al 38 maanden zwanger dus ik begrijp de frustratie wel.
Ze is inderdaad wel een beetje raar ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee joh.
Juist heel openminded en relaxed.
Dat zei ik niet hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is inderdaad wel een beetje raar ja.
Nee maar ik welquote:
Waarom zou je een hoesje voor je telefoon doen, dan zie je toch niets meer op je telefoon?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij een hoesje voor je telefoon?
Discriminaziquote:
Omdat ik hem misschien laat vallen toch..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom zou je een hoesje voor je telefoon doen, dan zie je toch niets meer op je telefoon?
Dat moet je gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik hem misschien laat vallen toch..
Ik heb nog een goeien tip. Je moet je telefoon ook niet in een zak doen waar ook je sleutels in zitten.quote:
Dat weet ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog een goeien tip. Je moet je telefoon ook niet in een zak doen waar ook je sleutels in zitten.
Arno heeft denk ik wel een goeie tip.quote:
Ik vond het maar een stomme grap.quote:
Ga je weer zo doen.quote:
Nope, slexht hequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij een hoesje voor je telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |