abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167884841
Want dat kind is geen blok aan het been? :?
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:44:26 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_167887281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:22 schreef lunapuella het volgende:
Blijkt een hologram.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_167887427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:22 schreef lunapuella het volgende:
Baby blijft bij de huisbazin. :Y
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:49:51 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167887449
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:

Blijkt een hologram.
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167887929
Wel handig als vijanden denken dat Mary dood is. Ik denk dat zowel Watson als Sherlock in het complot zitten alsook de secretaresse en dat Mary niet dood is.

Die mevrouw van het bushokje heeft een link met Moriarty, ze kijkt precies hetzelfde, ook zo vals schijnheilig. Dat miss me wijst daar ook op.
pi_167887999
Ik vond het een beetje amateuristisch deze aflevering, kreeg er een erg Nederland-gevoel bij alsof ik dus naar een Nederlandse politieserie zat te kijken, weinig echte wtf-momenten overigens. Wanneer Toby mee gaat spelen vanaf volgende aflevering verwacht ik een boost qua kwaliteit.
pi_167900217
Waarom Mary niet dood is:
- Sherlock zei tegen haar dat ze heel dicht bij hem moest blijven en dat haar dan niets zou overkomen.
- Sherlock maakte de secretaresse express heel kwaad met zijn tirade zodat een wraakactie natuurlijk zou lijken.
- Het was obvious dat er een wapen in haar tas zou kunnen zitten, daar zou zeker op geanticipeerd zijn als het echt was.
- Het toneelspel van Mary, met haar laatste woorden doen te theatraal aan. Ze ziet niet bleek.
- Mycroft toont emotie, dat kan alleen als hij toneelspeelt.
- Watson doet weinig als dokter, het enige wat hij doet is zijn hand voor de wond houden.
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:47:19 #210
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_167900766
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:32 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom Mary niet dood is:
- Sherlock zei tegen haar dat ze heel dicht bij hem moest blijven en dat haar dan niets zou overkomen.
- Sherlock maakte de secretaresse express heel kwaad met zijn tirade zodat een wraakactie natuurlijk zou lijken.
- Het was obvious dat er een wapen in haar tas zou kunnen zitten, daar zou zeker op geanticipeerd zijn als het echt was.
- Het toneelspel van Mary, met haar laatste woorden doen te theatraal aan. Ze ziet niet bleek.
- Mycroft toont emotie, dat kan alleen als hij toneelspeelt.
- Watson doet weinig als dokter, het enige wat hij doet is zijn hand voor de wond houden.
Maar dan blijft de vraag: voor wie is de dramatische overlijdensscène dan? Er is niemand naast de "in-croud" van Sherlock & co behalve die 2 beveiligers en die Vivian..Bij het overlijden van Sherlock waren er genoeg mensen die het konden zien dat hij 'overleed'. In dit geval is het heel hush-hush en hadden ze net zo goed een persbericht naar buiten kunnen brengen :P
Fuck the EBU
pi_167900948
De theorie die mij het meest plausibel lijkt is dat wat we zien in T6T een alibi is voor John, verteld door Sherlock. John heeft eigenlijk Mary neergeschoten, maar Sherlock verdraait het verhaal om John te beschermen. Daarom zijn er ook zoveel dingen die niet helemaal lijken te kloppen en die out of character lijken. De volgende aflevering, the lying detective, gaat dan over hoe en waarom hij loog en wat er echt gebeurd is.

Meest overtuigende vond ik, behalve de titel van de volgende episode, dat in de finale van seizoen 3 gezegd wordt dat neergeschoten worden helemaal niet zo gaat als in de films, met een enorme hoeveelheid bloed en dat je naar achteren vliegt. Maar dat is wel precies hoe het bij Mary gaat.

Ik denk wel dat ze dood is, en hoop eerlijk gezegd dat ze dood blijft want ik was geen grote fan van haar karakter.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 januari 2017 @ 14:08:49 #212
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167901239
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Blijkt een hologram.
:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_167901818
Ik lees wel net in een Engels forum dat een van de schrijvers heeft gezegd dat Mary echt dood is. Maar dat zou dan inderdaad door een andere oorzaak kunnen zijn en dan is wat we gezien hebben een leugen van de lying detective.
pi_167901912
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:33 schreef Loekie1 het volgende:
Ik lees wel net in een Engels forum dat een van de schrijvers heeft gezegd dat Mary echt dood is. Maar dat zou dan inderdaad door een andere oorzaak kunnen zijn en dan is wat we gezien hebben een leugen van de lying detective.
Dit vind ik op dit moment het meest waarschijnlijk. Gebeurtenissen van afgelopen aflevering (deels) verzonnen, Mary wel echt dood.

We gaan het zien! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:09:01 #215
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167902621
Laat ze hier alsjeblieft mee ophouden. Ik vind het altijd zo jammer als een serie zo veelbelovend begint en zo hard aftakelt. De ideeen zullen wel op zijn. Ik vond 2-3 jaar wachten op kwaliteit nog wel de moeite waard, maar nu kunnen ze beter net zo lang wachten totdat ze daadwerkelijk weer een goed idee voor een aflevering hebben bedacht. Als dat dan 10 jaar is, so be it. Als dat nooit meer is, ook goed. Dan blijven de herinneringen aan de eerste seizoenen tenminste nog goed. Echt heel erg jammer dit. :N
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:10:00 #216
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167902648
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit vind ik op dit moment het meest waarschijnlijk. Gebeurtenissen van afgelopen aflevering (deels) verzonnen, Mary wel echt dood.

We gaan het zien! *O*
Als Mary weer terug tot leven komt stop ik sowieso met kijken. :N
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_167902677
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:10 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Als Mary weer terug tot leven komt stop ik sowieso met kijken. :N
Als ze weer terug komt schiet ik haar persoonlijk nogmaals neer :P
pi_167903434
Ik vond de belichting ook de hele tijd over de top. Net zoals bij Downton Abbey maar dan veel feller licht vanaf buiten.
Misschien was de hele aflevering wel een droom!

Edit: ik lees net op een Engels forum dat de acteurs vrijwel steeds in het blauw gekleed zijn, behalve Molly tijdens doopceremonie.
Is mij niet opgevallen, dus nog een derde keer kijken maar.

[ Bericht 32% gewijzigd door Loekie1 op 05-01-2017 21:34:10 ]
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:48:12 #219
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167903508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vond de belichting ook de hele tijd over de top. Net zoals bij Downton Abbey maar dan veel feller licht vanaf buiten.
Misschien was de hele afgelevering wel een droom!
We hadden vorig jaar al een droomaflevering toch? :{
pi_167903585
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:48 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

We hadden vorig jaar al een droomaflevering toch? :{
Een leugen dan, dat hebben we nog niet gehad.
Vaak werd er over de top geacteerd. Sherlock was af en toe niet helemaal zichzelf.
Veel mensen op fora zeggen dat ze het gevoel hadden dat er veel niet klopte.

[ Bericht 3% gewijzigd door Loekie1 op 05-01-2017 17:13:36 ]
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:57:48 #221
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167903723
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die dame in de bus gaat nog een rol spelen (en. niet als love interest voor John), is zeker ik geen filler.

Ze zat in dat bushokje niet voor niets naast een abri met poster van de villain van dit seizoen.
Ach ja dat zal ook wel weer een Black Ops CIA ninjatovenaar zijn. :P
pi_167905934
Dit viel me op bij het telefoonnummer van die busdame: 0700 900 552 De twee O's na de 9 zijn heel klein geschreven en de 9 staat heel hoog, net alsof het een tekeningetje moet voorstellen.

Twee keer kijken is zeker de moeite waard.

Dit gedicht is waar het allemaal om lijkt te draaien:
There was a merchant in Bagdad who sent his servant to market to buy provisions and in a little while the servant came back, white and trembling, and said, Master, just now when I was in the marketplace I was jostled by a woman in the crowd and when I turned I saw it was Death that jostled me. She looked at me and made a threatening gesture, now, lend me your horse, and I will ride away from this city and avoid my fate. I will go to Samarra and there Death will not find me. The merchant lent him his horse, and the servant mounted it, and he dug his spurs in its flanks and as fast as the horse could gallop he went. Then the merchant went down to the marketplace and he saw me standing in the crowd and he came to me and said, Why did you make a threating getsture to my servant when you saw him this morning? That was not a threatening gesture, I said, it was only a start of surprise. I was astonished to see him in Bagdad, for I had an appointment with him tonight in Samarra.

Een gedicht met dezelfde clou bestaat ook in het Nederlands:

De tuinman en de dood

Een Perzisch Edelman:

Van morgen ijlt mijn tuinman, wit van schrik,
Mijn woning in: "Heer, Heer, één ogenblik!

Ginds, in de rooshof, snoeide ik loot na loot,
Toen keek ik achter mij. Daar stond de Dood.

Ik schrok, en haastte mij langs de andere kant,
Maar zag nog juist de dreiging van zijn hand.

Meester, uw paard, en laat mij spoorslags gaan,
Voor de avond nog bereik ik Ispahaan!" -

Van middag (lang reeds was hij heengespoed)
Heb ik in 't cederpark de Dood ontmoet.

"Waarom," zo vraag ik, want hij wacht en zwijgt,
"Hebt gij van morgen vroeg mijn knecht gedreigd?"

Glimlachend antwoordt hij: "Geen dreiging was 't,
Waarvoor uw tuinman vlood. Ik was verrast,

Toen 'k 's morgens hier nog stil aan 't werk zag staan,
Die 'k 's avonds halen moest in Ispahaan."
P.N. van Eyck

[ Bericht 17% gewijzigd door Loekie1 op 05-01-2017 19:30:43 ]
pi_167916912
Er gebeurde ook veel te veel in deze aflevering. Zeer druk en slordig. Dat die meid bij de bus niet deugt ziet iedereen al aankomen. Hopelijk wordt de volgende aflevering beter. Dit was matig.
pi_167917754
Heeft iemand al genoemd dat Mary in haar paspoort Gabrielle heet, terwijl zij beweert dat ze Rosemund heet?
Somebody that I used to know
pi_167917945
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 07:22 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft iemand al genoemd dat Mary in haar paspoort Gabrielle heet, terwijl zij beweert dat ze Rosemund heet?
Dat was toch gewoon een vals identiteitsbewijs?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_167919810
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 08:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Geen idee, heb even een printscreen gemaakt. Maar waarom een G? Wel heel toevallig. Als het dan vals was, had dan een andere letter dan uit AGRA gebruikt.
pi_167920031
Ze is toch ook geen Amerikaanse? :?
pi_167920067
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Clubsoda het volgende:
Het is dan ook een fake identiteit. En in die scene in het vliegtuig sprak ze wel met een Amerikaans accent.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 januari 2017 @ 11:28:35 #229
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167920995
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Clubsoda het volgende:
Omdat ze moest vluchten ja. Dan ga je niet met je echte ID de wereld rond :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_167922380
Ja, dat is precies mijn punt 8-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 07:22 schreef Postbus100 het volgende:
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 08:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Waarom zou de naam dan wel iets zeggen als het duidelijk een vals identiteitsbewijs is.
pi_167923401
Voor iedereen die geïnteresseerd is in het transcript:
http://arianedevere.livejournal.com/86813.html
pi_167951858
Meisje bij het bushokje zei: I wouldn't normally do this kind of thing. Dat is de titel van een Pet Shop Boys liedje uit 1993. Ze had een felgekleurde streepjesjurk aan, dat past bij de Pet Shop boys, strepen veel in de clip te zien en Pet shop Boys hebben gekleurde strepen op hoezen gehad.

https://en.wikipedia.org/wiki/Introspective
https://en.wikipedia.org/wiki/Format_(album)

Toeval?

[ Bericht 2% gewijzigd door Loekie1 op 07-01-2017 15:45:01 ]
pi_167952479
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:47 schreef Yesse het volgende:

[..]

Maar dan blijft de vraag: voor wie is de dramatische overlijdensscène dan? Er is niemand naast de "in-croud" van Sherlock & co behalve die 2 beveiligers en die Vivian..Bij het overlijden van Sherlock waren er genoeg mensen die het konden zien dat hij 'overleed'. In dit geval is het heel hush-hush en hadden ze net zo goed een persbericht naar buiten kunnen brengen :P
Ik denk dat Gabriel nog leeft... En dat daar de dramatische scene wel eens voor kan zijn, helemaal als Vivian daar mee samen werkt....
pi_167952865
Veel reacties van het was waardeloos etc, maar op zich is het waarschijnlijk dat Sherlock door successen te arrogant was geworden, zoals hij die secretaresse toesprak in het begin: wil je een ijslollie? Beschamend. Hij verwachtte dat ze het pistool zou overhandigen, past ook in die houding en het is niet voor niks dat hij aan ms. Hudson vraagt om hem er voortaan op te wijzen als hij wat al te arrogant wordt. Hij moet nederigheid aanleren anders ontgaan hem zaken.
Op zich een mooi thema.
Ook mooi is het feit dat hij zich niet wil neerleggen bij het sprookje dat als de dood iemand wil halen, daar niets tegen te doen is. Gaat hem dat lukken in de komende afleveringen? Het zou een overwinning op de dood betekenen en dus op Moriarty. Ik weet niet hoe dit gegeven wordt uitgewerkt in de boeken van Conan Doyle, iemand?
  zaterdag 7 januari 2017 @ 16:19:04 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_167953025
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:31 schreef Loekie1 het volgende:
Meisje bij het bushokje zei: I wouldn't normally do this kind of thing. Dat is de titel van een Pet Shop Boys liedje uit 1993. Ze had een felgekleurde streepjesjurk aan, dat past bij de Pet Shop boys, strepen veel in de clip te zien en Pet shop Boys hebben gekleurde strepen op hoezen gehad.

https://en.wikipedia.org/wiki/Introspective
https://en.wikipedia.org/wiki/Format_(album)

Toeval?
Nope. Verwijst naar Toby de bloedhond, me dunkt. De boys zijn natuurlijk Sherlock en Watson. Zij liepen met Toby over straat. Kijk even de aflevering terug of ze daarbij een zebrapad passeerden (= strepen). Dan kom je automatisch terecht bij the Beatles op Abbey Road (Londen, niet ver van Bakerstreet). Die liepen gevieren over het zebrapad en tatáááá: zo ook Sherlock, Watson, Mary en Toby. Gevieren.
Het getal 4 staat in de numerologie voor volmaaktheid. "De 4 is de basis voor de ordening; het behoudende in de natuur, van alle elementen; het houvast, het behoud van reeds verworven dingen." En rara met hoeveel mensen het team van A.G.R.A was... Dat moet kennelijk behouden worden.
En dus is Mary niet dood, maar bezig het team weer te vervolmaken. Zie daar de belangrijke rol die zij in dit geheel speelt: zij waakt als een moeder (wat zij in de serie daadwerkelijk werd, om ons al vast een hint te geven) over de elementen ('elementary dr Watson!'). Komen we vanzelf weer op the Beatles, want kijk maar eens wat zij zingen in Let it be ('Laat het zijn, behoud het'):

When I find myself in times of trouble / Mother Mary comes to me / Speaking words of wisdom / let it be / And in my hour of darkness /she is standing right in front of me / Speaking words of wisdom / let it be

Met name, maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen, dat 'hour of darkness' is een weggever. Verwijst naar Moriarty, de duistere kracht. Ik hoor jullie zeggen: ook naar het aquarium! En dat denk ik ook. Daar fluisterde ze immers haar 'words of wisdom' in 'times of trouble', en daar stond ze 'right in front of'' Sherlock toen de kogel werd afgevuurd. Rest de vraag wie dan the 'Walrus' is in deze, want om dat Beatles-nummer kunnen we, aquariumgewijs natuurlijk nu niet meer heen. Ik denk dat dat duidelijk wordt in aflevering 2.

Achteraf is het allemaal zo logisch eigenlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_167953699
_O-
pi_167953846
Sterkheidsbaas van alles.
pi_167954270
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nope. Verwijst naar Toby de bloedhond, me dunkt. De boys zijn natuurlijk Sherlock en Watson. Zij liepen met Toby over straat. Kijk even de aflevering terug of ze daarbij een zebrapad passeerden (= strepen). Dan kom je automatisch terecht bij the Beatles op Abbey Road (Londen, niet ver van Bakerstreet). Die liepen gevieren over het zebrapad en tatáááá: zo ook Sherlock, Watson, Mary en Toby. Gevieren.
Het getal 4 staat in de numerologie voor volmaaktheid. "De 4 is de basis voor de ordening; het behoudende in de natuur, van alle elementen; het houvast, het behoud van reeds verworven dingen." En rara met hoeveel mensen het team van A.G.R.A was... Dat moet kennelijk behouden worden.
En dus is Mary niet dood, maar bezig het team weer te vervolmaken. Zie daar de belangrijke rol die zij in dit geheel speelt: zij waakt als een moeder (wat zij in de serie daadwerkelijk werd, om ons al vast een hint te geven) over de elementen ('elementary dr Watson!'). Komen we vanzelf weer op the Beatles, want kijk maar eens wat zij zingen in Let it be ('Laat het zijn, behoud het'):

When I find myself in times of trouble / Mother Mary comes to me / Speaking words of wisdom / let it be / And in my hour of darkness /she is standing right in front of me / Speaking words of wisdom / let it be

Met name, maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen, dat 'hour of darkness' is een weggever. Verwijst naar Moriarty, de duistere kracht. Ik hoor jullie zeggen: ook naar het aquarium! En dat denk ik ook. Daar fluisterde ze immers haar 'words of wisdom' in 'times of trouble', en daar stond ze 'right in front of'' Sherlock toen de kogel werd afgevuurd. Rest de vraag wie dan the 'Walrus' is in deze, want om dat Beatles-nummer kunnen we, aquariumgewijs natuurlijk nu niet meer heen. Ik denk dat dat duidelijk wordt in aflevering 2.

zaterdag 7 januari 2017 @ 17:21:13 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167954514
Dude! _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 7 januari 2017 @ 17:57:27 #240
47102 Elvi
miemkwien
pi_167955536
Ik wil gewoon een leuke serie kijken zonder BNW-waardige theorieën. Is dat nou zoveel gevraagd? :'(
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:27:00 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_167956461
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:57 schreef Elvi het volgende:
Ik wil gewoon een leuke serie kijken zonder BNW-waardige theorieën. Is dat nou zoveel gevraagd? :'(
The Bold and the Beautiful.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_167956628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wie is de mol begint vanavond pas :D
pi_167978078
Vanavond weer tijd om mij te ergeren aan het verlies aan kwaliteit? :P
  zondag 8 januari 2017 @ 16:59:40 #244
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167980290
Net pas aflevering 1 gekeken. Inderdaad rommelig, en uiteraard niet van het niveau van seizoen 1 en 2.
Toch, als dit de eerste stap is en de volgende twee afleveringen beter zijn, of in ieder geval minder rommelig, kan het best een aardig seizoen worden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 8 januari 2017 @ 17:30:08 #245
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_167981072
Het is trouwens een half uur later dan vorige week. Van 22.00 tot 23.30. Dat is wel minder..
pi_167989858
Het gaat beginnen w/
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 22:00:16 #247
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_167989875
Ik zit er klaar voor!!
pi_167989964
Hm ondertiteling mis ik toch wel
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 22:02:30 #249
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_167989987
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:02 schreef Basekid_NZ het volgende:
Bij Ziggo kun je met de infotoets wel engelse ondertiteling aanzetten
pi_167990004
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:02 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik kijk op bbc1 en heb de Engelse ot aan
pi_167990068
Danke danke :)
  zondag 8 januari 2017 @ 22:04:28 #252
2651 svann
night-hawk
pi_167990087
Aha. "Ga je haar over mij vertellen?"
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 8 januari 2017 @ 22:05:39 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167990141
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:02 schreef potjecreme het volgende:

Ik kijk op bbc1 en heb de Engelse ot aan
Idem hier nu.
Poef.....gone! ©golfer
pi_167990171
Nu al creepy deze gast
  zondag 8 januari 2017 @ 22:07:04 #255
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_167990206
Boh, iets te laat ingeschakeld, WAT HEB IK GEMIST?>?!!
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_167990257
Watson ziet Mary overal in z'n mind
  zondag 8 januari 2017 @ 22:08:44 #257
12172 Rabieluh
pi_167990271
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:08 schreef Basekid_NZ het volgende:
Watson ziet Mary overal in z'n mind
Senks.
  zondag 8 januari 2017 @ 22:09:44 #258
2651 svann
night-hawk
pi_167990316
Weer zo'n engerd.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 8 januari 2017 @ 22:15:02 #259
12172 Rabieluh
pi_167990554
Die gast in de keuken...was dat niet z'n drug-understudy dinges.
  zondag 8 januari 2017 @ 22:16:58 #260
2651 svann
night-hawk
pi_167990659
Hij is weer eens in goede staat.
pi_167990710
Tot nu toe beter dan de vorige aflevering
  zondag 8 januari 2017 @ 22:18:46 #262
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_167990753
Zo he, wat is die Culverton Smith een engerd, topcasting!
pi_167990865
Onduidelijk of die dame bij Sherlock nou echt is of niet
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 22:22:37 #264
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_167990924
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:21 schreef Basekid_NZ het volgende:
Onduidelijk of die dame bij Sherlock nou echt is of niet
Jep en er is nog wel meer onduidelijk ;)
  zondag 8 januari 2017 @ 22:25:15 #265
12172 Rabieluh
pi_167991043
hahaha
pi_167991129
Mijn god we zijn ook aan de drugs
pi_167991165
Trippy shit
  zondag 8 januari 2017 @ 22:28:32 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167991198
Heerlijke trip. Ik wil ook van dat spul hebben. _O_
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 8 januari 2017 @ 22:31:38 #269
12172 Rabieluh
pi_167991341
Wel zuur dat ik bbc niet kan ontvangen omdat 't signaal te gaar is, door BBC first ga ik steeds verder achterlopen door de reclames.
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 22:31:50 #270
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_167991351
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 22:32:18 #271
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_167991374
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
Wel zuur dat ik bbc niet kan ontvangen omdat 't signaal te gaar is, door BBC first ga ik steeds verder achterlopen door de reclames.
Ik heb dat ook, kan wel BBC SD kanaal kijken
  zondag 8 januari 2017 @ 22:34:48 #272
12172 Rabieluh
pi_167991490
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:32 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik heb dat ook, kan wel BBC SD kanaal kijken
Dat ziet er net te pluizig uit, dan maar spiolers ontwijken :P.
  zondag 8 januari 2017 @ 22:36:24 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167991551
Ik vind deze aflevering nu al een stuk leuker dan die van vorige week.
Poef.....gone! ©golfer
pi_167991601
GEWELDIG :D
pi_167991936
"It's gone downhill a bit..."
  zondag 8 januari 2017 @ 22:45:50 #276
12172 Rabieluh
pi_167991951
Wat een gore bek met tanden.
  zondag 8 januari 2017 @ 22:46:28 #277
12172 Rabieluh
pi_167991985
Ik moet aan deze man denken.

Moderator zondag 8 januari 2017 @ 22:57:27 #278
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_167992502
Beetje ongemakkelijk dit :D
  zondag 8 januari 2017 @ 22:57:56 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167992535
Die lach. >:)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167992602
Wowiewowa
pi_167992676
Holy shit wat een episode!
pi_167992899
What
The
Fuck
  ESF Reporter zondag 8 januari 2017 @ 23:07:36 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_167992937
Ik ben geheel confused.
pi_167993000
Beste Episode EVER :D
pi_167993141
The Case of the Dying Detective... maar dan wow wat een update...
  ESF Reporter zondag 8 januari 2017 @ 23:14:05 #286
87554 Cee
Welluk?
pi_167993183
Pfff it's like pulling teeth wat mij betreft. Hou meer van het traditionele Sherlock murder mystery principe dan dit getrip, waar gaat het over.
pi_167993305
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef Cee het volgende:
Pfff it's like pulling teeth wat mij betreft. Hou meer van het traditionele Sherlock murder mystery principe dan dit getrip, waar gaat het over.
Lees The Case of the Dying Detective... t lijkt er best veel op...
  zondag 8 januari 2017 @ 23:19:56 #288
2651 svann
night-hawk
pi_167993423
Ik ga steeds meer van Mrs. Hudson houden.
pi_167993431
OMFG Irene Adler
  ESF Reporter zondag 8 januari 2017 @ 23:22:28 #290
87554 Cee
Welluk?
pi_167993512
Martin Freeman _O_ ;(
  ESF Reporter zondag 8 januari 2017 @ 23:28:27 #291
87554 Cee
Welluk?
pi_167993694
MOTHERFUCKER.
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 23:28:51 #292
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_167993709
:D _O_
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 23:29:27 #293
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_167993729
Wie wat waar hoe WAAROM?
pi_167993730
Wow dit was gaaf!!!!
  zondag 8 januari 2017 @ 23:29:31 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167993733
Wat een einde. _O_
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 23:29:52 #296
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_167993754
Briljant einde _O_
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 23:30:40 #298
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_167993768
Dat de therapeut erg leek op de vrouw in de bus was me overigens al opgevallen.
pi_167993795
Dafuq....
  zondag 8 januari 2017 @ 23:32:09 #300
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_167993819
Wow.. die plottwist zag niemand aankomen.. :o
pi_167993830
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:30 schreef Slobeend het volgende:
Dat de therapeut erg leek op de vrouw in de bus was me overigens al opgevallen.
Mij ook.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:32:38 #302
221912 minilot
Nancy boy
pi_167993832
Honderd keer beter dan de aflevering van vorige week! Phew! _O_

En een heuse #johnlock knuffel!
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: