abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:27:38 #1
3542 Gia
User under construction
pi_163026059
Tientallen doden bij schietpartij in gayclub in Orlando Video afspelen 02:12
Een Amerikaan van Afghaanse afkomst heeft in een gaybar in Orlando, in Florida, vijftig mensen doodgeschoten. Er zijn 53 gewonden naar ziekenhuizen in de stad gebracht. Een aantal van hen is in levensgevaar en een chirurg verwacht dat het dodental nog zal stijgen. Het is de dodelijkste schietpartij in de Amerikaanse geschiedenis. Dertig gijzelaars zijn gered.

Over een motief is nog niets bekend. De schutter was alleen, maar niet bekend is of hij bij de voorbereiding hulp heeft gehad. Dat moet blijken uit het onderzoek. Zijn vader heeft gezegd dat hij mogelijk tot zijn daad is gekomen omdat hij een paar maanden geleden twee mannen zag zoenen in Miami.

De schutter is doodgeschoten in een vuurgevecht met de politie. Hij had een semi-automatisch machinegeweer van het type AR-15 bij zich en een pistool bij zich en droeg mogelijk explosieven op zijn lijf.

Wapentraining

De binnenlandse veiligheidsdienst meldt dat de schutter een Amerikaan is met Afghaanse ouders, de 29-jarige moslim Omar Mateen uit Port St. Lucie. Hij had een wapentraining gehad.

Volgens de tv-zender Fox News had hij een licentie om als beveiliger te werken. Hij had ook een wapenvergunning voor de staat Florida. Onderzocht wordt of hij banden onderhield met radicale moslims. In de stad Fort Pierce, zo'n 180 kilometer ten zuidoosten van Orlando, is een huiszoeking gaande in een appartement dat met Mateen in verband wordt gebracht.

De man drong tegen sluitingstijd, 02.00 's nachts lokale tijd, de bar binnen. Er waren toen zo'n 300 mensen binnen. Hij heeft een tijdje een aantal mensen gegijzeld gehouden in het gebouw. Dat heeft ongeveer tot 05.00 uur geduurd, toen bestormde een speciale politie-eenheid de bar en schoot de dader dood. Het is nog onduidelijk wanneer hij zijn slachtoffers heeft gedood.

Volgens de burgemeester van Orlando zijn alle slachtoffers omgebracht met het machinegeweer. "Overal zit bloed", zei hij.

Explosieven

De doden liggen nog in de nachtclub. Pas als helemaal zeker is dat er geen explosieven in het gebouw zijn, kan worden begonnen met het onderzoek en het identificeren van de slachtoffers.

In Orlando is de noodtoestand uitgeroepen.
De club, Pulse, is een gaybar in het toeristische uitgaanscentrum van de stad.

Kleine update van de nos.

Game on ^O^ .
pi_163026072
Geen TT inspiratie? -O-
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163026101
TTs zouden in NWS geen inspiratie behoeven. Gewoon het nieuwsfeit lijkt me genoeg.
Ja doei.
pi_163026105
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik spreek liever over slachtoffers. Uit eerbied. :{

:{²
Jij spreekt er liever helemaal niet over, dat is het erge. Of het nu de slachtoffers zijn in het midden-oosten of in Orlando. Dus daar zit totaal geen eerbied in. Je doet alsof dat geloof van je onschuldig is. Terwijl dit soort geweld; zelfmoord aanslagen met onschuldigen als doel, primair voortkomt uit 'bewuste moslims' en dat zijn er geen 1.5 miljard.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163026107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:23 schreef Jaroon het volgende:
. Geloof moet gewoon jouw persoonlijke ding zijn.
Dat dus.
pi_163026119
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat dus.
Lijkt mij belangrijk. Ook dat je dat je kind niet meegeeft in dwang.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:33:14 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163026154
quote:

[..]

Dat dus.
Dat is het ook. En dat draag ik de hele dag bij me. Zichtbaar en onzichtbaar. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:34:25 #8
3542 Gia
User under construction
pi_163026178
quote:

[..]

Dat dus.
Sluit me hierbij aan. Niet alleen moet het een persoonlijk ding zijn, je moet ook zelf weten hoe je je geloof belijdt, zolang het maar privé is.
Wil je naar een gebedshuis om samen met geloofsgenoten te bidden, prima.
Bid je liever thuis, alleen of met je gezin? Ook prima.

Ik wil het liefst ook geen biddende moslims of belletje trekkende jehova's zien.
pi_163026182
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is het ook. En dat draag ik de hele dag bij me. Zichtbaar en onzichtbaar. :{

Maar je claimed ondertussen wel steeds tot 1.5 miljard gelijkgezinden te behoren.....
pi_163026193
quote:

[..]

Veel plezier ermee, liefst onzichtbaar.
pi_163026249
quote:

[..]

Hou het voor jezelf. Hoe denk je over een kind van jou die misschien homo is?
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:46:35 #12
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026379
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Sluit me hierbij aan. Niet alleen moet het een persoonlijk ding zijn, je moet ook zelf weten hoe je je geloof belijdt, zolang het maar privé is.
Wil je naar een gebedshuis om samen met geloofsgenoten te bidden, prima.
Bid je liever thuis, alleen of met je gezin? Ook prima.

Ik wil het liefst ook geen biddende moslims of belletje trekkende jehova's zien.
Het lijkt me allemaal heel eenvoudig: iedereen heeft zich gewoon te houden aan dezelfde regels. Gelovigen en ongelovigen.
pi_163026418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het lijkt me allemaal heel eenvoudig: iedereen heeft zich gewoon te houden aan dezelfde regels. Gelovigen en ongelovigen.
Hangt van de plek af.
pi_163026422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
En een ideologie die zijn regels stelt boven die regels? Jij denkt dat iedereen bewust die goede keuze kan maken, en het wordt dus keer op keer bewezen dat niet gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door truthortruth op 15-06-2016 10:01:43 ]
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:51:34 #15
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026454
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hangt van de plek af.
Hoezo?
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:52:18 #16
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En een ideologie die zijn regels stelt boven die regels? Jij denkt dat iedereen bewust die goede keuze kan maken, en het wordt dus keer op keer bewezen dat gebeurd.
Iedereen die de regels van de samenleving verwerpt of zijn eigen regels daarboven stelt is een gevaar voor de samenleving wat mij betreft.
pi_163026471
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:51 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hoezo?
Dat hier ander wetten gelden.
pi_163026473
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Iedereen die de regels van de samenleving verwerpt of zijn eigen regels daarboven stelt is een gevaar voor de samenleving wat mij betreft.
En dat is toch precies wat religie doet...
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:54:01 #19
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat hier ander wetten gelden.
Andere landen andere regels, dat klopt. Ik zat ook meer te denken aan specifiek een vrije democratie als samenlevingsvorm. Natuurlijk bestaan er ook andere vormen waarin die regel niet geldt.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:54:43 #20
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En dat is toch precies wat religie doet...
Niet a priori, nee. Er zijn specifieke groepen gelovigen die dat doen. Je kunt dit niet in algemene zin zo stellen.
pi_163026523
Mafketels met welk geloof dan ook ga je nooit tegenhouden.
pi_163026533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:54 schreef Molurus het volgende:

[..]

Andere landen andere regels, dat klopt. Ik zat ook meer te denken aan specifiek een vrije democratie als samenlevingsvorm. Natuurlijk bestaan er ook andere vormen waarin die regel niet geldt.
Zo werkt het dan. En dan pas je je aan. Dan ga je niet roepen dat je religie boven de wet.staat
pi_163026541
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet a priori, nee. Er zijn specifieke groepen gelovigen die dat doen. Je kunt dit niet in algemene zin zo stellen.
Nee, de heilige geschriften stellen het zo, de basis van religie.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:57:56 #24
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:56 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, de heilige geschriften stellen het zo, de basis van religie.
Geschriften hebben zelf geen mening. En ik zou toch willen adviseren om als ongelovige niet mee te doen aan een discussie over wat nu de juiste interpretatie is. Zo'n discussie kun je als ongelovige alleen maar verliezen: er is geen juiste interpretatie.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:58:52 #25
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026567
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zo werkt het dan. En dan pas je je aan. Dan ga je niet roepen dat je religie boven de wet.staat
De meeste gelovigen in Nederland doen dat gelukkig ook niet. :)
pi_163026584
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

De meeste gelovigen in Nederland doen dat gelukkig ook niet. :)
Deels waar. Is een homo gelijk?
pi_163026603
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geschriften hebben zelf geen mening. En ik zou toch willen adviseren om als ongelovige niet mee te doen aan een discussie over wat nu de juiste interpretatie is. Zo'n discussie kun je als ongelovige alleen maar verliezen: er is geen juiste interpretatie.
quote:
Jij denkt dat iedereen bewust die goede keuze kan maken, en het wordt dus keer op keer bewezen dat niet gebeurd.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:02:30 #28
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026618
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Deels waar. Is een homo gelijk?
Gelijk aan wat? In welk opzicht? In wiens ogen?

Een deel van de gelovigen discrimineert homoseksuelen op basis van hun geloof, een ander deel doet dat niet. Er is ieg geen enkele garantie dat geloof leidt tot discriminatie van homoseksuelen.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:03:17 #29
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026633
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

Je er 1 keer op wijzen dat wat je zegt niet klopt vind ik wel genoeg eigenlijk.
pi_163026651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Gelijk aan wat? In welk opzicht? In wiens ogen?

Een deel van de gelovigen discrimineert homoseksuelen op basis van hun geloof, een ander deel doet dat niet. Er is ieg geen enkele garantie dat geloof leidt tot discriminatie van homoseksuelen.
Gewoon als mens.
pi_163026688
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je er 1 keer op wijzen dat wat je zegt niet klopt vind ik wel genoeg eigenlijk.
Ik wijs je er juist op dat de stelling staat, je hebt niets er aan gedaan om het te ontkrachten.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:11:05 #32
13462 BansheeBoy
pi_163026764
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mafketels met welk geloof dan ook ga je nooit tegenhouden.
QFT

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_163026888
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

QFT

Je was een vraag vergeten. Of ik miste iets.Wat doe je met een homo kind?
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:20:47 #34
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163026944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik wijs je er juist op dat de stelling staat, je hebt niets er aan gedaan om het te ontkrachten.
Je stelling is dit:

"Jij denkt dat iedereen bewust die goede keuze kan maken, en het wordt dus keer op keer bewezen dat niet gebeurd."

Je zult toch echt van me moeten aannemen dat ik dat helemaal niet denk.
pi_163027338
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:20 schreef Molurus het volgende:
Je stelling is dit:

"Jij denkt dat iedereen bewust die goede keuze kan maken, en het wordt dus keer op keer bewezen dat niet gebeurd."

Je zult toch echt van me moeten aannemen dat ik dat helemaal niet denk.
Dan moet je ook de consequenties daarvan overnemen. Als religie stelt dat homosexualiteit niet mag, de maastchappelijke regels stellen dat het wel mag. Dan wordt het dus moeilijk voor sommige mensen om die keuze te maken. Dan ligt het dus wel degelijk aan religie, iets wat jij ontkent.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:52:49 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_163027552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dan moet je ook de consequenties daarvan overnemen. Als religie stelt dat homosexualiteit niet mag, de maastchappelijke regels stellen dat het wel mag. Dan wordt het dus moeilijk voor sommige mensen om die keuze te maken. Dan ligt het dus wel degelijk aan religie, iets wat jij ontkent.
dat is helemaal niet zo moeilijk als je stelt dat sommige mensen de keuze moeten maken, dat betekent dus expliciet dat de overgrote meerderheid die dezelfde religie aanhangt er blijkbaar niet zoveel moeite mee heeft de maatschappelijke regels te kiezen/accepteren. Dat lijkt me dan meer persoonsgebonden, niet relligie...

maar goed, religie (of interpretatie ervan) is persoonlijk en in dit geval denk ik niet dat de uitkomst anders had geweest als hij een willekeurig ander geloof had aangehangen... (een korte blik op een paar message boards ondervangt dat wel), aan de andere kant weten we dat natuulijk nooit 100%
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_163027624
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Re het volgende:

[..]

dat is helemaal niet zo moeilijk als je stelt dat sommige mensen de keuze moeten maken, dat betekent dus expliciet dat de overgrote meerderheid die dezelfde religie aanhangt er blijkbaar niet zoveel moeite mee heeft de maatschappelijke regels te kiezen/accepteren. Dat lijkt me dan meer persoonsgebonden, niet relligie...

maar goed, religie (of interpretatie ervan) is persoonlijk en in dit geval denk ik niet dat de uitkomst anders had geweest als hij een willekeurig ander geloof had aangehangen... (een korte blik op een paar message boards ondervangt dat wel), aan de andere kant weten we dat natuulijk nooit 100%
Dus het is wel moeilijk.
pi_163028000
quote:
Nee, terroristische aanslagen hoe erg dan ook zijn slechts de extreme vorm van dit conflict. Zelfs als ik in die bagatalisatie van de aanslagen mee ga, dan houd je nog steeds de botsingen en polarisatie over.
quote:
Het is bewezen dat een fanatieke christen dit net zo goed had kunnen uitvoeren. Gelukkig is het conflict tussen de christelijke regels en de maatschappelijke regels vermindert, waardoor het risico lager is.
pi_163028190
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je eigen gang gaan dan moet je ook lak hebben aan je achtergrond.
pi_163028359
quote:

[..]

Eens.

In wezen is het niet de religie, maar de gestoordheid van de belijder ervan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_163028406
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je eigen gang gaan dan moet je ook lak hebben aan je achtergrond.
Precies. Maar dat gebeurt dus veelal niet bij moslims. Als je kijkt naar de moslim landen dan praat je over 90-95% moslims, dat zijn echt geen vrije keuze moslims. En vervolgens geven we hier in Nederland datzelfde principe de compleet vrije hand. Als je als kind in een moslim gezin wordt geboren ben je net zo de pineut, daar is niets vrij aan, daar zit geen keuze in. Dat is toch gewoon triest.
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:50:07 #42
13462 BansheeBoy
pi_163028775
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:30 schreef truthortruth het volgende:
Als je als kind in een moslim gezin wordt geboren ben je net zo de pineut, daar is niets vrij aan, daar zit geen keuze in. Dat is toch gewoon triest.
Nu zit je gewoon legendarisch te doen met drogredenen. Die onzin die je hier aanhaalt gaat op voor elke ideologie/religie. :{

Of durf je soms te beweren dat zgn "vrije keuze" Moslims een groter gevaar zijn? :')

pi_163028833
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu zit je gewoon legendarisch te doen met drogredenen. Die onzin die je hier aanhaalt gaat op voor elke ideologie/religie. :{

Of durf je soms te beweren dat zgn "vrije keuze" Moslims een groter gevaar zijn? :')

Ik durf te beweren dat het ontzettend moeilijk is, moeilijker dan in andere ideologieënof religies om een vrije keuze te maken als je daarin geboren bent. Hoeveel familie leden heb jij die zich aan de islam hebben onttrokken?
pi_163028856
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Elk geloof is een gevaar , dat belemmert namelijk het zelf nadenken.
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:54:20 #45
13462 BansheeBoy
pi_163028858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik durf te beweren dat het ontzettend moeilijk is, moeilijker dan in andere ideologieënof religies om een vrije keuze te maken als je daarin geboren bent. Hoeveel familie leden heb jij die zich aan de islam hebben onttrokken?
Al zouden we dat voor waar aannemen. Wat speelt dit voor rol bij aanslagen? :{

woensdag 15 juni 2016 @ 11:54:50 #46
13462 BansheeBoy
pi_163028869
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat mag je "geloven". Vooralsnog gaat mij dat erg goed af hoor. :{

pi_163028893
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat mag je "geloven". Vooralsnog gaat mij dat erg goed af hoor. :{

Je bent geen homo waarschijnlijk dan.
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:57:24 #48
13462 BansheeBoy
pi_163028934
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:56 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je bent geen homo waarschijnlijk dan.
Tofik heeft met zijn homo én Moslim zijn anders wel een paar tonnen binnen gesleept. Dus dat gaat best aardig.

pi_163029126
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Al zouden we dat voor waar aannemen. Wat speelt dit voor rol bij aanslagen? :{
Dat je dus niet de claim kan maken dat er zoveel moslims zijn die zich niet schuldig maken aan allerlei toestanden met als extreme vorm aanslagen. Je roept zelf steeds heel hard '1.5 miljard'... Terwijl het merendeel daarvan geen bewuste moslim is, maar er in vast zit en nooit vrij voor gekozen heeft.
pi_163029171
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tofik heeft met zijn homo én Moslim zijn anders wel een paar tonnen binnen gesleept. Dus dat gaat best aardig.

Dat zootje ongereld bij DENK gaat ook cashen en de partijkas blijft leeg achter na verkiezingen.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:32:52 #51
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163029908
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Mensen hebben algemeen grote moeite met zelf nadenken. Dat beperkt zich bepaald niet tot gelovigen. En er zijn ook meer dan genoeg gelovigen die uitstekend kunnen nadenken trouwens.

Maar mensen met het vermogen om zelf na te denken zijn sowieso een minderheid.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:34:26 #52
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_163029944
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Goede man ja, die Tofik.

http://www.dagelijksestan(...)l-zijn-over-orlando/

Al zal hij door de moslimgemeenschap wel uitgekotst worden. ;)
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:36:23 #53
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163029992
Don't blame Islam is like saying don't blame sugar for my type 2 diabetes.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_163030048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:34 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Goede man ja, die Tofik.

http://www.dagelijksestan(...)l-zijn-over-orlando/

Al zou hij door de moslimgemeenschap wel uitgekotst worden. ;)
Als ik die link zo bekijk dan is het kwartje gevallen....https://twitter.com/Tofik(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
pi_163030103
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:38 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als ik die link zo bekijk dan is het kwartje gevallen....https://twitter.com/Tofik(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Die is goed op weg om 2e Sylvana te worden.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:45:36 #56
3542 Gia
User under construction
pi_163030241
Ik hoor weleens van moslims dat ze het walgelijk vinden als 2 mannen hand in hand op straat lopen. Hebben we het nog niet eens over zoenen!
Ze willen daar niet mee geconfronteerd worden.

Maar als mensen tegen een boerka zijn, en daar niet mee geconfronteerd willen worden, is dat ineens racisme, discriminatie en vooral erg intolerant.

Maar goed, er is nog steeds geen antwoord op de vraag wat BSB doet als één van zijn zonen straks homofiel blijkt te zijn. BSB?
- Huis uitgooien
- uit de familie bannen
- uit de moskee gooien
- alle bovenstaande antwoorden
of
- accepteren en gewoon van je kind blijven houden?
pi_163030298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:45 schreef Gia het volgende:
Ik hoor weleens van moslims dat ze het walgelijk vinden als 2 mannen hand in hand op straat lopen. Hebben we het nog niet eens over zoenen!

Maar als mensen tegen een boerka zijn, en daar niet mee geconfronteerd willen worden, is dat ineens racisme, discriminatie en vooral erg intolerant.

Maar goed, er is nog steeds geen antwoord op de vraag wat BSB doet als één van zijn zonen straks homofiel blijkt te zijn. BSB?
- Huis uitgooien
- uit de familie bannen
- uit de moskee gooien
of
Maak er even een essay van, Gia.

Anyway, ik dacht dat in veel islamitische culturen mannen elkaar ook zoentjes gaven en soms hand-in-hand liepen als ze vrienden zijn?
I´m back.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:49:26 #58
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163030342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maak er even een essay van, Gia.

Anyway, ik dacht dat in veel islamitische culturen mannen elkaar ook zoentjes gaven en soms hand-in-hand liepen als ze vrienden zijn?
Dat zal wel 1 van de redenen zijn dat ze zo fel tegen homoseksualiteit zijn.. want als dat tot de mogelijkheden behoort ziet dat er ineens heel anders uit.
pi_163030375
Ze zoeken het maar uit, ik gok dat het zwaar gaat worden met die beperkte denkbeelden.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:54:20 #60
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163030472
quote:

- Huis uitgooien
- uit de familie bannen
- uit de moskee gooien
of
Ja, of zoiets:

https://en.wikipedia.org/wiki/Conversion_therapy

In de VS buitengewoon populair dit soort behandelingen.
pi_163030514
quote:

Dat is het dan ook. En het eerste ook.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:56:17 #63
13462 BansheeBoy
pi_163030532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:04 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat je dus niet de claim kan maken dat er zoveel moslims zijn die zich niet schuldig maken aan allerlei toestanden met als extreme vorm aanslagen. Je roept zelf steeds heel hard '1.5 miljard'... Terwijl het merendeel daarvan geen bewuste moslim is, maar er in vast zit en nooit vrij voor gekozen heeft.
Hoe weet je of het merendeel geen bewuste Moslim is? Het feit dat iemand geboren wordt als Moslim (of welke religie dan ook) hoeft religieus bewustzijn niet uit te sluiten. :{

Alles wat je daar over zegt is niet meer dan een aanname en kun je niks mee. :{

Ik wil nog enigszins met je meegaan als je kunt hard maken dat bekeerlingen (bewuste Moslims zoals jij ze noemt) het grootste gedeelte van de aanslagen voor hun rekening nemen. :{

woensdag 15 juni 2016 @ 12:58:27 #64
3542 Gia
User under construction
pi_163030598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:54 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, of zoiets:

https://en.wikipedia.org/wiki/Conversion_therapy

In de VS buitengewoon populair dit soort behandelingen.
Ja, belachelijk inderdaad. Zoals er ook vrouwen zijn die menen homo's te kunnen genezen.

Maar goed, dit topic gaat over een moslim die homo's vermoord heeft, mogelijk omdat die hem 'besmet' hadden.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:59:05 #65
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163030618
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe weet je of het merendeel geen bewuste Moslim is? Het feit dat iemand geboren wordt als Moslim (of welke religie dan ook) hoeft religieus bewustzijn niet uit te sluiten. :{
Ehh... niemand wordt als moslim, christen of wat dan ook geboren.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:59:49 #66
3542 Gia
User under construction
pi_163030646
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is het dan ook. En het eerste ook.
En hoezo is dat dan niet met twee maten meten?
Je mag dus vinden dat homo's niet hand in hand mogen lopen, in het openbaar.
Maar je mag niet vinden dat vrouwen niet in een boerka in het openbaar mogen lopen?
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:00:12 #67
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163030659
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar goed, dit topic gaat over een moslim die homo's vermoord heeft, mogelijk omdat die hem 'besmet' hadden.
Als je het mij vraagt had hij een beetje een dubbelleven. Vrome hetero moslim thuis, en daar buitenom een actieve gay dater.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:00:45 #68
13462 BansheeBoy
pi_163030679
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:59 schreef Molurus het volgende:

[..]

Iedereen wordt als Moslim geboren. Alleen de omgeving (ouders e.d.) verandert dit of houdt het in stand. :{

Maar dit is niet het relevante gedeelte. De relevantie zit hem in het feit dat hij bewuste Moslims als een daadwerkelijk gevaar ziet.

woensdag 15 juni 2016 @ 13:01:46 #69
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163030706
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen wordt als Moslim geboren.
Nou post je zo nu en dan aardige dingen, maar ik hoop dat dit een typfout is?
pi_163030715
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:59 schreef Gia het volgende:

[..]

En hoezo is dat dan niet met twee maten meten?
Je mag dus vinden dat homo's niet hand in hand mogen lopen, in het openbaar.
Maar je mag niet vinden dat vrouwen niet in een boerka in het openbaar mogen lopen?
Nee, daarom zeg ik in de post die je nu citeert nota bene dat het beide intolerant is. :P
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:02:41 #71
3542 Gia
User under construction
pi_163030726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:59 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat vind jij! Niemand wordt als Christen geboren, inderdaad. Baby's moeten daarvoor eerst gedoopt worden. Dan nog met een jaar of 7 de communie en met 11/12 jaar de bewuste keuze middels het vormsel. Tegenwoordig haken de meesten af na de communie.
Moslims worden, volgens hen, zo geboren.
Jood ben je als je moeder dat is. Dat kun je, volgens mijn, niet zomaar worden.
pi_163030732
quote:

[..]

Iedereen wordt als Moslim geboren. Alleen de omgeving (ouders e.d.) verandert dit of houdt het in stand. :{

Maar dit is niet het relevante gedeelte. De relevantie zit hem in het feit dat hij bewuste Moslims als een daadwerkelijk gevaar ziet.

Als je er bewust voor kiest vecht je er ook veel bewuster voor dan als het maar zo is omdat het zo is.
ijs_beer fan!
pi_163030745
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet met een hoofdletter.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:04:43 #74
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163030772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat vind jij! Niemand wordt als Christen geboren, inderdaad. Baby's moeten daarvoor eerst gedoopt worden. Dan nog met een jaar of 7 de communie en met 11/12 jaar de bewuste keuze middels het vormsel. Tegenwoordig haken de meesten af na de communie.
Dat maakt het nog geen feit natuurlijk. Het is empirisch regelrecht onjuist.

quote:

Dat hangt er vanaf of je daaronder een religie verstaat of 'het volk van Israel'.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:04:57 #75
3542 Gia
User under construction
pi_163030777
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:02 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik in de post die je nu citeert nota bene dat het beide intolerant is. :P
Okay, begreep je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat openbare homofilie inderdaad walgelijk is.

BSB: Hoe kom je erbij dat iedereen als moslim geboren wordt? Je draait nu wel erg door, hoor.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:05:00 #76
13462 BansheeBoy
pi_163030781
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:02 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als je er bewust voor kiest vecht je er ook veel bewuster voor dan als het maar zo is omdat het zo is.
Dus als de Islam het probleem is zijn bewuste Moslims dus een gevaar. Dat moet dan toch makkelijk aan te tonen zijn? Zijn bij aanslagen in de meeste gevallen bekeerlingen betrokken? :{

Weg aannames, feiten!

Pastei (lay-out woordje)

woensdag 15 juni 2016 @ 13:05:59 #77
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163030807
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Okay, begreep je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat openbare homofilie inderdaad walgelijk is.
:D

Wel knap dat je dat kunt lezen in zijn reactie.
pi_163030825
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus als de Islam het probleem is zijn bewuste Moslims dus een gevaar. Dat moet dan toch makkelijk aan te tonen zijn? Zijn bij aanslagen in de meeste gevallen bekeerlingen betrokken? :{

Weg aannames, feiten!

Pastei (lay-out woordje)

Heyhey geen woorden in mijn mond leggen, ik zeg iets over bewust ergens voor kiezen en dat een logische conclusie is dat je er dan voor zal vechten.
Voor de rest zeg ik niets.
ijs_beer fan!
pi_163030828
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:

Alles wat je daar over zegt is niet meer dan een aanname en kun je niks mee. :{
Waarom zijn er in Nederland geen 90-95% aan moslims en in een land als bijvoorbeeld iran wel. Dat heeft helemaal niets met bewuste keuze te maken. Waarom zijn er zo weinig afvalligen, zelfs in Nederland, ook niks met bewuste keuze te maken.
quote:
Ik wil nog enigszins met je meegaan als je kunt hard maken dat bekeerlingen (bewuste Moslims zoals jij ze noemt) het grootste gedeelte van de aanslagen voor hun rekening nemen. :{
Ik heb het niet over bekeerlingen, maar wel over moslims die hun geloof serieus nemen. Dat zijn diegene die de aanslagen plegen.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:07:01 #80
3542 Gia
User under construction
pi_163030834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:04 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat maakt het nog geen feit natuurlijk. Het is empirisch regelrecht onjuist.

[..]

Dat hangt er vanaf of je daaronder een religie verstaat of 'het volk van Israel'.
http://www.joodsleven.nl/jodendom/Artikelen/Jood-worden.htm
Beide.
pi_163030842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je bent echt zo naïef dat het bijna schattig is.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:08:28 #82
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163030868
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je bent echt zo naïef dat het bijna schattig is.
:') Sneu figuur ben je toch ook.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:08:57 #83
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163030878
quote:

[..]

Iedereen wordt als atheïst geboren. Of op zijn hoogst een soort pantheïst (met dank aan dat fijne menselijke evolutionaire overblijfsel dat we Hyperactive Agency Detection noemen).

De cultuur waarin je opgroeit bepaalt dan vervolgens de rest.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_163030889
quote:
[..]
Allemaal door de mens bedachte ideeën, voor de natuur word je gewoon als mens geboren.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:10:45 #85
13462 BansheeBoy
pi_163030915
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:06 schreef truthortruth het volgende:
Ik heb het niet over bekeerlingen, maar wel over moslims die hun geloof serieus nemen. Dat zijn diegene die de aanslagen plegen.
Dat doen bekeerlingen dus. Ze hebben er vrijwillig voor gekozen Moslim te worden en belijden de Islam bewust. Zien we ze als grootste groep klandizie in de bomgordelwinkel? :')

Neen.

woensdag 15 juni 2016 @ 13:11:09 #86
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163030928
quote:
Dan kan het zowel wel als niet. De religie en het volk van Israel zijn verschillende dingen.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:12:29 #87
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163030956
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:08 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Iedereen wordt als atheist geboren. Of op zijn hoogst een soort pantheïst (met dank aan dat fijne menselijke evolutionaire overblijfsel dat we Hyperactive Agency Detection noemen).

De cultuur waarin je opgroeit bepaald dan vervolgens de rest.
lol, die pseudowetenschappelijke "evolutionary psychology" onzin.
are we infinite or am I alone
pi_163030959
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat doen bekeerlingen dus. Ze hebben er vrijwillig voor gekozen Moslim te worden en belijden de Islam bewust. Zien we ze als grootste groep klandizie in de bomgordelwinkel? :')

Neen.
Wat een onzin, wat heeft bekeerlingen hier in hemelsnaam mee te maken. Je kan prima een bewuste moslim zijn en in moslim context zijn opgegroeid.
pi_163030973
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:08 schreef Molurus het volgende:

[..]

:') Sneu figuur ben je toch ook.
En je hebt nog steeds niet door dat het geen typefout is :D
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:13:15 #90
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163030981
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:12 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

lol, die pseudowetenschappelijke "evolutionary psychology" onzin.
Hoezo pseudo?

We kunnen natuurlijk altijd terugvallen op de eeuwenoude discussie of psychologie wel een wetenschap is, maar pseudo?

[ Bericht 11% gewijzigd door DustPuppy op 15-06-2016 13:18:17 ]
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:13:30 #91
13462 BansheeBoy
pi_163030983
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:12 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat een onzin, wat heeft bekeerlingen hier in hemelsnaam mee te maken. Je kan prima een bewuste moslim zijn en in moslim context zijn opgegroeid.
Exact! Dus is Islam niet het probleem. Dat wilde ik dus aantonen. :{

Daanaast ben ik toevallig wel de enige persoon die heeft opgeroepen tot een sponsorloop en garagesale. En ik ben Moslim! :{

pi_163031022
Ik roep bij dezen op tot wereldvrede. Ik ben een mens.

En nu?
ijs_beer fan!
pi_163031043
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Exact! Dus is Islam niet het probleem. Dat wilde ik dus aantonen. :{
Pfffft wat een cirkelredenatie. Hoezo is nu ineens islam niet het probleem meer, er is werkelijk nergens uit wat ik heb gemeld deze conclusie te trekken.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:17:58 #94
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163031082
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:13 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hoezo pseudo?
onfalsifieerbare hypotheses zijn geen wetenschap.
are we infinite or am I alone
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:18:40 #95
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163031096
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dus toch die eeuwenoude discussie.
pi_163031115
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:02 schreef NanKing het volgende:

[..]

Voor een geloof vechten vind ik vreemd iets.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:20:05 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163031118
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat is er onfasifieerbaar aan dan?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_163031119
/

[ Bericht 99% gewijzigd door SpaceOddity op 15-06-2016 13:20:33 ]
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:22:41 #99
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163031171
Hier wat interessante artikelen erover:
Hyperactive Agency Detection - A Just-So Story?
pi_163031282
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:19 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Voor een geloof vechten vind ik vreemd iets.
Ik bedoelde spreekwoordelijk vechten voor iets als je er bewust voor kiest.

Ik vind het vanuit mijn niet zo religieuze levensvisie ook erg vreemd. Ik zie het dan ook als een kat in een nauw die rare sprongen maakt.
ijs_beer fan!
pi_163032365
quote:

Nee, je wordt in een islamitische familie geboren. Geloofsovertuiging is cultureel bepaald en niet genetisch.
pi_163032390
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:18 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Nee, je wordt in een islamitische familie geboren. Geloofsovertuiging is cultureel bepaald en niet genetisch.
Dat dus.
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:20:20 #103
13462 BansheeBoy
pi_163032402
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:18 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Nee man. Hier heb je wat funderend leesvoer:

http://www.al-islaam.com/library_details.php?id=161&h=156

Cocosvet

pi_163032459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:22 schreef DustPuppy het volgende:
Hier wat interessante artikelen erover:
Hyperactive Agency Detection - A Just-So Story?
Het is echter maar één uitleg van het nut van religie vanuit evolutionair opzicht. Daarbij heeft de oorzaak van religie uiteindelijk geleid tot meerdere functies met evolutionaire oordelen.

Het zal zeker aan de basis liggen van religieus denken maar het is geen uitsluitende waarheid.
pi_163032606
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:

Cocosvet

Ik neem religieuze bronnen die wetenschappelijke claims doen niet serieus omdat ze hun theorie niet ondersteunen met empirisch bewijs.

Volgens jouw beredenering zou immers iedereen op aarde geboren moeten worden als moslim. Toch is dat niet het geval. Hoe kan je iets afleren wat aangeboren?
Het biedt namelijk ook geen verklaring waarom de Islam pas in de 6e eeuw is ontstaan als islamitisme genetisch bepaald is.
Ga je voor de 'uitverkoren volk' uitleg die in het Jodendom populair is, dan zou je genen moeten kunnen vinden bij deze uitverkorenen die je bij anderen niet zou vinden.
pi_163032658
Waarom discussieren moslims en niet-moslims hier over de vraag of iedereen als moslim wordt geboren of niet? Ik kan je op voorhand wel vertellen dat niemand daar wijzer van gaat worden. :P
pi_163032688
quote:
5s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Waarom discussieren moslims en niet-moslims hier over de vraag of iedereen als moslim wordt geboren of niet? Ik kan je op voorhand wel vertellen dat niemand daar wijzer van gaat worden. :P
Omdat dit een van de weinige gevallen is waar wel 1 waarheid is.

:T
pi_163032758
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:34 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En dat is de reden dat er niet te praten valt met elkaar want iedereen is zo overtuigd van zijn of haar waarheid. Voor BSB is idd de waarheid dat je moslim geboren wordt. Dan kan hij 1000 bronnen erbij pakken mij zal hij er niet mee overtuigen, net zoals hij zich niet laat overtuigen van mijn 1000 bronnen. Als we dit als samenleving los laten komen we al een stuk verder als nu.
ijs_beer fan!
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:38:41 #109
3542 Gia
User under construction
pi_163032782
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Cocosvet

Sorry maar het vetgedrukte:
quote:
Betreft de aayah: “Wend dan jouw aangezicht (O Moh’ammed) naar de godsdienst als een H’anief (monotheïst). (Volg) de natuurlijke aanleg (fitrah), die Allah in de mens geschapen heeft. Er is geen verandering in de schepping van Allah. Dat is de juiste godsdienst, maar de meeste mensen weten het niet.” Soerat Ar-Roem (30), aayah 30, is er overgeleverd dat sommige geleerden van tefsier van mening zijn dat “…de natuurlijke aanleg (fitrah), die Allah in de mens geschapen heeft…” het ontwerp van Allah (de Verhevene) aanduidt volgens hoe Hij de mensheid geschapen heeft.
Is nogal tegenstrijdig met het vetgedrukte:
quote:
Dit woord (fitrah) is ook genoemd in de h’adieth verhaald door Aboe Hoerayrah (moge Allah tevreden met hem zijn), die zei: “De boodschapper van Allah (Allah’s vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd: “Vijf dingen behoren tot de fitrah: het verwijderen van het schaamhaar, de besnijdenis, het knippen van de snor, het verwijderen van het okselhaar, het knippen van de nagels.”
Eerst staat er dat er geen verandering is in de schepping van Allah, om vervolgens schaamhaar, voorhuid, snor, okselhaar en nagels te verwijderen?
En sinds wanneer worden baby's geboren met een snor, schaamhaar en okselhaar?
pi_163032855
quote:
9s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:37 schreef NanKing het volgende:

[..]

En dat is de reden dat er niet te praten valt met elkaar want iedereen is zo overtuigd van zijn of haar waarheid. Voor BSB is idd de waarheid dat je moslim geboren wordt. Dan kan hij 1000 bronnen erbij pakken mij zal hij er niet mee overtuigen, net zoals hij zich niet laat overtuigen van mijn 1000 bronnen. Als we dit als samenleving los laten komen we al een stuk verder als nu.
Doek NWS maar op dan, want overtuigen is de afgelopen 5 jaar niet meer gebeurt me dunkt.
pi_163032903
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:34 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk want er zijn vele groeperingen die claimen de wijsheid in pacht te hebben.
pi_163032985
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Doek NWS maar op dan, want overtuigen is de afgelopen 5 jaar niet meer gebeurt me dunkt.
Ik gaf laatst in een NWS-topic toe dat Ryan en Mutant mij van mening hebben doen veranderen. Volgens mij is dat redelijk uniek, want men is hier doorgaans niet geïnteresseerd in discussie maar enkel in een loopgravenoorlog.
pi_163033012
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik gaf laatst in een NWS-topic toe dat Ryan en Mutant mij van mening hebben doen veranderen. Volgens mij is dat redelijk uniek, want men is hier doorgaans niet geïnteresseerd in discussie maar enkel in een loopgravenoorlog.
Dan ben je dus een constructieve toevoeging aan dit subforum.
pi_163033035
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dan ben je dus een constructieve toevoeging aan dit subforum.
90% van de users hier beschrijft me liever via allerlei modieuze politieke scheldwoorden, maar toch bedankt.
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:54:36 #115
3542 Gia
User under construction
pi_163033125
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

*gebeurd
pi_163033360
quote:

[..]

Mensen zoals jij zijn het probleem. Wat denk je ook weer over homo''s?
  woensdag 15 juni 2016 @ 15:16:08 #117
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_163033650
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Mensen zoals jij zijn het probleem. Wat denk je ook weer over homo''s?
Ik dacht al "waar blijft die andere?" maar die heeft dus een ban _O-
pi_163033968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:16 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Wie? En krijg je een ban voor die vraag? Die normaal is.
pi_163034099
De schuld van deze aanslag ligt bij de islam. Luid en duidelijk, geen poespas.
  woensdag 15 juni 2016 @ 15:38:44 #120
3542 Gia
User under construction
pi_163034240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:16 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Kun je dat nog ergens zien, dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: