Gooi je mij nu onder de bus om een wit voetje te halen? Laag, bro, zeer laag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heul niet. Hosti is erger, hij begon nu
Helemaal niet. Ik doe mijn best om eens gewoon normaal over te komen.. Want dat kan ik heus wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gooi je mij nu onder de bus om een wit voetje te halen? Laag, bro, zeer laag.
Waarom zou je normaal willen overkomen? Jij bent je ontzettende leuke zelf, waarom anders voordoen dan dat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik doe mijn best om eens gewoon normaal over te komen.. Want dat kan ik heus wel.
Ze heeft in haar eigen hand geknipt...quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je normaal willen overkomen? Jij bent je ontzettende leuke zelf, waarom anders voordoen dan dat.
Niet expres ofzo hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Ze heeft in haar eigen hand geknipt...
nu op het gras tussen de bomen kijken of de jonge ekster niet gewond ligt te lijden als snack voro andere dierenquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar jij je bevindt.![]()
Wat ga je doen danquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu op het gras tussen de bomen kijken of de jonge ekster niet gewond ligt te lijden als snack voro andere dieren
verzorgen als hij of zij niet te gewon is anders, uit lijden verlossen. (zit niet veel vlees aan dus misschien al amusequote:Op woensdag 15 juni 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan
Laatste keer dat ik een jong vogeltje wilde redden belde ik ergens aan voor een doosje (ik was zelf op de fiets en had niets bij) en zijn reactie was 'nee hij gaat toch dood'
Het mag niet, maar die zijn zo leuk tam te makenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
verzorgen als hij of zij niet te gewon is anders, uit lijden verlossen. (zit niet veel vlees aan dus misschien al amuse)
ik heb al een kauwtje gehad
vroeger thuis hadden we een kraai, dat was zo tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het mag niet, maar die zijn zo leuk tam te maken.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger thuis hadden we een kraai, dat was zo tof![]()
ja en makkelijk, ze wenen en leren heel snel, iets te snel want je moet goed oppassen ze bedonderen je graag met trucjes
Zou stoppen met vegetarier zijn, kun je er tenminste af en toe nog een op eten. Be part of the solution, not the problem.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef Allures het volgende:
Ik word al agressief als ik een vogel ruikEn ja je kunt ze ruiken. Ik kan je zo aanwijzen in welke boom nestjes zitten
Kutbeesten
Maar 'we' eten geen vogel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou stoppen met vegetarier zijn, kun je er tenminste af en toe nog een op eten. Be part of the solution, not the problem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |