abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:45:34 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162999835
Volgens mij ben jij degene met de idiote gedachtegangen, maar met iemand met zulke waanbeelden als jij hebt valt meestal toch niet normaal te praten.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:47:45 #152
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_162999867
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Hansklokjes het volgende:
Er is een interdimensionele oorlog gaande om aarde. Die van zowel op aards niveau als op spiritueel niveau gevoerd word.
Op aards niveau en spiritueel niveau heeft het alles ge-infiltreerd, regeringen religies noem maar op.
Het is een eeuwen lang project.
Het heeft zijn handen zo diep in het pysche van de mens. In de manier waarop we denken en doen.
Het zit in onze DNA, en de manier waarop we met elkaar omgaan, en dus bijv hoeveel empathie en liefde we kunnen laten zien.
Als we daar niet genoeg bewust van worden we echt het verkeerde pad op gaan. Dit kan mijn ziel mij niet toelaten, niet voor mijzelf iedergeval niet. Je moet NEE zeggen tegen systemen van totale controle. Ja en voordat mensen beginnen over zelfvoorziendzijn, wees toch ook realistisch..

Ik kan de verbindengen in het dagelijks leven overal zien. waar mensen hun aandacht aan besteden en hoe ze omgaan met hunzelf elkaar enz. Waar jezelf mee te maken krijgt. Het geld systeem enz enz Ik kan dit niet aanzien de onlogischheid.

Echter zelfs mensen die hiervan op de hoogte zijn, zijn het ook lang niet altijd met elkaar eens in de hoe en wats logischerwijs natuurlijk, en ik doe mijzelf ook niet voor dit 100% te weten, maar ik denk dat ik wel de richting weet.
Het leven is niet bedoeld op aarde zoals dat het het nu is. Ik voel dat diep.
:')

Wanneer komen de aliens?

Irene is bae <3
pi_162999878
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Yep, met zo'n verhaal keuren ze je wel af.
Ze zullen je denk ik eerder afkeuren met zo'n verhaal idd, of het nou waar is of niet doet er eigenlijk niet toe. Staat iedergeval niet hun DBC
pi_162999954
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij ben jij degene met de idiote gedachtegangen, maar met iemand met zulke waanbeelden als jij hebt valt meestal toch niet normaal te praten.
Tja ik had niet anders verwacht. zoals ik zei menig mens kan de waarheid niet aan en noemt het waanbeelden. Maar dit wilt niet zeggen dat alles wat ik zeg onzin is.Het is te waanzinnig om te bevatten wat ik zeg inderdaad, daar kan het pysche niet mee overweg, en labelt het krankzinnig?
Want stel als er iets zit in wat ik zeg..
Denk je echt dat ik dit voor me lol verzin. Oh nee ik kan niet anders want ik ben "ziek"?
pi_162999997
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:47 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

:')

Wanneer komen de aliens?

[ afbeelding ]
Sterker nog ze zijn er al.
Hangt ervanaf welke aliens je bedoeld ;)
Maar ze zullen het vast trachten te proberen. De "oude goden".
Het is bijna harvest time zeggen ze.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 juni 2016 @ 10:56:01 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_163000030
Deze hele discussie heeft niets meer met WGR van doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')