SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Is apart verhaal, hij zat op FXP forum waar ik mod was en maakte snoeiharde techno.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TofIk wist niet dat je zulke dingen had gedaan.
Oh, hoeveel keer ik er niet op ben gewezen dat ik de lapo had.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit zo relaxt te luisteren dat hij niet doorhad dat hij de lapo had
Maakt in dit topic helemaal niets uit da's wel relaxtquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit zo relaxt te luisteren dat hij niet doorhad dat hij de lapo had
Moet je er ook voor betalen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet bij het horen van de woorden "Follow me" ergens aan denken....
Waarom? Het zijn maar 8 letters.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeHet zit al in mijn muziekcollectie. Meer dan één keer zelfs.
Electro voornamelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:55 schreef Fogel het volgende:
Hoe heet de stijl die je deze avond als set hebt? Ik kan het zeer waarderen!
Weet je wat het nare van Electro is?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je wat het nare van Electro is?
Het is verdomme niet op Spotify te vinden!
Heb geen idee? Gebruik zelf geen soptifyquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je wat het nare van Electro is?
Het is verdomme niet op Spotify te vinden!
Ik kan je zeker aanraden om het eens te proberen. Als je playlisten aanlegt met muziek van je voorkeur, gaat Spotify je ook allerlei suggesties doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee? Gebruik zelf geen soptify
Het wisselt. Ik heb een lijst van nieuwe muziek die ik niet in Spotify kan vinden, maar wel op YouTube. Maar er zijn ook zat nummers die op Spotify heb die ik op YouTube nergens kan vinden. Bovendien wisselt de geluidskwaliteit op YouTube nog wel eens.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was en is verdomde lekkere muziek wat je aan het draaien bent, Piet. Nu toch meuren. Thanks!![]()
Fijne nacht mensen.
De mzzzls.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was en is verdomde lekkere muziek wat je aan het draaien bent, Piet. Nu toch meuren. Thanks!![]()
Fijne nacht mensen.
Trustenquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:16 schreef Fogel het volgende:
Piet, hartelijk bedankt voor de lekkere muziek!
Ik moet er vandoor, de zon staat over minder dan 2 uur op, en ikzelf over 5 uur
Ik merk hetquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
And now something completely different
Lekker de luisteraars op het verkeerde been zetten. Ik trek dit ook nog prima hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ik houd ik wel van, beetje in 1 stijl draaien en dan ineens overschakelen.
Naast flinke Reggae/Dub collectie heb ik ook erg veel uit de jaren 70 en 80 op vinyl.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker de luisteraars op het verkeerde been zetten. Ik trek dit ook nog prima hoor.
Boerenrock.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
Dit doet me denken aan een nummer van Normaal.
Als Garage rock.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk klinkt Helter Skelter helemaal niet als een Beatles-nummer.
Ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt lekker hoor. Ik ga om 03:00 uur trouwens wel uitloggen
Smaakvol einde hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als afsluiter een volsagen van de pot gerukte versie.
Was nog ff creatief. Seya next timequote:
Dat kun je wel zeggen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 06:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Goedemorgen, het gaat nog wat heftig met Servische beats atm.
Yo man werk ze.quote:Op woensdag 15 juni 2016 06:51 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de herrie Piet.![]()
Nu naar het werk.
Je drijft nog steeds.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zie wel waar schip strand, ga slapen wanneer het me uitkomt.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren Forgotten Years en nu weer wakker worden met Kalson.
Dank uquote:
Nope maar het is vandaag kabouterdag dus lekker met die kleine erop uitquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Goedemorgen just me. Niet echt golfweer de laatste dagen hè.
Wel goede golf muziek dit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
. Niet echt golfweer de laatste dagen hè.
Hij produceert erg lekkere muziek. Zal niet iedereen waarderen, maar ik zeer zeker.quote:
Daar is het altijd goed weer voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:31 schreef just me het volgende:
[..]
Nope maar het is vandaag kabouterdag dus lekker met die kleine erop uit
Grote speaker achter op je golfkarretje...quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Met een ghettoblaster op je gemak over het terrein sjokken.
Je brengt me op idee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grote speaker achter op je golfkarretje...
Heeft weinig met Love Parade te maken dit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort Love Parade op de golfbaan...
Karretje, golfbaan, muziek, optocht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft weinig met Love Parade te maken dit.
Dat is nogal voorspelbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Karretje, golfbaan, muziek, optocht.
Denk eens even out of the box...
Out of the box?quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet als je 250 golfkarretjes chanteert. Die laatste houden we erin hoor.
Chanteren in plaats van charteren bedoelde ik. Dankzij tail. Dat was een te leuke typo.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet als je 250 golfkarretjes chanteert. Die laatste houden we erin hoor.
Hier net zo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht eergisteren 'Wat zegt Tail nou?'...
En je vraag om het vuilnismanplaatje begreep ik gisterochtend pas.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort Love Parade op de golfbaan...
Arm kind...quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:55 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
fijne dag allemaal ik ga kabouter platknuffelen
Zulke fanatieke jonge aanwas moet je koesteren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht eergisteren 'Wat zegt Tail nou?'...
Jammer, dat was verreweg de leukste die ik in tijden had gezien. Zie het gifje nog helemaal voor me.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je vraag om het vuilnismanplaatje begreep ik gisterochtend pas.
Kan 'm niet meer vinden, maar zo erg was het gelukkig niet...
Plezierige tijd daar!quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:55 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
fijne dag allemaal ik ga kabouter platknuffelen
Goede DJ met lekkere muziek.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke fanatieke jonge aanwas moet je koesteren.
Ik zal just me vragen of ze 'm wil platknuffelen...quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke fanatieke jonge aanwas moet je koesteren.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal just me vragen of ze 'm wil platknuffelen...
Ben daar zelf niet echt goed in maar JM lukt dat welquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal just me vragen of ze 'm wil platknuffelen...
Die heeft al een kabouter achter de rug.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben daar zelf niet echt goed in maar JM lukt dat wel
Ze heb kleine PP nog nooit live meegemaakt, dat is wat hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft al een kabouter achter de rug.
Die 2 eens bij elkaar zetten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heb kleine PP nog nooit live meegemaakt, dat is wat hoor.
Ook niet als jij alleen met hem bent?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voorlopig moet kleine PP eerst in het gareel, is op het moment geen land met te bezeilen.
Ik heb me heilig voorgenomen om me niet met de opvoeding te bemoeien, dat is soms wel wat lastigquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook niet als jij alleen met hem bent?
Oh, als je jezelf in moet houden vreet het energie als ze zo lastig zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb me heilig voorgenomen om me niet met de opvoeding te bemoeien, dat is soms wel wat lastig
Dat, anders komt er geen trouwerij 😉quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voorlopig moet kleine PP eerst in het gareel, is op het moment geen land met te bezeilen.
Ik zou voor geen geld een onopgevoed kind in mijn buurt willen hebben....quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, als je jezelf in moet houden vreet het energie als ze zo lastig zijn.
2 kapiteins op 1 schip werkt niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, als je jezelf in moet houden vreet het energie als ze zo lastig zijn.
Dus clown worden om op kinderpartijtjes op te treden zit er niet in.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou voor geen geld een onopgevoed kind in mijn buurt willen hebben....
Owjee, dan was ik vroeger niet je buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou voor geen geld een onopgevoed kind in mijn buurt willen hebben....
Absoluut niet, en hey, ik ben gek op kinderen hoor, maar liever niet andermans kroost.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus clown worden om op kinderpartijtjes op te treden zit er niet in.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Owjee, dan was ik vroeger niet je buurt.
Zo denk ik er ook over. En ben kinderloos.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Absoluut niet, en hey, ik ben gek op kinderen hoor, maar liever niet andermans kroost.![]()
Ik luisterde zelf voor geen meter, mijn baardaap is 20 keer 'liever' dan zijn vader ooit was.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Owjee, dan was ik vroeger niet je buurt.
Ik heb er 3, baardaap zat gisteravond/vannacht nog hier, mijn bier op te zuipen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. En ben kinderloos.
Het slaat steeds 1 generatie over is mijn vermoeden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luisterde zelf voor geen meter, mijn baardaap is 20 keer 'liever' dan zijn vader ooit was.
Daar begint het mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
baardaap zat gisteravond/vannacht nog hier, mijn bier op te zuipen.
Nou ja, ik ben niet het type die kinderen over zich heen laat lopen, en laat wel even duidelijk merken wie de 'baas', dat kan goedschiks of kwaadschiks, en zonder toepassing van enig lichamelijk geweld e.d. dat heb ik namelijk niet nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het slaat steeds 1 generatie over is mijn vermoeden.
Kleine PP wind je helemaal om de vinger en dan ga je gewoon voor de bijl.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet het type die kinderen over zich heen laat lopen, en laat wel even duidelijk merken wie de 'baas', dat kan goedschiks of kwaadschiks, en zonder toepassing van enig lichamelijk geweld e.d. dat heb ik namelijk niet nodig.
Oh nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleine PP wind je helemaal om de vinger en dan ga je gewoon voor de bijl.
Geld voor gaan vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er 3, baardaap zat gisteravond/vannacht nog hier, mijn bier op te zuipen.
Mijn peuken rookt ie ook op, maar dat mag ie.quote:
Stoer doen en ondertussen koelkast leeg en alle rookwaren op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn peuken rookt ie ook op, maar dat mag ie.
Het is wel mijn zoon, ik zorg ook dat er voor hem bier in huis is, zelf drink ik niet meer veel. (heb mijn leven gebeterdquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stoer doen en ondertussen koelkast leeg en alle rookwaren op.
Ik wissel dan eerst tuutsenbord en daarna de PC.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
eee-pc zit weer in elkaar, maar het toetsenbord zegt doe het zelf maar.
Is een mini laptop.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wissel dan eerst tuutsenbord en daarna de PC.
Daarom heb ik op jouw aanraden die SSD eruit gepulkt en in die trage laptop gezet waar ik mee draai. Dat gaat nu prima.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dingen zijn te traag gewoon.
Je lijkt muis wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als echte nerd heb ik aantal dikke Pc's staan en voor onderweg een HTC tablet en Dell 11Z laptop.
Alweer, of nog steeds?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn W7 root is naar de klote geholpen door W10
Mijn schoonmoeder is te eigenwijs daarvoor, de dochters mogen het opknappen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die thuiszorg sopsnollen rijden in aardige wagens tegenwoordig valt me de laatste dagen op.
De laptop die ik bij Muis gebruik werkte met Mixxx nadat ik Lame in 243 mappen had gezet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zowel mijn laptop en mijn desktop draaien als een zonnetje, gewoon op windows10.
Heb het na eventjes aanzien voor de rest van mijn leven afgezworen. Altijd wat met dat Windows en al ziet Win 10 er gelikt uit, het zorgde alweer voor de nodige problemen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit nu op W10 min of meer gedwongen maar heb er niet echt schik mee.
Daar zijn ze dan mooi klaar mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is te eigenwijs daarvoor, de dochters mogen het opknappen.
Ah, dus de grens was nu toch bereikt. Je kan haar wel op eigen terrein laten crossen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
De auto hebben we afgenomen dat was levensgevaarlijk.
Je wil niet weten hoeveel de moeder van dik in de 90 nog regelt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan mooi klaar mee.
Soms luisteren de zussen naar mij.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, dus de grens was nu toch bereikt. Je kan haar wel op eigen terrein laten crossen.
Sommige mensen kunnen niets loslaten, zelfs als ze er niet meer toe in staat zijjn. Heb er 4 kilometer verderop eentje zitten die ook verwoede pogingen doet, maar dat is een man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel de moeder van dik in de 90 nog regelt.
Ze heeft haar enige zoon overleefd en gaat gewoon door.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niets loslaten, zelfs als ze er niet meer toe in staat zijjn. Heb er 4 kilometer verderop eentje zitten die ook verwoede pogingen doet, maar dat is een man.
Stiekem een keer tussen wat zeehonden mieteren en je slag slaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heeft haar enige zoon overleefd en gaat gewoon door.
Die moet neer geknuppeld worden.
Bemoei er me zo min mogelijk mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stiekem een keer tussen wat zeehonden mieteren en je slag slaan.
Dat is wel zo handig voor je gezondheid ook.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bemoei er me zo min mogelijk mee.
Het is afwachten wanneer die omvalt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel zo handig voor je gezondheid ook.
Verbazingwekkend hoe lang mensen op hoge leeftijd nog door kunnen kwakkelen met een lijst aan ziekten en bergen medicijnen. Straks overleeft ze je nog.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is afwachten wanneer die omvalt.
Wat is daarmee aan de hand dan, Piet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn moeder gaat ook het loodje leggen, krijg het nog druk
Voor je het weet ga ik Reggae draaien daarna en dan kun je dat wel vergeten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Om 11 uur moet ik iets gaan ondernemen, anders komt het niet goed vandaag.
Die is ook 80 en gaat dood binnenkort.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is daarmee aan de hand dan, Piet?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor je het weet ga ik Reggae draaien daarna en dan kun je dat wel vergeten.
Ook al een respectabele leeftijd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is ook 80 en gaat dood binnenkort.
Zonde.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb niet echt een diepe band met mijn moeder, dat miste ik weleens vroeger.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zou maar zo kunnen dat ik daardoor wat bot overkom soms.
Mja, andere tijden of niet, dat gaat wel ietwat ver.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja die werd vroeger door haar vader dwars door de keet heengeslagen, andere tijden.
Daar kom ik niet vanaf wat ik ook probeer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maar je muts compenseert dat ruimschoots.
Daar heb je het mee getroffen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kom ik niet vanaf wat ik ook probeer.
Gebeurde meer dan jij denkt toen en nog steeds helaas.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, andere tijden of niet, dat gaat wel ietwat ver.
Het valt me nu pas op dat je erg vroeg op bent, Mo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ontbijtje erbij, spring rond de middag even op de fiets en ga even bij oude moeder langs (denk ik, als het droog blijft), ben een tijdje niet meer geweest.
Ben vrij vroeg maar nooit laat, ben wel vroeg met ontbijtquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat je erg vroeg op bent, Mo.
Ken die verhalen gelukkig niet zo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gebeurde meer dan jij denkt toen en nog steeds helaas.
In de kroeg tegengekomen en daarna moest ze naar plaatjes luisteren bij mij thuis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je het mee getroffen.
Een berg op met de fiets is sowieso niets.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben vrij vroeg maar nooit laat, ben wel vroeg met ontbijt, op nuchtere maag een berg op fietsen is niks.
Slaan is voor domme mensen, je slaat je echtgenoot niet of dat nou man of vrouw is, ja andersom schijnt ook voor te komen, en je slaat je kinderen ook niet, doe je dat wel dan ben je in mijn ogen een loser die zich blijkbaar verbaal niet kan redden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken die verhalen gelukkig niet zo.Slaan? Einde oefening. Maar dát kon vroeger natuurlijk helemáál niet, want 'grote schande'.
Mijn muts heeft mijn 2 opa's nog meegemaakt beide, 1 was lastige lamlul en andere waren alle verzorgsters dol op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken die verhalen gelukkig niet zo.Slaan? Einde oefening. Maar dát kon vroeger natuurlijk helemáál niet, want 'grote schande'.
Niets is toeval.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet, deze track, dat doe je erom.
Vrouwen die mannen slaan schijnt nogal frequent voor te komen ja. En dan toch blijven plakken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Slaan is voor domme mensen, je slaat je echtgenoot niet of dat nou man of vrouw is, ja andersom schijnt ook voor te komen, en je slaat je kinderen ook niet, doe je dat wel dan ben je in mijn ogen een loser die zich blijkbaar verbaal niet kan redden.
Vrouwen, kinderen, dieren, je slaat gewoon niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen slaan schijnt nogal frequent voor te komen ja. En dan toch blijven plakken.![]()
Of vrouwen die geslagen worden en gewoon weer terugkeren naar zo'n drol3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Soms heb ik wel een zweep om paard te besturen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen, kinderen, dieren, je slaat gewoon niet.
Maar goed, zo denk ik erover...
Dat moet je met de teugels en je benen kunnen regelen vind ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms heb ik wel een zweep om paard te besturen.
Geen zweep voor de muts?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms heb ik wel een zweep om paard te besturen.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen, kinderen, dieren, je slaat gewoon niet.
Maar goed, zo denk ik erover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh, ik zou dat op een andere manier oplossen.
L2B's Mixcloud
Het is ook nog niet voorgekomen......quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Neuh, ik zou dat op een andere manier oplossen.
Kom langs en probeer het uit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet je met de teugels en je benen kunnen regelen vind ik.
SeeYa.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet, kanjer, bedankt weer!![]()
Fijne dag, mensen.
Wat ga je allemaal doen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet, kanjer, bedankt weer!![]()
Fijne dag, mensen.
In een bushokje zitten is dan wel weer helemaal Fok!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen koptelefoon en zit buiten op 4g in een bushokje
het regend ga er niet op zitten zonder jasquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een bushokje zitten is dan wel weer helemaal Fok!
Deze is wel mooi, dat is veel belangrijker dan die f*cking audio kwaliteit, slechte muziek met super geluid blijft kutmuziek.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
De geluidskwaliteit is niet altijd geweldig met die Jamaicaanse singles.
Had ik al in de tuin voordat Doe Maar er over ging zingen. Was daar niet zo blij mee eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Neem nog een hijs...
12 Minuten uit de losse pols filmen is pittig...
wowquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Neem nog een hijs...
steady hand ze doen het nog goed die oudjesquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Neem nog een hijs...
Was ineens de handleiding zo maar openbaar gemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had ik al in de tuin voordat Doe Maar er over ging zingen. Was daar niet zo blij mee eerlijk gezegd.
daar moet je nu niet mee aankomenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ineens de handleiding zo maar openbaar gemaakt.
In die tijd was Nederwiet overigens vaak niet te hachelen...
Wiet vind ik niet fijn, doe mij het hardere bijproduct maar...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:20 schreef Karzai het volgende:
beetje te sterk naar mijn smaak maar gelukkig zijn er nog milde wietjes op de markt
Vooral de hasj zelf.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:24 schreef Karzai het volgende:
hasjolie? 15 jaar gerookt toen werd ik het zat nu een jaartje of drie drugsvrij
er is veel veranderd in die tijd laatst wat wiet gekregen van een toerist denk dat ik binnenkort weer een jointje rook muziekje erbij lekker spacenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral de hasj zelf.
Hoewel ik al een kleine 30 jaar dat spul niet meer gerookt heb...
Ik heb nog een paar ons uitgedroogde zelf geteelde toppen liggenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
er is veel veranderd in die tijd laatst wat wiet gekregen van een toerist denk dat ik binnenkort weer een jointje rook muziekje erbij lekker spacen
misselijk ben ik er nooit van geworden maar ik vind de wiet van tegenwoordig te sterkquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd kotsmisselijk van de smaak in je mond er van...
Van mijn eigen geteelde wiet ging ik bij de éénmalige test ook aardig onderuit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
misselijk ben ik er nooit van geworden maar ik vind de wiet van tegenwoordig te sterk
ik denk als ik twee of drie trekjes neem nu dat ik ook 2 uur van de kaart benquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mijn eigen geteelde wiet ging ik bij de éénmalige test ook aardig onderuit.
Had toen al 24 jaar niks meer gerookt qua soft drugs...
Daarom maar niet meer doen, nergens voor nodig ook...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk als ik twee of drie trekjes neem nu dat ik ook 2 uur van de kaart ben
Ik vind er geen reet aan en dat scheelt meer dan de helft...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef Karzai het volgende:
Hasj wiet mdma coke ik vind het allemaal wel lekker het vervelende is dat het nogal verslavend is
gaat een hoop geld in zitten inderdaad maar geld is om uitgegeven te wordenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan en dat scheelt meer dan de helft...
Da's met alle 'genotsmiddelen', na gebruik heb je er niks meer aan en ben je je geld kwijt...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat een hoop geld in zitten inderdaad maar geld is om uitgegeven te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |