Tering.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tijdje? Herstel duurt 4 tot 6 maanden. Die gaat naar huis.
Voor een jaartje hoop ik. Dan begint ook mijn (pre)master dus weet niet of het echt reizen of niet is.quote:
#JUSTDOIT. Al geef ik eerlijk toe dat een vriendin van mij ook zei: Wat heb je hier en wat heb je te verliezen?quote:
Nee, ik bedoelde het meer naar jou toe datj e niet datequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een jaartje hoop ik. Dan begint ook mijn (pre)master dus weet niet of het echt reizen of niet is.
[..]
#JUSTDOIT. Al geef ik eerlijk toe dat een vriendin van mij ook zei: Wat heb je hier en wat heb je te verliezen?
Omg premaster, welke opleidingquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een jaartje hoop ik. Dan begint ook mijn (pre)master dus weet niet of het echt reizen of niet is.
[..]
#JUSTDOIT. Al geef ik eerlijk toe dat een vriendin van mij ook zei: Wat heb je hier en wat heb je te verliezen?
Ik ook écht niet hoor, ja wel dat je knie ingewikkeld is enzo.. maar dit wtf? Ja het is écht kut gewoon, ik vind het echt zo sneuquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering.
Had niet verwacht dat het zo lang zou zijn. :$
Ik ben normaal ook niet zo hoorquote:
Haha, moet lachen om flipte eruit. Die ga ik bewarenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo hoorMaar het flipte er gewoon uit
Wel echt triestig voor beide partijen ja. Je broertje zal ookwel hard balenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook écht niet hoor, ja wel dat je knie ingewikkeld is enzo.. maar dit wtf? Ja het is écht kut gewoon, ik vind het echt zo sneu.
En mn broertje voelt zich vooral schuldig want dit was dus zijn tweede werkdag en hij is donderdag (!!!!!!) geslaagd voor deze opleiding en ja hij vind het gewoon dom van zichzelf en loopt zich op het werk enzo te verontschuldigen 'want ja nu zitten zij daar ook mee' en dat vind ik echt zo kut om te horen dan heja blijft je lieve kleine schattiepattiebroertje
Oh zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het meer naar jou toe datj e niet date
Bedrijfseconomiequote:
Nou ja, ben waarschijnlijk niet aangenomen bij Ziggootje dus dat is wel echt flinke bummer. Weet het nog niet zeker. Moet morgen even bellen, maar anders hadden ze allang bericht gestuurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, moet lachen om flipte eruit. Die ga ik bewaren![]()
Hoe is het verder met jou Fokkie?
Sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maak wel vaak grappende opmerkingen over dat ik een uitgelubberd geslachtsdeel heb de laatste tijd. Slechte invloeden.
Zou echt niet weten wat ik 6 maanden moest doen als ik niet kon werken of ietsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook écht niet hoor, ja wel dat je knie ingewikkeld is enzo.. maar dit wtf? Ja het is écht kut gewoon, ik vind het echt zo sneu.
En mn broertje voelt zich vooral schuldig want dit was dus zijn tweede werkdag en hij is donderdag (!!!!!!) geslaagd voor deze opleiding en ja hij vind het gewoon dom van zichzelf en loopt zich op het werk enzo te verontschuldigen 'want ja nu zitten zij daar ook mee' en dat vind ik echt zo kut om te horen dan heja blijft je lieve kleine schattiepattiebroertje
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh hou mij op de hoogte, ik ga wss ook master doen maarja, eerst de pre ervan hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh zo.moet toch wat om mezelf te beschermen tegen nare hartbrekende mannen.
[..]
Bedrijfseconomie
Wat een streng kutwijf dan, jij bent toe aan iets beters dan zo'n nors wijffie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo hoorMaar het flipte er gewoon uit
Nee, die voelt zich op dit moment echt enkel schuldigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel echt triestig voor beide partijen ja. Je broertje zal ookwel hard balen
Oohh, nouja het kan natuurlijk zijn dat ze het gewoon zijn vergeten. Of communicatiefoutje of ja, hopen we dan maar gewoon op! Zou wel balen zijn ja.. Helemaal als je dat toch wel een beetje verwachtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ben waarschijnlijk niet aangenomen bij Ziggootje dus dat is wel echt flinke bummer. Weet het nog niet zeker. Moet morgen even bellen, maar anders hadden ze allang bericht gestuurd.
En had het echt verwachtMaargeod
Daar wel goed?
Ja, en hij werkt ook echt 50 - 60 uur in de weekquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Zou echt niet weten wat ik 6 maanden moest doen als ik niet kon werken of iets
Veel sterkte maar voor hem
Ik hink nog een beetje tussen wat opties.quote:
Ja. Kut pre's. Nog vies veel eisen aan ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh hou mij op de hoogte, ik ga wss ook master doen maarja, eerst de pre ervan he
[..]
Wat een streng kutwijf dan, jij bent toe aan iets beters dan zo'n nors wijffie.
Ga je dan meteen op vakantie ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, die voelt zich op dit moment echt enkel schuldigen die voelt zich dom. Maar niet balen van het Zweden avontuur, zal nog wel komen denk.
Ik had het gisteren met hem er nog over dat ik ook ticket zou boeken om op bezoek te gaan, natuurlijk wel jammer dat dat ook niet meer kan maar dat is bijzaak natuurlijk
[..]
Oohh, nouja het kan natuurlijk zijn dat ze het gewoon zijn vergeten. Of communicatiefoutje of ja, hopen we dan maar gewoon op! Zou wel balen zijn ja.. Helemaal als je dat toch wel een beetje verwacht
Hier gaat alles lekker, nog drie weken en eerste jaar school zit er alweer op joh ;o
Jeetje Crackie. Wat heftig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en hij werkt ook echt 50 - 60 uur in de week. Maar weet nou ook niet of hij ontslag had genomen bij zijn oude werk voor Zweden oid, strakt heeft ie ook geen inkomen
:/
Wat zijn de opties?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hink nog een beetje tussen wat opties.Kan zo maar Europa worden.
[..]
Ja. Kut pre's. Nog vies veel eisen aan ook.
Klopt, mygodquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hink nog een beetje tussen wat opties.Kan zo maar Europa worden.
[..]
Ja. Kut pre's. Nog vies veel eisen aan ook.
Dan moet je maar een patatje kopen om je neus af te leiden terwijl ik het harinkje eet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, de nieuwe haring is er.
Nu moet ik er aan geloven en Lokje meenemen naar de tent die de beste van Nederland verkoopt.
Baal nu al van de geur.
Jammer dat hostelwerk altijd vrijwillig is. Dat is ideaal om het te combinerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Reizen & werken of enkel werken
En dan simpele baan of serieuze baan
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, de nieuwe haring is er.
Nu moet ik er aan geloven en Lokje meenemen naar de tent die de beste van Nederland verkoopt.
Baal nu al van de geur.
De geur van vis overcompenseert wel een beetje de patat denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je maar een patatje kopen om je neus af te leiden terwijl ik het harinkje eet.
Dat is voor mij enkel motivatie om met achten en negens te slagen. Betere motivatie kan ik eigenlijk niet krijgen. Iemands ongelijk bewijzen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt, mygodmoet je ook engels instaptoets enzo doen? En dat je maar 2 herkansingen hebt bladiebla.
Ik las studiegids door waarin dingen stonden over als hbo student master te gaan doen, er werd echt viesdenigrerend gesproken over hbo studentenmkay, het is niet makkelijk, dat is te begrijpen maar op elk bladzijde hoeft niet te staan dat je het als hbo student moeilijk gaat krijgen tijdens je master
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat hostelwerk altijd vrijwillig is. Dat is ideaal om het te combineren
Dat is de enige optie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je maar een patatje kopen om je neus af te leiden terwijl ik het harinkje eet.
Visgeur doet me denken aan Hep.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
De geur van vis overcompenseert wel een beetje de patat denk ik
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de enige optie.
[..]
Visgeur doet me denken aan Hep.
picsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens veel complimentjes gekregen over mijn knipbeurt.
Dit herken ik, boxquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is voor mij enkel motivatie om met achten en negens te slagen. Betere motivatie kan ik eigenlijk niet krijgen. Iemands ongelijk bewijzen.![]()
Ja inderdaad instaptoets en doe nu om bij een ander universiteit te komen ook een zelfstudie
Onbeperkt? 😱quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
En dat het zoveel moeilijker is, ja ik vind het persoonlijk echt overdreven..![]()
je hebt namelijk onbeperkt herkansingen in je master etc etc etc, dus ja.. dan haal je het toch altijd wel!?
Dat denk ik ook. Alles is haalbaar als je het maar wil.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit herken ik, box![]()
Ghehe ja ik zag ook al een pagina over welke boeken je nu al moet aanschaffen voor zelfstudie. Maar met motivatie, veel studeren en beetje geluk komt het goed.
Van één nieuwe haring? Niet zo overdrijven hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
De geur van vis overcompenseert wel een beetje de patat denk ik
ja, hier wel zo ver ik weetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onbeperkt? 😱
Ik weet het ook niet waarom het niet gehaald wordt.
vmboquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Crack jij doet ook master toch, kom je van vwo?
Als je bij de viskraam staat ligt er natuurlijk wel meer dan 1 haringquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van één nieuwe haring? Niet zo overdrijven hoor.
Vmbo-mbo-hbo-woquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vertelll, hoe ben jij nu gekomen waar je nu bent qua studie.
Blijkbaar toch welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Mijn schoolleven:
vmbo niveau 4 --> vmbo niveau 3 - 4 --> vmbo 4 --> havo 5 (enkel examenjaar) --> hbo --> master
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |