Ik denk meer dan je denkt, ervanuitgaande dat de WWlijn de belangrijke eindlijn vormt. Maar voorbeelden zou ik niet kunnen noemen, daar is het allemaal nog te vaag voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:59 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vraag me trouwens wel eens af hoeveel we ervan zouden merken in de andere verhaallijnen als King's Landing platgebrand wordt. Het ligt er een beetje aan wat Daenerys gaat doen, maar ik zie niet veel gevolgen voor de oorlog met de White Walkers. Behalve misschien af en toe wat opmerkingen.
Stiekem zou ik dat best willen. Ik vind het ook leuk om te zien dat het hele gedoe met de Brotherhood toch nog lijkt terug te komen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:59 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen ze ook nog twee random scènes van Gendry laten zien om dat verhaal af te ronden.
Dan zou ik het prima vinden, aangezien je een stukje van 15 seconden in een wel relevante omlijsting geen filler kunt noemen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Stiekem zou ik dat best willen. Ik vind het ook leuk om te zien dat het hele gedoe met de Brotherhood toch nog lijkt terug te komen.
En Gendry kunnen ze op zich in vijf seconden afronden door zijn lijk ergens aan te laten spoelen. Hoeft het ook niet veel screentime in te nemen. Misschien in een Arya-scene.
Ja, het is ook meer dat ik me niet zoveel kan bedenken. Ik heb nu al moeite om het belang van King's Landing te zien. Zeker omdat ze daar allemaal nog lijken te doen alsof White Walkers sprookjes zijn. Al zou het waarschijnlijk wel een van de eerste plekken zijn waar Daenerys heen wil varen, mits het dan nog overeind staat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:01 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik denk meer dan je denkt, ervanuitgaande dat de WWlijn de belangrijke eindlijn vormt. Maar voorbeelden zou ik niet kunnen noemen, daar is het allemaal nog te vaag voor.
Nou ja, stel dat Cersei alle wildfire in King's Landing laat ontbranden, dan zou dat best zonde zijn. Dat spul hadden ze dan denk ik beter in het noorden kunnen gebruiken tegen de white walkersquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:59 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vraag me trouwens wel eens af hoeveel we ervan zouden merken in de andere verhaallijnen als King's Landing platgebrand wordt. Het ligt er een beetje aan wat Daenerys gaat doen, maar ik zie niet veel gevolgen voor de oorlog met de White Walkers. Behalve misschien af en toe wat opmerkingen.
Chaosquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wie komt er trouwens na Tommen als hij dood gaat?
High Sparrow op de troonquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dany.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk de huidige Hand, oftewel Kevan Lannister.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, achteraf vond ik Jaime ook onlogisch...quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kevan dan, want Jaime heeft al zijn geboorterecten opgegeven toen hij King's Guard werd.
Gendry... en die komt per roeibootquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, hij kan dus weer naar Casterly Rock.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Jaime is toch ontheven uit z'n kingsguard positie?
jij moet niet denken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk de huidige Hand, oftewel Kevan Lannister.
Ja, moet ze wel zwanger zijn...quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:46 schreef DaMart het volgende:
En welke rol heeft Margaery dan nog? Zij is immers getrouwd met Tommen. Zou via dat huwelijk de troonopvolging ook nog richting de Tyrells kunnen verschuiven?
Mocht ze inmiddels toch zwanger blijken en een zoon baren, dan wordt zij toch gewoon queen regent tot het kind oud genoeg is om de troon te bestijgen?
Hij gaat niet zonder Cersei. En zij niet zonder Tommen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, hij kan dus weer naar Casterly Rock.
Tenminste, ik hoop dat we dat ooit weer gaan zien.
Dan hangt Tommen ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel leuk dat als die trial uitwijst dat Cersei echt incest heeft gepleegd, Tommen ook meteen de lul is omdat dan duidelijk is dat hij een bastaard is. En de HS heeft dan ook geen macht meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |