Ik ben benieuwd naar de prestatie verbeteringen van de nieuwe watch os 3. Nieuw model trouwens ook 😋quote:Op woensdag 7 september 2016 16:33 schreef DKUp het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Apple Watch 2, de iPhone's niet
Dank je wel.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen idee, dat maakt het ingewikkeld. In elk geval iets met iCloud.
Alleen vervelend als je de hoofdtelefoon moet aansluiten op de lightning poort. Ik bel bijna altijd met een hoofdtelefoon op, en vaak ook terwijl ik mijn telefoon oplaad.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe iphone is waterdicht, en wanneer je met een kabeltje je iphone 7 aansluit op een beeldscherm, heb je een volwaardige macPhone! Zo kan je je mac overal meenemen.
Ben benieuwd waar ze mee komen... Ik verwacht alleen betere specs en verder hetzelfde als de 6.
Echt vernieuwd is apple niet meer. Ingehaald door samsung en microsoft.
Ohja. Die gaat weg jaquote:Op woensdag 7 september 2016 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alleen vervelend als je de hoofdtelefoon moet aansluiten op de lightning poort. Ik bel bijna altijd met een hoofdtelefoon op, en vaak ook terwijl ik mijn telefoon oplaad.
wat zijn dan de vernieuwingen van samsung en ms waarmee ze apple hebben ingehaald?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe iphone is waterdicht, en wanneer je met een kabeltje je iphone 7 aansluit op een beeldscherm, heb je een volwaardige macPhone! Zo kan je je mac overal meenemen.
Ben benieuwd waar ze mee komen... Ik verwacht alleen betere specs en verder hetzelfde als de 6.
(Spat)Waterproof iphone 7 zonder minijack en de homebutton is ook weg, vervangen door het magic trackpad 2 systeem. Scheelt weer wat losse en bewegende onderdelen.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Qunix het volgende:
De perfectionering van de 2-in-1 vormfactor mer de Surface Pro 4, die veelzijdiger en krachtiger is dan de iPad Pro.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:08 schreef Drug het volgende:
[..]
wat zijn dan de vernieuwingen van samsung en ms waarmee ze apple hebben ingehaald?
klopt maar inhalen is een groot woordquote:Op woensdag 7 september 2016 18:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De perfectionering van de 2-in-1 vormfactor mer de Surface Pro 4, die veelzijdiger en krachtiger is dan de iPad Pro.
Quickcharge, mobiel multitasken, draadloos opladen, grotere scherm tot behuizing ratio/kleinere bezels, betere handzaamheid met grotere schermen..
Apple is niet zaligmakend
Tot anderhalf jaar geleden was de gedachte dat een andere tablet een betere optie was dan de iPad absurd. Tegenwoordig is het behoorlijk moeilijk de aanschaf van een iPad Pro te verantwoorden tegenover de Surface Pro 4 die meer kracht, meer veelzijdigheid, meer functionaliteit en een intelligenter design biedt voor een lagere prijs. Hoe is dat niet inhalen?quote:Op woensdag 7 september 2016 18:24 schreef Drug het volgende:
[..]
klopt maar inhalen is een groot woord
Plus een volwaardige OS hebben. Surface book is zelfs nog interessanter!quote:Op woensdag 7 september 2016 18:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De perfectionering van de 2-in-1 vormfactor mer de Surface Pro 4, die veelzijdiger en krachtiger is dan de iPad Pro.
je noemt 1 product uit 1 productlijn waar enkel ms arguably apple vooruitgestreefd is. de stelling was dat ms en samsung in general apple hebben ingehaaldquote:Op woensdag 7 september 2016 18:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tot anderhalf jaar geleden was de gedachte dat een andere tablet een betere optie was dan de iPad absurd. Tegenwoordig is het behoorlijk moeilijk de aanschaf van een iPad Pro te verantwoorden tegenover de Surface Pro 4 die meer kracht, meer veelzijdigheid, meer functionaliteit en een intelligenter design biedt voor een lagere prijs. Hoe is dat niet inhalen?
Dat was niet mijn stelling. Mijn stelling was dat Apple de laatste anderhalf, twee jaar achterover geleund heeft, waardoor concurrenten de kans hebben gekregen het verschil in te lopen.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:32 schreef Drug het volgende:
[..]
je noemt 1 product uit 1 productlijn waar enkel ms arguably apple vooruitgestreefd is. de stelling was dat ms en samsung in general apple hebben ingehaald
o dat was in de context van de reply's niet duidelijkquote:Op woensdag 7 september 2016 18:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn stelling. Mijn stelling was dat Apple de laatste anderhalf, twee jaar achterover geleund heeft, waardoor concurrenten de kans hebben gekregen het verschil in te lopen.
Oh ja, effe de AppleTV aanslingeren.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:48 schreef Qunix het volgende:
Goh, nog steeds geen stream... Ze hebben nog 10 minuten.
Het is geen achterover leunen geweest, de baanbrekende innovaties waren er gewoon uit en dus kom je uit op niche dingen als vingerafdruk en de andere kleine dingen.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn stelling. Mijn stelling was dat Apple de laatste anderhalf, twee jaar achterover geleund heeft, waardoor concurrenten de kans hebben gekregen het verschil in te lopen.
Zelfde hier. Hopelijk gaat het publiek dat aanwezig is "Boeh" roepen ipv klappen bij het bekend maken daarvan. Het is echt een achteruitgang.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alleen vervelend als je de hoofdtelefoon moet aansluiten op de lightning poort. Ik bel bijna altijd met een hoofdtelefoon op, en vaak ook terwijl ik mijn telefoon oplaad.
Die schijnen in oktober aangekondigd te gaan wordenquote:Op woensdag 7 september 2016 18:58 schreef b2py het volgende:
Ergens een roundup wat we kunnen verwachten? Ben persoonlijk vooral benieuwd naar Macbooks
Er bestaan al Macbooks. Opgelost.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:58 schreef b2py het volgende:
Ergens een roundup wat we kunnen verwachten? Ben persoonlijk vooral benieuwd naar Macbooks
Niet op Apple TVquote:
Ze moeten wat. De rest zal niet boeiend zijn.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ze beginnen in ieder geval leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |