quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh zeker, en het hoeft geen kreeft te zijn, ook rijst of pasta kan dat zijn. Daarom wordt ook afgeraden rijst van de afhaalchinees de volgende dag nog een keer op te warmen.
Kook gewoon verse rijst bij de kliekjes babi Pangangquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maar ... Dan smaakt het juist vaak nog lekkerderder.
Neuh.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Kook gewoon verse rijst bij de kliekjes babi Pangang
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/bacillus-cereus.aspx
Gevaarlijke vakanties daarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:05 schreef Xan21 het volgende:
Ook wij hebben onze dochter en haar vriend verloren
http://voorburgsdagblad.n(...)riend-daar-verloren/
Dat is jouw aanname niet de mijne.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan maak je de assumptie dat voedselvergiftiging random toeslaat onder de slachtoffers, dat doet het niet, het clustert om bv een dessert of batch gekookte rijst.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Als er zoveel mensen ziek van worden is het statistisch gezien niet vreemd als er een paar overlijden
Wij eten daar de eerste dag lekker van, halen dan een portie voor de volgende dag eraf en die gaat in de koelkast, en wat er over is, wordt afgekoeld en in de vriezer gedaan ....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh zeker, en het hoeft geen kreeft te zijn, ook rijst of pasta kan dat zijn. Daarom wordt ook afgeraden rijst van de afhaalchinees de volgende dag nog een keer op te warmen.
nou lekker, als je nagaat dat het bij hun ook al een keer in de magnetron is gegaan (wat sowieso al slecht is)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wij eten daar de eerste dag lekker van, halen dan een portie voor de volgende dag eraf en die gaat in de koelkast, en wat er over is, wordt afgekoeld en in de vriezer gedaan ....
Het is gewoon altijd "veel te veel" ......
Dit, als dat allemaal zo gevaarlijk zou zijn dan had dit land nog hooguit 500 inwoners gehad...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wij eten daar de eerste dag lekker van, halen dan een portie voor de volgende dag eraf en die gaat in de koelkast, en wat er over is, wordt afgekoeld en in de vriezer gedaan ....
Je hebt door dat ik het puur over de rijst heb en niet over de rest van de gerechten?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wat rijst koken is teveel moeite om het reële risico van een paar flinke diaree en kots dagen te mijden?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit, als dat allemaal zo gevaarlijk zou zijn dan had dit land nog hooguit 500 inwoners gehad...
Stel je toch niet zo aan man. Dat steriele gedoe word je alleen maar slap van, men kan nergens meer tegen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat rijst koken is teveel moeite om het reële risico van een paar flinke diaree en kots dagen te mijden?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh.
Ik hou wel van een beetje living on the edge.
Gekookte rijst neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt door dat ik het puur over de rijst heb en niet over de rest van de gerechten?
Jij hebt er echt verstand van zie ik welquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan man. Dat steriele gedoe word je alleen maar slap van, men kan nergens meer tegen tegenwoordig.
En dit:
[..]
hij heeft wel gelijk, dat is ook bewezen dat de weerstand van mensen die te "netjes" zijn minder is.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij hebt er echt verstand van zie ik wel
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:30 schreef flibber het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, dat is ook bewezen dat de weerstand van mensen die te "netjes" zijn minder is.
je hebt "schoon" en je hebt OCD-schoon.
Je weet dat je flink risico's loopt? Je eten is dan 4 keer ofzo opgewarmd.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:33 schreef flibber het volgende:
[..]
soms warm ik een bakje op en heb nog over.
zet ik weer in de koelkast en warm het de volgende dag weer op.
Dat "bange" gedoe...
Held, of liever, muilheld.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:33 schreef flibber het volgende:
[..]
soms warm ik een bakje op en heb nog over.
zet ik weer in de koelkast en warm het de volgende dag weer op.
Dat "bange" gedoe...
oh ja, super risico...quote:Op zondag 19 juni 2016 09:34 schreef agter het volgende:
[..]
Je weet dat je flink risico's loopt? Je eten is dan 4 keer ofzo opgewarmd.
Zo dacht dit echtpaar er ook overquote:Op zondag 19 juni 2016 09:38 schreef flibber het volgende:
[..]
oh ja, super risico...
ik word al helemaal bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |