Ik heb deze hele week stiekem best veel gedronken, minstens 3 per dag. Maar ja in een hotel in Hengelo zitten zorgt daar wel voor.quote:
Ik mis het glittergehalte.quote:
Ik heb vakantie. Elke avond lekker een paar koude weizenbiertjes klappen! Heerlijk. Omdat het kan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb deze hele week stiekem best veel gedronken, minstens 3 per dag. Maar ja in een hotel in Hengelo zitten zorgt daar wel voor.
Bijna. Blauw.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:17 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Dus nu voetbal aan het kijken met een spaatje rood?
hendrik heb last van jigt in ze grote teen die gaat nergens heen nu doet echt zeer als ik hem moet geloven grgrquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
wanneer komen jullie weer eten
gr sjantal
ICR in Onnen staat daar voor het monteren en testen van volwielen geloof ik. Dat is nog een van de lopende projecten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Viel me vandaag op dat er nog wat ICR in Onnen stond, evenals een DM'90.
In Zwolle op het opstelterrein rangeer stonden vanmiddag maar zeker vier FLIRTs van de NS.
klopt, maar als ze dat begin december af willen ronden dan mogen ze wel opschieten, omdat het per stam volgens mij een week kostquote:Op vrijdag 17 juni 2016 05:32 schreef MTL het volgende:
[..]
ICR in Onnen staat daar voor het monteren en testen van volwielen geloof ik. Dat is nog een van de lopende projecten.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:43 schreef Rww-trains het volgende:
Vers van de pers, heerlen-aachen krijgt definitief dubbelspoor en stroom.
Dat zijn geen complete dagen mag ik hopen?quote:Dinsdag 2 augustus tot en met woensdag 9 augustus
En die poolcirkel-express of weet ik hoe Leeuwarden - Groningen eigenlijk heet.quote:
Dat was gisteren toch al helder met de aankondiging van MIRT?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:43 schreef Rww-trains het volgende:
Vers van de pers, heerlen-aachen krijgt definitief dubbelspoor en stroom.
Wel aaneengeslotenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:49 schreef Ajaxfan het volgende:
https://www.prorail.nl/we(...)m-dinsdag-9-augustus
In de maand augustus rijden er geen treinen tussen Amsterdam en Schiphol op de volgende data:
[..]
Dat zijn geen complete dagen mag ik hopen?
als 2 augustus een dinsdag is, is 9 augustus waarschijnlijk geen woensdagquote:
Geen idee zie het net op l1.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch al helder met de aankondiging van MIRT?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:43 schreef Rww-trains het volgende:
Vers van de pers, heerlen-aachen krijgt definitief dubbelspoor en stroom.
Ah dank zocht niet verder dan mijn neus lang is.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel aaneengesloten
Hier wat meer: http://www.ns.nl/reisinfo(...)or-bij-schiphol.html
Betreft Schiphol - Duivendrecht/Arena
Volwielen (monobloc) zijn uit één stuk gegoten, nu gebruiken ze wielen met een rand eromheen (duobloc).quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:18 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ah. Da's dus wat anders dan halve wielen?
WiMAX?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:34 schreef James1988 het volgende:
Limax, dat klinkt als een internet- of telefoniebedrijf
Dat is niet het ergste. Google maar eens wat Limax nog meer betekent...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:34 schreef James1988 het volgende:
Limax, dat klinkt als een internet- of telefoniebedrijf
Het wordt nog weleens watquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:32 schreef ReisT het volgende:
Over Limburg gesproken, zo gaan de nieuwe treintjes daar er uitzien:
[ afbeelding ]
Met die onderste gaan ze dus naar Aachen rijden. En misschien ook naar Luik. Die sneltreinverbinding noemen ze dan de Liège-Maastricht-Aachen-Express. (Afgekort LIMAX...)
Behalve de tweebaksvariant, die gaat Korte Liège-Maastricht-Aachen-Express heten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:32 schreef ReisT het volgende:
Over Limburg gesproken, zo gaan de nieuwe treintjes daar er uitzien:
[ afbeelding ]
Met die onderste gaan ze dus naar Aachen rijden. En misschien ook naar Luik. Die sneltreinverbinding noemen ze dan de Liège-Maastricht-Aachen-Express. (Afgekort LIMAX...)
Ik moest denken aan Limex dat een tijdje in zuidelijk Limburg heeft gereden. Dat was een dochterbedrijf van Connex dat uiteindelijk onder de naam van moederbedrijf Veolia is gaan opereren.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:34 schreef James1988 het volgende:
Limax, dat klinkt als een internet- of telefoniebedrijf
Wel opvallend dat ze kiezen voor tweetjes en drietjes, waar Syntus gekozen heeft voor drietjes en viertjes voor Enschede-Zwolle-Kampenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:32 schreef ReisT het volgende:
Over Limburg gesproken, zo gaan de nieuwe treintjes daar er uitzien:
[ afbeelding ]
Met die onderste gaan ze dus naar Aachen rijden. En misschien ook naar Luik. Die sneltreinverbinding noemen ze dan de Liège-Maastricht-Aachen-Express. (Afgekort LIMAX...)
Flexibiliteit?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wel opvallend dat ze kiezen voor tweetjes en drietjes, waar Syntus gekozen heeft voor drietjes en viertjes voor Enschede-Zwolle-Kampen
of minder capaciteit nodig?quote:
Denk het ja, hoewel er bij een FLIRT3 veel ruimte verloren gaat door de cabines. Overigens opvallend dat deze Arriva-variant voor 15kV, 1.5kV en 3kV gewoon twee volle ramen achter de cabine heeft. De Abellio voor Arnhem heeft namelijk maar anderhalf raam achter de cabine:quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:37 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is niet het ergste. Google maar eens wat Limax nog meer betekent...
En waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:01 schreef b2py het volgende:
Ik denk dat Limboland meer vervoer kent dan zwenzwoka
Hou daar eens mee op danquote:
Ik weet niet hoeveel verschil het maakt, maar de Abellio versie heeft ook nog 25 kV én volledige ERTMS/ETCS. Ik gok zo dat daar ook nog wat ruimte verloren gaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:01 schreef dennistd het volgende:
[..]
Denk het ja, hoewel er bij een FLIRT3 veel ruimte verloren gaat door de cabines. Overigens opvallend dat deze Arriva-variant voor 15kV, 1.5kV en 3kV gewoon twee volle ramen achter de cabine heeft. De Abellio voor Arnhem heeft namelijk maar anderhalf raam achter de cabine:
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor Harry Potter toverspreuk joh?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:01 schreef b2py het volgende:
Ik denk dat Limboland meer vervoer kent dan zwenzwoka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |