quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal just me vragen of ze 'm wil platknuffelen...
Ben daar zelf niet echt goed in maar JM lukt dat welquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal just me vragen of ze 'm wil platknuffelen...
Die heeft al een kabouter achter de rug.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben daar zelf niet echt goed in maar JM lukt dat wel
Ze heb kleine PP nog nooit live meegemaakt, dat is wat hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft al een kabouter achter de rug.
Die 2 eens bij elkaar zetten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heb kleine PP nog nooit live meegemaakt, dat is wat hoor.
Ook niet als jij alleen met hem bent?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voorlopig moet kleine PP eerst in het gareel, is op het moment geen land met te bezeilen.
Ik heb me heilig voorgenomen om me niet met de opvoeding te bemoeien, dat is soms wel wat lastigquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook niet als jij alleen met hem bent?
Oh, als je jezelf in moet houden vreet het energie als ze zo lastig zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb me heilig voorgenomen om me niet met de opvoeding te bemoeien, dat is soms wel wat lastig
Dat, anders komt er geen trouwerij 😉quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voorlopig moet kleine PP eerst in het gareel, is op het moment geen land met te bezeilen.
Ik zou voor geen geld een onopgevoed kind in mijn buurt willen hebben....quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, als je jezelf in moet houden vreet het energie als ze zo lastig zijn.
2 kapiteins op 1 schip werkt niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, als je jezelf in moet houden vreet het energie als ze zo lastig zijn.
Dus clown worden om op kinderpartijtjes op te treden zit er niet in.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou voor geen geld een onopgevoed kind in mijn buurt willen hebben....
Owjee, dan was ik vroeger niet je buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou voor geen geld een onopgevoed kind in mijn buurt willen hebben....
Absoluut niet, en hey, ik ben gek op kinderen hoor, maar liever niet andermans kroost.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus clown worden om op kinderpartijtjes op te treden zit er niet in.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Owjee, dan was ik vroeger niet je buurt.
Zo denk ik er ook over. En ben kinderloos.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Absoluut niet, en hey, ik ben gek op kinderen hoor, maar liever niet andermans kroost.![]()
Ik luisterde zelf voor geen meter, mijn baardaap is 20 keer 'liever' dan zijn vader ooit was.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Owjee, dan was ik vroeger niet je buurt.
Ik heb er 3, baardaap zat gisteravond/vannacht nog hier, mijn bier op te zuipen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. En ben kinderloos.
Het slaat steeds 1 generatie over is mijn vermoeden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luisterde zelf voor geen meter, mijn baardaap is 20 keer 'liever' dan zijn vader ooit was.
Daar begint het mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
baardaap zat gisteravond/vannacht nog hier, mijn bier op te zuipen.
Nou ja, ik ben niet het type die kinderen over zich heen laat lopen, en laat wel even duidelijk merken wie de 'baas', dat kan goedschiks of kwaadschiks, en zonder toepassing van enig lichamelijk geweld e.d. dat heb ik namelijk niet nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het slaat steeds 1 generatie over is mijn vermoeden.
Kleine PP wind je helemaal om de vinger en dan ga je gewoon voor de bijl.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet het type die kinderen over zich heen laat lopen, en laat wel even duidelijk merken wie de 'baas', dat kan goedschiks of kwaadschiks, en zonder toepassing van enig lichamelijk geweld e.d. dat heb ik namelijk niet nodig.
Oh nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleine PP wind je helemaal om de vinger en dan ga je gewoon voor de bijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |