bijna goedquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vmbo-mbo-hbo-wo
Vmbo-havo-vwo-wo
Vee lmeer opties zijn er niet echt he
Jawel, vavoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vmbo-mbo-hbo-wo
Vmbo-havo-vwo-wo
Vee lmeer opties zijn er niet echt he
Kan geen camera vinden nu. Maar de kapper vond het posh :$quote:
Knapquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Mijn schoolleven:
vmbo niveau 4 --> vmbo niveau 3 - 4 --> vmbo 4 --> havo 5 (enkel examenjaar) --> hbo --> master
Lekker bezig geweest hoor Crack.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Mijn schoolleven:
vmbo niveau 4 --> vmbo niveau 3 - 4 --> vmbo 4 --> havo 5 (enkel examenjaar) --> hbo --> master
Oh maar hij hoeft niet mee naar binnen hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je bij de viskraam staat ligt er natuurlijk wel meer dan 1 haring
Ik zei ook knapquote:
Oh sorryyyy, ja thanks hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei ook knap
Hoezo ben je op vmbo van tl naar kb gegaan? Was dat nog in de brugklas?
Ah ja, zoiets dacht ik al ja. Als je je dan eenmaal beter weer voelt had je wel het gevoel van: Wat doe ik hier nou weer?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh sorryyyy, ja thanks he
Nee, dat was halverwege het tweede schooljaar omdat het écht niet meer goed met me ging en mn ouders vonden het toen wel genoeg.
Hmm, ja beetje wel maar vond het niet vervelend omdat ik al vrij vroeg zoiets had van 'okeee dan gaan we ons best doen voor de vavo' en daarvoor had ik voor ieder vak een 8 gemiddeld nodig op vmbo, dus dat was wel voldoende uitdaging en verder vond ik vmbo gezelligquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets dacht ik al ja. Als je je dan eenmaal beter weer voelt had je wel het gevoel van: Wat doe ik hier nou weer?
Ja inderdaad, ook op vmbo haal je echt niet zomaar voor elk vak een 8 alsje er geen fluit aan doetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja beetje wel maar vond het niet vervelend omdat ik al vrij vroeg zoiets had van 'okeee dan gaan we ons best doen voor de vavo' en daarvoor had ik voor ieder vak een 8 gemiddeld nodig op vmbo, dus dat was wel voldoende uitdaging en verder vond ik vmbo gezellighaha
![]()
Waarom zou het nu dan geen bedtijd zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
Was het maar al tijd om naar bed te gaan.
Omdat ik dan te vroeg wakker ben morgen. En het is de bedoeling niet veel meer van de dag mee te maken dan noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou het nu dan geen bedtijd zijn?
Heb jij trouwens al Pathe Unlimited gefixt of heb je formulier inmiddels al 3 maanden niet ingevuld?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou het nu dan geen bedtijd zijn?
Ik had het online formulier ingevuld, uitgeprint en toen ben ik vergeten langs te gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al Pathe Unlimited gefixt of heb je formulier inmiddels al 3 maanden niet ingevuld?
Loterijen worden telefonisch verkochtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Random kerel van Bankgiroloterij aan de deur.
Ik vertrouw dat nooit
Terecht. Je woont in een wijk met oude mensen, misschien komen ze je wel beroven. :$quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Random kerel van Bankgiroloterij aan de deur.
Ik vertrouw dat nooit
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had het online formulier ingevuld, uitgeprint en toen ben ik vergeten langs te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |