Kom op, niet zo laxerend doen. Volgens de Koran, Thora en de Bijbel is het een zonde. Als je niet in die boeken gelooft moet je niet over zondes praten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal niet zondig, dat moeten die gasten even helemaal lekker zelf weten dus.
Volgens de bijbel is elk mens zondig. En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom op, niet zo laxerend doen. Volgens de Koran en de Bijbel is het een zonde. Als je niet in die boeken gelooft moet je niet over zondes praten.
V.
Ach gelukkig wordt de soep tegenwoordig niet meer zo heet gegeten als hij wordt opgediendquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:08 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Waarom zijn er anders zoveel christelijke kerken? Elke kerk interpreteert bepaalde zaken op 'hun' manier. Zo heb ik ook een 'eigen' manier van interpreteren.
In de ene kerk is iedereen welkom en in de andere kerk worden bepaalde mensen uitgekotst.
Lullo, jij begint over zonden en ik vraag je: welke, omdat het begrip 'zonden' mij nooit duidelijk is geworden, jij kent de bijbal blijkbaar uit je hoofd, dus vraag ik je: welke zonden? En kom dan niet met een antwoord als: willekeurige.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom op, niet zo laxerend doen. Volgens de Koran en de Bijbel is het een zonde. Als je niet in die boeken gelooft moet je niet over zondes praten.
V.
Dus anaal doe je dan wel bij een vrouw vanwege haar veelzijdigheid? De pot verwijt de ketel, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat een (ruwe) man zo'n mooi en teder beestje als een vrouw links laat liggen. Vrouwen zijn zo veelzijdig.²
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:12 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Dus anaal doe je dan wel bij een vrouw vanwege haar veelzijdigheid? De pot verwijt de ketel, dat blijkt maar weer.
Ook niet als ze eerst haar handen heeft gewassen?quote:
Er zijn anders veel figuren die voor het huwelijk het enkel anaal doen zodat de veelzijdige vrouw maagd blijft.quote:
ik moet het ook niet op die manier hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook niet als ze eerst haar handen heeft gewassen?
Ga eens een keer naar een Mom and Popstore. Neem een Caffè latte op mijn kosten. Maak er een dagje van. Hoor je daarna wel weer. Want deze vragen kunnen echt niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook niet als ze eerst haar handen heeft gewassen?
Liever zonder het wassen van de handjes?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet het ook niet op die manier hoormaar iedereen die dat wel wil heeft mijn zegen
''googelen gaat'' op Mom and Popstorequote:Op donderdag 16 juni 2016 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga eens een keer naar een Mom and Popstore. Maak er een dagje van. Hoor je daarna wel weer. Want deze vragen kunnen echt niet.²
grapjasquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Liever zonder het wassen van de handjes?![]()
![]()
Ben ik de enige hier die steriel door het leven bounced?²
quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Liever zonder het wassen van de handjes?![]()
![]()
Ben ik de enige hier die steriel door het leven bounced?²
Het tegendeel word ook maar al te vaak bewezen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]De meest zondaars zijn echte goorlappen.
Een mens is een mens, en ze komen in veel soorten en maten, dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:19 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Het tegendeel word ook maar al te vaak bewezen.
Ah is ook een Paps en Mams winkel, kijk je uit?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb overigens geen idee wat ik in een 'pop and mom shop' zou moeten zoeken.
Ik ga naar de AH.![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een mens is een mens, en ze komen in veel soorten en maten, dat wil ik graag zo houden.![]()
En het burgerlijk wetboek legt uit wat we als maatschappij wel en niet accepteren, en dat doe ik liefst zonder religieuze inmenging van welke zijde dan ook.
Datzelfde heb ik met atheïsten/seculieren die met alle geweld alle religieuze uitingen uit de publieke ruimte willen. En dan kan ik mijn handjes wel geregeld wassen met frisse Dettol, hier voel ik me behoorlijk vies van.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:41 schreef ludovico het volgende:
De drang om te overheersen toch altijd van die fucking gelovigen.
Altijd weer die mannenquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Mensen verschuilen zich altijd wel achter iets, van het is de schuld van een ander of het moest van X.
Het menselijk gedrag dat via geloof geuit wordt verdwijnt niet als je geloof weghaald, het zal een andere uitingsvorm vinden.
En je kan net zo makkelijk nu gewoon zeggen religie wordt niet als smoes genomen. Gebeurd hier in dit land ook grotendeels. Als hier iemand iets doet dat tegen de regels is kan hij/zij zich niet beroepen op "van mijn geloof moet dat".
Als ik morgen iemand wil offeren gaan ze echt niet zeggen dat dat niet geeft omdat het religieus was. Zelfde als iemand zijn kind mishandeld, die kan dan wel wijzen naar de bijbelvers die zegt wie zijn kinderen liefheeft tuchtigt ze, maar dat zal niet als smoes genomen worden.
Snap niet zo waarom je de bewegingsvrijheid van echt heel erg veel mensen wil beperken omdat er mensen zijn die zich misdragen.
Ga toch ook niet zeggen dat jij als man maar gewoon verboden moet worden? Mag alleen nog maar aan de lijn naar buiten, want he, mannen veroorzaken de meeste ellende.
Wat heb jij ermee te maken dat het aandeel van mannen in criminaliteit en agressie het grootste is? Wat schiet ik ermee op om jou vast te zetten, want je was al geen gevaar?
Dat religie als kutsmoes gewoon niet meer gepikt wordt lijkt me meer dan verstandig, maar als je religie wil verbieden wordt je zelf wat je zo haat aan die religie's en zal je vele malen meer onschuldige mensen treffen dan schuldigen.
Op mannen zal ook wel geprofileerd worden door de politie trouwens.quote:
Hahaha schitterend.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met atheïsten/seculieren die met alle geweld alle religieuze uitingen uit de publieke ruimte willen. En dan kan ik mijn handjes wel geregeld wassen met frisse Dettol, hier voel ik me behoorlijk vies van.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |