Je hebt er hoop gemist met Oscar-tijd natuurlijk. Maar er zijn altijd wel aardige films.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:03 schreef Sked het volgende:
zijn er binnenkort dan nog beetje goede films Fokkie
erg matig jaquote:
kijk fokker wat een nobuddyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Tjacka was het? Ga eens een keer de kroeg in man.
quote:
Moet eigenlijk wel doen als er wat goede films komen, heb het in mijn notities gezet zodat ik er regelmatig aan denkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt er hoop gemist met Oscar-tijd natuurlijk. Maar er zijn altijd wel aardige films.
Ga er zelf staan dan schelequote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:11 schreef Nouri het volgende:
die alaba kan er ook geen kut van hé
sjeempie
zo stoerquote:
Komen elke week nieuwe uit dus geen idee wat jij goed vind hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel doen als er wat goede films komen, heb het in mijn notities gezet zodat ik er regelmatig aan denk
Wij laten ons niet commanderen door jou meneer Tjackaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:14 schreef Nouri het volgende:
Fok-it start weer een discussie met Fokker over politiek. Dat was grappig.
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Fokker was het? Ga eens een keer de kroeg in man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wij laten ons niet commanderen door jou meneer Tjacka
Ja ik zit al beetje te kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen elke week nieuwe uit dus geen idee wat jij goed vind he
Serieus?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja ik zit al beetje te kijken
zie dat ze zelfs Tour de France etappe gaan uitzenden in de bioscoop wtf
Klopt. Giro opening werd ook uitgezondenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja ik zit al beetje te kijken
zie dat ze zelfs Tour de France etappe gaan uitzenden in de bioscoop wtf
Ik zou hier geen enkele fok chick hier durven te dm'en heb altijd het gevoel dat ze vet lelijk zijn. En gewoon van hun knappe vriendinnetjes foto's posten en zeggen dat ze dat zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Fokker was het? Ga eens een keer de kroeg in man.
Vrouwen die bang zijn om toe te geven dat ze lelijk zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik zou hier geen enkele fok chick hier durven te dm'en heb altijd het gevoel dat ze vet lelijk zijn. En gewoon van hun knappe vriendinnetjes foto's posten en zeggen dat ze dat zijn.
Ja dat is erg sneuquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen die bang zijn om toe te geven dat ze lelijk zijn
Jungle Bookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Giro opening werd ook uitgezonden
Maar nu zijn Elle, The Nice Guys en Jungle book wel goeie films die draaien
Geen flauw idee, Fokkie is de bioskenner hierquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, hoe lang zou die nog draaienmoet snel zijn denk?
van de actievere users welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vindt opso de knapste dame hier?
Ik heb denk ik geen hele uitgesproken favoriet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vindt opso de knapste dame hier?
Slijmbalquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:32 schreef Nouri het volgende:
al is fok-it ook een vrouw qua mentale weerbaarheid
dus hij is de knapste vrouw
Zit je dwars he? Heb je al punani of niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Fokker was het? Ga eens een keer de kroeg in man.
wat is een punaniquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit je dwars he? Heb je al punani of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |