Ik ben pas net begonnen, seizoen 1!quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gewoon op tv iedere maandag om half 9 op HBO
you're in for a ridequote:Op donderdag 16 juni 2016 15:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen, seizoen 1!
Ik stond er altijd tegenaan te trappen omdat ik het overrated vond.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stond er altijd tegenaan te trappen omdat ik het overrated vond.
Nu vreet ik mijzelf op bij elke aflevering.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
je vond het overrated, omdat je een paar eps had gekeken of juist omdat je je er eigenlijk niet in had verdiept?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik stond er altijd tegenaan te trappen omdat ik het overrated vond.
Nu vreet ik mijzelf op bij elke aflevering.
Omdat ik 2 x niet door de 1e aflevering kwam en iedereen zo hysterisch deed erover.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
je vond het overrated, omdat je een paar eps had gekeken of juist omdat je je er eigenlijk niet in had verdiept?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]love to hate!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Popcorn time of 123movies.to die laatste is wat fijner, is volgens mij zelfs niet eens illegaal.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tenzij je iemand bent die graag van te voren al weet wat er allemaal gaat gebeuren zou ik hier niet meelezenquote:
Betaal je voor de films/series?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:19 schreef vigen98 het volgende:
Popcorn time of 123movies.to die laatste is wat fijner, is volgens mij zelfs niet eens illegaal.
je moet johnmayer quoten, niet moi schoonheidquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tenzij je iemand bent die graag van te voren al weet wat er allemaal gaat gebeuren zou ik hier niet meelezenSerieus!
En seizoen 1 was nog zo mild en lief, sterkte
nee, is ali illegali uiteraardquote:
DIT NOEM JE MILD?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tenzij je iemand bent die graag van te voren al weet wat er allemaal gaat gebeuren zou ik hier niet meelezenSerieus!
En seizoen 1 was nog zo mild en lief, sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
DIT NOEM JE MILD?zoals ik zei, relatief mild, you aint seen nothin yetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe voelde het? zag je niet aankomen heh? kut joffrey!nostalgie, de onthoofding van ned
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Dat was echt 'n vuist in het gezicht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoals ik zei, relatief mild, you aint seen nothin yet![]()
hoe voelde het? zag je niet aankomen heh? kut joffrey!nostalgie, de onthoofding van ned
[..]
DIT NOEM JE MILD?Oh, my sweet summer child...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Les 1 van Game of Thrones: niet gaan hechten aan karakters
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
Wat een kutserie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:06 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Oh, my sweet summer child...
hear, hearquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:06 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Je kunt ook bv maandje HBO via Ziggo nemen (weet niet of je die als provider hebt): 15 euro kun je alle seizoenen zien zonder gedoequote:Op donderdag 16 juni 2016 14:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waar kijken jullie het in goed kwaliteit want ik kom nauwelijks iets tegen waar ik tegenaan kan kijken.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:06 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dit forum mijden als de pest!quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
123movies.to is gratis maar officieël niet verbodenquote:
[..]
DIT NOEM JE MILD?Dan krijg je pas medelijden met SansaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2016 16:56:11 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |