Nou, het is heel simpel, ik verwijder het soort posts zoals degene die ik verwijderd heb, en als je vindt dat je dan toch door moet gaan met dat soort posts dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Dat lijkt jou verstandig idd, Ik zeg wat ik echt denk. Ja dat is realiteit. Dat het niet even mooi in sommige mensen hun beeld valt JAMMER HE. Misschien moeten mensen maar eens wat veranderen in deze samenleving ipv allerlei regeltjes waardoor we het echte zicht verliezen.
Ik ben een anarchist van hart en laat mij niet de mond snoeren.
Ik meende wat ik zeg, al is het het echt het LAATSTE wat ik wil. Maarja mensen blijven toch stemmen op het domme politieke poppenkast, en ondertussen zijn er mensen echt de lul erdoor.
Nou ja, bewijst wel dat zijn WaJong niet geheel onterecht is toegekendquote:Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je wilt dat ze je opsluiten, hetzij in een gevangenis, hetzij op een gesloten afdeling, dan moet je vooral zo doorgaan.
En wat heeft de AOW daar mee te maken?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het gaat om de bijstand. Als ze kansloze daarin zette, moest een gemeente dat zelf betalen. Nu konden ze het mooi op het rijk afschuiven.
Wacht, wat?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Dat lijkt jou verstandig idd, Ik zeg wat ik echt denk. Ja dat is realiteit. Dat het niet even mooi in sommige mensen hun beeld valt JAMMER HE. Misschien moeten mensen maar eens wat veranderen in deze samenleving ipv allerlei regeltjes waardoor we het echte zicht verliezen.
Ik ben een anarchist van hart en laat mij niet de mond snoeren.
Ik meende wat ik zeg, al is het het echt het LAATSTE wat ik wil. Maarja mensen blijven toch stemmen op het domme politieke poppenkast, en ondertussen zijn er mensen echt de lul erdoor.
Tja, want mensen die weten hoe het echt in elkaar zit worden idd voor gek verklaard. Zo zit deze omgekeerde samenleving in elkaar. Allemaal onderdrukking in deze slavenplaneet. Het feit dat je dit al voorsteld...quote:Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je wilt dat ze je opsluiten, hetzij in een gevangenis, hetzij op een gesloten afdeling, dan moet je vooral zo doorgaan.
Niks, maar ik had het ook niet over de AOW he? Dan moet je bij die andere pannekoek zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat heeft de AOW daar mee te maken?
Heel simpel. Ik zeg respectvol naar jou gebruik je hersenen eens. Ik ben het niet eens met jou. Dat mag toch? Wie ben jij zowiezo om te verteleln wat wel of niet mag? omdat je moderator voor je naam hebt? Asjeblieft antwoord niet want ik weet precies wat je gaat zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel, ik verwijder het soort posts zoals degene die ik verwijderd heb, en als je vindt dat je dan toch door moet gaan met dat soort posts dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen.
Verder kun je hier prima terecht met je vragen, maar niet als je allerlei dreigementen naar instanties gaat posten.
Hahaha heel typisch zo'n antwoord komt altijd terug.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou ja, bewijst wel dat zijn WaJong niet geheel onterecht is toegekend
Ik weet niet wat je verwijderd hebt, maar ik vind het zeer interessant om de mening van deze Wajonger te lezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel, ik verwijder het soort posts zoals degene die ik verwijderd heb, en als je vindt dat je dan toch door moet gaan met dat soort posts dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen.
Verder kun je hier prima terecht met je vragen, maar niet als je allerlei dreigementen naar instanties gaat posten.
En misschien, heel misschien, ben jij wel degene die het fout heeft hier. Zou je daar wel eens over hebben nagedacht?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef Hansklokjes het volgende:
Ja
[..]
Tja, want mensen die weten hoe het echt in elkaar zit worden idd voor gek verklaard. Zo zit deze omgekeerde samenleving in elkaar. Allemaal onderdrukking in deze slavenplaneet. Het feit dat je dit al voorsteld...
Alleen omdat ik zeg zo enorm afwijkt van de norm.. nee die moet gek zijn..Wat nou als de meeste mens "gek" zijn zonder dit te weten?...
Gebruik jij je hersens dan ook, als je denkt dat we dat soort posts kunnen laten staan zoals je eerder gedaan hebt dan ben je in de war, en flink ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Heel simpel. Ik zeg respectvol naar jou gebruik je hersenen eens. Ik ben het niet eens met jou. Dat mag toch?
Wat er fout aan was waren de dreigementen die hij uitte.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verwijderd hebt, maar ik vind het zeer interessant om de mening van deze Wajonger te lezen.
Wat is er fout aan? Hij mag prima die mening hebben.
Als je het niet weet kun je ook niet beoordelen of het kon blijven staan.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verwijderd hebt, maar ik vind het zeer interessant om de mening van deze Wajonger te lezen.
Wat is er fout aan? Hij mag prima die mening hebben.
Jij dreigt met geweld, wat verwacht je dan voor reactie?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef Hansklokjes het volgende:
Ja
[..]
Tja, want mensen die weten hoe het echt in elkaar zit worden idd voor gek verklaard. Zo zit deze omgekeerde samenleving in elkaar. Allemaal onderdrukking in deze slavenplaneet. Het feit dat je dit al voorsteld...
Alleen omdat ik zeg zo enorm afwijkt van de norm.. nee die moet gek zijn..Wat nou als de meeste mens "gek" zijn zonder dit te weten?...
Ja ik weet dat JIJ dat denkt. Maar ik zie helder en ik verander niet voor niemand niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gebruik jij je hersens dan ook, als je denkt dat we dat soort posts kunnen laten staan zoals je eerder gedaan hebt dan ben je in de war, en flink ook.
Dus of gewoon posten en het binnen de grenzen houden, of niet meer posten.
En dat is een welgemeend advies.
quote:Op maandag 13 juni 2016 21:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik 'klets' hier niet.
Jullie wel, denk ik.😂
Dan kun je hier neem ik aan gewoon antwoord opgeven?quote:
Maar, als hier nou 10 mensen tegen je zeggen dat dit niet normaal is, komt het misschien niet in je op om je eigen wereldbeeld wat aan te passen? Want misschien zijn zulke uitlatingen dan dus helemaal niet zo normaal.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ja ik weet dat JIJ dat denkt. Maar ik zie helder en ik verander niet voor niemand niet.
Niet verkeerd bedoeld maar ik walg van dit soort acties.
Ik hoef niet verder zo te posten omdat ik dit al gedaan heb, en ik weet idd dat figuren zoals jou moraal politie speelt. Daar laat ik het bij. Is ook offtopic.
Heeft niets te maken met moraalpolitie spelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ja ik weet dat JIJ dat denkt. Maar ik zie helder en ik verander niet voor niemand niet.
Ik hoef niet verder zo te posten omdat ik dit al gedaan heb, en ik weet idd dat figuren zoals jou moraal politie speelt. Daar laat ik het bij. Is ook offtopic.
Wat verwacht jij van een gehandicapt persoon die het leven zuur word gemaakt door instanties die wellicht aan t werk gesteld word terwijl die niet kan werken.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij dreigt met geweld, wat verwacht je dan voor reactie?
Nee, ik ben mod van dit subforum, het is mijn taak te zorgen dat hier geen dingen staan die er niet horen te staan, en als jij bedreigingen gaat posten dan moet ik ze verwijderen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Nee hoor die regel geld zeker niet. Het omgekeerde is ook niet waar, dat een minderheid slim is en daarom het juist moet hebben. beide gaat niet op.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar, als hier nou 10 mensen tegen je zeggen dat dit niet normaal is, komt het misschien niet in je op om je eigen wereldbeeld wat aan te passen? Want misschien zijn zulke uitlatingen dan dus helemaal niet zo normaal.
Ik ben het er helemaal mee eens dat je boos wordt vanwege de onzekerheid waarmee je te maken krijgt door die brief en de herbeoordeling.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ja kan ik ergens begrijpen, maar ik denk dat je goed moet begrijpen dat een mens hier -wanhopig- van kan worden en wanhopige dingen gaat denken of doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het er helemaal mee eens dat je boos wordt vanwege de onzekerheid waarmee je te maken krijgt door die brief en de herbeoordeling.
Maar met dergelijke taal bereik je niks. Sterker nog, de mensen die aan jouw kant staan, hebben er dan ook geen trek meer in om voor je op te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |