abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2016 @ 21:27:00 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162988161
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Dat lijkt jou verstandig idd, Ik zeg wat ik echt denk. Ja dat is realiteit. Dat het niet even mooi in sommige mensen hun beeld valt JAMMER HE. Misschien moeten mensen maar eens wat veranderen in deze samenleving ipv allerlei regeltjes waardoor we het echte zicht verliezen.
Ik ben een anarchist van hart en laat mij niet de mond snoeren.

Ik meende wat ik zeg, al is het het echt het LAATSTE wat ik wil. Maarja mensen blijven toch stemmen op het domme politieke poppenkast, en ondertussen zijn er mensen echt de lul erdoor.
Nou, het is heel simpel, ik verwijder het soort posts zoals degene die ik verwijderd heb, en als je vindt dat je dan toch door moet gaan met dat soort posts dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen.

Verder kun je hier prima terecht met je vragen, maar niet als je allerlei dreigementen naar instanties gaat posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 juni 2016 @ 21:27:32 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_162988185
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je wilt dat ze je opsluiten, hetzij in een gevangenis, hetzij op een gesloten afdeling, dan moet je vooral zo doorgaan.
Nou ja, bewijst wel dat zijn WaJong niet geheel onterecht is toegekend ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 13 juni 2016 @ 21:27:46 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162988199
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

Het gaat om de bijstand. Als ze kansloze daarin zette, moest een gemeente dat zelf betalen. Nu konden ze het mooi op het rijk afschuiven.
En wat heeft de AOW daar mee te maken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162988246
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Dat lijkt jou verstandig idd, Ik zeg wat ik echt denk. Ja dat is realiteit. Dat het niet even mooi in sommige mensen hun beeld valt JAMMER HE. Misschien moeten mensen maar eens wat veranderen in deze samenleving ipv allerlei regeltjes waardoor we het echte zicht verliezen.
Ik ben een anarchist van hart en laat mij niet de mond snoeren.

Ik meende wat ik zeg, al is het het echt het LAATSTE wat ik wil. Maarja mensen blijven toch stemmen op het domme politieke poppenkast, en ondertussen zijn er mensen echt de lul erdoor.
Wacht, wat?
pi_162988259
Ja
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je wilt dat ze je opsluiten, hetzij in een gevangenis, hetzij op een gesloten afdeling, dan moet je vooral zo doorgaan.
Tja, want mensen die weten hoe het echt in elkaar zit worden idd voor gek verklaard. Zo zit deze omgekeerde samenleving in elkaar. Allemaal onderdrukking in deze slavenplaneet. Het feit dat je dit al voorsteld...
Alleen omdat ik zeg zo enorm afwijkt van de norm.. nee die moet gek zijn..Wat nou als de meeste mens "gek" zijn zonder dit te weten?...
pi_162988282
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat heeft de AOW daar mee te maken?
Niks, maar ik had het ook niet over de AOW he? Dan moet je bij die andere pannekoek zijn.
pi_162988337
quote:

[..]

Nou, het is heel simpel, ik verwijder het soort posts zoals degene die ik verwijderd heb, en als je vindt dat je dan toch door moet gaan met dat soort posts dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen.

Verder kun je hier prima terecht met je vragen, maar niet als je allerlei dreigementen naar instanties gaat posten.
Heel simpel. Ik zeg respectvol naar jou gebruik je hersenen eens. Ik ben het niet eens met jou. Dat mag toch? Wie ben jij zowiezo om te verteleln wat wel of niet mag? omdat je moderator voor je naam hebt? Asjeblieft antwoord niet want ik weet precies wat je gaat zeggen.
pi_162988383
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nou ja, bewijst wel dat zijn WaJong niet geheel onterecht is toegekend ;)
Hahaha heel typisch zo'n antwoord komt altijd terug.
Al op een andere manier heb je toch wel weer gelijk. Omdat ik ook door mijn manier van denken TOTAAL anders functioneer.
pi_162988387
quote:

[..]

Ik weet niet wat je verwijderd hebt, maar ik vind het zeer interessant om de mening van deze Wajonger te lezen.
Wat is er fout aan? Hij mag prima die mening hebben.
Make my day!
pi_162988407
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef Hansklokjes het volgende:
Ja

[..]

Tja, want mensen die weten hoe het echt in elkaar zit worden idd voor gek verklaard. Zo zit deze omgekeerde samenleving in elkaar. Allemaal onderdrukking in deze slavenplaneet. Het feit dat je dit al voorsteld...
Alleen omdat ik zeg zo enorm afwijkt van de norm.. nee die moet gek zijn..Wat nou als de meeste mens "gek" zijn zonder dit te weten?...
En misschien, heel misschien, ben jij wel degene die het fout heeft hier. Zou je daar wel eens over hebben nagedacht?
  maandag 13 juni 2016 @ 21:32:10 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162988446
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Heel simpel. Ik zeg respectvol naar jou gebruik je hersenen eens. Ik ben het niet eens met jou. Dat mag toch?
Gebruik jij je hersens dan ook, als je denkt dat we dat soort posts kunnen laten staan zoals je eerder gedaan hebt dan ben je in de war, en flink ook.

Dus of gewoon posten en het binnen de grenzen houden, of niet meer posten.
En dat is een welgemeend advies.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162988609
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef agter het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je verwijderd hebt, maar ik vind het zeer interessant om de mening van deze Wajonger te lezen.
Wat er fout aan was waren de dreigementen die hij uitte.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:34:09 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162988625
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef agter het volgende:

[..]

Als je het niet weet kun je ook niet beoordelen of het kon blijven staan.
Het had iig weinig met een mening te maken.

En de discussie daarover is hiermee ook gesloten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 juni 2016 @ 21:34:11 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162988627
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef Hansklokjes het volgende:
Ja

[..]

Jij dreigt met geweld, wat verwacht je dan voor reactie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_162988666
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gebruik jij je hersens dan ook, als je denkt dat we dat soort posts kunnen laten staan zoals je eerder gedaan hebt dan ben je in de war, en flink ook.

Dus of gewoon posten en het binnen de grenzen houden, of niet meer posten.
En dat is een welgemeend advies.
Ja ik weet dat JIJ dat denkt. Maar ik zie helder en ik verander niet voor niemand niet.
Niet verkeerd bedoeld maar ik walg van dit soort acties.
Ik hoef niet verder zo te posten omdat ik dit al gedaan heb, en ik weet idd dat figuren zoals jou moraal politie speelt. Daar laat ik het bij. Is ook offtopic.
pi_162988810
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:21 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik 'klets' hier niet.

Jullie wel, denk ik.😂
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Dan kun je hier neem ik aan gewoon antwoord opgeven?
pi_162988818
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Ja ik weet dat JIJ dat denkt. Maar ik zie helder en ik verander niet voor niemand niet.
Ik hoef niet verder zo te posten omdat ik dit al gedaan heb, en ik weet idd dat figuren zoals jou moraal politie speelt. Daar laat ik het bij. Is ook offtopic.
Maar, als hier nou 10 mensen tegen je zeggen dat dit niet normaal is, komt het misschien niet in je op om je eigen wereldbeeld wat aan te passen? Want misschien zijn zulke uitlatingen dan dus helemaal niet zo normaal.
pi_162988840
quote:

[..]

Heeft niets te maken met moraalpolitie spelen.

Uiteindelijk is fok forum een beheerd forum, waar ook jij tekenende om bepaalde regels aan te houden, anders moet je hier niet posten met alle respect.

We gaan allemaal wel eens over de scheef met bepaalde uitspraken, maar als je er op gewezen wordt dat liever niet meer te doen, dan vind ik dat je daar dan ook mee mag instemmen.
pi_162988866
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij dreigt met geweld, wat verwacht je dan voor reactie?
Wat verwacht jij van een gehandicapt persoon die het leven zuur word gemaakt door instanties die wellicht aan t werk gesteld word terwijl die niet kan werken.
Ja dan komt overlevingsangst en andere dingen naar boven. Dit is heel normaal.
Een mens kan bijna niet anders.
Kijk maar eens naar griekenland of andere delen in de wereld waar mensen zo wanhopig worden en zelfmoord plegen door de rotzooi die de politiek (of diegene die politiek beheersen) creeren.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:38:01 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162988893
quote:

[..]

Nee, ik ben mod van dit subforum, het is mijn taak te zorgen dat hier geen dingen staan die er niet horen te staan, en als jij bedreigingen gaat posten dan moet ik ze verwijderen.
Dat ik deze discussie nu in het topic heb is omdat je nieuw bent niet per DM kunt converseren.

En op de man gaan spelen lijkt me al helemaal niet verstandig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162988951
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar, als hier nou 10 mensen tegen je zeggen dat dit niet normaal is, komt het misschien niet in je op om je eigen wereldbeeld wat aan te passen? Want misschien zijn zulke uitlatingen dan dus helemaal niet zo normaal.
Nee hoor die regel geld zeker niet. Het omgekeerde is ook niet waar, dat een minderheid slim is en daarom het juist moet hebben. beide gaat niet op.
Ik ben een diepe denker. En voor vele is dat niet "normaal" omdat ze gelimiteerd zijn in hun denken. Ja, dat is jammer. Maar ik ben direct en draai er niet omheen.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:39:22 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162988988
quote:

[..]

Ik ben het er helemaal mee eens dat je boos wordt vanwege de onzekerheid waarmee je te maken krijgt door die brief en de herbeoordeling.

Maar met dergelijke taal bereik je niks. Sterker nog, de mensen die aan jouw kant staan, hebben er dan ook geen trek meer in om voor je op te komen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:40:52 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162989079
Maar goed, je hebt je keuring in maart/april 2010 gehad en hebt met terugwerkende kracht een Wajong-uitkering vanaf januari 2010 ontvangen? Dan verwacht ik dat je onder de nieuwe Wajong valt en ook onder de regels die daarvoor gelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162989229
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben het er helemaal mee eens dat je boos wordt vanwege de onzekerheid waarmee je te maken krijgt door die brief en de herbeoordeling.

Maar met dergelijke taal bereik je niks. Sterker nog, de mensen die aan jouw kant staan, hebben er dan ook geen trek meer in om voor je op te komen.
Ja kan ik ergens begrijpen, maar ik denk dat je goed moet begrijpen dat een mens hier -wanhopig- van kan worden en wanhopige dingen gaat denken of doen.

Mijn moeder is ook arbeidsongeschikt en zit dezelfde gedachtes omdat ze ELKE DAG DOODSBANG is, dat ze te horen krijgt dat ze moet werken ookal is ze haar hele leven al arbeidsongeschikt door vele vele verschillende rug aandoeningen.
De regering houd hun burgers in gijzeling. En ja. Kijk eens in de geschiedenis..
-knip 2: niet doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 13-06-2016 21:47:31 ]
pi_162989283
Hans,
Maar waarom bel je ze dan niet?
Make my day!
pi_162989339
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, je hebt je keuring in maart/april 2010 gehad en hebt met terugwerkende kracht een Wajong-uitkering vanaf januari 2010 ontvangen? Dan verwacht ik dat je onder de nieuwe Wajong valt en ook onder de regels die daarvoor gelden.
Oke, maar wat betekend dit precies voor die herkeuring dan?
Want ik ben compleet arbeidsongeschikt verklaard.
Hebben ze dan genoeg info, kan ik hier van uitgaan zoals het klinkt in de folder..
Of kan het zo zijn dat ze toch zeggen een herkeuring?

Het lijkt mij als ik nu 100% arbeidsongeschikt ben, weten ze toch genoeg lijkt me?
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 21:45:56 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162989348
Dagelijks heb ik dit soort 'cliënten' in m'n mail. Heerlijk O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162989380
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:44 schreef agter het volgende:
Hans,
Maar waarom bel je ze dan niet?
Ik vertrouw ze niet. Je moet je BSN al invoeren als je belt. Ik ga dit niet riskeren.
Ik vertrouw de keuringen ook niet, daar heb ik mijn redenen voor.
pi_162989418
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

Niks, maar ik had het ook niet over de AOW he? Dan moet je bij die andere pannekoek zijn.
Ha ha ha.😂
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 21:47:48 #80
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162989450
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:46 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Ik vertrouw ze niet. Je moet je BSN al invoeren als je belt. Ik ga dit niet riskeren.
Ik vertrouw de keuringen ook niet, daar heb ik mijn redenen voor.
neem een mentor of een bewindvoerder zodat je deze drukte niet meer hoeft te hebben aan je hoofd. Of een ambulant begeleider.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162989529
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:18 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

In maart of april 2010, maar ik kreeg met terugwerkende kracht de betalingen van jan,feb, maart enz.
Dan val je inderdaad onder de 'nieuwe' Wajong. Je zult dus zonder gesprek met een arts of arbeidsdeskundige herkeurd worden.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:49:38 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162989558
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:45 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Oke, maar wat betekend dit precies voor die herkeuring dan?
Want ik ben compleet arbeidsongeschikt verklaard.
Hebben ze dan genoeg info, kan ik hier van uitgaan zoals het klinkt in de folder..
Of kan het zo zijn dat ze toch zeggen een herkeuring?

Het lijkt mij als ik nu 100% arbeidsongeschikt ben, weten ze toch genoeg lijkt me?
Geen idee, maar als je in 2010 terecht volledig afgekeurd bent (en dat zou me niets verbazen gezien je posts), dan word je vast niet ineens volledig arbeidsgeschikt verklaard.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162989692
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee, maar als je in 2010 terecht volledig afgekeurd bent (en dat zou me niets verbazen gezien je posts), dan word je vast niet ineens volledig arbeidsgeschikt verklaard.
Mwah, als je "wat" wantrouwend richting het uvw bent, ben je nog niet arbeidsongeschikt natuurlijk.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 21:53:54 #84
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162989780
Wat een briljant, vooroordeelbevestigend, topic :D
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 juni 2016 @ 21:55:01 #85
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_162989854
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mwah, als je "wat" wantrouwend richting het uvw bent, ben je nog niet arbeidsongeschikt natuurlijk.
Dat uiteraard niet.

Maar goed op de vraag van TS komt het er in elk geval op neer dat er geen nieuwe gegevens nodig zijn en er voldoende gegevens zijn over de situatie van TS.
Er zal een volgend bericht komen gericht op zijn situatie.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 13 juni 2016 @ 21:55:31 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162989883
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nee, maar in aanvulling op een eerdere volledige afkeuring helpt het vast.
Vooral omdat de oplossingen die men dan nog bedenkt flink over de grens zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162989991
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar in aanvulling op een eerdere volledige afkeuring helpt het vast.
Vooral omdat de oplossingen die men dan nog bedenkt flink over de grens zijn.
TS lijkt me, gelet daarop, juist iemand die als kansloze in de wajong is gezet. Maar goed, dat is mijn mening.
pi_162990034
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:47 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ha ha ha.😂
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag?
  maandag 13 juni 2016 @ 22:00:09 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162990128
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

TS lijkt me, gelet daarop, juist iemand die als kansloze in de wajong is gezet. Maar goed, dat is mijn mening.
Daar had je sinds de WAO-herkeuringen in 2004-2005 al weinig kans meer op, ook in de Wajong niet, maar met de nieuwe keuringen vanaf 2010 hebben ze zich daar zeker niet meer voor geleend.

Maar goed, ik denk niet dat je hier als keuringsarts je conclusie post.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162990244
Nee volledig zowiezo niet dat weet ik wel. Maar ik ga voor volledig. Ik zet er mijn leven op in.
Ik heb mij nooit op zijn plek gevoeld op deze planeet. En ik ga niet doen alsof.
Ik ben anders. en dat is niets voor niets. Ik dim mijn licht voor niemand of niks.
Ik pas mij niet aan als dat nergens op slaat, en kan inderdaad niet onder een baas werken. Dat terwijl ik heel samenwerkend en zacht van nature ben. Maar ik ben een No bullshit persoon.

Als mensen vinden dat mijn manier van denken ziek is, of roepen dat ik in een inrichting moet dat is aan hun. Ergens kan ik dat zelfs nog snappen, en ironisch gezien, word ik er ook ziek van op een bepaalde manier.

Maar ga je zo met mensen om?
Verdomme zeg, mijn zus zit ook in de bijstand en werd gebeld door de sociale dienst, en dat mens ging tekeer zeg, WAAROM neem je je telefoon niet op dit en dat, kafferde haar helemaal uit.
NIET normaal. NIEMAND heeft het recht om zo tegen je doen.
Je hebt geen idee wat ik allemaal zie en meemaak. Deze samenleving is ZIEK.
En dat zie ik al vanaf jonge leeftijd! En dat maakt je ernstig depressief.
Daardoor ben je nog niet verkeerd. Maar deze kern zal niet zomaar weg gaan of kun je weglullen.
Door mijn brede zicht op de problematiek in deze wereld, kan ik niet meer aanpassen tot manieren die oorzaak, of deel hiervan zijn. ALLES begint bij denken.
Dus ja dat zou je mijn handicap kunnen noemen ja.. doordat ik dingen zo enorm anders ervaar. kan ik niet meedraaien in deze showkermis

Pyschologen? die maken je helemaal vaak niet beter, om je te "her integreren" tot het slavenbestaan. Nou veel geluk ermee. Is dat een te donkere waarheid voor je om te zien?
Kan ik begrijpen.
pi_162990331
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar had je sinds de WAO-herkeuringen in 2004-2005 al weinig kans meer op, ook in de Wajong niet, maar met de nieuwe keuringen vanaf 2010 hebben ze zich daar zeker niet meer voor geleend.

Maar goed, ik denk niet dat je hier als keuringsarts je conclusie post.
Dat zeker niet. Alleen wat jongens gezien die vanaf de dag dat ze 18 werden ineens niet meer konden werken. Toch erg bijzonder als je daarvoor 3 jaar lange vakken hebt gevuld in de lokale supermarkt.

Maar goed, noem het jaloezie.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 juni 2016 @ 22:03:42 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_162990357
Oke, maar je hebt je antwoord nu in elk geval. Ze hoeven geen nieuwe gegevens van je omdat je situatie al duidelijk is.
pi_162990374
quote:
Wat is het verschil tussen arbeidsongeschiktheid en arbeidsvermogen?

UWV bepaalt arbeidsvermogen op een andere manier dan arbeidsongeschiktheid. Daardoor kan iemand die volledig arbeidsongeschikt is wel arbeidsvermogen hebben. Ook als hij al tientallen jaren volledig arbeidsongeschikt is.

Wat is het verschil?

Uw arbeidsongeschiktheid bepaalden wij door te kijken naar wat u zou kunnen verdienen. Wij vergeleken dan het inkomen dat u met uw ziekte of handicap nog kon verdienen met het minimumloon. Hieruit kwam uw arbeidsongeschiktheidspercentage.

Uw arbeidsvermogen bepalen wij door te beoordelen of u mogelijkheden heeft om te werken. We kijken daarbij niet naar wat u zou kunnen verdienen. U heeft ook arbeidsvermogen als u werk kunt doen waarmee u minder dan het minimumloon verdient. Omdat wij niet kijken naar wat u zou kunnen verdienen, verandert uw arbeidsongeschiktheidspercentage niet. Bij de beoordeling van uw arbeidsvermogen kijken wij ook niet naar uw kansen op de arbeidsmarkt. Wij beoordelen alleen of u mogelijkheden heeft om te werken.
http://www.uwv.nl/particu(...)d-en-arbeidsvermogen
pi_162990402
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat uiteraard niet.

Maar goed op de vraag van TS komt het er in elk geval op neer dat er geen nieuwe gegevens nodig zijn en er voldoende gegevens zijn over de situatie van TS.
Er zal een volgend bericht komen gericht op zijn situatie.
Inderdaad, alleen de vraag nu is, zullen ze de oude informatie beoordelen als arbeidsmogelijkheid? Als ze daar eerder iemand 100% op afgekeurd hebben, hoe waarschijnlijk is het dat ze dat nu anders doen?
pi_162990484
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:01 schreef Hansklokjes het volgende:
Nee volledig zowiezo niet dat weet ik wel. Maar ik ga voor volledig. Ik zet er mijn leven op in.
Ik heb mij nooit op zijn plek gevoeld op deze planeet. En ik ga niet doen alsof.
Ik ben anders. en dat is niets voor niets. Ik dim mijn licht voor niemand of niks.
Ik pas mij niet aan als dat nergens op slaat, en kan inderdaad niet onder een baas werken. Dat terwijl ik heel samenwerkend en zacht van nature ben. Maar ik ben een No bullshit persoon.

Als mensen vinden dat mijn manier van denken ziek is, of roepen dat ik in een inrichting moet dat is aan hun. Ergens kan ik dat zelfs nog snappen, en ironisch gezien, word ik er ook ziek van op een bepaalde manier.

Verdomme zeg, mijn zus zit ook in de bijstand en werd gebeld door de sociale dienst, en dat mens ging tekeer zeg, WAAROM neem je je telefoon niet op dit en dat, kafferde haar helemaal uit.
Daardoor ben je nog niet verkeerd. Maar deze kern zal niet zomaar weg gaan of kun je weglullen.
Door mijn brede zicht op de problematiek in deze wereld, kan ik niet meer aanpassen tot manieren die oorzaak, of deel hiervan zijn. ALLES begint bij denken.
Dus ja dat zou je mijn handicap kunnen noemen ja.. doordat ik dingen zo enorm anders ervaar. kan ik niet meedraaien in deze showkermis

Pyschologen? die maken je helemaal vaak niet beter, om je te "her integreren" tot het slavenbestaan. Nou veel geluk ermee. Is dat een te donkere waarheid voor je om te zien?
Kan ik begrijpen.
Man man. Jij bent gewoon zelf het probleem, met je "ik ben te slim om te luisteren". Je bent niet speciaal en je bent niet bijzonder. Geef mij een goede reden waarom je dan zo'n verlichte denker bent?

Accepteer dat je gewoon een 13 in een dozijn niemand bent, en ga eens werken aan jezelf. Suck it up, niemand vind het leuk om pallets te sorteren. En je zus? Als de sociale dienst haar niet aan staat, dan zet ze haar uitkering stop.
  maandag 13 juni 2016 @ 22:06:27 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162990498
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:01 schreef Hansklokjes het volgende:

Kan ik begrijpen.
Goed verhaal, maar hoe zou je met je problematiek omgaan als je in de VS geboren was en dus geen vangnet als de Wajong zou hebben om op terug te vallen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 juni 2016 @ 22:08:12 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162990612
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat zeker niet. Alleen wat jongens gezien die vanaf de dag dat ze 18 werden ineens niet meer konden werken. Toch erg bijzonder als je daarvoor 3 jaar lange vakken hebt gevuld in de lokale supermarkt.

Maar goed, noem het jaloezie.
Laten we er geen algemeen Wajong-bashtopic van maken, of bashen op ZMOK-leerlingen die op hun 18de verjaardag Wajong aangevraagd hebben, daar gaat het hier niet over, en het heeft niets met de vraag van TS te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162990692
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we er geen algemeen Wajong-bashtopic van maken, of bashen op ZMOK-leerlingen die op hun 18de verjaardag Wajong aangevraagd hebben, daar gaat het hier niet over, en het heeft niets met de vraag van TS te maken.
Mmm, ik zal mij gedragen. Maar ik heb niks tegen uitkeringen, wel tegen dit soort types die menen ergens recht op te hebben omdat ze speciaal zijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 juni 2016 @ 22:11:01 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_162990790
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:04 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen de vraag nu is, zullen ze de oude informatie beoordelen als arbeidsmogelijkheid? Als ze daar eerder iemand 100% op afgekeurd hebben, hoe waarschijnlijk is het dat ze dat nu anders doen?
Dat zal niemand hier kunnen beoordelen. Enige opties die je hebt is navragen of afwachten.
  maandag 13 juni 2016 @ 22:11:21 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162990817
Staat er niet gewoon op je bankafschrift of uitkeringsspecificatie of je Wajong 2010 hebt trouwens?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')