Mensen die dit serieus gaan uitzoekenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:56 schreef Slayage het volgende:
om de discussie af te sluiten over of arya de stabbing irl zou overleven of niet![]()
INSIDER spoke with a doctor who confirmed that Arya's prognosis probably wouldn't look so good — and she'd almost certainly die of a massive infection.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:36 schreef DO2 het volgende:
Deze intro vat mijn sentimenten mbt seizoen 6 verdomd goed samen:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:36 schreef danos het volgende:
[..]
Mensen die dit serieus gaan uitzoeken. Hallo het is Fantasy...
welke zwaard is dat? das geen needle.quote:
We waren op jou aan het wachtenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is het hier rustig..
Stilte voor de storm?
Targaryen hatersquote:
Ik haat slechts Dany.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Targaryen haters
Ik heb veel respect verloren voor Stannis nadat hij Shireen had gedood
Maar waarom haat je Dany? Ik snap het niet. Wat heeft ze verkeerd gedaan? Ze is geen Cersie dat is zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat slechts Dany.
Tevens zondag de laatste keer dat we Wun Wun zien
Waarschijnlijk ook Jon Umber en Ramsay.
alles is gezegd. wachtend op BotBquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is het hier rustig..
Stilte voor de storm?
Slechte actrice die om een of andere reden op handen wordt gedragen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar waarom haat je Dany? Ik snap het niet. Wat heeft ze verkeerd gedaan? Ze is geen Cersie dat is zeker.
Slechte actrice?! WAAAAAT. En hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworpen? Ze is een Targaryen, een dynastie die over Westeros voor eeuwen regeerden, haar familie had veel steun. Aangezien Rhaegar dood is en Viserys ook blijft Dany over als rechtmatige claim voor de troon. Hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworden? Ze heeft 3 motherfucking draken. Als ze geen draken had en zo ver kwam ja dan was het wel bullshit maar aangezien ze draken heeft is alles gerechtvaardigdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte actrice die om een of andere reden op handen wordt gedragen.
Zeer slechte verhaallijn waar in 6 seizoenen niks is gebeurd. Ze krijgt alles in haar schoot geworpen, zonder reden. Meer plot armor dan Batman.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Slechte actrice?! WAAAAAT. En hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworpen? Ze is een Targaryen, een dynastie die over Westeros voor eeuwen regeerden, haar familie had veel steun. Aangezien Rhaegar dood is en Viserys ook blijft Dany over als rechtmatige claim voor de troon. Hoezo ze krijgt alles in haar schoot geworden? Ze heeft 3 motherfucking draken. Als ze geen draken had en zo ver kwam ja dan was het wel bullshit maar aangezien ze draken heeft is alles gerechtvaardigd
Ik snap deze niet...quote:
Iets zegt me dat jij fan bent van Jaime...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Woeii
Ik ga ep9 maandag bij m'n vriendin kijken, die heeft zo'n dikke HD flatscreen jeweetz
Weer eens wat anders dan een brak streampje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |