Tering.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tijdje? Herstel duurt 4 tot 6 maanden. Die gaat naar huis.
Voor een jaartje hoop ik. Dan begint ook mijn (pre)master dus weet niet of het echt reizen of niet is.quote:
#JUSTDOIT. Al geef ik eerlijk toe dat een vriendin van mij ook zei: Wat heb je hier en wat heb je te verliezen?quote:
Nee, ik bedoelde het meer naar jou toe datj e niet datequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een jaartje hoop ik. Dan begint ook mijn (pre)master dus weet niet of het echt reizen of niet is.
[..]
#JUSTDOIT. Al geef ik eerlijk toe dat een vriendin van mij ook zei: Wat heb je hier en wat heb je te verliezen?
Omg premaster, welke opleidingquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een jaartje hoop ik. Dan begint ook mijn (pre)master dus weet niet of het echt reizen of niet is.
[..]
#JUSTDOIT. Al geef ik eerlijk toe dat een vriendin van mij ook zei: Wat heb je hier en wat heb je te verliezen?
Ik ook écht niet hoor, ja wel dat je knie ingewikkeld is enzo.. maar dit wtf? Ja het is écht kut gewoon, ik vind het echt zo sneuquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering.
Had niet verwacht dat het zo lang zou zijn. :$
Ik ben normaal ook niet zo hoorquote:
Haha, moet lachen om flipte eruit. Die ga ik bewarenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo hoorMaar het flipte er gewoon uit
Wel echt triestig voor beide partijen ja. Je broertje zal ookwel hard balenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook écht niet hoor, ja wel dat je knie ingewikkeld is enzo.. maar dit wtf? Ja het is écht kut gewoon, ik vind het echt zo sneu.
En mn broertje voelt zich vooral schuldig want dit was dus zijn tweede werkdag en hij is donderdag (!!!!!!) geslaagd voor deze opleiding en ja hij vind het gewoon dom van zichzelf en loopt zich op het werk enzo te verontschuldigen 'want ja nu zitten zij daar ook mee' en dat vind ik echt zo kut om te horen dan heja blijft je lieve kleine schattiepattiebroertje
Oh zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het meer naar jou toe datj e niet date
Bedrijfseconomiequote:
Nou ja, ben waarschijnlijk niet aangenomen bij Ziggootje dus dat is wel echt flinke bummer. Weet het nog niet zeker. Moet morgen even bellen, maar anders hadden ze allang bericht gestuurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, moet lachen om flipte eruit. Die ga ik bewaren![]()
Hoe is het verder met jou Fokkie?
Sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maak wel vaak grappende opmerkingen over dat ik een uitgelubberd geslachtsdeel heb de laatste tijd. Slechte invloeden.
Zou echt niet weten wat ik 6 maanden moest doen als ik niet kon werken of ietsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook écht niet hoor, ja wel dat je knie ingewikkeld is enzo.. maar dit wtf? Ja het is écht kut gewoon, ik vind het echt zo sneu.
En mn broertje voelt zich vooral schuldig want dit was dus zijn tweede werkdag en hij is donderdag (!!!!!!) geslaagd voor deze opleiding en ja hij vind het gewoon dom van zichzelf en loopt zich op het werk enzo te verontschuldigen 'want ja nu zitten zij daar ook mee' en dat vind ik echt zo kut om te horen dan heja blijft je lieve kleine schattiepattiebroertje
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh hou mij op de hoogte, ik ga wss ook master doen maarja, eerst de pre ervan hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh zo.moet toch wat om mezelf te beschermen tegen nare hartbrekende mannen.
[..]
Bedrijfseconomie
Wat een streng kutwijf dan, jij bent toe aan iets beters dan zo'n nors wijffie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo hoorMaar het flipte er gewoon uit
Nee, die voelt zich op dit moment echt enkel schuldigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel echt triestig voor beide partijen ja. Je broertje zal ookwel hard balen
Oohh, nouja het kan natuurlijk zijn dat ze het gewoon zijn vergeten. Of communicatiefoutje of ja, hopen we dan maar gewoon op! Zou wel balen zijn ja.. Helemaal als je dat toch wel een beetje verwachtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ben waarschijnlijk niet aangenomen bij Ziggootje dus dat is wel echt flinke bummer. Weet het nog niet zeker. Moet morgen even bellen, maar anders hadden ze allang bericht gestuurd.
En had het echt verwachtMaargeod
Daar wel goed?
Ja, en hij werkt ook echt 50 - 60 uur in de weekquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Zou echt niet weten wat ik 6 maanden moest doen als ik niet kon werken of iets
Veel sterkte maar voor hem
Ik hink nog een beetje tussen wat opties.quote:
Ja. Kut pre's. Nog vies veel eisen aan ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh hou mij op de hoogte, ik ga wss ook master doen maarja, eerst de pre ervan he
[..]
Wat een streng kutwijf dan, jij bent toe aan iets beters dan zo'n nors wijffie.
Ga je dan meteen op vakantie ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, die voelt zich op dit moment echt enkel schuldigen die voelt zich dom. Maar niet balen van het Zweden avontuur, zal nog wel komen denk.
Ik had het gisteren met hem er nog over dat ik ook ticket zou boeken om op bezoek te gaan, natuurlijk wel jammer dat dat ook niet meer kan maar dat is bijzaak natuurlijk
[..]
Oohh, nouja het kan natuurlijk zijn dat ze het gewoon zijn vergeten. Of communicatiefoutje of ja, hopen we dan maar gewoon op! Zou wel balen zijn ja.. Helemaal als je dat toch wel een beetje verwacht
Hier gaat alles lekker, nog drie weken en eerste jaar school zit er alweer op joh ;o
Jeetje Crackie. Wat heftig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en hij werkt ook echt 50 - 60 uur in de week. Maar weet nou ook niet of hij ontslag had genomen bij zijn oude werk voor Zweden oid, strakt heeft ie ook geen inkomen
:/
Wat zijn de opties?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hink nog een beetje tussen wat opties.Kan zo maar Europa worden.
[..]
Ja. Kut pre's. Nog vies veel eisen aan ook.
Klopt, mygodquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hink nog een beetje tussen wat opties.Kan zo maar Europa worden.
[..]
Ja. Kut pre's. Nog vies veel eisen aan ook.
Dan moet je maar een patatje kopen om je neus af te leiden terwijl ik het harinkje eet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, de nieuwe haring is er.
Nu moet ik er aan geloven en Lokje meenemen naar de tent die de beste van Nederland verkoopt.
Baal nu al van de geur.
Jammer dat hostelwerk altijd vrijwillig is. Dat is ideaal om het te combinerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Reizen & werken of enkel werken
En dan simpele baan of serieuze baan
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, de nieuwe haring is er.
Nu moet ik er aan geloven en Lokje meenemen naar de tent die de beste van Nederland verkoopt.
Baal nu al van de geur.
De geur van vis overcompenseert wel een beetje de patat denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je maar een patatje kopen om je neus af te leiden terwijl ik het harinkje eet.
Dat is voor mij enkel motivatie om met achten en negens te slagen. Betere motivatie kan ik eigenlijk niet krijgen. Iemands ongelijk bewijzen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt, mygodmoet je ook engels instaptoets enzo doen? En dat je maar 2 herkansingen hebt bladiebla.
Ik las studiegids door waarin dingen stonden over als hbo student master te gaan doen, er werd echt viesdenigrerend gesproken over hbo studentenmkay, het is niet makkelijk, dat is te begrijpen maar op elk bladzijde hoeft niet te staan dat je het als hbo student moeilijk gaat krijgen tijdens je master
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat hostelwerk altijd vrijwillig is. Dat is ideaal om het te combineren
Dat is de enige optie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je maar een patatje kopen om je neus af te leiden terwijl ik het harinkje eet.
Visgeur doet me denken aan Hep.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
De geur van vis overcompenseert wel een beetje de patat denk ik
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de enige optie.
[..]
Visgeur doet me denken aan Hep.
picsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens veel complimentjes gekregen over mijn knipbeurt.
Dit herken ik, boxquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is voor mij enkel motivatie om met achten en negens te slagen. Betere motivatie kan ik eigenlijk niet krijgen. Iemands ongelijk bewijzen.![]()
Ja inderdaad instaptoets en doe nu om bij een ander universiteit te komen ook een zelfstudie
Onbeperkt? 😱quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
En dat het zoveel moeilijker is, ja ik vind het persoonlijk echt overdreven..![]()
je hebt namelijk onbeperkt herkansingen in je master etc etc etc, dus ja.. dan haal je het toch altijd wel!?
Dat denk ik ook. Alles is haalbaar als je het maar wil.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit herken ik, box![]()
Ghehe ja ik zag ook al een pagina over welke boeken je nu al moet aanschaffen voor zelfstudie. Maar met motivatie, veel studeren en beetje geluk komt het goed.
Van één nieuwe haring? Niet zo overdrijven hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
De geur van vis overcompenseert wel een beetje de patat denk ik
ja, hier wel zo ver ik weetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onbeperkt? 😱
Ik weet het ook niet waarom het niet gehaald wordt.
vmboquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Crack jij doet ook master toch, kom je van vwo?
Als je bij de viskraam staat ligt er natuurlijk wel meer dan 1 haringquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van één nieuwe haring? Niet zo overdrijven hoor.
Vmbo-mbo-hbo-woquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vertelll, hoe ben jij nu gekomen waar je nu bent qua studie.
Blijkbaar toch welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Mijn schoolleven:
vmbo niveau 4 --> vmbo niveau 3 - 4 --> vmbo 4 --> havo 5 (enkel examenjaar) --> hbo --> master
bijna goedquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vmbo-mbo-hbo-wo
Vmbo-havo-vwo-wo
Vee lmeer opties zijn er niet echt he
Jawel, vavoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vmbo-mbo-hbo-wo
Vmbo-havo-vwo-wo
Vee lmeer opties zijn er niet echt he
Kan geen camera vinden nu. Maar de kapper vond het posh :$quote:
Knapquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Mijn schoolleven:
vmbo niveau 4 --> vmbo niveau 3 - 4 --> vmbo 4 --> havo 5 (enkel examenjaar) --> hbo --> master
Lekker bezig geweest hoor Crack.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Mijn schoolleven:
Oh maar hij hoeft niet mee naar binnen hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je bij de viskraam staat ligt er natuurlijk wel meer dan 1 haring
Ik zei ook knapquote:
Oh sorryyyy, ja thanks hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei ook knap
Hoezo ben je op vmbo van tl naar kb gegaan? Was dat nog in de brugklas?
Ah ja, zoiets dacht ik al ja. Als je je dan eenmaal beter weer voelt had je wel het gevoel van: Wat doe ik hier nou weer?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh sorryyyy, ja thanks he
Nee, dat was halverwege het tweede schooljaar omdat het écht niet meer goed met me ging en mn ouders vonden het toen wel genoeg.
Hmm, ja beetje wel maar vond het niet vervelend omdat ik al vrij vroeg zoiets had van 'okeee dan gaan we ons best doen voor de vavo' en daarvoor had ik voor ieder vak een 8 gemiddeld nodig op vmbo, dus dat was wel voldoende uitdaging en verder vond ik vmbo gezelligquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets dacht ik al ja. Als je je dan eenmaal beter weer voelt had je wel het gevoel van: Wat doe ik hier nou weer?
Ja inderdaad, ook op vmbo haal je echt niet zomaar voor elk vak een 8 alsje er geen fluit aan doetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja beetje wel maar vond het niet vervelend omdat ik al vrij vroeg zoiets had van 'okeee dan gaan we ons best doen voor de vavo' en daarvoor had ik voor ieder vak een 8 gemiddeld nodig op vmbo, dus dat was wel voldoende uitdaging en verder vond ik vmbo gezellighaha
![]()
Waarom zou het nu dan geen bedtijd zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
Was het maar al tijd om naar bed te gaan.
Omdat ik dan te vroeg wakker ben morgen. En het is de bedoeling niet veel meer van de dag mee te maken dan noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou het nu dan geen bedtijd zijn?
Heb jij trouwens al Pathe Unlimited gefixt of heb je formulier inmiddels al 3 maanden niet ingevuld?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou het nu dan geen bedtijd zijn?
Ik had het online formulier ingevuld, uitgeprint en toen ben ik vergeten langs te gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al Pathe Unlimited gefixt of heb je formulier inmiddels al 3 maanden niet ingevuld?
Loterijen worden telefonisch verkochtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Random kerel van Bankgiroloterij aan de deur.
Ik vertrouw dat nooit
Terecht. Je woont in een wijk met oude mensen, misschien komen ze je wel beroven. :$quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Random kerel van Bankgiroloterij aan de deur.
Ik vertrouw dat nooit
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had het online formulier ingevuld, uitgeprint en toen ben ik vergeten langs te gaan
Had het over 30 euro cadeau en misschien meer zonder verplichtingen naderhand.quote:
Vond het wel opvallend dat hij al binnen was terwijl niemand open had gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terecht. Je woont in een wijk met oude mensen, misschien komen ze je wel beroven. :$
Kan best inderdaad. Nog nooit gehoord dat dat deur aan deur verkoop isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het over 30 euro cadeau en misschien meer zonder verplichtingen naderhand.
Klinkt fishy.
[..]
Vond het wel opvallend dat hij al binnen was terwijl niemand open had gedaan
En het kost je 10 minuutjes van je tijdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef Sked het volgende:
[..]
't erge is, ik loop elke week wel een keer langs de Pathé
Ja, echt vreselijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het kost je 10 minuutjes van je tijd
Jezusquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk
Zo moest ik vandaag naar de apotheek in Rijkerswoerd voor een recept omdat ik dat de afgelopen vijf jaar ook nooit veranderd had
Heb hem weggestuurd en gezegd dat ik niks koop van moslims na Orlandoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan best inderdaad. Nog nooit gehoord dat dat deur aan deur verkoop is![]()
Fondsenwerving en energie alleen
Dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem weggestuurd en gezegd dat ik niks koop van moslims na Orlando
Halloquote:
Ja, het is echt vreselijk. Als er iemand een enorme schop onder zijn reet nodig heeft ben ik het wel.quote:
Ik heb het nog nooit gehoord in ieder gevalquote:
Primaquote:
maar het mag gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehoord in ieder geval
Het zal ook wel mogen maar ik denk niet dat loterijen het doen.quote:
mwa op het wk zijn dat soms best leuke wedstrijden hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oostenrijk-Hongarije mooi affiche ook
EK valt best tegen tot nu vind ikquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
mwa op het wk zijn dat soms best leuke wedstrijden hoor
maakt niet uitxquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal ook wel mogen maar ik denk niet dat loterijen het doen.
Oh laat maar ikzie het al.
Ze doen het blijkbaar pas sinds eind maart ook aan de deurx
Je hebt er hoop gemist met Oscar-tijd natuurlijk. Maar er zijn altijd wel aardige films.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:03 schreef Sked het volgende:
zijn er binnenkort dan nog beetje goede films Fokkie
erg matig jaquote:
kijk fokker wat een nobuddyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Tjacka was het? Ga eens een keer de kroeg in man.
quote:
Moet eigenlijk wel doen als er wat goede films komen, heb het in mijn notities gezet zodat ik er regelmatig aan denkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt er hoop gemist met Oscar-tijd natuurlijk. Maar er zijn altijd wel aardige films.
Ga er zelf staan dan schelequote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:11 schreef Nouri het volgende:
die alaba kan er ook geen kut van hé
sjeempie
zo stoerquote:
Komen elke week nieuwe uit dus geen idee wat jij goed vind hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel doen als er wat goede films komen, heb het in mijn notities gezet zodat ik er regelmatig aan denk
Wij laten ons niet commanderen door jou meneer Tjackaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:14 schreef Nouri het volgende:
Fok-it start weer een discussie met Fokker over politiek. Dat was grappig.
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Fokker was het? Ga eens een keer de kroeg in man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wij laten ons niet commanderen door jou meneer Tjacka
Ja ik zit al beetje te kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen elke week nieuwe uit dus geen idee wat jij goed vind he
Serieus?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja ik zit al beetje te kijken
zie dat ze zelfs Tour de France etappe gaan uitzenden in de bioscoop wtf
Klopt. Giro opening werd ook uitgezondenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja ik zit al beetje te kijken
zie dat ze zelfs Tour de France etappe gaan uitzenden in de bioscoop wtf
Ik zou hier geen enkele fok chick hier durven te dm'en heb altijd het gevoel dat ze vet lelijk zijn. En gewoon van hun knappe vriendinnetjes foto's posten en zeggen dat ze dat zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Fokker was het? Ga eens een keer de kroeg in man.
Vrouwen die bang zijn om toe te geven dat ze lelijk zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik zou hier geen enkele fok chick hier durven te dm'en heb altijd het gevoel dat ze vet lelijk zijn. En gewoon van hun knappe vriendinnetjes foto's posten en zeggen dat ze dat zijn.
Ja dat is erg sneuquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen die bang zijn om toe te geven dat ze lelijk zijn
Jungle Bookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Giro opening werd ook uitgezonden
Maar nu zijn Elle, The Nice Guys en Jungle book wel goeie films die draaien
Geen flauw idee, Fokkie is de bioskenner hierquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, hoe lang zou die nog draaienmoet snel zijn denk?
van de actievere users welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vindt opso de knapste dame hier?
Ik heb denk ik geen hele uitgesproken favoriet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vindt opso de knapste dame hier?
Slijmbalquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:32 schreef Nouri het volgende:
al is fok-it ook een vrouw qua mentale weerbaarheid
dus hij is de knapste vrouw
Zit je dwars he? Heb je al punani of niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Fokker was het? Ga eens een keer de kroeg in man.
wat is een punaniquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit je dwars he? Heb je al punani of niet?
Nee hoor, werd gequote door Tjackaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
Is HostiMeister nou hierheen gekomen om ruzie te maken?
Ook wel een beetje triest, niet?
Zo te zien omdat jij hem zat uit te scheldenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, werd gequote door TjackaVroeg me af waarom
wel zielig dat je hier komt stoken en straattaal gebruiktquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, werd gequote door TjackaVroeg me af waarom
Uitschelden? Ach lieverd tochquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo te zien omdat jij hem zat uit te schelden
Ze kunnen er ook niet zoveel van, maar dit Oostenrijk kan er ook helemaal geen kloot van. Zelfs Nederland won ervan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
0-2, had dat van te voren niet verwacht.
Dacht dat Hongarije er niks van kon.
Nee hoor, hij was zielig aan het doen dat een fokster hem niet wilde, dus vertelde hem even een alternatief.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Beledigen, kwetsen, noem het zoals je wil.
Oké dan. Dan is dit nu duidelijk en kan je weer gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was zielig aan het doen dat een fokster hem niet wilde, dus vertelde hem even een alternatief.
Lief van jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké dan. Dan is dit nu duidelijk en kan je weer gaan.
Staan toch best hoog op de fifa lijst?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook niet zoveel van, maar dit Oostenrijk kan er ook helemaal geen kloot van. Zelfs Nederland won ervan.
Je bedoelt die lijst waar België op 1 staat (inmiddels stond) omdat ze onbeduidende kwalificatie- en oefenpotjes hebben gewonnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan toch best hoog op de fifa lijst?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was zielig aan het doen dat een fokster hem niet wilde, dus vertelde hem even een alternatief.
oh daar jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nee rechts beneden bij de vettige bitterbal
ik denk hostimeisterquote:
Volwassenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Je diezelfde als waar je laatst van schrok in het US topicquote:
Omggg heb het nu pas doorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je diezelfde als waar je laatst van schrok in het US topic
Zit ook een jaar of 5 tussen en wat slechte photoshopquote:
En daar was ik dan ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen flauw idee, Fokkie is de bioskenner hier
Ok thanksquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daar was ik dan ookmaar filmkenner he, van bioscopen zelf weet ik nie bijzonder veel.
Maar geen idee crackie, zou komende weken in ieder geval wel gaan als je hem nog wilt zien in de bios
Roadtripquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ook zo is, mn broertje is gewoon zelf naar Zweden gereden met zn werkspullen enzo en nu moet iemand dat gaan ophalen
Welke?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Zien jullie die ijslandse god, ik wil met hem trouwen hashtag ek
Ik zal pas genieten van Dany als ze dood gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Crack_ het volgende:
Genoten van Dany in laatste aflevering Kaneel?
Nouquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal pas genieten van Dany als ze dood gaat.
Stuk beter wel dan die ene daarvoor.quote:
Ik vond het knap dat ze met gaten in haar darmen zo kon rennen en vechten.quote:
Ik vrees dat we komend seizoen veel van haar moeten gaan zien.quote:
Jaaa, nouja.. ik heb daar eerlijk gezegd zó geen zin inquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuk beter wel dan die ene daarvoor.
En volgende week wordt wel spannendBattle of the Bastards
Ik vrees dat nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het knap dat ze met gaten in haar darmen zo kon rennen en vechten.
[..]
Ik vrees dat we komend seizoen veel van haar moeten gaan zien.
Hou eens op met je Arya-haat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het knap dat ze met gaten in haar darmen zo kon rennen en vechten.
[..]
Ik vrees dat we komend seizoen veel van haar moeten gaan zien.
Ik denk dat Ramsay wel dood gaat eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, nouja.. ik heb daar eerlijk gezegd zó geen zin inhaha heb geen zin in al die doden noooo
[..]
Ik vrees dat niet![]()
![]()
![]()
Laten we in ieder geval hopen dat Emilia Clark het jaar gebruikt om acteerlessen te nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, nouja.. ik heb daar eerlijk gezegd zó geen zin inhaha heb geen zin in al die doden noooo
[..]
Ik vrees dat niet![]()
![]()
![]()
Ik haar niet Arya, ik haat haar slechte verhaallijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou eens op met je Arya-haat.
Anders gaat ze je prikken met Needle
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we in ieder geval hopen dat Emilia Clark het jaar gebruikt om acteerlessen te nemen.
[..]
Ik haar niet Arya, ik haat haar slechte verhaallijn.
Wat zeg ik? Belachelijk slechte verhaallijn.
ja ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Ramsay wel dood gaat eigenlijk
Ik waardeer haar welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we in ieder geval hopen dat Emilia Clark het jaar gebruikt om acteerlessen te nemen.
[..]
Ik haar niet Arya, ik haat haar slechte verhaallijn.
Wat zeg ik? Belachelijk slechte verhaallijn.
ja het is echt zo'n zijweg van de rest ofzo welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jaoke, dat was wel beetje veel van het goeie klopt.
Heb ook geen idee wat ze nu zou moeten gaan doen
Denk dat ze enigszins belangrijk wordt volgend seizoen om wat karakters uit de serie te moorden en op het eind terug te keren bij Sansa en Jonquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja het is echt zo'n zijweg van de rest ofzo wel
Neuh.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Ramsay wel dood gaat eigenlijk
Ze is werkelijk geen stap verder dan ze was toen ze met de Hound op trok.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jaoke, dat was wel beetje veel van het goeie klopt.
Heb ook geen idee wat ze nu zou moeten gaan doen
ik ben benieuwd hoe ze aan het einde de Iron Throne in haar schoot geworpen krijgt.quote:
Ja, dat denk ik ook zeker. Maar dat hebben ze gewoon heel erg veel in beeld gebracht en bij Bran bijvoorbeeld veel minder terwijl ik denk dat hij net zo'n grotere dan nog wel grotere rol zal gaan hebben?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze enigszins belangrijk wordt volgend seizoen om wat karakters uit de serie te moorden en op het eind terug te keren bij Sansa en Jon
Groter weet ik niet, maar belangrijker voor het verhaal wel ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook zeker. Maar dat hebben ze gewoon heel erg veel in beeld gebracht en bij Bran bijvoorbeeld veel minder terwijl ik denk dat hij net zo'n grotere dan nog wel grotere rol zal gaan hebben?
Ja nouja, dat hebben sommige dan weer juist met Arya. Maar wie maakt zich daar druk om, tis boeiend genoeg voor iedereeeenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groter weet ik niet, maar belangrijker voor het verhaal wel ja.
Mja weetn ietIk heb Bran echt nooit boeiend gevonden eigenlijk
Ja, nou fijn dat je daar tenminste benieuwd naar bent. Dat is positief!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh.
Wun Wun, en Smalljon Umber.
[..]
Ze is werkelijk geen stap verder dan ze was toen ze met de Hound op trok.
Tragisch.
[..]
ik ben benieuwd hoe ze aan het einde de Iron Throne in haar schoot geworpen krijgt.
Daarom daarom. Hopelijk stoppen ze wel echt op het juiste moment dat je zoeits hebt van ja. Het is nu echt afquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nouja, dat hebben sommige dan weer juist met Arya. Maar wie maakt zich daar druk om, tis boeiend genoeg voor iedereeeen![]()
[..]
Ja, nou fijn dat je daar tenminste benieuwd naar bent. Dat is positief!
Zie je nog eens wat van de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja het is echt zo'n zijweg van de rest ofzo wel
Ja na dit seizoen nog 13 afleveringen toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom daarom. Hopelijk stoppen ze wel echt op het juiste moment dat je zoeits hebt van ja. Het is nu echt afNiet dat het afgeraffeld wordt of dat je zo`n laatste seizoen net als in Lost krijgt ofzo
Houden we niet van he, nieuwe onbekende plekken brrrquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zie je nog eens wat van de rest van de wereld.
Dat gerucht gaat wel de ronde jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja na dit seizoen nog 13 afleveringen toch?
[..]
Houden we niet van he, nieuwe onbekende plekken brrr
Relax..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:34 schreef Typisch het volgende:
deed ik bij jullie ook niet toen ik al veel verder was met het verhaal dan jullie tv-seriepeasants
Jonge, we spoileren nooit als we weten dat iemand het niet heeft gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:34 schreef Typisch het volgende:
deed ik bij jullie ook niet toen ik al veel verder was met het verhaal dan jullie tv-seriepeasants
dat is fijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, we spoileren nooit als we weten dat iemand het niet heeft gezien
hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Of iedereen wordt gewoon getrolled en The Hound eindigt gewoon op de troon
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter houdt IJsland het vol.
Anders baal ik.
Nieuw spitsje voor Ajax las ik?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kun je nou hands maken daar? ;')
Wat een gelul.
hand opstekenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kun je nou hands maken daar? ;')
Wat een gelul.
Zelfde als Zlatan bij Zweden jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:57 schreef JanCees het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom Ronaldo minder rendeert bij Portugal dan we gewend zijn van hem
niks God aanquote:
Vind je het gek als ze minder kwaliteit hebben.quote:
Ze zouden toch eens wat vaker FM moeten gaan spelen. Gabriel Barbosa speelt ook nog steeds in Brazilie. Dat wordt pas een spitsjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de 3de keuze van dat team.
Ik ben sceptisch.
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek als ze minder kwaliteit hebben.
Mooie goal gemaakt en alles eruit gehaald, niks mis mee.
Ik zag best op tegen de wedstrijden van vandaag, maar achteraf waren het best leuke potjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is waar
Al zie ik ze zo doorgaan tegen Hongarije of Oostenrijk
Zeker als nr 3 ook mogelijk doorgaat
Snap soweiso niet waarom je dan gaat kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag best op tegen de wedstrijden van vandaag, maar achteraf waren het best leuke potjes.
Eerst op de achtergrond aanzetten naast mijn computer en dan als het interessant word steeds meer kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap soweiso niet waarom je dan gaat kijken.
Heb vandaag even overgeslagen hoor, niks mis mee
Ik heb er mijn examen voor verzetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Morgen Rusland-Slowakije.
Ga je toch niet kijkenDat wordt een walgelijk slechte pot
Denk dat als je elke pot echt 90 min kijkt datje al gaar bent voor de knock-out fase begint, wat pas de echte interessante potjes moet gaan opleverenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst op de achtergrond aanzetten naast mijn computer en dan als het interessant word steeds meer kijken.
is juist leukquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Morgen Rusland-Slowakije.
Ga je toch niet kijkenDat wordt een walgelijk slechte pot
Ik kijk het ook niet heel geconcentreerd hoor, dat lukt me sowieso zelden meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat als je elke pot echt 90 min kijkt datje al gaar bent voor de knock-out fase begint, wat pas de echte interessante potjes moet gaan opleveren
Dat wel ja. Alhoewel. Als je als 3de door mag kan je ook laatste wedstrijd nog alles winnenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
is juist leuk
twee teams die wel moeten
De potjes waar je het minst van verwacht blijken vaak het leukst.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja. Alhoewel. Als je als 3de door mag kan je ook laatste wedstrijd nog alles winnen
Pellegodquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De potjes waar je het minst van verwacht blijken vaak het leukst.
Al was België-Italië ook erg fijn
Nee gewoon de beste nummers 3.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Moeten al die landen die 3de worden ook nog aparte play-offs spelen voor een plek in de 8ste finales?
snapte er geen kut vanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Moeten al die landen die 3de worden ook nog aparte play-offs spelen voor een plek in de 8ste finales?
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon de beste nummers 3.
En voor de loting van die 1/8e finales moet je raketwetenschap hebben gestudeerd.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
snapte er geen kut van
pouletje ingevuld in excel met een mannetje of 20
en dan moest je dus ook nummers 3 door doen bij de 1/8e finale, snapte er niks van
Joh.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is een stuk ingewikkelder dan gewoon met nrs 1 en 2
Nou..quote:
Dan zit het toernooi er wel lekker snel op.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, het was nogal een open deur
knock-out is makkelijkste, winnaar door en klaar #opendeur
A/C/Dquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..
Winnaar Poule B 3e Poule A/C/D
Winnaar Poule D 3e Poule B/E/F
Winnaar Poule A 3e Poule C/D/E
Winnaar Poule C 3e Poule A/B/F
Dat dusquote:
Het is zo gepland dat ploegen uit dezelfde poule niet tegen elkaar kunnen komen voor de halve finalequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..
Winnaar Poule B 3e Poule A/C/D
Winnaar Poule D 3e Poule B/E/F
Winnaar Poule A 3e Poule C/D/E
Winnaar Poule C 3e Poule A/B/F
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eng dui en duitsland wint mark my words
Duitsland-Frankrijk wordt sowieso halve finale ja. Maar die gaat Frankrijk pakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oke markquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee manquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duitsland-Frankrijk wordt sowieso halve finale ja. Maar die gaat Frankrijk pakken
Belgie niet johquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Andere halve finale wordt Spanje-Engeland of Spanje-Belgie
Ze hebben 1 keer verloren hoorquote:
Gevaarlijke ploeg ja.quote:
Italië onderschatten is het domste wat je kan doen, maar blijft zo jammer dat Verratti en Marchisio geblesseerd zijnquote:
Gaan er kwartfinale uit tegen Spanjequote:
ik welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
7:30 is toch hartstikke vroeg noem ik niet uitslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |