Gezien ze gewoonweg iedereen een stempel van goedkeuring geven..quote:Op maandag 13 juni 2016 19:51 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je wajong terecht is, waar maak je je druk om?
Krijg je eenmaal de brief, in bezwaar gaan.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef Hansklokjes het volgende:
Terecht is een breed begrip. Ze proberen iedereen aan het werk te krijgen zelfs "terechte" mensen. Het is gewoon walgelijk deze slavenwet.
Hmm maar dat haal ik niet uit de folder, daarin zeggen ze dat ze genoeg informatie hebben omdat ik al in 2010 gekeurd ben? zoals je hierboven kunt lezen
Mijn handicap is inderdaad, minder lichamelijk of zichtbaar van aard maar pyschisch/geestelijk sinds van kind af aan al. En daarbij heb ik ook fysieke klachten gekregen maargoed.
Nee, dat is niet waar. Mensen die de WAJONG terecht hebben mogen deze houden. Heb dat al in verschillende gevallen gezien. Ben blij dat ze gaan herkeuren om zo misschien wat fraudeurs aan te pakken.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef Hansklokjes het volgende:
Terecht is een breed begrip. Ze proberen iedereen aan het werk te krijgen zelfs "terechte" mensen. Het is gewoon walgelijk deze slavenwet.
Dat klinkt echt vaag, het was toch al terecht? Je kwam niet zomaar in de wajong.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Mensen die de WAJONG terecht hebben mogen deze houden. Heb dat al in verschillende gevallen gezien. Ben blij dat ze gaan herkeuren om zo misschien wat fraudeurs aan te pakken.
Voor veel gemeenten loonde het in die tijd simpelweg om mensen in de Wajong te flikkeren.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat klinkt echt vaag, het was toch al terecht? Je kwam niet zomaar in de wajong.
Nou krijgen we vast weer van die verhalen van "ja maar ik ken iemand die..", er gaan altijd psychische en lichamelijke keuringen van te voren aan vast, voordat je een wajong toegewezen kreeg.
Voor veel gemeenten loonde het in die tijd simpelweg om mensen in de Wajong te flikkeren.
Zijn er echt fraudeurs tussen? Ja okay zullen er misschien een bepaald % aan fraudeurs tussen zitten, maar om te doen alsof dat 99% is.. kom op zeg.
Als je een wajong kreeg dan was het terecht.. en anders hadden ze maar vaker herkeuringen moeten doen als het echt allemaal zo onbetrouwbaar was/is.
Maar iemands kunnen/belastbaarheid (zeker als het psychisch is), kan toch veranderen door de jaren heen?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat klinkt echt vaag, het was toch al terecht? Je kwam niet zomaar in de wajong.
Nou krijgen we vast weer van die verhalen van "ja maar ik ken iemand die..", er gaan altijd psychische en lichamelijke keuringen van te voren aan vast, voordat je een wajong toegewezen kreeg.
Zijn er echt fraudeurs tussen? Ja okay zullen er misschien een bepaald % aan fraudeurs tussen zitten, maar om te doen alsof dat 99% is.. kom op zeg.
Als je een wajong kreeg dan was het terecht.. en anders hadden ze maar vaker herkeuringen moeten doen als het echt allemaal zo onbetrouwbaar was/is.
Je kunt dus gewoon aan het werk of iig gedeeltelijk??quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef Hansklokjes het volgende:
Hmm maar dat haal ik niet uit de folder, daarin zeggen ze dat ze genoeg informatie hebben omdat ik al in 2010 gekeurd ben? zoals je hierboven kunt lezen
Mijn handicap is inderdaad, minder lichamelijk of zichtbaar van aard maar pyschisch/geestelijk sinds van kind af aan al. En daarbij heb ik ook fysieke klachten gekregen maargoed.
Ik ken een tweetal fraudeurs ja en die krijgen nu niks meer.Ik ben 100% voor de herkeuringenquote:Op maandag 13 juni 2016 20:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Omdat ze niets voor die mensen konden betekenen, dat jij denkt dat zulke mensen op magische wijze geschikt zijn voor werk in sommige gevallen nu meer dan 10 jaar later.. dream on "bonethugss".quote:Op maandag 13 juni 2016 20:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Voor veel gemeenten loonde het in die tijd simpelweg om mensen in de Wajong te flikkeren.
Dat kan, maar komt minder vaak voor dan je denkt.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:33 schreef agter het volgende:
[..]
Maar iemands kunnen/belastbaarheid (zeker als het psychisch is), kan toch veranderen door de jaren heen?
En op welke wijze zijn ze fraudeurs?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken een tweetal fraudeurs ja en die krijgen nu niks meer.Ik ben 100% voor de herkeuringen![]()
Nee, ze krijgen nu alleen nog maar stufiquote:Op maandag 13 juni 2016 20:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En op welke wijze zijn ze fraudeurs?
Ze kregen het ooit terecht toch? (ik neem aan van na 2010) Nu ziet het UWV het voor die 2 mensen anders.
Dit klopt gewoon niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Omdat ze niets voor die mensen konden betekenen, dat jij denkt dat zulke mensen op magische wijze geschikt zijn voor werk in sommige gevallen nu meer dan 10 jaar later.. dream on "bonethugss".
[..]
Dat bestaat niet, onterecht.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen nu alleen nog maar stufize hebben het nooit terecht gekregen, beiden niet.
Het bestaat wel, onterecht.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat bestaat niet, onterecht.
Dan moeten ze maar de uwv arts die het goedkeurde aanpakken.
Betwijfel ernstig dat het zo ging.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet.
Het loonde 'toen' voor de overheid omdat de gemeente de AOW en aanvullende uitkeringen overmaakt.
De overheid betaalde toendertijd de wahjong. Dat scheelde dus weer voor de gemeenten.
Dat bestaat dus wel.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat bestaat niet, onterecht.
Dan moeten ze maar de uwv arts die het goedkeurde aanpakken.
Het is hoogstens dat ze kunnen vinden dat je klachten dusdanig verminderd zijn dat je kan (of gedeeltelijk kan) werken.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat bestaat dus wel.
Waarom zit je hier allemaal onzin te verkondigen?
dus als je met liegen, bedriegen en faken een wajong krijgt is dat terecht? geniaal grappigquote:Op maandag 13 juni 2016 20:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is hoogstens dat ze kunnen vinden dat je klachten dusdanig verminderd zijn dat je kan (of gedeeltelijk kan) werken.
Anders heeft iemand een steek laten vallen bij de keuring.
Het is niet alsof je automatisch een wajong kan krijgen.
In eerste instantie kan het dan niet onterecht zijn geweest, anders hadden ze het niet gekregen.
Dat men later daar op terug komt, doet daar niets aan af.
Er zijn hele klassen geweest in 2009-2009 die wahjong hebben aangevraagd.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is hoogstens dat ze kunnen vinden dat je klachten dusdanig verminderd zijn dat je kan (of gedeeltelijk kan) werken.
Anders heeft iemand een steek laten vallen bij de keuring.
Het is niet alsof je automatisch een wajong kan krijgen.
In eerste instantie kan het dan niet onterecht zijn geweest, anders hadden ze het niet gekregen.
Dat men later daar op terug komt, doet daar niets aan af.
Ik zou niet weten hoe je dan voorbij de psychologen komt.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dus als je met liegen, bedriegen en faken een wajong krijgt is dat terecht? geniaal grappig
Natuurlijk, hier hou ik op met reageren op jouw onzin.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Er zijn hele klassen geweest in 2009-2009 die wahjong hebben aangevraagd.![]()
Dit is gewoon betaald door de overheid.
Ja, jezus man. Ik Leg het al de hele tijd uit!quote:Op maandag 13 juni 2016 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dus als je met liegen, bedriegen en faken een wajong krijgt is dat terecht? geniaal grappig
nee, dat merk ik welquote:Op maandag 13 juni 2016 20:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar goed ik weet niet om welke redenen die 2 die jij zogenaamd kent toen een wajong toegekend hadden gekregen.
Heb je je Wajong op 1 januari 2010 aangevraagd of heb je hem al in 2009 aangevraagd?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef Hansklokjes het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2016 20:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk, hier hou ik op met reageren op jouw onzin.
Hele klassen nog wel.
Ik hoor nog steeds niet waarom zij dan een wajong hadden gekregen, of weet je het eigenlijk niet en sta je zelf maar wat te verzinnen?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nee, dat merk ik wel
ook wel leuk om te zien
Het is je echt 10 keer uitgelegd....quote:Op maandag 13 juni 2016 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds niet waarom zij dan een wajong hadden gekregen, of weet je het eigenlijk niet en sta je zelf maar wat te verzinnen?
Alsof het zo makkelijk is artsen voor de gek te houden bij zowel fysieke als psychische klachten.
Dan komt er wel meer bij kijken en heb je het wederom over een heel klein percentage dat er blijkbaar doorheen weet te glippen.
Ik zie vooral uitspraken van jouw kant zonder bronnen of andere basis waar vanuit ik het zou kunnen bekijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Ja op ZMO, tegenwoordig ZMOK, was dat standaard.![]()
Maar negeer lekker de feiten.
Nee het is nu inderdaad wel duidelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:58 schreef Lienekien het volgende:
Laat je niet opnaaien door die vervelende trollen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 20:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zie vooral uitspraken van jouw kant zonder bronnen of andere basis waar vanuit ik het zou kunnen bekijken.
Wat jouw betreft moet ik wat jij zegt maar accepteren als waarheid, nee dank je.
Whut? Wanneer maakte de gemeente de AOW over? Klets niet zo.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet.
Het loonde 'toen' voor de overheid omdat de gemeente de AOW en aanvullende uitkeringen overmaakt.
De overheid betaalde toendertijd de wahjong. Dat scheelde dus weer voor de gemeenten.
In 2008, dat staat er ook gewoon.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut? Wanneer maakte de gemeente de AOW over? Klets niet zo.
Het gaat om de bijstand. Als ze kansloze daarin zette, moest een gemeente dat zelf betalen. Nu konden ze het mooi op het rijk afschuiven.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut? Wanneer maakte de gemeente de AOW over? Klets niet zo.
Dit bedoelde ik onder andere.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het gaat om de bijstand. Als ze kansloze daarin zette, moest een gemeente dat zelf betalen. Nu konden ze het mooi op het rijk afschuiven.
In maart of april 2010, maar ik kreeg met terugwerkende kracht de betalingen van jan,feb, maart enz.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je je Wajong op 1 januari 2010 aangevraagd of heb je hem al in 2009 aangevraagd?
Dat doet de SVB en die deed dat ook in 2008. Klets niet.quote:
Ik 'klets' hier niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat doet de SVB en die deed dat ook in 2008. Klets niet.
Dat lijkt jou verstandig idd, Ik zeg wat ik echt denk. Ja dat is realiteit. Dat het niet even mooi in sommige mensen hun beeld valt JAMMER HE. Misschien moeten mensen maar eens wat veranderen in deze samenleving ipv allerlei regeltjes waardoor we het echte zicht verliezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:02 schreef Leandra het volgende:
TS, het lijkt me verstandig je manier van posten binnen de perken te houden.
Je wou beweren dat de AOW niet door de SVB wordt uitbetaald?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik 'klets' hier niet.
Jullie wel, denk ik.😂
De Sociale Verzekeringsbank doet dat, en toen die nog de "Raad van Arbeid" heette betaalden zij ook de AOW al, idem voor de kinderbijslag.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik 'klets' hier niet.
Jullie wel vgm mij.😂
Als je wilt dat ze je opsluiten, hetzij in een gevangenis, hetzij op een gesloten afdeling, dan moet je vooral zo doorgaan.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Dat lijkt jou verstandig idd, Ik zeg wat ik echt denk. Ja dat is realiteit. Dat het niet even mooi in sommige mensen hun beeld valt JAMMER HE. Misschien moeten mensen maar eens wat veranderen in deze samenleving ipv allerlei regeltjes waardoor we het echte zicht verliezen.
Ik ben een anarchist van hart en laat mij niet de mond snoeren.
Ik meende wat ik zeg, al is het het echt het LAATSTE wat ik wil. Maarja mensen blijven toch stemmen op het domme politieke poppenkast, en ondertussen zijn er mensen echt de lul erdoor.
Nou, het is heel simpel, ik verwijder het soort posts zoals degene die ik verwijderd heb, en als je vindt dat je dan toch door moet gaan met dat soort posts dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Dat lijkt jou verstandig idd, Ik zeg wat ik echt denk. Ja dat is realiteit. Dat het niet even mooi in sommige mensen hun beeld valt JAMMER HE. Misschien moeten mensen maar eens wat veranderen in deze samenleving ipv allerlei regeltjes waardoor we het echte zicht verliezen.
Ik meende wat ik zeg, al is het het echt het LAATSTE wat ik wil. Maarja mensen blijven toch stemmen op het domme politieke poppenkast, en ondertussen zijn er mensen echt de lul erdoor.
Nou ja, bewijst wel dat zijn WaJong niet geheel onterecht is toegekendquote:Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je wilt dat ze je opsluiten, hetzij in een gevangenis, hetzij op een gesloten afdeling, dan moet je vooral zo doorgaan.
En wat heeft de AOW daar mee te maken?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het gaat om de bijstand. Als ze kansloze daarin zette, moest een gemeente dat zelf betalen. Nu konden ze het mooi op het rijk afschuiven.
Wacht, wat?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Tja, want mensen die weten hoe het echt in elkaar zit worden idd voor gek verklaard. Zo zit deze omgekeerde samenleving in elkaar. Allemaal onderdrukking in deze slavenplaneet. Het feit dat je dit al voorsteld...quote:Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je wilt dat ze je opsluiten, hetzij in een gevangenis, hetzij op een gesloten afdeling, dan moet je vooral zo doorgaan.
Niks, maar ik had het ook niet over de AOW he? Dan moet je bij die andere pannekoek zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat heeft de AOW daar mee te maken?
Heel simpel. Ik zeg respectvol naar jou gebruik je hersenen eens. Ik ben het niet eens met jou. Dat mag toch? Wie ben jij zowiezo om te verteleln wat wel of niet mag? omdat je moderator voor je naam hebt? Asjeblieft antwoord niet want ik weet precies wat je gaat zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel, ik verwijder het soort posts zoals degene die ik verwijderd heb, en als je vindt dat je dan toch door moet gaan met dat soort posts dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen.
Verder kun je hier prima terecht met je vragen, maar niet als je allerlei dreigementen naar instanties gaat posten.
Hahaha heel typisch zo'n antwoord komt altijd terug.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou ja, bewijst wel dat zijn WaJong niet geheel onterecht is toegekend
Ik weet niet wat je verwijderd hebt, maar ik vind het zeer interessant om de mening van deze Wajonger te lezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel, ik verwijder het soort posts zoals degene die ik verwijderd heb, en als je vindt dat je dan toch door moet gaan met dat soort posts dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen.
Verder kun je hier prima terecht met je vragen, maar niet als je allerlei dreigementen naar instanties gaat posten.
En misschien, heel misschien, ben jij wel degene die het fout heeft hier. Zou je daar wel eens over hebben nagedacht?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef Hansklokjes het volgende:
Ja
[..]
Tja, want mensen die weten hoe het echt in elkaar zit worden idd voor gek verklaard. Zo zit deze omgekeerde samenleving in elkaar. Allemaal onderdrukking in deze slavenplaneet. Het feit dat je dit al voorsteld...
Alleen omdat ik zeg zo enorm afwijkt van de norm.. nee die moet gek zijn..Wat nou als de meeste mens "gek" zijn zonder dit te weten?...
Gebruik jij je hersens dan ook, als je denkt dat we dat soort posts kunnen laten staan zoals je eerder gedaan hebt dan ben je in de war, en flink ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Heel simpel. Ik zeg respectvol naar jou gebruik je hersenen eens. Ik ben het niet eens met jou. Dat mag toch?
Wat er fout aan was waren de dreigementen die hij uitte.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verwijderd hebt, maar ik vind het zeer interessant om de mening van deze Wajonger te lezen.
Wat is er fout aan? Hij mag prima die mening hebben.
Als je het niet weet kun je ook niet beoordelen of het kon blijven staan.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verwijderd hebt, maar ik vind het zeer interessant om de mening van deze Wajonger te lezen.
Wat is er fout aan? Hij mag prima die mening hebben.
Jij dreigt met geweld, wat verwacht je dan voor reactie?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef Hansklokjes het volgende:
Ja
[..]
Tja, want mensen die weten hoe het echt in elkaar zit worden idd voor gek verklaard. Zo zit deze omgekeerde samenleving in elkaar. Allemaal onderdrukking in deze slavenplaneet. Het feit dat je dit al voorsteld...
Alleen omdat ik zeg zo enorm afwijkt van de norm.. nee die moet gek zijn..Wat nou als de meeste mens "gek" zijn zonder dit te weten?...
Ja ik weet dat JIJ dat denkt. Maar ik zie helder en ik verander niet voor niemand niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gebruik jij je hersens dan ook, als je denkt dat we dat soort posts kunnen laten staan zoals je eerder gedaan hebt dan ben je in de war, en flink ook.
Dus of gewoon posten en het binnen de grenzen houden, of niet meer posten.
En dat is een welgemeend advies.
quote:Op maandag 13 juni 2016 21:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik 'klets' hier niet.
Jullie wel, denk ik.😂
Dan kun je hier neem ik aan gewoon antwoord opgeven?quote:
Maar, als hier nou 10 mensen tegen je zeggen dat dit niet normaal is, komt het misschien niet in je op om je eigen wereldbeeld wat aan te passen? Want misschien zijn zulke uitlatingen dan dus helemaal niet zo normaal.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ja ik weet dat JIJ dat denkt. Maar ik zie helder en ik verander niet voor niemand niet.
Niet verkeerd bedoeld maar ik walg van dit soort acties.
Ik hoef niet verder zo te posten omdat ik dit al gedaan heb, en ik weet idd dat figuren zoals jou moraal politie speelt. Daar laat ik het bij. Is ook offtopic.
Heeft niets te maken met moraalpolitie spelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ja ik weet dat JIJ dat denkt. Maar ik zie helder en ik verander niet voor niemand niet.
Ik hoef niet verder zo te posten omdat ik dit al gedaan heb, en ik weet idd dat figuren zoals jou moraal politie speelt. Daar laat ik het bij. Is ook offtopic.
Wat verwacht jij van een gehandicapt persoon die het leven zuur word gemaakt door instanties die wellicht aan t werk gesteld word terwijl die niet kan werken.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij dreigt met geweld, wat verwacht je dan voor reactie?
Nee, ik ben mod van dit subforum, het is mijn taak te zorgen dat hier geen dingen staan die er niet horen te staan, en als jij bedreigingen gaat posten dan moet ik ze verwijderen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Nee hoor die regel geld zeker niet. Het omgekeerde is ook niet waar, dat een minderheid slim is en daarom het juist moet hebben. beide gaat niet op.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar, als hier nou 10 mensen tegen je zeggen dat dit niet normaal is, komt het misschien niet in je op om je eigen wereldbeeld wat aan te passen? Want misschien zijn zulke uitlatingen dan dus helemaal niet zo normaal.
Ik ben het er helemaal mee eens dat je boos wordt vanwege de onzekerheid waarmee je te maken krijgt door die brief en de herbeoordeling.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ja kan ik ergens begrijpen, maar ik denk dat je goed moet begrijpen dat een mens hier -wanhopig- van kan worden en wanhopige dingen gaat denken of doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het er helemaal mee eens dat je boos wordt vanwege de onzekerheid waarmee je te maken krijgt door die brief en de herbeoordeling.
Maar met dergelijke taal bereik je niks. Sterker nog, de mensen die aan jouw kant staan, hebben er dan ook geen trek meer in om voor je op te komen.
Oke, maar wat betekend dit precies voor die herkeuring dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, je hebt je keuring in maart/april 2010 gehad en hebt met terugwerkende kracht een Wajong-uitkering vanaf januari 2010 ontvangen? Dan verwacht ik dat je onder de nieuwe Wajong valt en ook onder de regels die daarvoor gelden.
Ik vertrouw ze niet. Je moet je BSN al invoeren als je belt. Ik ga dit niet riskeren.quote:
Ha ha ha.😂quote:Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niks, maar ik had het ook niet over de AOW he? Dan moet je bij die andere pannekoek zijn.
neem een mentor of een bewindvoerder zodat je deze drukte niet meer hoeft te hebben aan je hoofd. Of een ambulant begeleider.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:46 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze niet. Je moet je BSN al invoeren als je belt. Ik ga dit niet riskeren.
Ik vertrouw de keuringen ook niet, daar heb ik mijn redenen voor.
Dan val je inderdaad onder de 'nieuwe' Wajong. Je zult dus zonder gesprek met een arts of arbeidsdeskundige herkeurd worden.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:18 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
In maart of april 2010, maar ik kreeg met terugwerkende kracht de betalingen van jan,feb, maart enz.
Geen idee, maar als je in 2010 terecht volledig afgekeurd bent (en dat zou me niets verbazen gezien je posts), dan word je vast niet ineens volledig arbeidsgeschikt verklaard.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:45 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Oke, maar wat betekend dit precies voor die herkeuring dan?
Want ik ben compleet arbeidsongeschikt verklaard.
Hebben ze dan genoeg info, kan ik hier van uitgaan zoals het klinkt in de folder..
Of kan het zo zijn dat ze toch zeggen een herkeuring?
Het lijkt mij als ik nu 100% arbeidsongeschikt ben, weten ze toch genoeg lijkt me?
Mwah, als je "wat" wantrouwend richting het uvw bent, ben je nog niet arbeidsongeschikt natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je in 2010 terecht volledig afgekeurd bent (en dat zou me niets verbazen gezien je posts), dan word je vast niet ineens volledig arbeidsgeschikt verklaard.
Dat uiteraard niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, als je "wat" wantrouwend richting het uvw bent, ben je nog niet arbeidsongeschikt natuurlijk.
Nee, maar in aanvulling op een eerdere volledige afkeuring helpt het vast.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, als je "wat" wantrouwend richting het uvw bent, ben je nog niet arbeidsongeschikt natuurlijk.
TS lijkt me, gelet daarop, juist iemand die als kansloze in de wajong is gezet. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar in aanvulling op een eerdere volledige afkeuring helpt het vast.
Vooral omdat de oplossingen die men dan nog bedenkt flink over de grens zijn.
Daar had je sinds de WAO-herkeuringen in 2004-2005 al weinig kans meer op, ook in de Wajong niet, maar met de nieuwe keuringen vanaf 2010 hebben ze zich daar zeker niet meer voor geleend.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
TS lijkt me, gelet daarop, juist iemand die als kansloze in de wajong is gezet. Maar goed, dat is mijn mening.
Dat zeker niet. Alleen wat jongens gezien die vanaf de dag dat ze 18 werden ineens niet meer konden werken. Toch erg bijzonder als je daarvoor 3 jaar lange vakken hebt gevuld in de lokale supermarkt.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had je sinds de WAO-herkeuringen in 2004-2005 al weinig kans meer op, ook in de Wajong niet, maar met de nieuwe keuringen vanaf 2010 hebben ze zich daar zeker niet meer voor geleend.
Maar goed, ik denk niet dat je hier als keuringsarts je conclusie post.
quote:Wat is het verschil tussen arbeidsongeschiktheid en arbeidsvermogen?
UWV bepaalt arbeidsvermogen op een andere manier dan arbeidsongeschiktheid. Daardoor kan iemand die volledig arbeidsongeschikt is wel arbeidsvermogen hebben. Ook als hij al tientallen jaren volledig arbeidsongeschikt is.
Wat is het verschil?
Uw arbeidsongeschiktheid bepaalden wij door te kijken naar wat u zou kunnen verdienen. Wij vergeleken dan het inkomen dat u met uw ziekte of handicap nog kon verdienen met het minimumloon. Hieruit kwam uw arbeidsongeschiktheidspercentage.
Uw arbeidsvermogen bepalen wij door te beoordelen of u mogelijkheden heeft om te werken. We kijken daarbij niet naar wat u zou kunnen verdienen. U heeft ook arbeidsvermogen als u werk kunt doen waarmee u minder dan het minimumloon verdient. Omdat wij niet kijken naar wat u zou kunnen verdienen, verandert uw arbeidsongeschiktheidspercentage niet. Bij de beoordeling van uw arbeidsvermogen kijken wij ook niet naar uw kansen op de arbeidsmarkt. Wij beoordelen alleen of u mogelijkheden heeft om te werken.
http://www.uwv.nl/particu(...)d-en-arbeidsvermogen
Inderdaad, alleen de vraag nu is, zullen ze de oude informatie beoordelen als arbeidsmogelijkheid? Als ze daar eerder iemand 100% op afgekeurd hebben, hoe waarschijnlijk is het dat ze dat nu anders doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat uiteraard niet.
Maar goed op de vraag van TS komt het er in elk geval op neer dat er geen nieuwe gegevens nodig zijn en er voldoende gegevens zijn over de situatie van TS.
Er zal een volgend bericht komen gericht op zijn situatie.
Man man. Jij bent gewoon zelf het probleem, met je "ik ben te slim om te luisteren". Je bent niet speciaal en je bent niet bijzonder. Geef mij een goede reden waarom je dan zo'n verlichte denker bent?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:01 schreef Hansklokjes het volgende:
Nee volledig zowiezo niet dat weet ik wel. Maar ik ga voor volledig. Ik zet er mijn leven op in.
Ik heb mij nooit op zijn plek gevoeld op deze planeet. En ik ga niet doen alsof.
Ik ben anders. en dat is niets voor niets. Ik dim mijn licht voor niemand of niks.
Ik pas mij niet aan als dat nergens op slaat, en kan inderdaad niet onder een baas werken. Dat terwijl ik heel samenwerkend en zacht van nature ben. Maar ik ben een No bullshit persoon.
Als mensen vinden dat mijn manier van denken ziek is, of roepen dat ik in een inrichting moet dat is aan hun. Ergens kan ik dat zelfs nog snappen, en ironisch gezien, word ik er ook ziek van op een bepaalde manier.
Maar ga je zo met mensen om?
Verdomme zeg, mijn zus zit ook in de bijstand en werd gebeld door de sociale dienst, en dat mens ging tekeer zeg, WAAROM neem je je telefoon niet op dit en dat, kafferde haar helemaal uit.
NIET normaal. NIEMAND heeft het recht om zo tegen je doen.
Je hebt geen idee wat ik allemaal zie en meemaak. Deze samenleving is ZIEK.
En dat zie ik al vanaf jonge leeftijd! En dat maakt je ernstig depressief.
Daardoor ben je nog niet verkeerd. Maar deze kern zal niet zomaar weg gaan of kun je weglullen.
Door mijn brede zicht op de problematiek in deze wereld, kan ik niet meer aanpassen tot manieren die oorzaak, of deel hiervan zijn. ALLES begint bij denken.
Dus ja dat zou je mijn handicap kunnen noemen ja.. doordat ik dingen zo enorm anders ervaar. kan ik niet meedraaien in deze showkermis
Pyschologen? die maken je helemaal vaak niet beter, om je te "her integreren" tot het slavenbestaan. Nou veel geluk ermee. Is dat een te donkere waarheid voor je om te zien?
Kan ik begrijpen.
Goed verhaal, maar hoe zou je met je problematiek omgaan als je in de VS geboren was en dus geen vangnet als de Wajong zou hebben om op terug te vallen?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:01 schreef Hansklokjes het volgende:
Nee volledig zowiezo niet dat weet ik wel. Maar ik ga voor volledig. Ik zet er mijn leven op in.
Ik heb mij nooit op zijn plek gevoeld op deze planeet. En ik ga niet doen alsof.
Ik ben anders. en dat is niets voor niets. Ik dim mijn licht voor niemand of niks.
Ik pas mij niet aan als dat nergens op slaat, en kan inderdaad niet onder een baas werken. Dat terwijl ik heel samenwerkend en zacht van nature ben. Maar ik ben een No bullshit persoon.
Als mensen vinden dat mijn manier van denken ziek is, of roepen dat ik in een inrichting moet dat is aan hun. Ergens kan ik dat zelfs nog snappen, en ironisch gezien, word ik er ook ziek van op een bepaalde manier.
Maar ga je zo met mensen om?
Verdomme zeg, mijn zus zit ook in de bijstand en werd gebeld door de sociale dienst, en dat mens ging tekeer zeg, WAAROM neem je je telefoon niet op dit en dat, kafferde haar helemaal uit.
NIET normaal. NIEMAND heeft het recht om zo tegen je doen.
Je hebt geen idee wat ik allemaal zie en meemaak. Deze samenleving is ZIEK.
En dat zie ik al vanaf jonge leeftijd! En dat maakt je ernstig depressief.
Daardoor ben je nog niet verkeerd. Maar deze kern zal niet zomaar weg gaan of kun je weglullen.
Door mijn brede zicht op de problematiek in deze wereld, kan ik niet meer aanpassen tot manieren die oorzaak, of deel hiervan zijn. ALLES begint bij denken.
Dus ja dat zou je mijn handicap kunnen noemen ja.. doordat ik dingen zo enorm anders ervaar. kan ik niet meedraaien in deze showkermis
Pyschologen? die maken je helemaal vaak niet beter, om je te "her integreren" tot het slavenbestaan. Nou veel geluk ermee. Is dat een te donkere waarheid voor je om te zien?
Kan ik begrijpen.
Laten we er geen algemeen Wajong-bashtopic van maken, of bashen op ZMOK-leerlingen die op hun 18de verjaardag Wajong aangevraagd hebben, daar gaat het hier niet over, en het heeft niets met de vraag van TS te maken.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Alleen wat jongens gezien die vanaf de dag dat ze 18 werden ineens niet meer konden werken. Toch erg bijzonder als je daarvoor 3 jaar lange vakken hebt gevuld in de lokale supermarkt.
Maar goed, noem het jaloezie.
Mmm, ik zal mij gedragen. Maar ik heb niks tegen uitkeringen, wel tegen dit soort types die menen ergens recht op te hebben omdat ze speciaal zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we er geen algemeen Wajong-bashtopic van maken, of bashen op ZMOK-leerlingen die op hun 18de verjaardag Wajong aangevraagd hebben, daar gaat het hier niet over, en het heeft niets met de vraag van TS te maken.
Dat zal niemand hier kunnen beoordelen. Enige opties die je hebt is navragen of afwachten.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:04 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen de vraag nu is, zullen ze de oude informatie beoordelen als arbeidsmogelijkheid? Als ze daar eerder iemand 100% op afgekeurd hebben, hoe waarschijnlijk is het dat ze dat nu anders doen?
Dat ben ik niet, dus het is zowiezo niet relevant he?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar hoe zou je met je problematiek omgaan als je in de VS geboren was en dus geen vangnet als de Wajong zou hebben om op terug te vallen?
Waarbij je natuurlijk geen enkele kennis hebt over de werkelijke situatie van TS, je weet alleen wat je denkt van zijn situatie op basis van wat jij in z'n posts leestquote:Op maandag 13 juni 2016 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmm, ik zal mij gedragen. Maar ik heb niks tegen uitkeringen, wel tegen dit soort types die menen ergens recht op te hebben omdat ze speciaal zijn.
Als je wilt weten wat de uitslag zal zijn van de nieuwe beoordeling zijn er echt maar 2 opties. Afwachten of proberen of je nu al informatie kunt krijgen. Voor de tweede optie moet je inderdaad bellen en dan maak je mogelijk een slapende hond wakker.quote:
Uiteraard niet, maar hij heeft wel een beetje de schijn tegen, niet? Hij geeft het zelfs al toe dat hij de boel flasht.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij je natuurlijk geen enkele kennis hebt over de werkelijke situatie van TS, je weet alleen wat je denkt van zijn situatie op basis van wat jij in z'n posts leest
Als hij zometeen verkondigt dat hij niet hoeft te werken omdat hij God is, dan geloof je hem ook op zijn woord?
Ik weet niet hoe goed je die jongens kende en dus hoe goed je op de hoogte was van de situatie waarin zij zaten. Maar een Wajong kreeg je echt niet zomaar. De beoordeling werd/wordt niet gedaan enkel aan de hand van de situatie op het moment van de beoordeling. Er werd/wordt (met name) gekeken naar de medische geschiedenis, het opgebouwde medisch dossier.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Alleen wat jongens gezien die vanaf de dag dat ze 18 werden ineens niet meer konden werken. Toch erg bijzonder als je daarvoor 3 jaar lange vakken hebt gevuld in de lokale supermarkt.
Maar goed, noem het jaloezie.
Dus je overlevingsdrang is er niet? Wanneer WAjong niet bestond was je in een kartonnen doos gaan zitten mokken en schoppen tegen de samenleving? Grow some balls. Zoek professionele hulp.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:12 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, dus het is zowiezo niet relevant he?
Maargoed, eerlijk? Ik zou het niet weten. Niet veel bests waarschijnlijk.
Ik weet wat je hiermee probeerd aan te kaarten, dat gaat niet werken. Argument heb ik zo vaak gehoord. Je moet iets in zijn origine kijken anders kom je nooit tot de kern.
Ik ben niets voor niets in nederland geboren, en heb niets voor niets deze levenservaringen gehad, en ik ben niets voor niets arbeidsongeschikt nu. Dit is blijkbaar de ik die het leven nodig heeft in dit moment of de ik die ik moet laten zien aan de rest van deze wereld.
Ze hebben het voor de jeugd helemaal verpest. Als niemand NEE zegt, wie doet dit dan? Ookal ben ik de enigste...Je word bestolen waar je bijstaat en mensen weten het niet of weten het en doen NIKS.
Dat lees ik niet. En uit postgedrag kun je geen ziektebeeld halen. Dus misschien is hij Napoleon.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar hij heeft wel een beetje de schijn tegen, niet? Hij geeft het zelfs al toe dat hij de boel flasht.
Psychoses. Dat is het. Manisch misschien. Borderline denk ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat lees ik niet. En uit postgedrag kun je geen ziektebeeld halen. Dus misschien is hij Napoleon.
(ja als je die van Leandra en mij achter elkaar leest krijg je Stef Bos)
In elk geval,quote:Op maandag 13 juni 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Psychoses. Dat is het. Manisch misschien. Borderline denk ik niet.
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat lees ik niet. En uit postgedrag kun je geen ziektebeeld halen. Dus misschien is hij Napoleon.
(ja als je die van Leandra en mij achter elkaar leest krijg je Stef Bos)
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:01 schreef Hansklokjes het volgende:
Als je de extentie zou weten van de problematiek, zou je weten hoe ernstig deze wereld in de knoei is, en zou je dit niet zo zeggen. Professionele hulp lost niks op. Ik blijf beleefd.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus je overlevingsdrang is er niet? Wanneer WAjong bestond was je in een kartonnen doos gaan zitten mokken en schoppen tegen de samenleving? Grow some balls. Zoek professionele hulp.
Maar wie zegt dat hij geen God of Napoleon is en hij dus ook een waanbeeld heeft van hoe zijn herkeuring gaat uitvallen?quote:
I know. ik heb niet bijzonder veel empathie voor dit soort types. excuus.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hij geen God of Napoleon is en hij dus ook een waanbeeld heeft van hoe zijn herkeuring gaat uitvallen?
Extentie? Gebruik geen woorden die niet erbij horen. Ik denk dat je psychotisch is. Dat ontkennen psychotische mensen dus no harm - je ontkent het. Maar ambulante thuisbegeleiding lijkt me van belang in jouw situatie.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:19 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Als je de extentie zou weten van de problematiek, zou je weten hoe ernstig deze wereld in de knoei is, en zou je dit niet zo zeggen. Professionele hulp lost niks op. Ik blijf beleefd.
Iedereen denkt maar "normaal" fucntioneren het antwoord is.
Daarop zeg ik. GROW SOME BALLS.
Vader heb ik nooit gekent, zus zit in de kinderopvang en kan niet aan werk komen aantal jaar.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef agter het volgende:
Moeder in de WAO, zus in de bijstand, zelf heeft TS Wajong.
En je vader?
Jij bent goed in wat je doet.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Extentie? Gebruik geen woorden die niet erbij horen. Ik denk dat je psychotisch is. Dat ontkennen psychotische mensen dus no harm - je ontkent het. Maar ambulante thuisbegeleiding lijkt me van belang in jouw situatie.
Dit dus is oa groot probleem in deze wereld. Wat heeft het veroorzaakt dat je geen empathie heeft!!!!!!!! En het hele denkpatroon wat er aan vast hangtquote:Op maandag 13 juni 2016 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
I know. ik heb niet bijzonder veel empathie voor dit soort types. excuus.
Familieleden snappen je niet. Externen niet. Waarom ligt dat puur aan de rest van de wereld en niet aan jezelf?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:23 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ja het is een ongelukkig verhaal mijn leven. Maar het is mijn leven.
Vader heb ik nooit gekent, zus zit in de kinderopvang en kan niet aan werk komen aantal jaar.
Moeder sinds in haar 20ste AOW
Oudere zus is succesvol juriste, en snapt de ballen van mij ook niet, maarja manier van denken, opleiding en het wereldje enz begrijpbaar daar sta ik veelal recht tegenover. Totale andere waardes en levensvisie.
Me jongere zus en moeder begrijpen mij meer, al ook lang niet altijd.
quote:Wanen
Dit zijn individuele ideeën of overtuigingen die absoluut niet in overeenstemming zijn met de ideeën of opvattingen van de mensen die bij je betrokken zijn. Het draait bij een waan vaak om de betrokkene zelf; hij heeft bijvoorbeeld de overtuiging dat hij buitengewone kwaliteiten bezit, rechtstreeks in verbinding staat met een hogere macht of zeker weet dat er een complot tegen hem wordt gesmeed. Ogenschijnlijk gewone gebeurtenissen krijgen een speciale betekenis. Het is vrijwel onmogelijk iemand met wanen op andere gedachten te brengen: hij houdt sterk aan zijn ideeën vast en is vaak niet gevoelig voor logische tegenwerpingen.
Wat ik hier boven al aangaf. Je bent veel energie kwijt aan zaken waar je toch niet verder mee komt in je zoektocht naar een antwoord.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:25 schreef Hansklokjes het volgende:
Ja ik ben goed op dreef, wat mij zaak niet helpt om niet gek over te doen komen. maar who cares dat denken jullie toch al. Ik ben passioneel ookal luisterd niemand niet.. Verspilde energie misschien maarja
Naja niet geheel maar in grote lijnen begrijpt in iedergeval me moeder het.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Familieleden snappen je niet. Externen niet. Waarom ligt dat puur aan de rest van de wereld en niet aan jezelf?
[..]
Als jij er van overtuigd bent dat normaal functioneren niet het antwoord is, prima dat is jouw keuze. Maar draag dan ook de verantwoordelijkheid voor de gevolgen die daaruit voortvloeien. Je maakt jezelf het slachtoffer van je eigen gedrag. Je wilt je niet aanpassen, prima.. maar verwacht dan niet dat anderen de verantwoordelijkheid gaan dragen voor de gevolgen van jouw instellingen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:19 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Als je de extentie zou weten van de problematiek, zou je weten hoe ernstig deze wereld in de knoei is, en zou je dit niet zo zeggen. Professionele hulp lost niks op. Ik blijf beleefd.
Iedereen denkt maar "normaal" fucntioneren het antwoord is.
Daarop zeg ik. GROW SOME BALLS.
Ja klopt. Dankje. Maar ergens, ergens denk ik toch dat door de manier waarop ik leeft dat ik bedoeld ben om iets door te geven op een bepaalde manier, al is het niet positief dan negatief(wat ook een zaadje voor iets positiefs kan hebben).quote:Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat ik hier boven al aangaf. Je bent veel energie kwijt aan zaken waar je toch niet verder mee komt in je zoektocht naar een antwoord.
Je kunt of A bellen om te kijken of je eerder antwoord kan krijgen
Of B wachten op de uitslag
Speciale fora: op het internet is voor 'iedereen' een plekje. Er zijn heus meer mensen als jou die in een bepaalde waarheid leven. Maar die bepaalde waarheid kán wat afwijken van de daadwerkelijke waarheid. Nogmaals: er zijn meer mensen zoals jij bent.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:30 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Naja niet geheel maar in grote lijnen begrijpt in iedergeval me moeder het.
Omdat de echte waarheid niet zo makkelijk te snappen is... die is niet zo "goedkoop" om het zo maar te noemen. Er zijn wel degelijk mensen die mij wel snappen en die precies weten waar ik het over heb. Ik heb contact met mensen over heel de wereld over deze problematiek, op speciale fora's enz. Maarja we zijn een minderheid, en de manier waarop ik dat vorm geef nog minder.
Ik luister regelmatig vele interviews over verschillende dingen die spelen in de wereld, en daar denk ik over en op mijn manier gebruik ik deze.
Haha Rene, ik wist het, ik hou van je, op het moment dat ik dit schreef, ging dit door mijn gedachte. Wat wil je hiermee zeggen. Het is totaal niks zeggend. Misschien net zo nikszeggend als wat ik zeg met dat forum. Maar ik zeg daarmee dat iig er wel mensen zijn die mij begrijpen. Maargoed dat is niet belangrijk voor de waarheid, ookal sta je alleen, maakt je niet gek per definitie.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Speciale fora: op het internet is voor 'iedereen' een plekje. Er zijn heus meer mensen als jou die in een bepaalde waarheid leven. Maar die bepaalde waarheid kán wat afwijken van de daadwerkelijke waarheid. Nogmaals: er zijn meer mensen zoals jij bent.
Maar, wel zoals je aangeeft, 'we zijn in de minderheid'. Je begrijpt dan ook wel waarom.
Nou Hans, je bent wel goed zoals je bent, je houdt goed je geloof vast. Zoals al gezegd: voor elk persoon is een plekje. Vind je plekje.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Haha Rene, ik wist het, ik hou van je, op het moment dat ik dit schreef, ging dit door mijn gedachte. Wat wil je hiermee zeggen. Het is totaal niks zeggend. Misschien net zo nikszeggend als wat ik zeg met dat forum. Maar ik zeg daarmee dat iig er wel mensen zijn die mij begrijpen. Maargoed dat is niet belangrijk voor de waarheid, ookal sta je alleen, maakt je niet gek per definitie.
Ja dat klopt..voor zowel jou als mij.. natuurlijk. Maar het punt is echte waarheid is niet voor de masses nu helaas.. anders zou de wereld er ook niet zo uitzien als dat het doet.
Ja weetje, ik snap wat je zegt, maar als we dit allemaal doen onder het mom van de wereld draait door en niet te veel nadenken.. Tja nee sorry, ik ben anders. Ik realiseer me de ernst en moet daar gebruik van maken, er komt verantwoordelijkheid bij. En ik kies om die op deze manier te uiten.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou Hans, je bent wel goed zoals je bent, je houdt goed je geloof vast. Zoals al gezegd: voor elk persoon is een plekje. Vind je plekje.
Maar besef dat de wereld doordraait en je je energie goed moet verdelen. Denk niet overal wat achter en probeer op een bepaalde manier helder te denken. Jouw waarheid is niet altijd een ander zijn of haar waarheid. Jouw waarheid is jouw waarheid.
En lukt het niet, het leven zo te nemen zoek professionele hulp. Dat is er niet voor niks.
Succes! Ik ga maar eens slapen, we moeten morgen weer centjes verdienen.
Als moeder in de WAO zit dan acht ik de kans op een herkeuring klein, maar als moeder ook al haar hele leven arbeidsongeschikt is zou moeder ook in de WaJong kunnen zitten.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef agter het volgende:
Moeder in de WAO, zus in de bijstand, zelf heeft TS Wajong.
En je vader?
Volgens TS:quote:Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als moeder in de WAO zit dan acht ik de kans op een herkeuring klein, maar als moeder ook al haar hele leven arbeidsongeschikt is zou moeder ook in de WaJong kunnen zitten.
WAO AOW.. haha altijd die lettertjes.quote:
Wat vindt zij dat ze zou moeten krijgen, dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:06 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
WAO AOW.. haha altijd die lettertjes.
Bijstand zit ze trouwens eigenlijk. ookal heeft ze wel gewerkt vroeger voor een tijd. Klinkt heel vreemd. En ze vind dit zelf ook niet eerlijk omdat ze hierdoor minder krijgt.
Nou nee, ze krijgt zeker niet minder.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:06 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
WAO AOW.. haha altijd die lettertjes.
Bijstand zit ze trouwens eigenlijk. ookal heeft ze wel gewerkt vroeger voor een tijd. Klinkt heel vreemd. En ze vind dit zelf ook niet eerlijk omdat ze hierdoor minder krijgt.
Gelijk hebben of gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef Hansklokjes het volgende:
Terecht hebben en terecht krijgen zijn 2 verschillende dingen spiritus.
Je komt niet echt sympathiek over. Misschien is jouw Wajong wel terecht.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Yep, met zo'n verhaal keuren ze je wel af.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Hansklokjes het volgende:
Er is een interdimensionele oorlog gaande om aarde. Die van zowel op aards niveau als op spiritueel niveau gevoerd word.
Op aards niveau en spiritueel niveau heeft het alles ge-infiltreerd, regeringen religies noem maar op.
Het is een eeuwen lang project.
Het heeft zijn handen zo diep in het pysche van de mens. In de manier waarop we denken en doen.
Het zit in onze DNA, en de manier waarop we met elkaar omgaan, en dus bijv hoeveel empathie en liefde we kunnen laten zien.
Als we daar niet genoeg bewust van worden we echt het verkeerde pad op gaan. Dit kan mijn ziel mij niet toelaten, niet voor mijzelf iedergeval niet. Je moet NEE zeggen tegen systemen van totale controle. Ja en voordat mensen beginnen over zelfvoorziendzijn, wees toch ook realistisch..
Ik kan de verbindengen in het dagelijks leven overal zien. waar mensen hun aandacht aan besteden en hoe ze omgaan met hunzelf elkaar enz. Waar jezelf mee te maken krijgt. Het geld systeem enz enz Ik kan dit niet aanzien de onlogischheid.
Echter zelfs mensen die hiervan op de hoogte zijn, zijn het ook lang niet altijd met elkaar eens in de hoe en wats logischerwijs natuurlijk, en ik doe mijzelf ook niet voor dit 100% te weten, maar ik denk dat ik wel de richting weet.
Het leven is niet bedoeld op aarde zoals dat het het nu is. Ik voel dat diep.
Ik ben non comprimerend dat kan als niet sympathiek worden ervaren. Ik heb het geduld soms niet meer met mensen en hun gedachtegangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je komt niet echt sympathiek over. Misschien is jouw Wajong wel terecht.
Nou ja, zoals je nu hier over komt kan jij niet op normale wijze functioneren in de hedendaagse maatschappij. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken om je herkeuring.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ik ben non comprimerend dat kan als niet sympathiek worden ervaren. Ik heb het geduld soms niet meer met mensen en hun gedachtegangen.
Zeker als dingen dus zo censureren. Terwijl ik hier gewoon 100% authentiek ben
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Hansklokjes het volgende:
Er is een interdimensionele oorlog gaande om aarde. Die van zowel op aards niveau als op spiritueel niveau gevoerd word.
Op aards niveau en spiritueel niveau heeft het alles ge-infiltreerd, regeringen religies noem maar op.
Het is een eeuwen lang project.
Het heeft zijn handen zo diep in het pysche van de mens. In de manier waarop we denken en doen.
Het zit in onze DNA, en de manier waarop we met elkaar omgaan, en dus bijv hoeveel empathie en liefde we kunnen laten zien.
Als we daar niet genoeg bewust van worden we echt het verkeerde pad op gaan. Dit kan mijn ziel mij niet toelaten, niet voor mijzelf iedergeval niet. Je moet NEE zeggen tegen systemen van totale controle. Ja en voordat mensen beginnen over zelfvoorziendzijn, wees toch ook realistisch..
Ik kan de verbindengen in het dagelijks leven overal zien. waar mensen hun aandacht aan besteden en hoe ze omgaan met hunzelf elkaar enz. Waar jezelf mee te maken krijgt. Het geld systeem enz enz Ik kan dit niet aanzien de onlogischheid.
Echter zelfs mensen die hiervan op de hoogte zijn, zijn het ook lang niet altijd met elkaar eens in de hoe en wats logischerwijs natuurlijk, en ik doe mijzelf ook niet voor dit 100% te weten, maar ik denk dat ik wel de richting weet.
Het leven is niet bedoeld op aarde zoals dat het het nu is. Ik voel dat diep.
Ze zullen je denk ik eerder afkeuren met zo'n verhaal idd, of het nou waar is of niet doet er eigenlijk niet toe. Staat iedergeval niet hun DBCquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Yep, met zo'n verhaal keuren ze je wel af.
Tja ik had niet anders verwacht. zoals ik zei menig mens kan de waarheid niet aan en noemt het waanbeelden. Maar dit wilt niet zeggen dat alles wat ik zeg onzin is.Het is te waanzinnig om te bevatten wat ik zeg inderdaad, daar kan het pysche niet mee overweg, en labelt het krankzinnig?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij ben jij degene met de idiote gedachtegangen, maar met iemand met zulke waanbeelden als jij hebt valt meestal toch niet normaal te praten.
Sterker nog ze zijn er al.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wanneer komen de aliens?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |