Nou weten we het wel, bedanktquote:Op zondag 12 juni 2016 20:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rosberg hoort niet in een Mercedes thuis.
Gewoon normale start, koos de goede kant toen Rosberg de baan opkwamnquote:Op zondag 12 juni 2016 20:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Eindelijk eens een goede start voor Max.
Hey oelewapper, ik zeg het zo vaak als ik het wilquote:
hij startte #5 toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewoon normale start, koos de goede kant toen Rosberg de baan opkwamn
Vanwege Vergne.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
Jongens red mijn geloofwaardigheid.
Waarom heeft Verstappen als afkorting geen VER ipv VES?
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
Vergnequote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
ja, maar zat goed toen ROS terug de baan op kwam en kon daardoor RIC ook voorbij. Die had eigenlijk een betere start.quote:
Omdat Vergne nog een F1 licentie heeft onder VERquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
vergnequote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
Je had vroeger Vergnequote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
En zal wel weer niks mee gebeuren omdat het wederom teammaatje was en ze geen straf willenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef DeeBee het volgende:
Wat een lul die Hamilton. Britten vinden hier uiteraard niks fout aan, gras is groen.
Vergne heeft de afkorting VER heeft en die is testrijder bij ferrariquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
der is al iemand met VERquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jean-%C3%89ric_Vergnequote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef De-Hamster het volgende:
Ultra softsquote:
oh okequote:Op zondag 12 juni 2016 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ja, maar zat goed toen ROS terug de baan op kwam en kon daardoor RIC ook voorbij. Die had eigenlijk een betere start.
zat er al naast trouwens en werd mede geholpen door ROSquote:
echt hequote:Op zondag 12 juni 2016 20:08 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Echt iedere andere coureur had een investigation op zijn minst gekregen voor wat HAM daar flikte....
quote:VAAAAIIII!
gewoon lekker ziggo sport toch. wrm naar die duutsers kijken. Kun je nog beter britse tv kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik kijk even RTL ipv stream, meteen kut reclame, wat een mongolen daar zeg
Ik zie hem weinig fout doen eigenlijk, stuurt toch gewoon in?quote:
Magnussen - Nasrquote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zou er iets gebeuren in de race? Of gaan we nog 30x de start zien?
Lewis geeft hem geen ruimtequote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zie hem weinig fout doen eigenlijk, stuurt toch gewoon in?
was wel een goede start en op de streep zat hij al naast Rosberg. Zo groot was het verschilquote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Niox het volgende:
Ligt het aan mij of was de start van Vettel helemaal niet zo bijzonder maar kwamen beide Mercedesen gewoon erg slecht weg?
Iedereen ziet hem weer de baan op komen.quote:
Hij stuurde naar rechts in een linkerbochtquote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog 7 ronden.quote:
hoj tikt em aan en eraf kende zelf toch ook zien?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
zet dan het geluid van je tv dan harderquote:
ik miste die stuurbeweging dan..quote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoj tikt em aan en eraf kende zelf toch ook zien?
lkkr tochquote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je rijdt daar zo het water in als je er hard afvliegt.
Als je toch zeker weet dat je nooit straf krijgt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Bluurgh het volgende:
Hammie stuurt gewoon naar rechts tegen Rosberg aan
Dat is wel erg langquote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De reclames van RTL duren een uur
komt nog wel een herhaling van wssquote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand de start op video? Net gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |