Wat is daarmee aan de hand dan, Piet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn moeder gaat ook het loodje leggen, krijg het nog druk
Voor je het weet ga ik Reggae draaien daarna en dan kun je dat wel vergeten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Om 11 uur moet ik iets gaan ondernemen, anders komt het niet goed vandaag.
Die is ook 80 en gaat dood binnenkort.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is daarmee aan de hand dan, Piet?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor je het weet ga ik Reggae draaien daarna en dan kun je dat wel vergeten.
Ook al een respectabele leeftijd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is ook 80 en gaat dood binnenkort.
Zonde.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb niet echt een diepe band met mijn moeder, dat miste ik weleens vroeger.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zou maar zo kunnen dat ik daardoor wat bot overkom soms.
Mja, andere tijden of niet, dat gaat wel ietwat ver.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja die werd vroeger door haar vader dwars door de keet heengeslagen, andere tijden.
Daar kom ik niet vanaf wat ik ook probeer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maar je muts compenseert dat ruimschoots.
Daar heb je het mee getroffen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kom ik niet vanaf wat ik ook probeer.
Gebeurde meer dan jij denkt toen en nog steeds helaas.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, andere tijden of niet, dat gaat wel ietwat ver.
Het valt me nu pas op dat je erg vroeg op bent, Mo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ontbijtje erbij, spring rond de middag even op de fiets en ga even bij oude moeder langs (denk ik, als het droog blijft), ben een tijdje niet meer geweest.
Ben vrij vroeg maar nooit laat, ben wel vroeg met ontbijtquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat je erg vroeg op bent, Mo.
Ken die verhalen gelukkig niet zo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gebeurde meer dan jij denkt toen en nog steeds helaas.
In de kroeg tegengekomen en daarna moest ze naar plaatjes luisteren bij mij thuis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je het mee getroffen.
Een berg op met de fiets is sowieso niets.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben vrij vroeg maar nooit laat, ben wel vroeg met ontbijt, op nuchtere maag een berg op fietsen is niks.
Slaan is voor domme mensen, je slaat je echtgenoot niet of dat nou man of vrouw is, ja andersom schijnt ook voor te komen, en je slaat je kinderen ook niet, doe je dat wel dan ben je in mijn ogen een loser die zich blijkbaar verbaal niet kan redden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken die verhalen gelukkig niet zo.Slaan? Einde oefening. Maar dát kon vroeger natuurlijk helemáál niet, want 'grote schande'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |