Dat krijg ik in een jaar nog niet voor elkaar denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb deze week: in mijn hand geknipt, bloedneus gekregen toen ik net op de wc zat, 2 keer dezelfde knie geschaafd aan een halve maandje van de zoldertrap, hete roomsaus over mezelf gegoten en een glazen schaal met stokbrood laten vallen...
Mijn motoriek faalt een beetje ....
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb deze week: in mijn hand geknipt, bloedneus gekregen toen ik net op de wc zat, 2 keer dezelfde knie geschaafd aan een halve maandje van de zoldertrap, hete roomsaus over mezelf gegoten en een glazen schaal met stokbrood laten vallen...
Ben gewoon een beetje lompquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat krijg ik in een jaar nog niet voor elkaar denk ik.
Kortsluiting joh, vind ik lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook?
Herkenbaar tho![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Echt tijd voor een bril, eerst placenta nu maandquote:
Mijn motoriek is minstens zo debiel hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kortsluiting joh, vind ik lekker
weet ik veel?![]()
Dit lijkt mijn trap wel johquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt tijd voor een bril, eerst placenta nu maand
Maar die halve maantjes dat is schuurpapierkorrel 20 ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt tijd voor een bril, eerst placenta nu maand
Maar die halve maantjes dat is schuurpapierkorrel 20 ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Is het niet, anders staat je trap op internet .. de sletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
is ook niet erg, wel grappigquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jemig ik maak ook eens een spelfout, guttegut zeg
Terwijl je dat normaal juist zo fijn vindquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan belandt je gewoon met je beide knietjes op vloer
Ik ga hier niet op in want dan heb ik het straks weer gevretenquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Terwijl je dat normaal juist zo fijn vind
Helemaal nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in want dan heb ik het straks weer gevreten
Nee hoor.... Ik deed niks, het was hosti.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:43 schreef Allures het volgende:
Heeft Lola het weer over smut? Ik kom altijd net op tijd hier...
Same diff. Jullie zijn even ergquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor.... Ik deed niks, het was hosti.
Gooi je mij nu onder de bus om een wit voetje te halen? Laag, bro, zeer laag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heul niet. Hosti is erger, hij begon nu
Helemaal niet. Ik doe mijn best om eens gewoon normaal over te komen.. Want dat kan ik heus wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gooi je mij nu onder de bus om een wit voetje te halen? Laag, bro, zeer laag.
Waarom zou je normaal willen overkomen? Jij bent je ontzettende leuke zelf, waarom anders voordoen dan dat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik doe mijn best om eens gewoon normaal over te komen.. Want dat kan ik heus wel.
Ze heeft in haar eigen hand geknipt...quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je normaal willen overkomen? Jij bent je ontzettende leuke zelf, waarom anders voordoen dan dat.
Niet expres ofzo hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Ze heeft in haar eigen hand geknipt...
nu op het gras tussen de bomen kijken of de jonge ekster niet gewond ligt te lijden als snack voro andere dierenquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar jij je bevindt.![]()
Wat ga je doen danquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu op het gras tussen de bomen kijken of de jonge ekster niet gewond ligt te lijden als snack voro andere dieren
verzorgen als hij of zij niet te gewon is anders, uit lijden verlossen. (zit niet veel vlees aan dus misschien al amusequote:Op woensdag 15 juni 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan
Laatste keer dat ik een jong vogeltje wilde redden belde ik ergens aan voor een doosje (ik was zelf op de fiets en had niets bij) en zijn reactie was 'nee hij gaat toch dood'
Het mag niet, maar die zijn zo leuk tam te makenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
verzorgen als hij of zij niet te gewon is anders, uit lijden verlossen. (zit niet veel vlees aan dus misschien al amuse)
ik heb al een kauwtje gehad
vroeger thuis hadden we een kraai, dat was zo tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het mag niet, maar die zijn zo leuk tam te maken.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger thuis hadden we een kraai, dat was zo tof![]()
ja en makkelijk, ze wenen en leren heel snel, iets te snel want je moet goed oppassen ze bedonderen je graag met trucjes
Zou stoppen met vegetarier zijn, kun je er tenminste af en toe nog een op eten. Be part of the solution, not the problem.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef Allures het volgende:
Ik word al agressief als ik een vogel ruikEn ja je kunt ze ruiken. Ik kan je zo aanwijzen in welke boom nestjes zitten
Kutbeesten
Maar 'we' eten geen vogel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou stoppen met vegetarier zijn, kun je er tenminste af en toe nog een op eten. Be part of the solution, not the problem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |