Nou weten we het wel, bedanktquote:Op zondag 12 juni 2016 20:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rosberg hoort niet in een Mercedes thuis.
Gewoon normale start, koos de goede kant toen Rosberg de baan opkwamnquote:Op zondag 12 juni 2016 20:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Eindelijk eens een goede start voor Max.
Hey oelewapper, ik zeg het zo vaak als ik het wilquote:
hij startte #5 toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewoon normale start, koos de goede kant toen Rosberg de baan opkwamn
Vanwege Vergne.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
Jongens red mijn geloofwaardigheid.
Waarom heeft Verstappen als afkorting geen VER ipv VES?
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
Vergnequote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
ja, maar zat goed toen ROS terug de baan op kwam en kon daardoor RIC ook voorbij. Die had eigenlijk een betere start.quote:
Omdat Vergne nog een F1 licentie heeft onder VERquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
vergnequote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
Je had vroeger Vergnequote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
En zal wel weer niks mee gebeuren omdat het wederom teammaatje was en ze geen straf willenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef DeeBee het volgende:
Wat een lul die Hamilton. Britten vinden hier uiteraard niks fout aan, gras is groen.
Vergne heeft de afkorting VER heeft en die is testrijder bij ferrariquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
der is al iemand met VERquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jean-%C3%89ric_Vergnequote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
Ultra softsquote:
oh okequote:Op zondag 12 juni 2016 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ja, maar zat goed toen ROS terug de baan op kwam en kon daardoor RIC ook voorbij. Die had eigenlijk een betere start.
zat er al naast trouwens en werd mede geholpen door ROSquote:
echt hequote:Op zondag 12 juni 2016 20:08 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Echt iedere andere coureur had een investigation op zijn minst gekregen voor wat HAM daar flikte....
quote:VAAAAIIII!
gewoon lekker ziggo sport toch. wrm naar die duutsers kijken. Kun je nog beter britse tv kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik kijk even RTL ipv stream, meteen kut reclame, wat een mongolen daar zeg
Ik zie hem weinig fout doen eigenlijk, stuurt toch gewoon in?quote:
Magnussen - Nasrquote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zou er iets gebeuren in de race? Of gaan we nog 30x de start zien?
Lewis geeft hem geen ruimtequote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zie hem weinig fout doen eigenlijk, stuurt toch gewoon in?
was wel een goede start en op de streep zat hij al naast Rosberg. Zo groot was het verschilquote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Niox het volgende:
Ligt het aan mij of was de start van Vettel helemaal niet zo bijzonder maar kwamen beide Mercedesen gewoon erg slecht weg?
Iedereen ziet hem weer de baan op komen.quote:
Hij stuurde naar rechts in een linkerbochtquote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog 7 ronden.quote:
hoj tikt em aan en eraf kende zelf toch ook zien?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
zet dan het geluid van je tv dan harderquote:
ik miste die stuurbeweging dan..quote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoj tikt em aan en eraf kende zelf toch ook zien?
lkkr tochquote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je rijdt daar zo het water in als je er hard afvliegt.
Als je toch zeker weet dat je nooit straf krijgt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Bluurgh het volgende:
Hammie stuurt gewoon naar rechts tegen Rosberg aan
Dat is wel erg langquote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De reclames van RTL duren een uur
komt nog wel een herhaling van wssquote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand de start op video? Net gemist
Dit ja, nu totaal niet meer in te komenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
Horizon deed het trouwens ook weer lekker, valt 2 minuten voor de race uit...
Gelukkig had ik nog een backup stream.
dat is toch een pokke systeem, zegquote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
Met de gp van spanje vloog ie er ook 2 minuten voor de start uitquote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
slechte quali en straf wegens versnellingsbak wissel na de qualiquote:
Warum gücke sie nicht Deutsch?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
versnellingsbak wisselquote:
Een river?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon een river, bij rtl val ik altijd in slaap met dat monotone commentaar
Inderdaad héquote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef Justevo het volgende:
Uhm komt de top 5/6 nog in beeld of hoe zit het..
geen spannende beelden, niet dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef Justevo het volgende:
Uhm komt de top 5/6 nog in beeld of hoe zit het..
Mooie move buitenomquote:
Jij bent echt een huilie of niet. Elke race niks anders dan "mimimimi Hamilton mimimi onrecht". Misschien is curlen een betere sport voor jou.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je toch zeker weet dat je nooit straf krijgt.
Zeg dat wel! Volle heerlijke dag gehad en nog net met 10 seconden te sparen op tijd thuis voor de startquote:
foutje gemaaktquote:
Als je die snelheden ook ziet rijdt Max ook een stuk minder hard, remt veel eerder. Teamorders? Toch wat rustiger aan doen na Monaco.quote:
Dit jaquote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Toch wat rustiger aan doen na Monaco.
Denk het ook het welquote:
meer vleugel staanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als je die snelheden ook ziet rijdt Max ook een stuk minder hard, remt veel eerder. Teamorders? Toch wat rustiger aan doen na Monaco.
Ultraquote:
Was niet slim nee nu al te doenquote:
als hij inderdaad nog onder VSC gestopt had was het prima geweest, die was alleen net ending inderdaad.quote:
Moet sowieso nog pitten..quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Ferrari gaat hem uitrijden, Vettel zit prima.
Welke bandjes zitten er onder? 57 rondes? lijkt me sterk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Ferrari gaat hem uitrijden, Vettel zit prima.
22 verschillende voor de racequote:
hoezo, lijkt me toch juist slim dit, verlies je minder tijdquote:
Nee, Max maakte gewoon een klein foutjequote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef marcodej het volgende:
RIC weer op een seconde. VES liet hem komen?
Bij Redbull gaan ze voor 2?quote:
Koud, weinig slijtage. Ik zag de rode bij RAI, dus ik neem aan dat VET dat ook heeft, heb ik even niet gezien.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Welke bandjes zitten er onder? 57 rondes? lijkt me sterk.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef zoem het volgende:
Volgens Sky heeft Vettel +-5s gewonnen met de pitstop tov een reguliere stop.
Ook rood jaquote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koud, weinig slijtage. Ik zag de rode bij RAI, dus ik neem aan dat VET dat ook heeft, heb ik even niet gezien.
Dacht vet ook ultra softquote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koud, weinig slijtage. Ik zag de rode bij RAI, dus ik neem aan dat VET dat ook heeft, heb ik even niet gezien.
VET inderdaad op SSquote:
zegt eigenlijk al genoeg dat hij nu al is aangesloten.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Columbiafan het volgende:
Ferrari wel niet zo tactisch sterk gebleken dit seizoen. Benieuwd hoe dit uitpakt.
Hamilton - Rosberg contact gemaakt in bocht 1quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan iemand vertellen wat er is gebeurd? Tune nu pas in.
Wel 11,2 sec op Hamilton.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef franklop het volgende:
[..]
zegt eigenlijk al genoeg dat hij nu al is aangesloten.
Jepquote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef franklop het volgende:
[..]
zegt eigenlijk al genoeg dat hij nu al is aangesloten.
Stond stukje omhoog ergens een gifje (of nouja filmpje)van de startquote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan iemand vertellen wat er is gebeurd? Tune nu pas in.
2quote:
Thanksquote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hamilton - Rosberg contact gemaakt in bocht 1
Omdat het kanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hebben ze zulke zachte banden dan?
Zal ff kiekequote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Stond stukje omhoog ergens een gifje van de start
behalve bij regenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Abdus18 het volgende:
zowizo een tweede stop voor ferrari nu. de soft moeten ze nog gebruiken
nee hoor, Super soft en Ultrasoft gebruikt en dus 2 verschillende compoundsquote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Abdus18 het volgende:
zowizo een tweede stop voor ferrari nu. de soft moeten ze nog gebruiken
benieuwd naar het interview op sky met rosquote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vraag me af, Hamilton duwde Rosberg gewoon het gras in. Ik sta er versteld van dat dat gewoon mag.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef cofox het volgende:
Nou maar hopen dat Max Betond de wedstrijd dit keer wel zal uitrijden wat een droeftoeter is het ook
verse banden hequote:
kun je ajb gwoon niks zeggen, je verpest elke keer het topic.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef cofox het volgende:
Nou maar hopen dat Max Betond de wedstrijd dit keer wel zal uitrijden wat een droeftoeter is het ook
ben jij er ook weerquote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef cofox het volgende:
Volgens Sky is de Soft de band die je van de FIA zowizo moet gebruiken, dus nog een tweede stop voor Ferrari.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef franklop het volgende:
[..]
nee hoor, Super soft en Ultrasoft gebruikt en dus 2 verschillende compounds
Dan ook niet proberen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
nu moet verstappen opletten. denk nie dat hij vettel lang achter kan houden
Als je gaat trollen dan zit je hier verkeerd. Kappen ermee.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef cofox het volgende:
donder op, kutventje!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef cofox het volgende:
erlangs laten Zal ie m ook niet want max josquote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
nu moet verstappen opletten. denk nie dat hij vettel lang achter kan houden
Vettel rijd ze voorbij alsof ze stil staanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Laat RIC maar lekker vechten met VET, ondertussen VES lekker wegrijden
euh de regel is dat je 2 soorten banden moet gebruiken van de drie beschikbaar..quote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Volgens Sky is de Soft de band die je van de FIA zowizo moet gebruiken, dus nog een tweede stop voor Ferrari.
Althans, Crofty en Ted en Di resta zeiden het
idd daar is hij al voorbijquote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
erlangs laten Zal ie m ook niet want max jos
Dacht ik ook, maar op Sky zeiden ze dus dat die Soft band zowizo gebruikt moet wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef franklop het volgende:
[..]
euh de regel is dat je 2 soorten banden moet gebruiken van de drie beschikbaar..
Nu al.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
met DRS gaat Vettel er zo wel voorbij
Dat hoef je dus niet te gelovenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar op Sky zeiden ze dus dat die Soft band zowizo gebruikt moet worden
RIC liet max bij de start voor gaan, dusquote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit wordt dus straks gejank om strategie van RIC, je ziet het al aankomen. Weer huilen dat Max een betere strat krijgt.
Is het niet zo dat hij straks sowieso nóg een pitstop moet doen? Niet volgens de regelementen, maar voor zijn banden. 57 ronden met deze banden is toch te veel?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
Hmmm... Vettel minder verloren dan bij een normale pitstop. Kan alsnog een goede beslissing zijn geweest.
die is echt kleurloos aan het rond rijdenquote:
Hangt allemaal van af hoeveel voorsprong hij weet te pakken voordat anderen een stop makenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij straks sowieso nóg een pitstop moet doen? Niet volgens de regelementen, maar voor zijn banden. 57 ronden met deze banden is toch te veel?
De rest kan ook op een éénstopper azen en dan heb je een stop teveel gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |