Dat krijg ik in een jaar nog niet voor elkaar denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb deze week: in mijn hand geknipt, bloedneus gekregen toen ik net op de wc zat, 2 keer dezelfde knie geschaafd aan een halve maandje van de zoldertrap, hete roomsaus over mezelf gegoten en een glazen schaal met stokbrood laten vallen...
Mijn motoriek faalt een beetje ....
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb deze week: in mijn hand geknipt, bloedneus gekregen toen ik net op de wc zat, 2 keer dezelfde knie geschaafd aan een halve maandje van de zoldertrap, hete roomsaus over mezelf gegoten en een glazen schaal met stokbrood laten vallen...
Ben gewoon een beetje lompquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat krijg ik in een jaar nog niet voor elkaar denk ik.
Kortsluiting joh, vind ik lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook?
Herkenbaar tho![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Echt tijd voor een bril, eerst placenta nu maandquote:
Mijn motoriek is minstens zo debiel hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kortsluiting joh, vind ik lekker
weet ik veel?![]()
Dit lijkt mijn trap wel johquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt tijd voor een bril, eerst placenta nu maand
Maar die halve maantjes dat is schuurpapierkorrel 20 ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt tijd voor een bril, eerst placenta nu maand
Maar die halve maantjes dat is schuurpapierkorrel 20 ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Is het niet, anders staat je trap op internet .. de sletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
is ook niet erg, wel grappigquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jemig ik maak ook eens een spelfout, guttegut zeg
Terwijl je dat normaal juist zo fijn vindquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan belandt je gewoon met je beide knietjes op vloer
Ik ga hier niet op in want dan heb ik het straks weer gevretenquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Terwijl je dat normaal juist zo fijn vind
Helemaal nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in want dan heb ik het straks weer gevreten
Nee hoor.... Ik deed niks, het was hosti.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:43 schreef Allures het volgende:
Heeft Lola het weer over smut? Ik kom altijd net op tijd hier...
Same diff. Jullie zijn even ergquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor.... Ik deed niks, het was hosti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |