Ik begrijp werkelijkwaar niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:28 schreef Jaroon het volgende:
Je kan bepaalde dingen wel een beetje aannemen nu.
Goeie samenvatting idd. Moderne kruisvader kruipen al te graag maar in hun slachtofferrol.quote:
Lekker heel Jeruzalem uitmoorden (moslims, joden en christenen) uit zelfverdediging. En kinderen koken en opeten om te voorkomen dat de islam Europa inneemt.quote:
Ach, andersom kan ook hoor:quote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Goeie samenvatting idd. Moderne kruisvader kruipen al te graag maar in hun slachtofferrol.
Inderdaad, dankzij de kruistochten en het christendom hebben we nu onze moderne samenlevingquote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker heel Jeruzalem uitmoorden (moslims, joden en christenen) uit zelfverdediging. En kinderen koken en opeten om te voorkomen dat de islam Europa inneemt.
De Kruistochten
Dat klopt dan weer wel. Het klinkt paradoxaal, maar mede dankzij de Kruistochten heeft de westerse beschaving een evolutie doorgemaakt. Ook doordat er sprake was van kennisuitwisseling met de moslims.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, dankzij de kruistochten en het christendom hebben we nu onze moderne samenleving.
Meer ondanks, maar goed.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, dankzij de kruistochten en het christendom hebben we nu onze moderne samenleving.
Uiteraard, maar dat wil Koos niet snappen uit angst om een standpunt in te nemen.quote:
PVVers...quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker heel Jeruzalem uitmoorden (moslims, joden en christenen) uit zelfverdediging. En kinderen koken en opeten om te voorkomen dat de islam Europa inneemt.
De Kruistochten
De wereld is niet zwart-wit hé.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat wil Koos niet snappen uit angst om een standpunt in te nemen.
Gelukkig niet. Maar 'alles is grijs dus er is geen antwoord' is nog minder constructief.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De wereld is niet zwart-wit hé.
Sommige figuren kunnen het niet accepteren dat het christendom niet alleen maar ellende heeft veroorzaakt, maar in bepaalde opzichten ook nut heeft gehad.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De wereld is niet zwart-wit hé.
Ik kan niet voor Koos spreken, maar ik kreeg niet de indruk dat hij dat bedoelt.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Maar 'alles is grijs dus er is geen antwoord' is nog minder constructief.
Hij denkt dat iedereen alles zwart-wit ziet dus voelt hij zich geroepen om altijd maar op het hek te gaan zitten. Prima, maar totaal niet constructief.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Koos spreken, maar ik kreeg niet de indruk dat hij dat bedoelt.
Blinde.quote:
Ik zie dan ook wel degelijk wat verschil tussen afgeslacht worden in een kroeg en moedwillig in een lekke schuit stappen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:52 schreef crystal_meth het volgende:
Ach, 50 doden...![]()
Dit jaar verzuipen er gemiddeld 200 per week in de Middellandse Zee. Ligt ook niemand wakker van.
200 dodenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:52 schreef crystal_meth het volgende:
Ach, 50 doden...![]()
Dit jaar verzuipen er gemiddeld 200 per week in de Middellandse Zee. Ligt ook niemand wakker van.
Oh ja? Wel eens van ouderdom gehoord? Daar moet echt eens iets aan gedaan worden!!1!quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
200 doden
Dit jaar sterven er per week meer dan 150,000 mensen aan kanker.
Ik win
Zomaar legendarisch doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef Nielsch het volgende:
Toen ze onze vliegtuigen kaapten en in onze wolkenkrabbers vlogen, bleven we vliegen en in wolkenkrabbers werken.
Toen ze onze treinen kaapten een opbliezen, bleven we in treinen reizen.
Toen ze onze metro's en bussen opbliezen, bleven we in metro's en bussen reizen.
Toen ze een bloedbad veroorzaakten in een restaurant, bleven we uit eten gaan.
Toen ze een bloedbad veroorzaakten in een concertzaal, bleven we naar concerten gaan.
Toen ze zich opbliezen bij een sportstadion, bleven we naar sportwedstrijden gaan.
Toen ze zich opbliezen in een vertrekhal, bleven we op vakantie gaan.
Toen ze zich weer opbliezen in de metro, bleven we met de metro reizen.
Nu ze een bloedbad hebben veroorzaakt in een club, blijven we dansen.
Het Westen zal niet buigen voor islamterrorisme. Vroeger niet, nu niet, nooit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |