Omdat mannen en vrouwen op een andere manier naar het toilet gaan.quote:
Het lijkt me dat dit allemaal meer een probleem met het gedrag van sommige mannen is dan een fundamenteel verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat mannen en vrouwen op een andere manier naar het toilet gaan.
Jonge vrouwen gaan vaak samen voor een praatje/roddel
Mannen sproeien vaak de hele teringbende onder. WC stinkt vaak naar leeuwenkuil.
Getut voor de spiegel kunnen mannen niet goed tegen.
Sommige mannen zullen zich wellicht misdragen.
Etc. etc.
En dus gaat het niet werken. Of denk je een manier te hebben om het gedrag aan te passen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dit allemaal meer een probleem met het gedrag van sommige mannen is dan een fundamenteel verschil tussen mannen en vrouwen.
Zulk gedrag voor lief nemen lijkt me zeker geen oplossing. Asociaal gedrag dient bestreden te worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En dus gaat het niet werken. Of denk je een manier te hebben om het gedrag aan te passen?
*Zucht* Jij bent waarschijnlijk een "man" die zittend plast.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zulk gedrag voor lief nemen lijkt me zeker geen oplossing. Asociaal gedrag dient bestreden te worden.
En jij hebt zeker twee toiletten thuis?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
*Zucht* Jij bent waarschijnlijk een "man" die zittend plast.
Succes.
Wat heeft thuis er mee te maken? Jij ziet geen verschil tussen het toilet delen met je eigen vrouw/vriendin of tussen een openbaar toilet waar mannen en vrouwen gewoon gemengd in en uit lopen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
En jij hebt zeker twee toiletten thuis?
Als het gaat om de boel onderzeiken nee. Wel als het gaat om het in de billen knijpen van de aanwezige vrouwen trouwens.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat heeft thuis er mee te maken? Jij ziet geen verschil tussen het toilet delen met je eigen vrouw/vriendin of tussen een openbaar toilet waar mannen en vrouwen gewoon gemengd in en uit lopen?
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:02 schreef Molurus het volgende:
Ik zie het probleem met pisbakken trouwens niet zo?
Ze zijn een stuk goedkoper en gebruiken minder water. En wie daar geen gebruik van kan maken kan alsnog naar een normaal toilet.
Dat dus.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar zit ook wel weer wat in.
Zolang er voldoende hokjes zijn kan iedereen zelf kiezen waar ze zich ok of niet bij voelen.
Zeker als je die pisbakken een beetje "prive" neerzet, zodat niet iedereen die binnen en/of naar een hokje loopt wormvormige aanhangsels ziet zou dat geen probleem moeten zijn.
Zover ik heb gezien is dat vrijwel altijd al zo, dus zal het weinig aanpassing behoeven.
Ik zeik de boel ook niet onder, maar toch zijn de meeste openbare herentoiletten onder gezeken. Sta soms met mijn schoenen in de zeik. Denk je dat vrouwen daar op zitten te wachten? Ja, Erodome misschien, die heeft wel aparte fetisj volgens mij.... Lavenderr misschien ook, maar de rest.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als het gaat om de boel onderzeiken nee. Wel als het gaat om het in de billen knijpen van de aanwezige vrouwen trouwens.
Ik kan je verzekeren dat ik daar als man ook niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeik de boel ook niet onder, maar toch zijn de meeste openbare herentoiletten onder gezeken. Sta soms met mijn schoenen in de zeik. Denk je dat vrouwen daar op zitten te wachten?
Nog nooit in een openbaar vrouwentoilet geweest die ook niet grondig schoon gehouden wordt en ook een hoge bezetting kent/dronken mensen????quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeik de boel ook niet onder, maar toch zijn de meeste openbare herentoiletten onder gezeken. Sta soms met mijn schoenen in de zeik. Denk je dat vrouwen daar op zitten te wachten? Ja, Erodome misschien, die heeft wel aparte fetisj volgens mij.... Lavenderr misschien ook, maar de rest.
Ik ook niet, maar dat is het punt toch ook niet dat ik wil maken. Het gaat niet werken. Maar goed... wees maar eigenwijs.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik daar als man ook niet op zit te wachten.
Geintje joh.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Nog nooit in een openbaar vrouwentoilet geweest die ook niet grondig schoon gehouden wordt en ook een hoge bezetting kent/dronken mensen????
Kan je met zekerheid vertellen dat in veel kroegen vrouwen niet op de plee gaan zitten, maar erboven hangen. En dat vrouwen minder goed kunnen mikken dan mannen. Om over vies maandverband/tampons nog maar niet te spreken....
Je persoonlijke aanval mag je houden trouwens...
Als je beaamt dat dat niet geslachtsafhankelijk is dan zie ik niet waar je heen wilt met dit argument.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is het punt toch ook niet dat ik wil maken. Het gaat niet werken. Maar goed... wees maar eigenwijs.
Haha, wat heel erg grappig zeg!quote:
Niet soms, maar in bepaalde omstandigheden. Dezelfde als wanneer mannentoiletten niet zo proper zijn. Dat maakt nu eenmaal dat mensen (m/v) rare sprongen maken om de viezigheid maar niet teveel aan te hoeven raken. Net zoals dronkenschap de reinheid niet ten goede komt.quote:Vrouwentoiletten zijn soms ook ranzig ja. Die tampons en dat maandverband hoef ik trouwens niet te zien als ik ga pissen. Lekker in het vrouwentoilet houden, daar waar het hoort.
Verder zie ook ook (langere) wachttijden op het herentoilet ontstaan. Zit ik ook niet op te wachten.
Het gebeurd al, steeds meer "gender neutrale" toiletten...quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een non-discussie trouwens. Ain't gonna happen!
Ik kom ze niet tegen. Hooguit op festivals.... die gore Dixies.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gebeurd al, steeds meer "gender neutrale" toiletten...
Oe, dixies, echt 1 grote horror... Zelf schoon zijn die dingen afschuwelijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kom ze niet tegen. Hooguit op festivals.... die gore Dixies.
Ok, kan. Als het in een museum werkt, dan hoeft het niet in een stampvolle kroeg te werken he. Of bij een benzinestation langs de snelweg... om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Oe, dixies, echt 1 grote horror... Zelf schoon zijn die dingen afschuwelijk![]()
![]()
![]()
Maar sommige restaurants hebben ze, sommige musea, enkele scholen en vele kleine zaakjes die nog nooit hebben nagedacht over 2 verschillende toiletten.
Nou, mijn hemel zeg. Wat een problemen. Ja nee, hier komen we natuurlijk nooit overheen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat mannen en vrouwen op een andere manier naar het toilet gaan.
Jonge vrouwen gaan vaak samen voor een praatje/roddel
Mannen sproeien vaak de hele teringbende onder. WC stinkt vaak naar leeuwenkuil.
Getut voor de spiegel kunnen mannen niet goed tegen.
Sommige mannen zullen zich wellicht misdragen.
Gezellig slap ouwehoeren tegen de gene naast je aan de pisbak kan ik ook niet missen.
Etc. etc.
Vooral het idee dat vrouwen gevoeliger zouden zijn voor gore toiletten of dat ze somehow meer recht zouden hebben op een schoon toilet vind ik heel bijzonder.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, mijn hemel zeg. Wat een problemen. Ja nee, hier komen we natuurlijk nooit overheen.
Misschien wanneer er ook surveillancecamera's op de toiletten hangen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, mijn hemel zeg. Wat een problemen. Ja nee, hier komen we natuurlijk nooit overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |