Idioot. Echt. Je maakt me indirect uit voor leugenaar. Dit is zo laag, ik ga hier inhoudelijk niet meer op reageren. Ik hoop voor jou en voor Tingo, dat jullie nooit in zo'n situatie terecht komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Apart dan dat je op je hotelkamer alvast denkt in termen van the lone wolf die de discotheek kan verlaten terwijl de politie nog niet binnen is geweest en ook nog niet kan weten dat er maar 1 dader is aangezien er nog geschoten word en het alleen nog maar klinkt alsof de oorlog is uitgebroken .
[..]
Soms nemen mensen alvast een voorsprong op de waarheid en praten naar het verhaal toe .
Moet ik ook niet doen, want uiteindelijk wist ik precies welke fokkers zou zouden reageren, maar toch. Ik ben ook klaar met die twee en reageer daar niet meer opquote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Neem het je niet te persoonlijk op zou ik zeggen.
Het is natuurlijk enorm not done, maar puur hypothetisch zou ik ze dat dan juist weer wel gunnen. Gewoon, om ze te laten ervaren dat chaos, angst en dood en verderf om je heen wel impact hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:51 schreef Fiddlergurl het volgende:
Idioot. Echt. Je maakt me indirect uit voor leugenaar. Dit is zo laag, ik ga hier inhoudelijk niet meer op reageren. Ik hoop voor jou en voor Tingo, dat jullie nooit in zo'n situatie terecht komen.
oh, is diequote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n 'kijk mij eens iedereen en alles lief vinden, heus waar'-hartjes-PI geeft bij mij vaak wel het eea weg. Maar dat moet je weten.
Getuigenverklaringen zijn onbetrouwbaar als de neten, maar aan dat al vaak bewezen feit wordt hier altijd voorbijgegaan en elke afwijkende getuigenis is vervolgens bewijs van hoax.
Ja en als ze daarna praten over hun ervaringen dan heel hard roepen dat het leugenaars zijn. Misschien maar beter ja. Laat ze het maar meemaken. Die angst.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk enorm not done, maar puur hypothetisch zou ik ze dat dan juist weer wel gunnen. Gewoon, om ze te laten ervaren dat chaos, angst en dood en verderf om je heen wel impact hebben.
Puur hypothetisch dus.
Nooit hoor, poepsiedoepsie.quote:
Dat slag gelooft niets puur om het niet te geloven. Als honden van Pavlov kwijlen ze direct bij de eerste berichten over false flags en hoaxes. Zonder onderbouwing, zonder ook maar even nadenken. Direct nabauwen van de andere Pavlov-fikkies. Fascinerend om te zien. Maar minstens even frustrerend als je er persoonlijk bij bent betrokken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:00 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ja en als ze daarna praten over hun ervaringen dan heel hard roepen dat het leugenaars zijn. Misschien maar beter ja. Laat ze het maar meemaken. Die angst.
Nee nog beter, dat alleen een deel zoiets meemaaktquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:00 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ja en als ze daarna praten over hun ervaringen dan heel hard roepen dat het leugenaars zijn. Misschien maar beter ja. Laat ze het maar meemaken. Die angst.
Frustrerend.. Dat is inderdaad precies het juiste woord. En ergens fascinerend inderdaad. Wat een gekken joh hahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat slag gelooft niets puur om het niet te geloven. Als honden van Pavlov kwijlen ze direct bij de eerste berichten over false flags en hoaxes. Zonder onderbouwing, zonder ook maar even nadenken. Direct nabauwen van de andere Pavlov-fikkies. Fascinerend om te zien. Maar minstens even frustrerend als je er persoonlijk bij bent betrokken.
Iets zegt me dat ze zo biased zijn dat ze het persoonlijke verhaal dan wel direct voor waar aannemenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Nee nog beter, dat alleen een deel zoiets meemaakt
Ikzelf ook. Want een van de slachtoffers was de haarlasertherapeut van mijn schoonzus en ik ben een paar keer meegegaan. (Mijn schoonzus heeft jaren terug een herseninfarct gehad, is verlamd aan een kant en dat blijkt nogal lastig met okselhaar scheren, vandaar). En ik heb dus ook wat gesprekjes met dit slachtoffer gevoerd. Dus tja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, mijn promotor is ook al ontmaskerd als crisisacteur/complotbetrokkene hier nadat een van zijn studenten, aan mijn faculteit dus, om was gekomen bij Mk17.
Een collega van mij is daar een oude schoolvriendin bij verloren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, mijn promotor is ook al ontmaskerd als crisisacteur/complotbetrokkene hier nadat een van zijn studenten, aan mijn faculteit dus, om was gekomen bij Mk17.
Denk dat je dat heel scherp ziet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Zou men (ik hoef geen namen meer te noemen) ook zo kritisch zijn naar FiddleGurl als zij hier was komen melden dat ze in Orlando was, en gezien heeft dat schutter bij club gedropt werd door de FBI, wapens kreeg en vervolgens naar binnen gestuurd werd?
Ik gok dat we dan een heel andere discussie kregen.
Hé? Wat voor warrig verhaal is dit nou weer? Op wie reageer je?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:07 schreef Summers het volgende:
Ben ik even blij dat ik me de afgelopen jaren gewoon in bnw materiaal heb verdiept en niet op de psychologie van posters te focussen alsof daar ooit ook maar 1 sec iets af te lezen zal zijn van een aanslag of de inhoud van het onderwerp .
Wat een no-brainer ....
Anderson Cooper embraces mom of Orlando shooting victimquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:07 schreef Summers het volgende:
Ben ik even blij dat ik me de afgelopen jaren gewoon in bnw materiaal heb verdiept en niet op de psychologie van posters te focussen alsof daar ooit ook maar 1 sec iets af te lezen zal zijn van een aanslag of de inhoud van het onderwerp .
Wat een no-brainer ....
Ik snap weer geen bal van wat je bedoelt. Wees toch eens wat duidelijker.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:07 schreef Summers het volgende:
Wat een no-brainer ....
Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anderson Cooper embraces mom of Orlando shooting victim
Keep on smiling and spread the lovequote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anderson Cooper embraces mom of Orlando shooting victim
Geloof ik ook helemaal niks van.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:16 schreef Summers het volgende:
Weer een paar getuigen die het hebben over meerdere daders en meer beveiliging dan normaal gesproken .
ooggetuige fantaseren vaak dingen erbij omdat ze gaten hebben in hun herinnering.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geloof ik ook helemaal niks van.
De 'meerdere schutters' verhaaltjes is weer 'n afleiding om mensen bezig te houden vind ik.
wat ik al zei,zijn wereld bestaat enkel uit pixels. alles is dus een computersimulatie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:48 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Weet je, klaar. Ga jij maar lekker overal hoax roepen. Doei!
Dat doe jij nu toch ook?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geloof ik ook helemaal niks van.
De 'meerdere schutters' verhaaltjes is weer 'n afleiding om mensen bezig te houden vind ik.
Wat doe ik ook?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat doe jij nu toch ook?
En ik geloof wel meer dan vele anderen.
De meeste die denken dat het echt gebeurd is, en niet dit soort dingen volgen op een forum zijn al weer met compleet andere dingen bezig!
" Geloof ik ook helemaal niks van.quote:
Binnen 'n enkele minuten kon ik zien dat het bullshit binnen bullshit is.quote:
Nee doe ik ook niet hoor, gaat ze idd geen moer aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:37 schreef theguyver het volgende:
Zoals gewoonlijk moet FiddleGurl haar hele priveleven op fok.nl openbaren en dan nog zal ze als leugenaar worden uitgemaakt.
Been there done that![]()
Niet doen @FiddleGurl dat gaat ze geen hol aan.
Ik wil alleen hier nog op reageren. Om te ontkrachten dat ik 'naar het verhaal' toe praat.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Apart dan dat je op je hotelkamer alvast denkt in termen van the lone wolf die de discotheek kan verlaten terwijl de politie nog niet binnen is geweest en ook nog niet kan weten dat er maar 1 dader is aangezien er nog geschoten word en het alleen nog maar klinkt alsof de oorlog is uitgebroken .
[..]
Soms nemen mensen alvast een voorsprong op de waarheid en praten naar het verhaal toe .
Ach, het is wel lachen dat anonieme willekeurige youtube filmpjes van mensen die zelfs denken dat er geen vliegtuigen betrokken waren bij 911 als zoete koek geslikt worden in hun hoax-redenatie, maar iemand op Fok die het eerste hand heeft meegemaakt wordt zeer kritisch benaderd en impliciet voor leugenaar en fantast uitgemaakt.....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik wil alleen hier nog op reageren. Om te ontkrachten dat ik 'naar het verhaal' toe praat.
Op een gegeven moment moesten we binnen blijven. Er was veel onduidelijkheid en de agent ter plekke gaf aan dat er een schietpartij was geweest met vele gewonden, waarbij de dader nog leefde en er onduidelijkheid was over eventuele meerdere daders, en waar de dader(s) zich bevonden. Daarom moesten we daar blijven.
Het schieten waar jij het over hebt was pas later, toen de dader (toen nog onduidelijk dat het er 1 was), in vuurgevecht was met de politie en daarna om is gekomen (wat wij lazen via Twitter, het account van Orlando Police). Er was toen al bekend dat het om 1 dader ging.
Ik dacht 'alvast' helemaal niets, wij allebei niet.
Ik reageerde op THFXR en legde hem uit wat mijn gevoel was op dat moment. Dat jij mijn gevoel raar of gek vindt of anderszins niet passend, jammer dan.
Ja klopt. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, het is wel lachen dat anonieme willekeurige youtube filmpjes van mensen die zelfs denken dat er geen vliegtuigen betrokken waren bij 911 als zoete koek geslikt worden in hun hoax-redenatie, maar iemand op Fok die het eerste hand heeft meegemaakt wordt zeer kritisch benaderd en impliciet voor leugenaar en fantast uitgemaakt.....
Ik kom geen wijs uit je verhaal maar dat maakt niet uit , ik ga toch alleen af op wat ik zelf waarneem .quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik wil alleen hier nog op reageren. Om te ontkrachten dat ik 'naar het verhaal' toe praat.
Op een gegeven moment moesten we binnen blijven. Er was veel onduidelijkheid en de agent ter plekke gaf aan dat er een schietpartij was geweest met vele gewonden, waarbij de dader nog leefde en er onduidelijkheid was over eventuele meerdere daders, en waar de dader(s) zich bevonden. Daarom moesten we daar blijven.
Het schieten waar jij het over hebt was pas later, toen de dader (toen nog onduidelijk dat het er 1 was), in vuurgevecht was met de politie en daarna om is gekomen (wat wij lazen via Twitter, het account van Orlando Police). Er was toen al bekend dat het om 1 dader ging.
Nee hoor ik heb geen mening over je gevoel en verwar dat gewoon niet met een feit .quote:Ik dacht 'alvast' helemaal niets, wij allebei niet.
Ik reageerde op THFXR en legde hem uit wat mijn gevoel was op dat moment. Dat jij mijn gevoel raar of gek vindt of anderszins niet passend, jammer dan.
Ik kom ook geen wijs (?) uit jouw reactie. Volgens mij is mijn verhaal redelijk duidelijk toch? Dat jij het niet snapt, daar kan ik niets aan doen. Maar je slaat de spijker op z'n kop: je gaat alleen af op wat je ZELF ziet. Hoe zit dat dan met die YouTube filmpjes waar je zo blij van wordt? Volgens mij heb je dat ook niet zelf gezien. Toch? Of mis ik nu iets?quote:Op zondag 19 juni 2016 02:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik kom geen wijs uit je verhaal maar dat maakt niet uit , ik ga toch alleen af op wat ik zelf waarneem .
[..]
Nee hoor ik heb geen mening over je gevoel en verwar dat gewoon niet met een feit .
Sterker nog het IS een feit. Terwijl Summers, cad en Tingo youtubes zaten uit te pluizen was jij er daadwerkelijk bij en hebt het allemaal meegemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2016 08:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik kom ook geen wijs (?) uit jouw reactie. Volgens mij is mijn verhaal redelijk duidelijk toch? Dat jij het niet snapt, daar kan ik niets aan doen. Maar je slaat de spijker op z'n kop: je gaat alleen af op wat je ZELF ziet. Hoe zit dat dan met die YouTube filmpjes waar je zo blij van wordt? Volgens mij heb je dat ook niet zelf gezien. Toch? Of mis ik nu iets?
Mijn gevoel op die hotelkamer was een feit. Ik voelde me namelijk zo. Snap je?
Ja de kwaliteit van BNW is wel achteruit gegaan. hoax is de nieuwe trend en vooral niet zelf op onderzoek. Stoer dat je dat wel hebt gedaan met 911 en zelfs de rampplekken hebt bezocht! zelf heb ik die luxe niet, maar wel veel gelezen en gezien over de aanslagen, waaronder interviews met familieleden en bekenden van de kapers.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:35 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ja klopt. Onbegrijpelijk.
Off-topic maar: we zijn onze reis begonnen in NYC. Ik geloof niet in het officiële verhaal, maar ik geloof wel dat er doden gevallen zijn en de torens echt naar beneden zijn gekomen met al die mensen erin, zoals ik al eerder aangaf ken ik ook mensen die persoonlijk getroffen zijn door die aanslag.
Ook in Washington geweest bij het Pentagon, bij de bewuste 'slagboom' camera geweest. Ik ben de laatste die zomaar klakkeloos aanneemt, heb die plekken om die reden ook op mijn to do list gezet.
Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die roepen dat het gemanipuleerde beelden zijn geweest, of dat er geen echte slachtoffers gevallen zijn. Ga naar NYC, kijk met je eigen ogen wat je er nu nog van terug ziet (veel), en hoe de mensen ermee omgaan. Dan zie je, dat het echt persoonlijke drama's zijn. Dat vele mensen iemand kwijt zijn. Er dagelijks nabestaanden komen bij het memorial en daar witte rozen in de naam steken.
Onbegrijpelijk. Dat er een reden achter zit zal ongetwijfeld, dat wij het hele verhaal niet kennen ook. Maar slachtoffers en aanslagen geheel ontkennen is echt bizar. En voor mij in her geval Orlando ronduit frustrerend.
Precies, je mag uiteraard twijfelen en kritisch zijn, maar glashard ontkennen terwijl de feiten er gewoon zijn, dat is zo raar!quote:Op zondag 19 juni 2016 09:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja de kwaliteit van BNW is wel achteruit gegaan. hoax is de nieuwe trend en vooral niet zelf op onderzoek. Stoer dat je dat wel hebt gedaan met 911 en zelfs de rampplekken hebt bezocht! zelf heb ik die luxe niet, maar wel veel gelezen en gezien over de aanslagen, waaronder interviews met familieleden en bekenden van de kapers.
Sommige bnw'ers niet, die vinden de gezondheidszorg evil en doktoren duivels.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:33 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
. Ik merk gewoon dat de argumenten hier gebaseerd zijn op: 'ik zag het niet dus het is er niet'. Geloof je de dokter wel dan als je iets hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |