Voor Sherlock. Ze is hem namelijk helemaal niet goedgezind. Het was allemaal één groot vooropgezet plan contra Sherlock!quote:Op woensdag 4 januari 2017 02:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor wie zou ze nog moeten vluchten dan?
Enige twijfel is er bij mij wel (van het niveau 'zeg nooit nooit'), maar ik vind het idee dat Mary echt dood is vooralsnog geloofwaardiger dan het idee dat dat niet zo zou zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ik vond de special vorig jaar ook niet geweldig maar deze aflevering van begin tot eind helemaal top. Cumberbatch was weer helemaal op dreef![]()
hij is goed in andere rollen maar voor de rol van Sherlock is hij gemaakt. Heerlijk. Vreemd dat de tendens hier wat negatief is ja....
dat Mary niet dood zou zijn geloof ik niet, vond al dat ze er wel erg veel bij betrokken werd en dat kan in een serie die over sherlock en watson gaat maar één ding betekenen....
Blijkt een hologram.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:22 schreef lunapuella het volgende:
Want dat kind is geen blok aan het been?
Baby blijft bij de huisbazin.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:22 schreef lunapuella het volgende:
Want dat kind is geen blok aan het been?
quote:
Maar dan blijft de vraag: voor wie is de dramatische overlijdensscène dan? Er is niemand naast de "in-croud" van Sherlock & co behalve die 2 beveiligers en die Vivian..Bij het overlijden van Sherlock waren er genoeg mensen die het konden zien dat hij 'overleed'. In dit geval is het heel hush-hush en hadden ze net zo goed een persbericht naar buiten kunnen brengenquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:32 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom Mary niet dood is:
- Sherlock zei tegen haar dat ze heel dicht bij hem moest blijven en dat haar dan niets zou overkomen.
- Sherlock maakte de secretaresse express heel kwaad met zijn tirade zodat een wraakactie natuurlijk zou lijken.
- Het was obvious dat er een wapen in haar tas zou kunnen zitten, daar zou zeker op geanticipeerd zijn als het echt was.
- Het toneelspel van Mary, met haar laatste woorden doen te theatraal aan. Ze ziet niet bleek.
- Mycroft toont emotie, dat kan alleen als hij toneelspeelt.
- Watson doet weinig als dokter, het enige wat hij doet is zijn hand voor de wond houden.
quote:
Dit vind ik op dit moment het meest waarschijnlijk. Gebeurtenissen van afgelopen aflevering (deels) verzonnen, Mary wel echt dood.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:33 schreef Loekie1 het volgende:
Ik lees wel net in een Engels forum dat een van de schrijvers heeft gezegd dat Mary echt dood is. Maar dat zou dan inderdaad door een andere oorzaak kunnen zijn en dan is wat we gezien hebben een leugen van de lying detective.
Als Mary weer terug tot leven komt stop ik sowieso met kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit vind ik op dit moment het meest waarschijnlijk. Gebeurtenissen van afgelopen aflevering (deels) verzonnen, Mary wel echt dood.
We gaan het zien!
Als ze weer terug komt schiet ik haar persoonlijk nogmaals neerquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als Mary weer terug tot leven komt stop ik sowieso met kijken.
We hadden vorig jaar al een droomaflevering toch?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vond de belichting ook de hele tijd over de top. Net zoals bij Downton Abbey maar dan veel feller licht vanaf buiten.
Misschien was de hele afgelevering wel een droom!
Een leugen dan, dat hebben we nog niet gehad.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar al een droomaflevering toch?
Ach ja dat zal ook wel weer een Black Ops CIA ninjatovenaar zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die dame in de bus gaat nog een rol spelen (en. niet als love interest voor John), is zeker ik geen filler.
Ze zat in dat bushokje niet voor niets naast een abri met poster van de villain van dit seizoen.
Dat was toch gewoon een vals identiteitsbewijs?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 07:22 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft iemand al genoemd dat Mary in haar paspoort Gabrielle heet, terwijl zij beweert dat ze Rosemund heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |