SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Oh.
Ja die gaat er dan aan. En de HS vindt dan waarschijnlijk niet nog een King die zo makkelijk te manipuleren is, dus dat zal nog een lastig verhaal worden.quote:
Petyrfinger weet zich vast wel op de troon te wurmen tztquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die gaat er dan aan. En de HS vindt dan waarschijnlijk niet nog een King die zo makkelijk te manipuleren is, dus dat zal nog een lastig verhaal worden.
Volgens mij komt er dan een Great Council om te bepalen wie er dan op de troon mag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyrfinger weet zich vast wel op de troon te wurmen tzt
Dat is de Cleganebowl-hype die om zeep is geholpen door Tommen, nadat hij Trial by Combat heeft verboden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:23 schreef Odaiba het volgende:
Wat houdt die laatste dode in van seizoen 6, the hype?
Ik vraag dus juist waarom zijn achternaam NIET tussen aanhalingstekens staatquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Dat is de Cleganebowl-hype die om zeep is geholpen door Tommen, nadat hij Trial by Combat heeft verboden.
En Tommen z'n achternaam staat tussen aanhalingstekens omdat hij bij bloed een Lannister is, geen Baratheon.
Oke, bedankt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Dat is de Cleganebowl-hype die om zeep is geholpen door Tommen, nadat hij Trial by Combat heeft verboden.
En Tommen z'n achternaam staat tussen aanhalingstekens omdat hij bij bloed een Lannister is, geen Baratheon.
Dat was nu eenmaal een order van Robert, en Varys probeerde zijn eigen hachje te redden. Ook wist hij op dat moment nog niet dat Dany een goede was voor de troon (sowieso had ze toen nog geen draken of iets veroverd)quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:34 schreef thettes het volgende:
Even een vraag die eigenlijk al seizoenen terug dateert. Tegenwoordig weten we dat Varys voorstander is van de Targaryens, hij wil Daenerys terug op de troon. Hoe zit het dan met dat stuk in het ?eerste? seizoen waarin Jorah Mormont een reddingsactie voor Daenerys onderneemt waarin hij haar redt van vergiftigde wijn? Die vergiftigde wijn kwam toch eigenlijk indirect van Varys? Via z'n little birds?
Denk dat ze er gewoon geen fuck meer om geven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:33 schreef Maanvis het volgende:
Overigens.. hoezo dan heeft ze hier Needle weer in haar rechterhand? Is het wel de echte Arya die we hier zien..?
[ afbeelding ]
D&D verpieteren de seriequote:Op donderdag 16 juni 2016 02:37 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Denk dat ze er gewoon geen fuck meer om geven.
Allemaal in jou eigen conspiracy worldquote:
Wie? Ramsay heet allang geen snow meer dus wie bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Allemaal in jou eigen conspiracy world
Ondanks 2 fillers geniet ik nog steeds van GoT![]()
Ik ben echt benieuwd naar de battle tussen Snow & Snow
Battle of the Bastards danquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie? Ramsay heet allang geen snow meer dus wie bedoel je?
dat vind ik nou zo raar he, alleen omdat je geen inteelt lannister kind bent ben je meteen een bastaardquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Battle of the Bastards dan
...bastard.
De genade titel van pappie aan Ramsay doet mij niks. Het is een blijft een Snow.quote:Op donderdag 16 juni 2016 03:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo raar he, alleen omdat je geen inteelt lannister kind bent ben je meteen een bastaard
nou volgende episode dan Snow tegen Snow. Wie vermoordt zijn eigen broertje?quote:Op donderdag 16 juni 2016 03:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De genade titel van pappie aan Ramsay doet mij niks. Het is een blijft een Snow.
Ik zet mijn geld op Jaimequote:Op donderdag 16 juni 2016 03:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou volgende episode dan Snow tegen Snow. Wie vermoordt zijn eigen broertje?
Flauw, dat beeld is gespiegeld. In de aflevering had ze 'm wel in haar linkerhand vastquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:33 schreef Maanvis het volgende:
Overigens.. hoezo dan heeft ze hier Needle weer in haar rechterhand? Is het wel de echte Arya die we hier zien..?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'a girl is arya stark of winterfell.. and I am going home. Naja de slecht geschreven rechtshandige versie van je dan ja'
Dat weet je dus niet, wie weet hebben ze het beeld wel in de post-productie gespiegeld.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Flauw, dat beeld is gespiegeld. In de aflevering had ze 'm wel in haar linkerhand vast
In seizoen 1 wanneer Arya zich verschuilde in zo'n draken schedel ergens onderin de red keep hoor je Varys ook al overleggen met die gast uit Penthos, die adviseur van Vyseris. Ze schelen dan over de terugkeer van de Targaryens.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:34 schreef thettes het volgende:
Even een vraag die eigenlijk al seizoenen terug dateert. Tegenwoordig weten we dat Varys voorstander is van de Targaryens, hij wil Daenerys terug op de troon. Hoe zit het dan met dat stuk in het ?eerste? seizoen waarin Jorah Mormont een reddingsactie voor Daenerys onderneemt waarin hij haar redt van vergiftigde wijn? Die vergiftigde wijn kwam toch eigenlijk indirect van Varys? Via z'n little birds?
Verder een andere vraag, in mijn uitgave van LOTR stond een mooie map waarin de route van ieder karakter op een kaart werd weergegeven (vb: http://imgur.com/JCiXqGQ). Is zoiets ook van GoT beschikbaar? Ik kan het voorlopig niet vinden helaas.
Telefoon thuis laten, goedkope prepaid voor nood en als je thuis bent meteen kijken!quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij gaat episode negen echt helemaal los met the battle of the bastards, schijnt de duurste aflevering van enig tv serie ooit te zijn in ieder geval en ik zit anderhalve week verstoken van elke vorm van elke kans om deze te kijken wetende dat mijn vrienden elke kans zullen aangrijpen om me te spoileren
Geef me je telefoonnummer maar dan bel ik de spoilers wel alvast door zodra de aflevering is geweest?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Telefoon thuis laten, goedkope prepaid voor nood en als je thuis bent meteen kijken!
Hier op vakantie van 25-6 t/m 10-7 en ook geen kans om de (fucking laatste![]()
) aflevering te kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slechte versierpoging ditquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geef me je telefoonnummer maar dan bel ik de spoilers wel alvast door zodra de aflevering is geweest?
Ja, dat probleem is herkenbaarquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Telefoon thuis laten, goedkope prepaid voor nood en als je thuis bent meteen kijken!
Hier op vakantie van 25-6 t/m 10-7 en ook geen kans om de (fucking laatste![]()
) aflevering te kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij werkt HBO Go niet in het buitenland, dus dan heb je nog niets aan je wifi.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Angelof9 het volgende:
Waar gaan jullie op vakantie dat je geen wifi hebt? Dat is me al jaren niet meer overkomen.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik in een meeting met dikke managers, gaat zn telefoon af: Taaa taa, tatataaa ta tatataaaa! (GOT tune).Schoot hardop in de lach
Wilde bijna salueren
Hahaquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik in een meeting met dikke managers, gaat zn telefoon af: Taaa taa, tatataaa ta tatataaaa! (GOT tune).Schoot hardop in de lach
Wilde bijna salueren
Vakantie met WiFi is niet echt vakantie imhoquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Angelof9 het volgende:
Waar gaan jullie op vakantie dat je geen wifi hebt? Dat is me al jaren niet meer overkomen.
Lief van je! Maar nee dank jequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geef me je telefoonnummer maar dan bel ik de spoilers wel alvast door zodra de aflevering is geweest?
Ik kon niet langer dan 3 seconden naar die stemmen luisterenquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
wat zou ik die rechter graag willen stompen.
Ja, jammer dat dat nergens op sloeg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Beste van aflevering 8, was die glimlach van jaqen hghar
Bookwise?quote:
Gewoon op tv iedere maandag om half 9 op HBOquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waar kijken jullie het in goed kwaliteit want ik kom nauwelijks iets tegen waar ik tegenaan kan kijken.
Ik ben pas net begonnen, seizoen 1!quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gewoon op tv iedere maandag om half 9 op HBO
you're in for a ridequote:Op donderdag 16 juni 2016 15:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen, seizoen 1!
Ik stond er altijd tegenaan te trappen omdat ik het overrated vond.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stond er altijd tegenaan te trappen omdat ik het overrated vond.
Nu vreet ik mijzelf op bij elke aflevering.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
je vond het overrated, omdat je een paar eps had gekeken of juist omdat je je er eigenlijk niet in had verdiept?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ik 2 x niet door de 1e aflevering kwam en iedereen zo hysterisch deed erover.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
je vond het overrated, omdat je een paar eps had gekeken of juist omdat je je er eigenlijk niet in had verdiept?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]love to hate!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Popcorn time of 123movies.to die laatste is wat fijner, is volgens mij zelfs niet eens illegaal.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tenzij je iemand bent die graag van te voren al weet wat er allemaal gaat gebeuren zou ik hier niet meelezenquote:
Betaal je voor de films/series?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:19 schreef vigen98 het volgende:
Popcorn time of 123movies.to die laatste is wat fijner, is volgens mij zelfs niet eens illegaal.
je moet johnmayer quoten, niet moi schoonheidquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tenzij je iemand bent die graag van te voren al weet wat er allemaal gaat gebeuren zou ik hier niet meelezenSerieus!
En seizoen 1 was nog zo mild en lief, sterkte
nee, is ali illegali uiteraardquote:
DIT NOEM JE MILD?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tenzij je iemand bent die graag van te voren al weet wat er allemaal gaat gebeuren zou ik hier niet meelezenSerieus!
En seizoen 1 was nog zo mild en lief, sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
DIT NOEM JE MILD?zoals ik zei, relatief mild, you aint seen nothin yetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe voelde het? zag je niet aankomen heh? kut joffrey!nostalgie, de onthoofding van ned
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Dat was echt 'n vuist in het gezicht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoals ik zei, relatief mild, you aint seen nothin yet![]()
hoe voelde het? zag je niet aankomen heh? kut joffrey!nostalgie, de onthoofding van ned
[..]
DIT NOEM JE MILD?Oh, my sweet summer child...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Les 1 van Game of Thrones: niet gaan hechten aan karakters
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
Wat een kutserie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:06 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Oh, my sweet summer child...
hear, hearquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:06 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Je kunt ook bv maandje HBO via Ziggo nemen (weet niet of je die als provider hebt): 15 euro kun je alle seizoenen zien zonder gedoequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waar kijken jullie het in goed kwaliteit want ik kom nauwelijks iets tegen waar ik tegenaan kan kijken.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:06 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dit forum mijden als de pest!quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
123movies.to is gratis maar officieël niet verbodenquote:
[..]
DIT NOEM JE MILD?Dan krijg je pas medelijden met SansaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2016 16:56:11 ]
quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan krijg je pas medelijden met SansaOke seizoen 1 officieel afgekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet spoilen jij!"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Werkt toch ook gewoon via torrents? Het strafbare deel aan torrents is dat je ook aan het uploaden bent tijdens het downloaden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
123movies.to is gratis maar officieël niet verboden
Of bedoelde je dat niet? Want ik kijk niet via streamingsite's ik kijk gewoon via tv op HBO.![]()
Mensen die het overrated noemen terwijl ze niks hadden gezien oh ohquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik keek het pas na twee seizoenen, toen het nog niet zo heel groot was in de media e.d.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:15 schreef Angelof9 het volgende:
Meestal zijn de hype-dingen ook gewoon super slecht (50 shades, twilight, hunger games), dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Gelukkig vond ik GoT al leuk voordat het hip werd
Downloaden mag al een tijdje ook niet meer hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Werkt toch ook gewoon via torrents? Het strafbare deel aan torrents is dat je ook aan het uploaden bent tijdens het downloaden.
Nee, je download namelijk niets, het is gewoon een soort Netflix.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Werkt toch ook gewoon via torrents? Het strafbare deel aan torrents is dat je ook aan het uploaden bent tijdens het downloaden.
jammer dat fishbowl niet doorging uiteindelijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:45 schreef Re het volgende:
dat iedereen het enorm aan het overdenken is is aan de ene kant gewoon best grappig maar wel begrijpelijk dat ze blijkbaar gewoon de verkeerde director deze afleveringen heeft laten doen... maar ja, water under the bridge... winterbowl is coming
Idem. Huisje Centerparks in Belgie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij gaat episode negen echt helemaal los met the battle of the bastards, schijnt de duurste aflevering van enig tv serie ooit te zijn in ieder geval en ik zit anderhalve week verstoken van elke vorm van elke kans om deze te kijken wetende dat mijn vrienden elke kans zullen aangrijpen om me te spoileren
Kijk het op HBO op je iPad zodat je niet gespoilerd wordt, en kijk thuis nog eens in spectaculaire kwaliteit voor de mooie scènes.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Idem. Huisje Centerparks in Belgie.
Ik kan:
1) Niet kijken en internet vermijden
2) Via ItsHBO op mijn iPad kijken
3) Maandag 3,5 uur terug rijden om zoals het hoort op een 55" tv met surround set te kijken
Daar dacht ik dus ook aan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk het op HBO op je iPad zodat je niet gespoilerd wordt, en kijk thuis nog eens in spectaculaire kwaliteit voor de mooie scènes.
Ik zou gewoon niet naar België gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik kan:
3) Maandag 3,5 uur terug rijden om zoals het hoort op een 55" tv met surround set te kijken
jankzak@fok.nlquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik kan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Slayage op 17-06-2016 01:22:39 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Waarom is hij te voet?quote:
weet je ik vertrouw die grrm niet en die little vinger even min en die davos zei ook al "now go and fail again", dusquote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom is hij te voet?
Hij hoort op een paard te zitten, of is dit zijn "final stand"? Dat zou kut zijn.
waarom niet? volgende ep heet winds of winter...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jon gaat echt niet nog een keer dood, dat zou echt nergens op slaan.
Omdat hij TPTWP isquote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom niet? volgende ep heet winds of winter...
Omdat zijn return dan heel zwak is geweest, alleen voor een slag om Winterfell die hij ook verliest.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom niet? volgende ep heet winds of winter...
zoals carice zei, someone has to be, maar we hebben ook nog die draken chick weet je nogquote:
en toen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik was gister in de kelder waar Dany haar draken gevangen houdt
Dany is eerder de villain.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoals carice zei, someone has to be, maar we hebben ook nog die draken chick weet je nog
of die is red herring, of het zijn er drie met jon, dany en bran/tyrion/whateverquote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoals carice zei, someone has to be, maar we hebben ook nog die draken chick weet je nog
i dont know dude. ik ben al zwaar getraumatiseerd door deze serie, dus ik reken nergens op, vorig seizoen ep 9 de afgrijselijke verbranding van shireen en nu jon die aan zijn einde komt. ik zie het zomaar gebeuren...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat zijn return dan heel zwak is geweest, alleen voor een slag om Winterfell die hij ook verliest.
Jon is gewoon endgame material in de WW fight. Daarin kan hij best sterven maar nu niet hoor. Ik zie eerder iemand als Tormund of Davos doodgaan.
ik ga niet mee in het verhaal wat dit seizoen opeens populair is geworden nadat ze die khals had gedood dat de appel niet ver van de boom valt en dat dany lijpo / villain blijkt te zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dany is eerder de villain.
Als zij de grote held blijkt te zijn op het laatst zou het de grootste anticlimax ooit zijn in een serie.
Het zou niet meer de emotionele lading hebben als hij doodgaat. "Ah hij gaat alweer dood, gelukkig is Melisandre er nog om hem weer terug te laten keren"quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
i dont know dude. ik ben al zwaar getraumatiseerd door deze serie, dus ik reken nergens op, vorig seizoen ep 9 de afgrijselijke verbranding van shireen en nu jon die aan zijn einde komt. ik zie het zomaar gebeuren...
drie koppige draak theorie, tjs we hebben de laatste eps gezien wat er met die theorieen gebeurenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
of die is red herring, of het zijn er drie met jon, dany en bran/tyrion/whatever
"if i fall dont bring me back" je weetz...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou niet meer de emotionele lading hebben als hij doodgaat. "Ah hij gaat alweer dood, gelukkig is Melisandre er nog om hem weer terug te laten keren"
Ook in de eerdere seizoenen zijn die hints er wel al geweest, ze is heel narcistisch en wil de troon alleen omdat het haar eigendom is volgens haar. Niet omdat ze Westeros wil verbeteren of iets goeds wil brengen, maar puur en alleen om het te veroveren omdat het van haar is (aldus zijzelf) en het boeit haar niet dat haar draken en Dothraki alles kapot zullen maken daar. Als zij de troon maar krijgt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ga niet mee in het verhaal wat dit seizoen opeens populair is geworden nadat ze die khals had gedood dat de appel niet ver van de boom valt en dat dany lijpo / villain blijkt te zijn
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:10 schreef Slayage het volgende:
volgende ep promo picsBen benieuwd waar longclaw is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In zijn handenquote:
Jorah had de wijn zelf vergiftigd in opdracht van de Lannisters, dat bleek later ook.. dat ie voor hen werkte.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:34 schreef thettes het volgende:
Verder een andere vraag, in mijn uitgave van LOTR stond een mooie map waarin de route van ieder karakter op een kaart werd weergegeven (vb: http://imgur.com/JCiXqGQ). Is zoiets ook van GoT beschikbaar? Ik kan het voorlopig niet vinden helaas.
volgens mij niet dudequote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:01 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Nee toch? ik zit op me telefoon.. maar dacht echt dat het een ander zwaard was?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:10 schreef SiGNe het volgende:
Volgens de laatste speculaties is Varys zelf een Targaryen , hij heeft in elk geval "kings blood" aangezien z'n penis krachtig genoeg was om the Lord of Light op te roepen.
De Red Priestess vraagt 'm er nog naar zelfs, alleen kon ie niet horen wat er gezegd werd (of wil ie niet laten weten wat ie gehoord heeft)quote:
Je vat net de ervaringen van iedere GoT fan ever samen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een kutserie.
*blijft kijken*
Dit is vast het moment waarop het lijkt of de Boltons gaan winnen en Jon een kopje kleiner wordt gemaakt. Maar dan opeens worden de aanvallers door pijlen geraakt en storten ter aarde. Er komt namelijk een leger te hulp, bijvoorbeeld dat van de Riverlands / Littlefinger of zelfs Jaime Lannisters leger.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom is hij te voet?
Hij hoort op een paard te zitten, of is dit zijn "final stand"? Dat zou kut zijn.
Er wordt op de interwebs gespeculeerd dat die niet meer aan de kant van Dany staat. Het is immers best verdacht dat hij net vertrok voor die oorlogsvloot arriveerde en hij ze daar ook niet even voor gewaarschuwd heeft. Dat terwijl zijn 'little birds' hem normaal gesproken van elke scheet op de hoogte houden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:24 schreef MaLo het volgende:
Ik ben benieuwd naar Varys' geheime expeditie, maar daar zullen we komende week (en misschien dit hele seizoen? ) wel niet achter komen.
Dat is mogelijk. Dany lijkt toch een teleurstelling te zijn, dus het is best om niet al zijn eieren in die mand te leggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:32 schreef Jivis het volgende:
Er wordt op de interwebs gespeculeerd dat die niet meer aan de kant van Dany staat. Het is immers best verdacht dat hij net vertrok voor die oorlogsvloot arriveerde en hij ze daar ook niet even voor gewaarschuwd heeft. Dat terwijl zijn 'little birds' hem normaal gesproken van elke scheet op de hoogte houden.
hear, hearquote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je vat net de ervaringen van iedere GoT fan ever samen.
Haha, Varys in dragquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:23 schreef GGMM het volgende:
Wel bijzonder dat Varys aankomt net nadat dany weg is en weer weg gaat vlak voordat ze aankomt.
DANY = VARYS!
"we need friends in westeros"quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:24 schreef MaLo het volgende:
Ik ben benieuwd naar Varys' geheime expeditie, maar daar zullen we komende week (en misschien dit hele seizoen? ) wel niet achter komen.
die zie ik eerder dan varys is targ iddquote:
Nee man, Varys is Drogonquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:23 schreef GGMM het volgende:
Wel bijzonder dat Varys aankomt net nadat dany weg is en weer weg gaat vlak voordat ze aankomt.
DANY = VARYS!
Varys die gewoon even al die Sandhoeren vermoordt waarna er ineens nog een dochter verschijnt, maar dat is een badass en lijkt gewoon op Oberyn.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:30 schreef zipcon het volgende:
Ik dacht dat Dorne echt achter de rug was, hopelijk is het maar een korte scene en kunnen we het vlug wegspoelen. Misschien is Ellaria helemaal gek geworden of is het land in burgeroorlog, dan kan Varys zijn schip onmiddelijk omkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:03 schreef zipcon het volgende:
Dorne:achteraf bekeken heeft de site best vaak de dingen goed ingeschat als ze alle verkregen puzzelstukjes bij elkaar leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je vat net de ervaringen van iedere GoT fan ever samen.
iddquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:40 schreef vigen98 het volgende:
Hoezo is het verdacht dat Varys net weggaat dan? Hij is geen God die alles weet over wat er gebeurd.
hij is de enige hoop voor de lanister familie met dank aan cerseiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:12 schreef vigen98 het volgende:
Ik vind Kevan Lannistar wel baas eigenlijkHij lijkt erg veel op Tywin en die vond ik ook een baas ( alleen mocht hij Tyrion wel een stuk beter behandelen
)
Pracht spelling. Heel dat plaatje doet pijn aan mijn ogen, maar dat gebeurt vaker met Slayage plaatjes.quote:
Ik kijk al het sinds aflevering 1, zonder dat ik bekend was met de boeken. Cool he?quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek het pas na twee seizoenen, toen het nog niet zo heel groot was in de media e.d.
Da's sowieso zo bij iedereen die dood gaat. Hey Mel kun je dat ook bij mijn papa doen die is gisteren dood gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou niet meer de emotionele lading hebben als hij doodgaat. "Ah hij gaat alweer dood, gelukkig is Melisandre er nog om hem weer terug te laten keren"
Een siege met paarden, alweer!?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:34 schreef Slayage het volgende:
het schieten van de battle van komende week duurde 25 dagen![]()
Game of Thrones: Battle of the Bastards by the numbers
How big is the climactic Jon Snow vs. Ramsay Bolton face-off? This big.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:03 schreef zipcon het volgende:
Dorne:Lijkt me dat dat gewoon highgarden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Zeg dat maar tegen de Hunnen en Mongolen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een siege met paarden, alweer!?
Of althans dat hoop ik niet, is erg ongeloofwaardig
Deze discussie hebben we laatst al met m gehad, laat gaan johquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:59 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Hunnen en Mongolen.
Ah die heb ik even gemist danquote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:00 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we laatst al met m gehad, laat gaan joh
ook die deden dat niet met paarden. in open veld wel maar kastelen vielen ze niet aan met paarden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:59 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Hunnen en Mongolen.
Je weet dat ruiters van hun paarden af kunnen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ook die deden dat niet met paarden. in open veld wel maar kastelen vielen ze niet aan met paarden.
Ik ben niet zo thuis in de mongoolse gevechten maar in de romeinse tijd gebeurde dat iig niet (dat hele eenheden van hun paard afstappen en zo verder vechten).quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:02 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Je weet dat ruiters van hun paarden af kunnen?
Jij ziet het echt zo voor je he?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de mongoolse gevechten maar in de romeinse tijd gebeurde dat iig niet (dat hele eenheden van hun paard afstappen en zo verder vechten).
TOJ:quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Gok dat Davos en Tormund doodgaan, die laatste in de armen van Brienne. Ramsay kan Rickon wel afslachten maar daar heeft hij niets aan, alleen een nog bozere Jon.
Jon gaat niet dood, anders heeft dat hele Tower of Joy (waar blijft deel 2?) geen enkel nut.
Jon heeft ook Carice nog, die gaat ook een rol spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk juist dat Mel d'r rol er wel een beetje op zit, en dat ze binnenkort dood gaat. Wellicht offert ze zichzelf op voor Jon, maar om hem nóg een keer te laten herrijzen zou suf zijn.
Mja maakt toch niet uit die hebben toch melisandre als plot device.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Gok dat Davos en Tormund doodgaan, die laatste in de armen van Brienne.
En later, en elders ook, weer wel. Er zijn ook zat gevallen dat Romeinse cavalerie van het paard afstapte.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de mongoolse gevechten maar in de romeinse tijd gebeurde dat iig niet (dat hele eenheden van hun paard afstappen en zo verder vechten).
Bij 95% van je posts lijkt het alsof je heel ergens in de verte de klok hebt horen luiden, maar de klepel nog niet zou kunnen vinden als iemand heb anaal bij je in zou brengen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mja maakt toch niet uit die hebben toch melisandre als plot device.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij 95% van je posts lijkt het alsof je heel ergens in de verte de klok hebt horen luiden, maar de klepel nog niet zou kunnen vinden als iemand heb anaal bij je in zou brengen.
[..]
Bij 95% van je posts lijkt het alsof je heel ergens in de verte de klok hebt horen luiden, maar de klepel nog niet zou kunnen vinden als iemand heb anaal bij je in zou brengen.
Helaas staat de signatuurruimte hier op Fok dat niet compleet toe als onderschrift. Maar andersquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Soms is het op FOK! heel fijn dat er eindelijk iemand is die onder woorden weet te brengen wat je zelf al die tijd al dacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
nope die zal denk ik gedood worden door Davos.. , (na dat ie de resten van Shireen gevonden heeft, en z,n conclusies trekt en door haat gevoel Melisandre dood..quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mja maakt toch niet uit die hebben toch melisandre als plot device.
vergeet ik helemaal Thoros of Myr (en BwB ) die ook naaar het noorden trekkenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
nope die zal denk ik gedood worden door Davos.. , (na dat ie de resten van Shireen gevonden heeft, en z,n conclusies trekt en door haat gevoel Melisandre dood..
Heb je bronnen/voorbeelden? van cavalerie die effe als infanterieeenheid ging vechten in een siege? Lindybeige zei in zijn laatste video aftiteling zelfs dat helm's deep helemaal niet kon aangezien er op het eind weer een cavalerie tegen een siege gebruikt werdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En later, en elders ook, weer wel. Er zijn ook zat gevallen dat Romeinse cavalerie van het paard afstapte.
leg eens uit hoe melisandre davos niet tot leven zou kunnen wekken? Altijd maar dat beledigen als iemand effe niet de boeken tot in detail kent.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een belegering is sowieso over het algemeen een zaak van weken, zo niet maanden. Dan blijf je niet op je paard zitten. En een cavalerie-eenheid gaat niet in z'n eentje een belegering beginnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je bronnen/voorbeelden? van cavalerie die effe als infanterieeenheid ging vechten in een siege? Lindybeige zei in zijn laatste video aftiteling zelfs dat helm's deep helemaal niet kon aangezien er op het eind weer een cavalerie tegen een siege gebruikt werd.
Natuurlijk, maar zo'n cavalerie eenheid kan beter gaan verkennen of iets anders dan in het gevecht deelnemen. Paarden kosten ook heel veel voedsel en dat is er niet in het noorden van Westeros.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een belegering is sowieso over het algemeen een zaak van weken, zo niet maanden. Dan blijf je niet op je paard zitten. En een cavalerie-eenheid gaat niet in z'n eentje een belegering beginnen.
goed om die infanterie effe uit elkaar te schudden, verder niksquote:Bij de slag om Helm's Deep werd het fort dan ook ontzet door infanterie en niet cavalerie, een korte uitval door Aragorn en Theoden daargelaten.
De cavalerie gebruik je dan ook om de fourageurs te beschermen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:37 schreef Maanvis het volgende:
Natuurlijk, maar zo'n cavalerie eenheid kan beter gaan verkennen of iets anders dan in het gevecht deelnemen. Paarden kosten ook heel veel voedsel en dat is er niet in het noorden van Westeros.
Die infanterie die Gandalf ophaalde, in de rug van de Orks, was genoeg.quote:goed om die infanterie effe uit elkaar te schudden, verder niks
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:57 schreef Momo... het volgende:
Ik had ineens een gekke gedachte na de episode van vorige weekMaar wiens gezicht hangt daar dan..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de Waif, ze is toch no one, dus wie weet hoe haar gezicht er echt uit ziet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Maar wiens gezicht hangt daar dan..?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:57 schreef Momo... het volgende:
Ik had ineens een gekke gedachte na de episode van vorige weekDat zou wel een manier zijn om dit slechte schrijfwerk nog goed te kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
wat bedoel je met een seige met paarden? seige is een belegering mbt een kasteel bvquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een siege met paarden, alweer!?
Of althans dat hoop ik niet, is erg ongeloofwaardig
twitter:CNNMoney twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 00:30:02'Game of Thrones,' NBA Game 7 to do battle on Sunday night https://t.co/7PjWuO2mRT https://t.co/kpzWS4n5vh reageer retweet
Game of Thrones > basketbalquote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:24 schreef Slayage het volgende:
daar gaan de kijkcijfers voor de BotB
twitter:CNNMoney twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 00:30:02'Game of Thrones,' NBA Game 7 to do battle on Sunday night https://t.co/7PjWuO2mRT https://t.co/kpzWS4n5vh reageer retweet
beslissende 7e wedstrijd beats een show die je na de wedstrijd ook kan streamenquote:
Basketbal boeit mij echt nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
beslissende 7e wedstrijd beats een show die je na de wedstrijd ook kan streamen![]()
ik ga ook de wedstrijd kijken denk ik
[ afbeelding ]
voor de meeste amerikanen wel, dus wel jammer omdat dit sowieso impact zal hebben op de kijkcijfersquote:
Dat boeit echt niet hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor de meeste amerikanen wel, dus wel jammer omdat dit sowieso impact zal hebben op de kijkcijfers
heb ik 100x gezegd maar als je aan arya komt word je een parya genoemdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:56 schreef Slayage het volgende:
om de discussie af te sluiten over of arya de stabbing irl zou overleven of niet![]()
INSIDER spoke with a doctor who confirmed that Arya's prognosis probably wouldn't look so good — and she'd almost certainly die of a massive infection.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:13 schreef Slayage het volgende:
nog meer promo pics volgende ep
https://www.facebook.com/(...)4055/?type=3&theater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb je het stuk gelezen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb ik 100x gezegd maar als je aan arya komt word je een parya genoemd. Mgoed, dus het is OF slecht schrijfwerk (wat ik niet verwacht van GRRM, die doet zijn research wel) of er is meer aan de hand.
Toen nam ik het al niet meer serieus, maar ik las verder, en de dokter zegt dus dat ze de steekwonden best zou kunnen overleven met wat geluk (terwijl hij dus uitgaat van een veelvoud van het aantal messteken) maar dat ze waarschijnlijk aan een infectie zou overlijden, maar misschien heeft Lady Crane de wond heel goed verzorgt offscreen, er gaan ook genoeg mensen dood offscreen, dus waarom zou dit niet kunnen?quote:Let's run through chain of events: Arya was stabbed about six to ten times, with one very deep stab wound which I'm about 100 percent positive penetrated the peritoneum.
misschien wilde ze Arya helemaal niet dood, maar was dit haar laatste test. jaqen h'ghar zegt ook op het einde niet voor niets "now a girl has truly become no one"quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:39 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Heb je het stuk gelezen?
[..]
Toen nam ik het al niet meer serieus, maar ik las verder, en de dokter zegt dus dat ze de steekwonden best zou kunnen overleven met wat geluk (terwijl hij dus uitgaat van een veelvoud van het aantal messteken) maar dat ze waarschijnlijk aan een infectie zou overlijden, maar misschien heeft Lady Crane de wond heel goed verzorgt offscreen, er gaan ook genoeg mensen dood offscreen, dus waarom zou dit niet kunnen?
Misschien heeft Braavos wel een fantastisch waterzuiveringssysteemquote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:56 schreef Slayage het volgende:
om de discussie af te sluiten over of arya de stabbing irl zou overleven of niet![]()
INSIDER spoke with a doctor who confirmed that Arya's prognosis probably wouldn't look so good — and she'd almost certainly die of a massive infection.
[ afbeelding ]
Mensen die dit serieus gaan uitzoekenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:56 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:36 schreef DO2 het volgende:
Deze intro vat mijn sentimenten mbt seizoen 6 verdomd goed samen:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:36 schreef danos het volgende:
[..]
Mensen die dit serieus gaan uitzoeken. Hallo het is Fantasy...
welke zwaard is dat? das geen needle.quote:
We waren op jou aan het wachtenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is het hier rustig..
Stilte voor de storm?
Targaryen hatersquote:
Ik haat slechts Dany.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Targaryen haters
Ik heb veel respect verloren voor Stannis nadat hij Shireen had gedood
Maar waarom haat je Dany? Ik snap het niet. Wat heeft ze verkeerd gedaan? Ze is geen Cersie dat is zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat slechts Dany.
Tevens zondag de laatste keer dat we Wun Wun zien
Waarschijnlijk ook Jon Umber en Ramsay.
alles is gezegd. wachtend op BotBquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is het hier rustig..
Stilte voor de storm?
Slechte actrice die om een of andere reden op handen wordt gedragen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar waarom haat je Dany? Ik snap het niet. Wat heeft ze verkeerd gedaan? Ze is geen Cersie dat is zeker.
Slechte actrice?! WAAAAAT. En hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworpen? Ze is een Targaryen, een dynastie die over Westeros voor eeuwen regeerden, haar familie had veel steun. Aangezien Rhaegar dood is en Viserys ook blijft Dany over als rechtmatige claim voor de troon. Hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworden? Ze heeft 3 motherfucking draken. Als ze geen draken had en zo ver kwam ja dan was het wel bullshit maar aangezien ze draken heeft is alles gerechtvaardigdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte actrice die om een of andere reden op handen wordt gedragen.
Zeer slechte verhaallijn waar in 6 seizoenen niks is gebeurd. Ze krijgt alles in haar schoot geworpen, zonder reden. Meer plot armor dan Batman.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Slechte actrice?! WAAAAAT. En hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworpen? Ze is een Targaryen, een dynastie die over Westeros voor eeuwen regeerden, haar familie had veel steun. Aangezien Rhaegar dood is en Viserys ook blijft Dany over als rechtmatige claim voor de troon. Hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworden? Ze heeft 3 motherfucking draken. Als ze geen draken had en zo ver kwam ja dan was het wel bullshit maar aangezien ze draken heeft is alles gerechtvaardigd
Ik snap deze niet...quote:
Iets zegt me dat jij fan bent van Jaime...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Woeii
Ik ga ep9 maandag bij m'n vriendin kijken, die heeft zo'n dikke HD flatscreen jeweetz
Weer eens wat anders dan een brak streampje.
In het boek schijnt haar verhaallijn veel beter te zijn. Meer drama en emoties, dat is logisch ook, want ze is een vrouw.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte actrice die om een of andere reden op handen wordt gedragen.
Zeer slechte verhaallijn waar in 6 seizoenen niks is gebeurd. Ze krijgt alles in haar schoot geworpen, zonder reden. Meer plot armor dan Batman.
Uh.... nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In het boek schijnt haar verhaallijn veel beter te zijn.
Jaimequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij fan bent van Jaime...
Oke, dan zullen boeklezers vast weer uit hun nek lullen.quote:
Het is de duurste serie ooit gemaakt, genoeg geld om een history consultant in te huren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:36 schreef danos het volgende:
[..]
Mensen die dit serieus gaan uitzoeken. Hallo het is Fantasy...
het leuke aan GoT is dat iedereen dood kan gaan of het moeilijk kan krijgen. Bij Dany is dat nog niet echt gebeurd. En dat het verhaal zo ver weg is en niet meespeelt met de rest van het verhaal doet het lijken alsof je overschakelt en een omroeper zoiets zegt van 'en nu onderbreken we de dood en verderf in westeros even voor een disney film in meereen'. Het is ook gewoon slecht geschreven als je in Essos zit en Westeros wilt veroveren maar het nooit echt met je adviseurs hebt over westeros, de houses leert kennen en wie daar de belangrijke mensen zijn, en wat hun zwakheden zijn en wat de belangrijkste gebeurtenissen daar zijn. Ze omringt zich met domoren die alleen iets van essos weten. Of althans, dat was zo voordat Tyrion en Varys kwamen. En nu zijn ze er dan nog vraagt ze alleen advies over slavers bay. Erg stom geschreven en dat maakt dat het eigenlijk 2 verhalen zijn die niets met elkaar te maken hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Slechte actrice?! WAAAAAT. En hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworpen? Ze is een Targaryen, een dynastie die over Westeros voor eeuwen regeerden, haar familie had veel steun. Aangezien Rhaegar dood is en Viserys ook blijft Dany over als rechtmatige claim voor de troon. Hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworden? Ze heeft 3 motherfucking draken. Als ze geen draken had en zo ver kwam ja dan was het wel bullshit maar aangezien ze draken heeft is alles gerechtvaardigd
Stannis heeft ook geen claim, Robert was een verrader van de kroonquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
The usurper, Daenerys Targaryen.
én HBOquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Woeii
Ik ga ep9 maandag bij m'n vriendin kijken, die heeft zo'n dikke HD flatscreen jeweetz
Weer eens wat anders dan een brak streampje.
Ik vind het een onheilspellend beeld. Ik denk ook dat dat hele Disney glazuurlaagje er heel snel af gaat. Ik vind het niet zo goed uit de verf gekomen, maar ik denk dat de schrijvers ons in de afgelopen afleveringen duidelijk probeerden te maken dat Danaerys de kant van het goede gaat verlaten (denk aan die speech op de rug van die draak over veroveren en zo).quote:
Kant van de goede? Wat is tegenwoordig goed en slecht? Wat zie jij je voor je dan? Dat ze een mad queen gaat worden?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het een onheilspellend beeld. Ik denk ook dat dat hele Disney glazuurlaagje er heel snel af gaat. Ik vind het niet zo goed uit de verf gekomen, maar ik denk dat de schrijvers ons in de afgelopen afleveringen duidelijk probeerden te maken dat Danaerys de kant van het goede gaat verlaten (denk aan die speech op de rug van die draak over veroveren en zo).
Alles wijst die kant op jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kant van de goede? Wat is tegenwoordig goed en slecht? Wat zie jij je voor je dan? Dat ze een mad queen gaat worden?
Ik hoop het maar, want ik zie de showrunners Dany nog niet in een mad queen veranderen, Cersei wel.quote:
Ik zie het met allebei gebeuren.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:23 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, want ik zie de showrunners Dany nog niet in een mad queen veranderen, Cersei wel.
Waarom denk je dat Dany mad gaat worden? Ze zal toch ook de grote bedreiging zien als ze ooit in Westeros arriveert? The White Walkers, en ze zal tegen hen vechten samen met Snow (hopelijk).quote:
Omdat ik haar vaak genoeg heb zien genieten als mensen levend verbranden voor haar ogen, haar speeches met grootheidswaanzin en hoe ze verteld hoe ze Westeros gaat veroveren met bruut geweld en ze de Dothraki los wil laten op de bevolking, en dat ze Westeros alleen maar wil omdat het haar "recht" is en niet omdat ze er daadwerkelijk iets wil verbeteren.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Dany mad gaat worden? Ze zal toch ook de grote bedreiging zien als ze ooit in Westeros arriveert? The White Walkers, en ze zal tegen hen vechten samen met Snow (hopelijk).
Maar dan denk ik steeds aan hoe ze heerst in Mereen. Altijd proberen het goede te doen, te goed zelfs. Zoals ze het walgelijk vind dat de fighting pits weer geopend worden, slavernij afschaffen, en ze sluit haar draakjes op nadat dat kind werd verbrand.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik haar vaak genoeg heb zien genieten als mensen levend verbranden voor haar ogen, haar speeches met grootheidswaanzin en hoe ze verteld hoe ze Westeros gaat veroveren met bruut geweld en ze de Dothraki los wil laten op de bevolking, en dat ze Westeros alleen maar wil omdat het haar "recht" is en niet omdat ze er daadwerkelijk iets wil verbeteren.
Ze lijkt een beetje op haar vader die eerst ook "goed" begon, maar daarna steeds gekker werd.
Ja, absoluutquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef vigen98 het volgende:
Kant van de goede? Wat is tegenwoordig goed en slecht? Wat zie jij je voor je dan? Dat ze een mad queen gaat worden?
Echte Lannistersquote:Op zondag 19 juni 2016 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik lees net dat de acteur die Tommen speelt, date met de actrice die Myrcella speelde. Doetie goed.
Mooi meisje inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik lees net dat de acteur die Tommen speelt, date met de actrice die Myrcella speelde. Doetie goed.
Dus een claim maak je door te veroveren?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Stannis heeft ook geen claim, Robert was een verrader van de kroonHail de Targaryens!
Inderdaad. Volgens mij moet ze voor zichzelf nog de juiste balans vinden. Ik kijk altijd naar Dany zoals in het boek, omdat ze daar echt heel erg jong is. Ze is wellicht in de serie wat ouder, maar het verhaal is nog min of meer hetzelfde ... Ze heeft geen enkele ervaring dus ze maakt geheid fouten. Ze zoekt nog naar haar eigen 'stijl' van regeren. Mensen oordelen vaak ook wel te snel dat ze het allemaal niet goed doet. Maar ik denk niet dat ik het veel beter had gedaan. Zeker niet toen ik 13-15 was.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar dan denk ik steeds aan hoe ze heerst in Mereen. Altijd proberen het goede te doen, te goed zelfs. Zoals ze het walgelijk vind dat de fighting pits weer geopend worden, slavernij afschaffen, en ze sluit haar draakjes op nadat dat kind werd verbrand.
Ik denk toch dat dat goede de kern is van haar persoonlijkheid, zoals Jorah vaak zei: "You have a gentle heart". Maar ze moet soms hard zijn om zichzelf staande te houden in fucked up situaties.
Eigenlijk was Robert (naast Tywin) een van mijn lievelingskarakters. Goede acteur in deze seriequote:
Ik bekijk haar vooral als hoe de gewone bevolking in Westeros haar ziet als ze langskomt. Een wijf met drie draken die het hele land wil platbranden en allemaal Dothraki loslaat op de mensen die zullen moorden en verkrachten. En dat alleen maar omdat ze perse de troon wil.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar dan denk ik steeds aan hoe ze heerst in Mereen. Altijd proberen het goede te doen, te goed zelfs. Zoals ze het walgelijk vind dat de fighting pits weer geopend worden, slavernij afschaffen, en ze sluit haar draakjes op nadat dat kind werd verbrand.
Ik denk toch dat dat goede de kern is van haar persoonlijkheid, zoals Jorah vaak zei: "You have a gentle heart". Maar ze moet soms hard zijn om zichzelf staande te houden in fucked up situaties.
ned had niks te zoeken daar in kingslanding op die functie. the fool...quote:
Plus dat ze straks de alom gehate Ironborn bij zich heeft.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bekijk haar vooral als hoe de gewone bevolking in Westeros haar ziet als ze langskomt. Een wijf met drie draken die het hele land wil platbranden en allemaal Dothraki loslaat op de mensen die zullen moorden en verkrachten. En dat alleen maar omdat ze perse de troon wil.
Dat kan je zien als villain natuurlijk. Ze is verder niet puur en alleen villain zoals een Ramsay, maar vanuit een bepaald perspectief is ze het zeker.
En ik ben nog niet zo zeker dat ze haar claim opgeeft als ze door krijgt dat Jon een betere claim heeft.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plus dat ze straks de alom gehate Ironborn bij zich heeft.
Wat heb jij gerookt?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:14 schreef govie het volgende:
Als die sansa maar de tering krijgt, mismakende opnaai kefferpoedel die ze eruit hangt! Ik denk dat got zo eindigd: uiteindelijk komt die whitewalkerino aan bij het mensenrijk, westeros faalt als collectief en bedelt de dragonbitch om het effe te regelen. De dragonbitch kan dat omdat de slakkeman (die wanke), haar effkes vertelt hoe het moet! Samen worden ze dan koning en koningin.
Ik vind haar extreem saai, maar ik hoop ook dat ze in leven blijft.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:43 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil dat Sansa blijft levenZe is een van mijn favoriete karakters.
Ik wil haar wraak zien nadat Ramsay Sansa heeft verkrachtquote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind haar extreem saai, maar ik hoop ook dat ze in leven blijft.
je vindt dr gwn lekker geef maar toequote:Op zondag 19 juni 2016 16:43 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil dat Sansa blijft levenZe is een van mijn favoriete karakters.
Ja dat ookquote:Op zondag 19 juni 2016 16:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je vindt dr gwn lekker geef maar toe
Lijkt me waarschijnlijker dat Wun Wun wordt vermoord door Ramsey.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik wil haar wraak zien nadat Ramsay Sansa heeft verkrachtVan mij mogen ze zelfs Wun Wun Ramsay even in je billen nemen.
Sansa was zo'n mooi puur meisje nu is ze helemaal verpest door die flikker
Hoe wilt hij dat doen dan?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me waarschijnlijker dat Wun Wun wordt vermoord door Ramsey.
Weet ik het.quote:
de wights worden grotendeels zonder gci gedaan, vgm zijn alleen de rode ogen gci zelfsquote:Op zondag 19 juni 2016 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Maar je ziet hoe ze met hun wolven omgaan.
Straks alleen geld voor de draken en de wights.
Als ik die achter de scene filmpjes zie, hebben ze vaak groene pakken aan. Of iig deels.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
de wights worden grotendeels zonder gci gedaan, vgm zijn alleen de rode ogen gci zelfs
Makreel!quote:
Arrogant? Ze is er eindelijk eens klaar mee om het slachtoffer te zijn en neemt het heft nu in eigen handen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:29 schreef Kokoswater het volgende:
Sansa is dit seizoen 180 graden gedraaid. Ik herken Sansa niet meer, ze is opeens zo'n arrogant figuur geworden. Het slaat nergens op. Ik wil haar nu liever dood dan in de eerdere seizoenen.
Maar het past niet bij het personage. Ik vond haar bijzonder arrogant en niet-Sansa bij die Gloverbaas.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arrogant? Ze is er eindelijk eens klaar mee om het slachtoffer te zijn en neemt het heft nu in eigen handen.
Is het niet meer een fake it until you make it? En wat Ramsey met haar gedaan heeft motiveert haar waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:32 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Maar het past niet bij het personage. Ik vond haar bijzonder arrogant en niet-Sansa bij die Gloverbaas.
Het was zo abrubt. Dit seizoen is ze opeens een zelfverzekerde meid geworden. Pats boem, opeens. Ik snap echt niet waarom.
Vorig seizoen zag je dat al bij vlagen hoor, tegen die Myranda bijvoorbeeld. Ze ging af en toe ook flink in tegen Ramsay (die scène aan tafel toen). Dat ze verkracht werd kon ze niet veel aan doen, en uiteindelijk ontsnapt en met Brienne aan haar zijde en Jon terug is ze vastbesloten om Winterfell terug te nemen. Zeker nadat ze weet dat the North remembers.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:32 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Maar het past niet bij het personage. Ik vond haar bijzonder arrogant en niet-Sansa bij die Gloverbaas.
Het was zo abrubt. Dit seizoen is ze opeens een zelfverzekerde meid geworden. Pats boem, opeens. Ik snap echt niet waarom.
Die scene ook in seizoen 1 toen Sansa gewoon niet kon wachten tot ze kon trouwen met Joffrey en zijn kinderen wilquote:Op zondag 19 juni 2016 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sansa is nu wel een van mijn favoriete personages terwijl ik haar de eerste seizoenen bloedirritant vond.
En ze is fucking mooi ja. Dus ze zal wel doodgaan in de volgende aflevering door shirtless Ramsay
Verbazingwekkend hoe Ned en Catelyn zowel Sansa als Arya hebben grootgebracht.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die scene ook in seizoen 1 toen Sansa gewoon niet kon wachten tot ze kon trouwen met Joffrey en zijn kinderen wilJe deed me pijn Sansa echt
Hmm ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen, bedoel je zo van dat ze compleet anders zijn geworden dan hoe ze opgevoed horen te zijn?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe Ned en Catelyn zowel Sansa als Arya hebben grootgebracht.
Ik las in een omschrijving wel dat de Dany verhaallijn ook aan bod komt.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:56 schreef DO2 het volgende:
Verwacht toch wel n mooie aflevering. Geen spannende. Maar wel een mooie. - We mogen aannemen dat deze episode plaats zal vinden op 1 locatie, en de 2 die eraan vooraf gingen behoren wmb tot het beste wat GoT te bieden heeft. - Zeker Blackwater.
Nja dat Sansa zo vreselijk naief en meisjesachtig is geworden, terwijl Arya de wereld een stuk beter doorheeft en een stuk harder en meer is als in the North. Vind het wel apart dat Sansa dan zo'n prinsesje is geworden terwijl ook de vrouwen in de North vaak ruiger zijn. Lyanna was ook net zo ruig als Arya.,quote:Op zondag 19 juni 2016 18:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hmm ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen, bedoel je zo van dat ze compleet anders zijn geworden dan hoe ze opgevoed horen te zijn?
Hmm ja inderdaad, ik denk dat Sansa zo geworden is omdat ze hun oudste dochter is uiteindelijk ook kinderen moet krijgen met een andere heer en daarom ze zo gedraagt. Maar ik vind het wel aantrekkelijk dat ze zo meisjesachtig isquote:Op zondag 19 juni 2016 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat Sansa zo vreselijk naief en meisjesachtig is geworden, terwijl Arya de wereld een stuk beter doorheeft en een stuk harder en meer is als in the North. Vind het wel apart dat Sansa dan zo'n prinsesje is geworden terwijl ook de vrouwen in de North vaak ruiger zijn. Lyanna was ook net zo ruig als Arya.,
En daar gaat m'n enthousiasme...quote:Op zondag 19 juni 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las in een omschrijving wel dat de Dany verhaallijn ook aan bod komt.
Als ze aan het einde van de laatste aflevering nog niet naar Westeros gaat word ik echt geïrriteerd. Wat boeit het ons nou dat ze het hele systeem in Slavers Bay wil veranderen, als ze dan dood is keren ze toch terug naar de slavernij.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:00 schreef vigen98 het volgende:
Ik denk trouwens dat de Ironborn net op tijd komen en een groot aantal schepen weten te kapen en dus een nog grotere vloot kunnen gaan aanbieden aan Dany. Kan niet wachten tot ze eindelijk eens koers zet naar Westeros
Ja ik heb veel geduld maar ze testen me echt inderdaad, maar ik snap het wel hoor. Hoe wil je Westeros gaan veroveren als je de rest van Slavers Bay niet eens onder controle krijgt. Ik denk dat zo niet eind van dit seizoen begin volgend seizoen ze dan naar Westeros gaat. Maar ik vind het altijd een beetje raar dat Dany adviseurs heeft maar amper naar ze luistert en dingen doet wat ze zelf wilt. Ze lijkt inderdaad op haar vader ja. Ik hoop dat het maar niet echt is dat ze een mad queen gaat worden.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze aan het einde van de laatste aflevering nog niet naar Westeros gaat word ik echt geïrriteerd. Wat boeit het ons nou dat ze het hele systeem in Slavers Bay wil veranderen, als ze dan dood is keren ze toch terug naar de slavernij.
Muah ik denk dat het nog vet genoeg kan worden met die battle.quote:
Ja dat is wel waar natuurlijk, maar wat stoerder en harder had wel gekund hoor. Meer opgevoed als sterke vrouw die haar eigen beslissingen kan nemen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad, ik denk dat Sansa zo geworden is omdat ze hun oudste dochter is uiteindelijk ook kinderen moet krijgen met een andere heer en daarom ze zo gedraagt. Maar ik vind het wel aantrekkelijk dat ze zo meisjesachtig isIk zie zo'n harde stoere vrouw eerlijk gezegd niet zitten, jij wel?
Slavers Bay is natuurlijk sowieso een heel ander systeem en gericht op een hele andere politiek dan Westeros, dus veel zal ze er toch niet leren wat haar gaat helpen in Westeros. En met de juiste adviseurs kan ze daar ook wel aan de bak.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja ik heb veel geduld maar ze testen me echt inderdaad, maar ik snap het wel hoor. Hoe wil je Westeros gaan veroveren als je de rest van Slavers Bay niet eens onder controle krijgt. Ik denk dat zo niet eind van dit seizoen begin volgend seizoen ze dan naar Westeros gaat. Maar ik vind het altijd een beetje raar dat Dany adviseurs heeft maar amper naar ze luistert en dingen doet wat ze zelf wilt. Ze lijkt inderdaad op haar vader ja. Ik hoop dat het maar niet echt is dat ze een mad queen gaat worden.
Dat komt door Cat. Want Cat wilde dat Arya ook zo zou worden, maar die vertikte het gewoon. En Sansa zou later met de kroonprins trouwens en koningin worden dus die zat al helemaal in de wolken en kon zich geen ander leven voorstellen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat Sansa zo vreselijk naief en meisjesachtig is geworden, terwijl Arya de wereld een stuk beter doorheeft en een stuk harder en meer is als in the North. Vind het wel apart dat Sansa dan zo'n prinsesje is geworden terwijl ook de vrouwen in de North vaak ruiger zijn. Lyanna was ook net zo ruig als Arya.,
Catquote:Op zondag 19 juni 2016 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat komt door Cat. Want Cat wilde dat Arya ook zo zou worden, maar die vertikte het gewoon. En Sansa zou later met de kroonprins trouwens en koningin worden dus die zat al helemaal in de wolken en kon zich geen ander leven voorstellen.
Kan het haar niet echt kwalijk nemenquote:
Ik snap gewoon niet waarom Ned het haar nooit verteld heeft. Dat Jon gewoon Rhaegars zoon is.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kan het haar niet echt kwalijk nemenBeetje inlevingsvermogen is soms wel gewenst bij dit soort momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |